- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Minibusy bych využívala jen jako doplňkové v nevyužitých časech, kdy se jezdí málo, ale ráno, kdy se lidé potřebují dostat k lékaři, kde jsou objednané někdy i týdny dopředu a na čas a pak se ani nevejdou do minibusu, který přijede už plný na zastávku? Zdravý a mladý člověk ani autobus nevyužívá, ale starší člověk je na něj odkázaný, jak pro nákupy tak k cestě k lékaři, kde to má daleko. Je pravda, že někteří si z něho dělají vyhlídkový spoj, kdy se projedou tam a zpět, ani nevystoupí, ale to je zase o výchově. Minibus je opravdu malý a těsný a když už , tak by měl jezdit po 1/2 hodinách nebo v kratších intervalech.
Sama touto MHD nejezdím,ale vyslechla jsem již mnoho negativních názorů.Jedním z nich je i ten,že dodávky jsou označené pouze číslem bez názvu konečné stanice a dost lidí se musí ptát,kam to vlastně jede.Dřívější autobusy byly v tomto směru bez problémů a navíc údajně ekologické.Zaráží mě jiná věc,proč se nepřikročilo k okamžité nápravě hned jak nevyhovující minibusy vyjely na silnici.Ale na to přijde každý Bíliňák!!!
Vždyť Bílina je malá. Beztak tam určitě většina lidí chodí pěšky, jezdí na kole nebo autem. A že tam bude horší pohyb uvnitř? Tak se občas trochu víc zdržej na zastávce. Zato zase něco doženou po trase, protože standardní autobus často musí čekat než se někde protáhne.
No narvat do tý dodávky 37 lidí - to musí bejt pěký maso To taky klidně může bejt 3t živé váhy...
Ono stačí dva tlustí, tři babky s nákupní taškou... o kočárcích nemluvě. A je rázem plno
ukázka velké části českýh podnikatelů, podvádět jak jen se dá.
Mno, Dopravní podnik měst Chomutova a Jirkova patří oněm městům, o českých podnikatelích si zvolte pro svou agitku jiné téma ... pánž vlastnictví je v tomto případě kolektivní :-), či v duchu spíše levicové rétoriky :-)
tyto autobusy cestující mohou zdevastovat a následně dopravce ještě rád dodá autobusy nové. Stačí nakoupit fixky, diamanty na sklo a zapalovače ....
Srandisto :-) To by lidi museli ten autobus nechat úplně celý shořet, všechno ostatní se dá opravit. A pokud ti to nedošlo, tak tyhle autobusy jsou placené z jízdného a z dotací od města, tedy z peněz nás všech.
Fiat MAVE Cibus - pro šest vozíčkářů nebo max 18 cestujících. Jezdí na linkách pro invalidy, je možno jimi cestovat i normálně. Potud v pořádku. Dopr. podnik měl představu, že tyto busy nasadí i na běžné linky, většinou o víkendech a na méně vytížených spojích. Výsledek? Totálně nacpané... tak to potichu zrušili. Dnes se ještě párkrát objeví-na běžné lince-ale už ne v té míře.
No, vony jsou hlavně trochen poruchový. Jinak když ho nasadíte na linku, kde vám jezdí skoro plná karosa, tak je samozřejmě přecpanej.
Noviny taky dávaj k některým článkům irelevatní ilustrační fotky.
Byla smlouva porušena? Pokud má linka dostatečně dlouhý interval, nechce to vyřešit předprodejem dražších místenek (Kdo nemá a vejde se, může na stojáka)?
Pokud vozy mají pojmout 37 lidí, tak mi ukažte minibus Iveco, které to splňuje.
I když vezmu typ, který se na fotce vyskytuje, tak největší Daily Tourys 22/24 má definovaný počet 24 + 2 hostess' +Driver.
http://www.irisbus.com/en-us/PRODUCTS/Pages/DataSheet13.aspx
http://www.tezas.cz/minibusy-iveco
Takže ať dodají certifikovaný technický list, který daný počet lidí splňuje. 37 lidí přesahuje jednak přípustnou hmotnost, jednak jestli jsou počítáni jako stojící, tak přesahují přípustnost zátěž na nápravu. To není sranda, proto minibusy mají definované hmotnosti a volně stojící lidé to nesmí překročit. Ještě že se nestal průser.
To bude spíš z kategorie Daily Way a ne Tourys, v kategorii way jsem i na Vámi uváděných odkazech našel 28 + 2 + 1 sedící a povolené zatížení náprav 2300kg vpředu/ 5000kg vzadu (Daily 65 Way, Daily Way 28).