Diskuze

Nejstarší jihlavský autobus znovu prokoukne, opraví ho bohatý sběratel

Nejstarší jihlavský autobus začal jezdit před sedmi desítkami let jako první ve městě. Do té doby vozily Jihlavany jen v tramvaje. Ve svých 24 letech se z autobusu proměnil v družstevnický sklad. A teď se chystá, že opět vyjede v plném lesku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

elaine

15. 6. 2012 17:44
Divím se,

že bijci a kritici zločinných podnikatelů mlčí. To vám nevadí, že si pan podnikatel jen tak strčí prachy do rekonstrukce nějakého autobusu, místo aby své peníze rozdal potřebným?

0 0
možnosti
LK

kolcok

5. 2. 2012 10:31
Idnes porušuje Ústavu ČR!

V preambuli Ústavy ČR se jasně hovoří, že ČR se skláda z historických zemí Čechy, Morava a Slezsko. Třetí jmenovaná se nejen v médiích soustavně ignoruje. Proto dochází k tomu, že yntelygent, pardon, redaktor z Idnes napíše, že Krnov je na severní Moravě.

NENÍ!!!

JE VE SLEZSKU!!!

2 0
možnosti
BK

Králík z klobouku

23. 2. 2012 17:05
Re: Idnes porušuje Ústavu ČR!

A Slezsko patří odjakživa k Prusku. ;-D

0 0
možnosti
VBS

vikýř

3. 2. 2012 14:52
Přiměřenou náhradu schvaluji

podařilo se nám takto zachránit barokní prádelník ve kterým jeden družstevník za starého režimu skladoval obili, kluba s provázky a žárovky pro stodolu a spol. Taky to nebylo "zadara"!

0 0
možnosti
PDC

Pierre de Croissant

3. 2. 2012 11:26
No to je ale drzý zahrádkář

on chce náhradu! Ne vydělat, ale NÁHRADU!

0 0
možnosti
MJF
DC

Muroň

3. 2. 2012 9:29
Pověsit barbary!

Tyhle lidské zrůdy, které si dělají z historických dopravních prostředků nevyčíslitelné hodnoty kůlny, včelíny či seníky, bych rovnou pověsil, protože ničení národního kulturně-hostorického dědictví je jako vražda vlastní národní paměti a pak se nemůžeme divit, že jsme celé Evropě pro smích.;-)[>-]

0 0
možnosti
H

hafusak2

3. 2. 2012 9:53
Re: Pověsit barbary!

To je těžké, když ta kůlna vznikala, tak to ještě historický exemplář nebyl. Když si dnes seženete kastli z některého z dnes běžných typů autobusů, třeba Vám také bude někdo za 70 let nadávat.

Spíše by to chtělo nějakou centrální evidenci vedenou třeba Národním technickým museem, které by evidovala nejrůznější unikáty a zachraňovala je před zničením. Ale moc v ní nedoufám, protože určitě určitě by byli proti zastánci "svatého majetku" a odpůrci evidování čehokoliv.

2 0
možnosti
VB

pivopad

3. 2. 2012 9:13
po česku

Pokud má někdo o tu starou tramvaj zájem, a chce ji renovovat tak proč tomu kolchozníkovi adekvátní šopu nepostaví?Renovace stovky tisíc, šopa desítky.A nebo vy by jste jen tak darovali svůj potřebný majetek?:-)

0 0
možnosti
MG

bitkar

3. 2. 2012 8:46
husta veta

"Škodovka vznikala za protektorátu, takže mnoho součástek mělo původ v Německu."

co mi to jen pripomina :))

0 0
možnosti

_Xeon_

3. 2. 2012 9:58
Re: husta veta

nešlo by to šířeji?

0 0
možnosti
JH

sent

3. 2. 2012 7:07
To je sice pěkné-

-ale mohli uveřejnit dobové foto,jestli je,co je to za typ,připadně celkové foto před rekonstrukci a obr.jak by měl vypadat po.

0 0
možnosti
H

hafusak2

3. 2. 2012 9:08
Re: To je sice pěkné-

Díval jsem se do publikace L+K - Škoda 1895 - 1995, díl II., str. 71. Tam je vyfocen autobus Škoda 706 N a nad ním náklaďák 706 G s motorem na dřevoplyn. /Podle fotky u článku se pravděpodobně jedná o tento typ/. Ty čumáky budou stejné. A pokud se pamatuji, tak čumákaté Š 706 se dělaly až do konce 50-tých let, kdy je nahradily trambusy, ale na motorech se to  nijak zvlášť nezměnilo, takže rekonstruovat motor by neměl být až zase tak veliký problém.

0 0
možnosti
ZK

Černý lord

2. 2. 2012 23:02
Že by

Trhala fialky dynamitem č.2 ?

0 0
možnosti