Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Afghánský imigrant utopil tři dcery, protože chtěly chodit na rande

Afghánského imigranta v Kanadě dohnalo jeho pokřivené vnímání rodinné cti k obludné vraždě vlastních dcer. Trojici dívek za pomoci své druhé ženy a syna utopil a vraždu pak vydával za nehodu. Zavraždil i první manželku. Soud ho i díky telefonním odposlechům uznal v pondělí vinným.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Nenic mi me triangly

zase jedna Jobovka pro spravny pohles na svet

ja nevim , ale scela jiste jsem proces nesledoval ze zatajenym dechem a uz vubec si nejsem jisty, ze byly poskytnuty prime dukazy. Nechtel bych v zaadnem pripade obhajovat vrazdy, ale ctit pravo.

0/0
31.1.2012 1:24

LiborAxel

Tak

to je jednoduché-utopit.Smrt za smrt-nebo za tři.No jo ale mi jsme demokrati,tak se podíváme co by jsme našli pro tento případ-schizofrenie,stres,-Možná to necháme být stejně podle islámu jsou ženy-děti méněcenné.Chceme být multikulti tak si to teď přece nepokazíme

+1/0
30.1.2012 22:59

Leninovo bytostné já

novou reconquistu!

kdopak se toho ale ujme? ;-(

+1/0
30.1.2012 22:25

ducatofil

Re: novou reconquistu!

Křesťané, kdo jiný - nicméně musí vyčkat, než vyhynou athesté, spojenci muslimů v Evropě.

0/0
31.1.2012 13:06

totální deziluze po roce 1998

a tohleto emigruje i k nám pod záminkou

politického pronásledování a ti naši šéfíci jim dávaj víza jak na běžícím pásu ... to neskončí dobře ... no dobře možná jo,ale poteče krev ...

+2/0
30.1.2012 22:25

Tarqeq

Moc smutné...

...zrůdy - oba muži i ta žena, to se nedá říct jinak.

0/0
30.1.2012 21:23

Vladimír Škopek

Jo

Nenávistný islám ve své čistočisté podobě. To je teprve začátek, než si připustíme kde je ta základní chyba.:-/

+1/0
30.1.2012 20:21

Zed1985

Re: Jo

Navíc islám zničil vyspělou arabskou kulturu... Kde je teď? Já bych vzal do Evropy blízkovýchodní křesťany a ateisty, kteří se chtějí přizpůsobit a poslal bych zpátky evropské muslimy, kteří mají potřebu zakládat své čtvtě, nenaučit se jazyk, atd...

+5/0
30.1.2012 20:34

Vladimír Škopek

Re: Jo

R^ přesně tak. Místní křesťani jsou velmi často terčem útoků a žijí svůj život v islámské područí, často tvrdě diskriminovaní. Nejhorší je, že lidskoprávní organizace řvou kvůli každému zakázanému šátku a omezenému právu imigranta, ale že se třeba v Pakistánu žije křesťanům jak na Alcatrazu a v Egyptě jsou často unášení a vražděni, to s nima nehne.:-/

+4/0
30.1.2012 20:51

pedol

vidím to podobně

Ono lidi se z historie moc nepoučí, takže mírodialogisti nakonec zas

budou překvapeni "jak se to jen mohlo stát?" Staronové holocausty se již

rýsují na obzoru:

http://www.csi-cr.cz/smrt_krestanu_v_fdchod.php?sId=1327953764

0/0
31.1.2012 0:42

Zirkon

Ale to multikulturní obohacení !

Nechápau  nepřátelské reakce  čtenářů.

Předně musíme  být u nás na  zdegenerovaném Západě  rádi, že nás muslimové tak silně  kulturně  obohacují.

Všechny hodnoty a  ideje  jsou  přece relativní  a  rovnocenné. Kdo nám dal právo se  vyvyšovat ?

Doufejme , že  početní zástupy  mírumilovných mulsimů brzy obohatí i Českou kotlinu !  Zatím jich je  žalostně málo. Naši pokrokoví přátelé ve Francii, Německu a Británii  nás  opět  předběhli. O Kanadě nemluvě.

+1/0
30.1.2012 20:18

Sharpe

Re: Ale to multikulturní obohacení !

Ceska Obec Muslimska ma 10 000 clenu

0/0
30.1.2012 20:21

Petr Tenzor

Předpokládám,

že ten imigrant dostal azyl?

