- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na to abych se dovedel, ze obecne studijni predpoklady deti se nemeni snad nepotrebuji testy. Dokonce jsem presvedcen, ze obecne studijni predpoklady jsou v prumeru stejne u vsech deti celeh sveta, protoze maji vicemene stejnou DNA. Test ale prokazal, ze soucasne skolstvi stoji za starou backoru. Ale ucitelum to nevadi a radi by uplne zrusili klasifikaci, aby v budoucnu nebylo vubec mozne vysledky jejich snazeni hodnotit. Mimochodem, zajimalo by me, jak by u testu pro 9. tridu dopadli sami ucitele.
hm zajímavá myšlenka, stejné DNA, hmm, ale systém na houby, ano asi ano, to dokazuje Vaše velmi povrchní a jednoduchá dedukce hodná právě maximálně žáka 9. třídy - abych to upřesnil - ne každá interpolace a extrapolace je na lineární bázi Vy chytráku :D
Místo poctivého učení a vysvětlování látky se to hemží různými hrami,pexesy atd....Když porovnám dnešní školství s tím co bylo za nás...tak je to fakt hrůza.
zas bych to tak nehrotil, za me muzu rict, ze "za nas" byla funkcni, pravdiva a poctiva tak akorat cestina(gramatika, nikoliv literatura),matematika, fyzika a chemie(mozna jsem neco vynechal). Tyto predmety slo politizovat...
Ještě se nezrušily zvláštní školy ............. , v průměru potom začnou žáci skokově hloupnout
co je to "prumerny" zak? prumerny z testovaneho vzorku? nebo snad za "prumer" povazujeme jakousi virtualni a dlouhodobe konstantni normu?
kazdopadne, pokud se snizi pocet nadprumernych a zvysi pocet podprumernych, znamena to bud, ze se ti dobri jeste zlepsili, nebo ze ti spatni nejsou uz tak spatni, protoze kazdopadne k vyrovnani vetsiho poctu zapornych odchylek staci mensi mnozstvi kladnych - teda pokud jde o prumer aritmeticky. a je otazka, jestli je lepsi mit mene vylozene hloupych nebo vice jen trochu hloupych??
To nám ukazuje, že kdo matematiku umí, ten je za blbce, kdo ji neumí, ten ji učí a kdo neumí ani učit, ten testuje výsledky učení.
výuku logaritmů přesunout na vysokou , krasopis na gymnázia
To byste si moc nepolepšil. Spousta textu by byla k nepochopení, navíc by vypadal dost blbě.
....anebo UČIT SE, UČIT SE, UČIT SE Pane Dobeši, jak to vlastně bylo?
A když to chce minnistr napravit, a že chce! A jeho kroky jsou správné, tak všichni ječí jak puberťáci a nebo jak chovanci ústavu pro slabomyslné!
jak konkrétně to chce napravit? Že otestuje žáky a zjistí akorát stav? S ničím podstatným ještě nepřišel. Například se změnou osnov a podobně.
Možná by byl dobré zjistit a pak v článku uvést, zda byli testováni i žáci víceletých gymnázií. Pokud se omezili pouze na devítky základních škol, je výsledek pochopitelný.
myslím, že se to dělá na všech typech škol ve třídách odpovídajícím devítkám.