Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pentagon staví pro svá komanda plovoucí základnu v Perském zálivu

Spojené státy vystaví v Perském zálivu plovoucí základnu pro speciální komanda námořní pěchoty. Ta odtud budou vyrážet na mise proti proti al-Káidě v Jemenu, somálským pirátům a případným pokusům Íránu zablokovat průjezd ropných tankerů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

brekebrekke

sice jsem si uz moh zvyknout, ale nezvyk

:-/ tolik nenavisti, kolik se u takovych a podobnych clanku vyroji od cechu, to neni snad ani normalni! to nemuzete nikdo myslet vazne proboha!

0/0
31.1.2012 19:08

tudlinudli

Zdravím všechny přítomné soudruhy diskutéry!

Se Sovětským svazem, pardon s Ruskem, Čínskou lidovou republikou, Korejskou lidově demokratickou republikou, Íránskou islámskou republikou, Kubou a Al kaidou na věčné časy a nikdy jinak. Zhoubu a smrt americkým imperialistickým štváčům a jejich EU přisluhovačům. Ať žije nerozborná jednota našeho lidu a lidu těchto pokrokových zemí. Držte se, proletáři. Práci čest!

+1/0
31.1.2012 15:49

brekebrekke

Re: Zdravím všechny přítomné soudruhy diskutéry!

;-D

0/0
31.1.2012 18:50

J2B523

Ale no tak!!

Proč se tak řve proti "zlému" Iránu? Místní ochránci práv (vybraných skupin obyvatel) by si měli uvědomit, že ta tzv.námořní obchodní cesta prochází přímo teritoriálními vodami Iránu. A mezinárodní právo stojí jednoznačně na jeho straně! Není povinností Iránu pouštět přes své území válečné lodě země, která posledních sto let rozpoutává jednu válku za druhou, o cizích obchodních loďstvech nemluvě! Jak pak by se Vám líbilo, kdyby přes část našeho území projížděla a manévrovala cizí armáda? Navíc by se netajila přípravami k útoku na Vaši zem? Myslím, že je to jednoznačné. Ač naše rádobynezávislá média kydají na Irán jen hnůj, je vidět, že Irán není žádný válečný štváč a přes celosvětové provokace má dobré nervy. Snad mu to vydrží i dál a snad se za Irán postaví i Čína a Rusko, aby už konečně US a Euro válečným štváčům sklaplo a byl konečně zase chvíli klid.

0/0
31.1.2012 8:24

Vladimir1

Americká vojenská mašinerie

Nic nového pod sluncem tu nevzdělili usa má  základny po celém světě dokonce i u nás v Čechach pouze o tom nemame doložene informace taky kdo by dokladal že tu jsou cizi vojenské jednotky to by nebylo vhodné že?RvRvRvRvRv;-€

0/0
29.1.2012 23:55

brekebrekke

Re: Americká vojenská mašinerie

;-D a kde ze je mas? ty amiky?

0/0
31.1.2012 18:53

anteportaspraecox

Každá diskuze vyžaduje znalost faktů,

a té se řadě diskutérů nedostává. Je jasné, že pokud by nedošlo v Iránu k islamistické revoluci, a oni zůstali spojenci USA, Saddám by se nikdy neodvážil je napadnout. Do té doby měli k dispozici US zbraně. Po následném embargu využívali to co jim zbylo plus snažili se za peníze z ropy sehnat kde se dá. Irák nakupoval zbraně hlavně v SSSR, Francii a NSR. US zbraní měl minimum. V irácko-iránském konfliktu šlo samozřejmě o ropu, kterou si Saddám nárokoval na cizím území. Američané měli sice nevyřízené účty s Iránem, nicméně do konfliktu nějak, ani pasivně nezasahovali. Dokonce ani po zásahu své fregaty protilodní střelou Saddámova letectva. Ten by jistě nepálil na své spojence, i když kdo ví, schopen byl všeho. Saddám byl podle všeho spíš spojencem SSSR, i když na svém území vedle islamistů likvidoval i komunisty. Ono je to vždy složitější, než jsou některé jednodušší mozky schopny pochopit.....

+4/0
29.1.2012 10:56

ELAPHURUS

Re: Každá diskuze vyžaduje znalost faktů,

Naprostá snůška nesmyslů. Bylo to emerické představení v režii Hollywoodu....pokus o oslabení dvou významných zemí této oblasti, aby pak bylo snažší jejich ovládnutí...RvRvRv

0/0
29.1.2012 12:30

captain cook

Re: Každá diskuze vyžaduje znalost faktů,

ty bys nerozeznal pravdu, kdyby te prastila pres hlavu. Ty ale nejsi placeny tady mluvit pravdu - prave naopak, lhat a mlzit jak kdyz Rude Pravo tisklo.

+4/0
29.1.2012 14:03

ELAPHURUS

Re: Každá diskuze vyžaduje znalost faktů,

Jo, souhlasím, bojovali proti sobě luky, oštěpy a pěstními klíny vlastní výroby.... jen ty migy se trochu vymykaly....