Ti, kteří pomohli fundamentalistům proniknout legálně do své země, by měli být voláni k odpovědnosti. A to platí nejen pro Kanadu, ale i pro EU.

+6/0
30.1.2012 19:53

horymir

Re: Předpokládám,

Pletete si pojmy: Emigrace neni dani azylu. Azyl se dava uprchlikum. Tito lide splnili podminky k emigraci a legalne se do Kanady odstehovali. Jestli je to dobre ci spatne je jina vec!

0/0
31.1.2012 2:51

Zed1985

Ano

už jsem to psal několikrát že tu islám jako většina ostatních nechci... Ale jak uděláte aby odešli? Psal jsem už absrudní příklad o herečce Kláře Issové, ta by měla taky odejít když má předky ze Sýrie, ale normálně se tu narodila, nevím zda ovládá vůbec otcovu řeč? Jako řešení typu imigrace, nepouštět sem celý rodiny, to souhlas...

0/0
30.1.2012 18:35

Petr Tenzor

Re: Ano

proč odešli? Jsou i slušní věřící, katolíky také nechceme vystěhovat proto, že je mezi nimi sem tam nějaký extrémista (samozřejmě, mezi muslimy je to mnohem častější).

Nicméně fundamentalisté by se měli izolovat a to doživotně.

Pokud se prokáže, že nějaká mešita slouží k podpoře těchto myšlenek, zbořit. Stavbu nových povolit jedině za předpokladu souhlasu většiny lidí v daném městě.

Nové imigranty přijímat jedině když prokážou užitečnost pro tuto zemi, ochotu pro ni něco udělat a přizpůsobit se zde obecně uznávaným hodnotám. Udělat pro každého zájemce o občanství testy takové, že ortodoxní vyznavači a extrémisté všeho druhu neprojdou. Dát desetiletou lhůtu na získání občanství a v případě jakéhokoli maléru dotyčného okamžitě vyhostit.

Já nevím, je to tak nehumánní?

+4/0
30.1.2012 19:59

Zed1985

Re: Ano

Já s Váma naprosto souhlasím, já se právě ptám, protože a nevím zda to uvedení myslejí vážně někdo nechce rozlišovat ani kdo muslim je a kdo muslim není a to mi přijde absurdní... Psal jsem to už dříve, jediná šance je oddělit dobré od špatných a hlavně... NENECHAT JE V KOMUNITĚ... Protože to je potom to zlo.. Když sem přijde jedinec, tak se musí začlenit, nemá jinou možnost...

0/0
30.1.2012 20:04

Vladimír Škopek

Re: Ano

Bohužel musím oponovat v tom, že se naprosto nedá srovnávat křesťanství s hipíkem Ježíšem jako hlavní postavou, prodchnutým antickou filosofií a hlásáním univerzální lásky - s nenávistným islámem braným jako navždy dokonalým v čele s lupičem a pedofilem Mohamedem. To je opravdu óbr rozdíl, na kterém každé srovnání kulhá na všechny čtyři. ;-)

+1/0
30.1.2012 20:20

listram

Muslimskej

dobytek.

+1/0
30.1.2012 18:24

Beham Bosky

Kanada tim zije?

To bych ani nerek. Ziji ve Vankuvru, zpravy sleduji a nic o tom pripadu nevim. Vyguglujte si CBCa uvidite, je li to na hlavni strane.

0/0
30.1.2012 17:32

iElEn

Re: Kanada tim zije?

Tak to je ale něco špatně, ne? Když čtyřnásobná vražda nestojí za pozornost. Nebo je to v Kanadě normální?

+3/0
30.1.2012 17:47

Petr Tenzor

Re: Kanada tim zije?

Čtyřnásobná nesmyslná vražda. Tohle je ještě méně pochopitelnější, než když někdo udělá totéž pro pár drobných.

+1/0
30.1.2012 20:01

milan166475

Re: Kanada tim zije?

Vygugloval jsem a viděl je na hlavní straně:-)[>-]

+4/0
30.1.2012 18:12

milan166475

Re: Kanada tim zije?

http://www.cbc.ca/:-)[>-]

0/0
30.1.2012 18:13

totální deziluze po roce 1998

Re: Kanada tim zije?

a v jakém Vankuvru žiješ ? Vankuvr v Moldavsku ???

0/0
30.1.2012 22:19

horymir

Re: Kanada tim zije?

A to je pravdepodobne proto, ze zijes v papirove krabici na East Hasting a zmekl Ti mozek z travy.

