- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
zkracují si tak cestu. Nešlo by využít situace a něco podobného postavit i u nás?
jak se může vlak poškodit o vodu?
Viz: "Jeden z prvních ranních vlaků, který do vody a bahna nedaleko křížení domažlické a chebské tratě najel, se lehce poškodil. Zdroj: http://plzen.idnes.cz/praskly-vodovod-zablokoval-v-plzni-zeleznicni-koridor-piq-/plzen-zpravy.aspx?c=A120206_084752_plzen-zpravy_alt"
A proč by nemohl? Jednak mohla voda už namrznout, nebo mu mohlo šplouchnout do elektrorozvodu, možností je...
Hasiči odčerpávají vodu z prasklého potrubí, která zablokovala železniční trať v Plzni směrem na Cheb.Zdroj: http://plzen.idnes.cz/praskly-vodovod-zablokoval-v-plzni-zeleznicni-koridor-piq-/plzen-zpravy.aspx?c=A120206_084752_plzen-zpravy_alt
Hledal bych problém ve vašem prohlížeči či systému. Nebo ani ne problém, spíš nastavenou angličtinu. Data poskytuje google, ten vyhodnotil, že je pro vás nejlepší jazyk angličtina. Já mapu vidím česky.
Člověk by si myslel, že tím tlakem těžké lokomotivy a vagónů se ten led přímo na kolejích rozpustí - pokud samozřejmě pojede velmi pomalu. Každopádně by to bylo zajímavé sledovat.
myslíš, že by vlak upaloval rychlostí 1mm/5minut?
Jestli narážíš na fyzikální fenomén, že pod tlakem led taje - např. princip bruslí - tak věz. že se to děje pouze v tenké vrstvičce (filmu) na povrchu za poměrně vysokých měrných tlaků kterých vlak samozřejmě nedosahuje ani náhodou. Dále, je velký rozdíl takto rozpustit mikronovou povrchovou vrstvu a masiv ledu - např15-20cm co leží na kolejišti. Což tlakem nikdy nedocílíš. I stopa za bruslí v podstatě okamžitě zamrzá.