Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Americká firma omylem rozeslala reklamu na pobyt na Concordii

Americká společnost American Express zřejmě přehlédla jednu z hlavních událostí posledních dní. O víkendu zveřejnila reklamu lákající na sedmidenní pobyt na luxusní lodi Costa Concordia, za kterou zájemci zaplatí v přepočtu asi 14 tisíc korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bouše

Poněkud černý humor...

:-P

0/0
1.2.2012 18:56

enol

odeslání dopisu

Jé, tam bych chtěl pracovat, jestli jim odeslání dopisu trvá 6-8 týdnů ;-D

0/0
1.2.2012 18:02

včera

Jedna z hlavních událostí posledních dní

Mozna pro Krystalovou lupu, kde se o tom co se stalo pred tydny ci mesici pise jako o hlavnich zpravach dne. :-/

0/0
1.2.2012 15:23

beanator

Proč ne?

Horní paluba s bazénem a tobogánem je volná.

0/0
1.2.2012 13:21

Korektní Želva

...

Mě například nikdy nelákal podobnej výlet na lodi. Ale konkrétně na Concordii bych se teď zajel podívat docela rád.

Myslím že kdyby ta cestovka prodávala možnost zajet si na Concordii, tak by určitě prodala plnej počet. Hodně lidí by se tam ráno podívalo.R^

0/0
1.2.2012 13:02

honza2007

pobyt na Concordi?

To bych nechěl. Trošku nepohodlné, co ?;-D

0/0
1.2.2012 13:00

Korektní Želva

Re: pobyt na Concordi?

Já bych tam nejel kvuli pohodlí, ale kvuli zážitku R^

0/0
1.2.2012 13:03

honza2007

Re: pobyt na Concordi?

spát na stěně, no nevím....;-D

0/0
1.2.2012 13:06

pletiplot

Re: pobyt na Concordi?

Víš kolik lidí jezdí dobrovolně spát na stěně na hory?

0/0
2.2.2012 8:36

Jitřní dar

zpráva dne

No a? Americké deníky mají třeba na starosti zajímavější události, než jednu převrženou kocábku.

+2/0
1.2.2012 12:29

denek

Reklama nelhala,

evropské zážitky by to skutečně byly...;-D

+1/0
1.2.2012 12:23

sem-a-tam

Zájezd má být až v říjnu 2012

do té doby to možná stačí vytáhnout, odtáhnout, odbahnit, vysušit, to potom budou zážitky ;-D;-D

+2/0
1.2.2012 12:22

petrph

v dnešní době příprava reklamních dopisů 6-8 týdnů?

To si snad dělají srandu. I kdyby se  Concordia nepotopila, mohla její společnost dávno zkrachovat, změnit ceny, mohlo krachnout euro, atd....

0/0
1.2.2012 12:03

djcharlie

Re: v dnešní době příprava reklamních dopisů 6-8 týdnů?

Co se vám na tom nezdá? Je to poměrně reálná doba. Ono to totiž není jen o tom napsat pár dopisů a poslat je, je to kapánek složitější ;-)

0/0
1.2.2012 13:02

captain cook

Re: v dnešní době příprava reklamních dopisů 6-8 týdnů?

a jak se podle tebe pripravuji reklamni brozury na cestovani? Napsane vcera a rozesilat cestovkam se budou zitra, aby byly aktualni a bylo jiste, ze zadna z inzerovanych spolecnosti nezkrachovala?

Tento tyden jsem si z cestovky vyzvedl brozuru spolecnosti Celebrity s okruznimi lodnimi zajezdy na brezen2012-brezen 2013. Byla psana a pripravovana uz nekdy v rijnu minuleho roku.

0/0
1.2.2012 14:27

captain cook

Re: v dnešní době příprava reklamních dopisů 6-8 týdnů?

zapomnel jsem dodat, ze vedle brozur maji vsechny cestovky, vsechny lodni spolecnosti, vsechny aerolinky a poradatele zajezdu moznost pouzit Internetu a cas od casu vyhlasit akce s cenami, ktere se lisi od brozur. Kdyz se nejaky zajezd prodava pomaleji, na par dni nebo tydnu nabidnou zlevnena mista. Stejne jako se to dela s letenkami. Podobne to zaridi, pokud dojde k velkym menovym zmenam. Ony totiz vsechny firmy v turistickem prumyslu maji moznost ceny snizit prave tak jako zvysit podle trznich pozadavku, bez ohledu na brozury, ktere slouzi predevsim pro informace o itinerari atd..

0/0
1.2.2012 14:32

články zásadně nečtu!

Nahodou vynikajici vejlet pro amatersky potapece!

+1/0
1.2.2012 11:51

celim

to se povedlo!

;-D ještě by mohli poslat nabídku na Titanic!

+1/0
1.2.2012 11:49

tor11

Re: to se povedlo!

verim ze by se to vyprodalo... kdo by se nepotapek k titaniku za 14 litru za tyden

+2/0
1.2.2012 11:56





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.