0/0
31.1.2012 2:55

horymir

Re: Kanada tim zije?

dodatek: A nauc se psat!

0/0
31.1.2012 2:57

Jyrkovo velmi pozdní odpoledne

Musí být děsivé žít vedle muslimů ve svíravém strachu,

kdy se přestanou přetvařovat...

+5/0
30.1.2012 17:05

iElEn

Re: Musí být děsivé žít vedle muslimů ve svíravém strachu,

A neuděláš nic. Před zákonem jsou si rovnější, stačí aby jsi projevil nelibost či strach, že je máš za sousedy, a jsi veřejně povláčen jako xenofob, rasista, nacionalista né-li rovnou nacista a prostě všeobecně odsouzení hodná osoba, která pokud někdy bude s dotyčnými sousedy problém (například znásilněná dcera nebo zabitý syn, protože po jejich dceři koukal), tak si za to může sama svým přístupem.

No nějaký soud u těch velkých zločinů proběhne, ale o ochraně předem, to si nechte zdát.

+8/0
30.1.2012 17:12

Dunja

Re: Musí být děsivé žít vedle muslimů ve svíravém strachu,

z Vás mluví skutečně zaručená osobní zkušenosti s muslimským sousedemm které většinou ale vidíte jen v bulvárních článcích i-dnes. Takže úroveň mnohých pak není o nic lepší než toho afgánského vraha,kdybyto byl Čech,který zabije svou družku a její dceru ze žárlivosti, bude z něj psych.nemocný člověk a ne vrah, to vykřikujeme jen o mmuslimech, že?

0/0
30.1.2012 17:32

iElEn

Re: Musí být děsivé žít vedle muslimů ve svíravém strachu,

Zkušenosti s muslimy mám, a vesměs dobré. Proto mě mrzí, že jakmile je jich víc pohromadě, vyskytne se mezi nimi nějaký *hodně sprosté slovo*, který začne kázat. A nenechá je žít, tak jak by třeba rádi - v klidu. Ale nemůžou si mu dovolit oponovat, on vykládá Korán a hadísy, a do mešity se chodit musí. Sledujte pečlivě zahraniční zpravodajství, případně to co z něj na idnesu a novinkách přežvýkají. Po půl roce mi napište, k čemu jste došel/la/lo.

Nepodsouvejte mi prosím, že nahlížím na vraždu podle toho, kdo ji spáchá a na kom. Jste na špatné adrese, takové nahlížení je uzákoněno v Šaríi. Pro mě je vražda vraždou. Když je plánovaná, trestal bych za ni trestem nejvyšším, všechny bez rozdílu. Velká černá tečka.

0/0
30.1.2012 17:58

milan166475

Re: Musí být děsivé žít vedle muslimů ve svíravém strachu,

Z vás mluví jen hloupost a vaše cesta např. do Íránu je volná:-)[>-]

+1/0
30.1.2012 18:03

Petr Tenzor

Re: Musí být děsivé žít vedle muslimů ve svíravém strachu,

Jenže psychicky nemocný člověk a lidé s vymytým mozkem, kteří věří, že jim ty zrůdné činy nařizuje jejich víra, je docela rozdíl. Pokud ho nechápete, je to dost špatné.

0/0
30.1.2012 20:02

Zirkon

Re: Musí být děsivé žít vedle muslimů ve svíravém strachu,

Už mi asi nesloužípaměť.

Připomeňte mi prosím kdy naposledy, nebo alespoň jedinkrát, nějaký Čech zavraždil tři své dcery kvůli randění !?

Chytrolíne.

+2/0
30.1.2012 20:22

3Alien.cz

Normální postup a la Korán

čemu se tu divíte? Snad by jste se nechtěli navážet do cizích mravů a zvyků?;-D

+1/0
30.1.2012 16:11

Dunja

Opakování matka moudrosti i sterotypů

Ten článek, zde už byl, takže sledujeme v podstatě rychlé vyšetřování a fungování kanadský soudu R^,narozdíl od těch našich.

www.novinky.cz/.../251433-muslimska-rodina-v-kanade-zavrazdila-sve-tri- dcery-nevhodne-se-chovaly.html

0/0
30.1.2012 15:23

Mirais

Stop přílivu muslimů do EU !

Já takového souseda, který zabije své děti proto, aby vypadal dobře před jeho kumpány vyznávajícími středověké nesnášenlivé a násilnické náboženství islám, nechci. A ti co tu jsou, ať se vrátí tam odkuď přišli. Islám odporuje evropskému právnímu řádu a musí být postaven mimo zákon. To není náboženství, to je ideologie s fašistickými prvky.

