- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jezdit na takovýchto lodích. Vy to chápete?
Třeba je někdo zvyklý bydlet na sídlišti a plavba takovouhle obludou je relativně levná.
Já se plavil na malé kocábce s několika kamarády, sice to vyjde několikrát dráž než plovoucí sídliště, ale je to svoboda, volnost.
ani se nedivim, ze neni nic slyset o italskem namornictvu za 2 valky, zrejem asi taliani znicili sve lode driv, nez mohli zacit bojovat
No pěkné, na Silvestra jsme tu loď potkali v Industry Bay na Sv. Lucii. Dokonce jsme jim zachraňovali spadlou záchrannou vestu.... Vůbec mě nenapadlo, že ta loď má za sebou takovou nehodu.
Záchranná vesta zachráněna!
...srovnané snopy.....inu....Turecko.....
..Titanic také....Atlantic...se to tuším jmenovalo.....
- pricinou obou nehod nakonec bude skutecnost, ze posadka byla italska .... a tak budou obe zpravy vyhodnoceny Italii jako prisne tajne ....
tak velkou loď rozumně ovládat. Výkon strojů ve srovnání se stejně velkými vojenskými plavidly je mnohokrát menší, tvar trupu je také spíš na pomalé vyhlídkové plavby, takže když pak dojde k problému a je potřeba vykonat rychlý úhybný manévr, tak to prostě nejde. Velká setrvačnost udělá svoje a loď narazí. Já sám bych na takovou od pohledu nestabilní kocábku nikdy nenastoupil, už od pohledu je těžiště příliš vysoko a co teprve, když se do lodi opře boční vítr.
On je celkově problém s monstry, co dnes vyrábí. Takto velké plavidlo prostě není schopno reagovat ihned. Podobný je to i s velkými letadly. Lidově řečeno nereaguje na mladické nerozvážnosti. Holt setrvačnost je svinstvo, ale zákony fyziky ma rozdíl od zákonů vytvořených lidmi podplatit nelze.
Kdyz naprosto ve vsem, cokoliv se stane (jaderna elektrarna, lod, recko a milion dalsich veci), tak to vzdycky vedeni do posledni chvile tutla? Nikdy jsem neslysel, ze by se za poslednich x desitek let dozvedeli lidi neco vcas.
Myslim že s dobou to nesouvisí. Kdy v dějinách se netutlaly průšvihy? Jen se to možná tutlalo líp, protože informace se šířily hůř
Italové začínají soutěžit s Ruskem a Francií o to, kdo je nejlepší v ututlávání průšvihů všeho druhu.
Když se řekne Ital, tak se mi vybaví Fiat, respektive můj kamarád, co si koupil nový Fiat Brava a pak tam následující rok byl asi 20x v servisu, aby mu vychytaly všechny ty nedodělky z výroby.
Italská pečlivost a zodpovědnost je na spodním okraji evropskýho žebříčku.