- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
že bijci a kritici zločinných podnikatelů mlčí. To vám nevadí, že si pan podnikatel jen tak strčí prachy do rekonstrukce nějakého autobusu, místo aby své peníze rozdal potřebným?
V preambuli Ústavy ČR se jasně hovoří, že ČR se skláda z historických zemí Čechy, Morava a Slezsko. Třetí jmenovaná se nejen v médiích soustavně ignoruje. Proto dochází k tomu, že yntelygent, pardon, redaktor z Idnes napíše, že Krnov je na severní Moravě.
NENÍ!!!
JE VE SLEZSKU!!!
A Slezsko patří odjakživa k Prusku.
podařilo se nám takto zachránit barokní prádelník ve kterým jeden družstevník za starého režimu skladoval obili, kluba s provázky a žárovky pro stodolu a spol. Taky to nebylo "zadara"!
on chce náhradu! Ne vydělat, ale NÁHRADU!
Zrezlej autobus na zahrade ma kde kdo...
http://www.rajveteranu.cz/403-autobus-saurer-kralupy-nvlt
http://www.rajveteranu.cz/1051-skoda-706-rto-lux-usti-nad-labem
Tyhle lidské zrůdy, které si dělají z historických dopravních prostředků nevyčíslitelné hodnoty kůlny, včelíny či seníky, bych rovnou pověsil, protože ničení národního kulturně-hostorického dědictví je jako vražda vlastní národní paměti a pak se nemůžeme divit, že jsme celé Evropě pro smích.
To je těžké, když ta kůlna vznikala, tak to ještě historický exemplář nebyl. Když si dnes seženete kastli z některého z dnes běžných typů autobusů, třeba Vám také bude někdo za 70 let nadávat.
Spíše by to chtělo nějakou centrální evidenci vedenou třeba Národním technickým museem, které by evidovala nejrůznější unikáty a zachraňovala je před zničením. Ale moc v ní nedoufám, protože určitě určitě by byli proti zastánci "svatého majetku" a odpůrci evidování čehokoliv.
Pokud má někdo o tu starou tramvaj zájem, a chce ji renovovat tak proč tomu kolchozníkovi adekvátní šopu nepostaví?Renovace stovky tisíc, šopa desítky.A nebo vy by jste jen tak darovali svůj potřebný majetek?
"Škodovka vznikala za protektorátu, takže mnoho součástek mělo původ v Německu."
co mi to jen pripomina :))
-ale mohli uveřejnit dobové foto,jestli je,co je to za typ,připadně celkové foto před rekonstrukci a obr.jak by měl vypadat po.
Díval jsem se do publikace L+K - Škoda 1895 - 1995, díl II., str. 71. Tam je vyfocen autobus Škoda 706 N a nad ním náklaďák 706 G s motorem na dřevoplyn. /Podle fotky u článku se pravděpodobně jedná o tento typ/. Ty čumáky budou stejné. A pokud se pamatuji, tak čumákaté Š 706 se dělaly až do konce 50-tých let, kdy je nahradily trambusy, ale na motorech se to nijak zvlášť nezměnilo, takže rekonstruovat motor by neměl být až zase tak veliký problém.