+10/0
30.1.2012 15:14

milan166475

Re: Stop přílivu muslimů do EU !

No je to na nás.Je potřeba těmto lidem znepříjemnit bytí v tomto státě natolik,aby rádi odešli zpět na východ.:-)[>-]

+3/0
30.1.2012 18:12

Sarka G Weatherwax

Je nepochopitelne proc

prave tito lide emigruji do Zapadnich zemi s moralkou, ktera je pro ne neprijatelna. Chteji-li si zachovat sve tradicni moralni hodnoty, proc neimigruji do Iranu (jsou li Shi'a) anebo do Saudske jsou -li Sunni. Na svete je jistge dost muslimskych zemi ktere by rady prijaly sve potrebne souverce. Pripomina mi to pokrytectvi mnoha immigrantu z Latinsko Americkych zemi ve Spojenych Statech: i kdyz meli moznost jit do kterekoli zeme svobodneho sveta ( i mene svobodneho, jako treba Kuba), houfne se stehovali mezi gringos a pak jim cely zivot nadavaji s penou u ust a nenavidi je z plneho srdce. Lidska blbost se zda byti neomezenou...

+5/0
30.1.2012 15:14

Jaco007

Re: Je nepochopitelne proc

No jo, parazit taky napadne zdravý organismus a vysává z něj ve svůj prospěch...

+7/0
30.1.2012 15:54

iElEn

Re: Je nepochopitelne proc

Omyl. Paraziti u zdravých kusů moc nepochodí, imunita si zpravidla poradí. Napadány jsou přednostně oslabené kusy, což naše kultura indoktrinovaná politickou korektností a multikulti rozhodně je.

+4/0
30.1.2012 17:15

Petr Tenzor

Re: Je nepochopitelne proc

Je to pochopitelné. Chtějí si žít dobře, ale taky si chtějí zachovat své zvrácené hodnoty a to co považují za morálku (a vlastně mají pravdu, je to relativní, kanibal v kanibalské kultuře je z pohledu své společnosti dobrý člověk). Plus u muslimů je možné, že si nalhávají, že dělají něco jako džihád už jen tou emigrací. Ale máte pravdu, že je to hodně o pokrytectví. Ostatně Kanada je hodně pokrytecká země, takže se tam snad cítili aspoň v tomto ohledu jako doma.

Co je nepochopitelné, je tahat si takové lidi do svého státu.

+1/0
30.1.2012 20:06

jurgen

obohaceni

- a tak byla zapadni spolecnost zase obohacena.....

aneb: "urezte hlavy tem, kdo tvrdi, ze islam neni nabozenstvi miru ...." :-/

+5/0
30.1.2012 15:11

zdarma

Re: obohaceni

"Boj za mír."

"Mír ubráníme se zbraní v ruce."

:-)

0/0
30.1.2012 18:00

skiman11

Zajimave je

Ze se o tomto pripadu tady pise po 3.mesicich. Byt to nejaka vrazda krestanskeho fanatika,tak by jsme to zrejme meli i s primym prenosem;-€

+2/0
30.1.2012 14:57

leonard 2

OBLUDÁRIUM

:-/

+1/0
30.1.2012 14:49

Klekih-petra

Nemůžeme všechny musulmány házet do jednoho pytle, ale

procento, které vyznává to nejzvrácenější co bylo v koránu napsáno je vysoké.Umírněných muslimů je pramálo.

Muslimští věřící nejsou přínosem pro naši evroatlantickou civilizaci.Za pár desítek let se nás pokusí vyhladit.Fašizující tendence jejich kléru jsou evidentní.

+4/0
30.1.2012 14:43

Já rád játra

Re: Nemůžeme všechny musulmány házet do jednoho pytle, ale

Az dojde na lamani chleba, hadejte ke komu se pripoji ti umirneni? K kulturne a etnicky cizim domorodcum a nebo ke svym radikalnim bratrum?

+1/0
30.1.2012 17:00

iElEn

Re: Nemůžeme všechny musulmány házet do jednoho pytle, ale

No oni hlavně nemají na výběr. To je to.

+1/0
30.1.2012 17:17

. . .

inu mírumilovný soucitný a láskyplný islám

kyselina, kamenování, vraždy, být muslimskou ženou je zjevně za trest X

+2/0
30.1.2012 14:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.