0/0
29.1.2012 16:30

Taras Bulba

Re: Každá diskuze vyžaduje znalost faktů,

... a že jim tam Amíci těch MiGů dodali, co? Stejně tak jako tu záplavu kalachů a T-72 pro Saddáma. Prostě jasné divadelní představení v režii USA. ;-D

0/0
30.1.2012 0:09

brekebrekke

Re: Každá diskuze vyžaduje znalost faktů,

;-DR^;-D

0/0
31.1.2012 18:51

Karel moudrý

Re: Každá diskuze vyžaduje znalost faktů,

Myslím, že nynější bída je důsledkem politické negramotnosti G.W. Bushe. Jeho otec zcela s přehledem mohl dokončit válku vůči Iráku a zlikvidovat Saddáma ale byl si dobře vědom, že on - jako protiváha Íránu - musí být nadále u vesla. Synáček s vypitým mozkem si tuto okolnost neuvědomil a tak narušil  rovnováhu 2 místních diktátorů. A důsledky se projevují nyní.

0/0
29.1.2012 18:27

ELAPHURUS

Irácko-íránská válka

byla v režii Amerikánů....Americké zbraně fungovaly na obou stranách konfliktu. Byla to pořádná prasárna, která stála životy desetitisíců lidí RvRvRv

+1/0
29.1.2012 1:25

captain cook

Re: Irácko-íránská válka

Saddamovy MIGy byly take z USA, bolseviku?;-D

+1/0
29.1.2012 9:51

ELAPHURUS

Re: Irácko-íránská válka

Nedivil bych se,řiťoamíku....;-D Nebo snad Amíci mají zakázáno přes třetí země obchodovat s letadly 8-o8-o?

0/0
29.1.2012 12:26

captain cook

Re: Irácko-íránská válka

strilis vedle bolseviku. S Amiky nemam nic spolecneho , nic jim nedluzim a nemusim jim lezt nekam jako musis ty lezt tvemu vychodnimu zamestnavateli:-P

+1/0
29.1.2012 14:01

ELAPHURUS

Re: Irácko-íránská válka

Kdypak jsi mě tam potkal, já tam nikdy nebyl - asi to byl někdo z tvých souputníků....

0/0
29.1.2012 16:31

voxpopulivoxdei

Fráze Rudého práva let sedmdesátých

jsou jen slabým odvarem příspěvků některých diskutujících. Zcela postrádají jakoukoli objektivitu. V případě války v zálivu byl primárním agresorem Saddám, který napadl Kuvajt, kterému dlužil peníze jimiž financoval válku s Iránem. Američané udělali velkou chybu, že ho nezlikvidovali již v prvním konfliktu. V Afgánistánu zase Taliban ukrýval Al-Kaidu. Po 11. září by na místě USA zaútočil každý stát, který by na to byl dostatečně silný. Nejsem nekritický amerikanofil, řada akcí USA je sporných a i v těch odůvodněných případech často dělají chyby, které jim image rozhodně nevylepší, ale ve srovnání s tím co světu přinesla komunistická ideologie a její různé mutace - soudruzi J.V.Stalin, Mao, Pol-Pot a jiní, jsou USA spolkem Mirků Dušínů. Komu je milejší ortodoxní islám a právo Šaríja nebo poměry na Kubě či v KLDR a myslí si, jak by to bylo báječné, doporučuji - vyzkoušet. A vinit  z toho, jaký u nás panuje dnes bordel  američany, to snad může jedině blázen. Za to si můžeme jen my sami.

+5/0
28.1.2012 23:11

10doktor10

Re: Fráze Rudého práva let sedmdesátých

konečně něco rozumného :-)R^

0/0
28.1.2012 23:51

nemsi

0/0
29.1.2012 0:12

nemsi

Re: Fráze Rudého práva let sedmdesátých

Pane, prosim vas reknete mi co je na tom prafdy ze bude konec sveta 21 Prosince 2012 ?

0/0
29.1.2012 0:13

Sharpe

Re: Fráze Rudého práva let sedmdesátých

Podivej se, zatim kdo chtel ovladnout Evropu, doplatil na to, ze napred nerozdelil Evropu od Ameriky, Doplatili na to nemci v obou svetovych valkach i komuniste v te studene.Proto je dnes tolik protiamericke propagandy a ti co ji siri, nikdy nemaji starost o penize Je tak sikovna a casto tak chytra, ze na ni naleti tolik lidi, aniz by si to uvedomovali. V nynejsim stretu civilisaci, se Evropa oddelena od Ameriky,  jevi bezbranna, nema vuli se branit islamisaci a jak se chvastaji nekteri muslimsti vudcove, ze islam ovladne Evropu, aniz by musel vypalit ranu. I Rusku by vyhovovalo, kdyby se Evropa s USA kompletne rozhadali.Takze se priprav, ze propaganda bude stale silnejsi a lide budou vinnit USA i za spatne pocasi.

+1/0
29.1.2012 0:27

velky bratr

Re: Fráze Rudého práva let sedmdesátých

Islam ovladne evropu jen diky bajecne imigracni politice kombinovane s agresivni politikou v islamskych zemich. A dosr mzona,z e to bude zasadni vylepseni - islamske pravo sice neni idealni ale je jasne a stabilni, tedy kazdy alespon presne vi jak na tom je a neni vydiratelny na bazi nepoznatelnosti spletitych zakonu.

0/0
29.1.2012 3:00

rigel

Re: Fráze Rudého práva let sedmdesátých

Irak byl za obsazeni Kuvajtu nalezite potrestan, USA si udelaly rok predtim s Panamy cviciste,oficialne 500 mrtvych civilistu,neoficialne 3000.Kdo za to USA potresta?

0/0
29.1.2012 0:32

velky bratr

Re: Fráze Rudého práva let sedmdesátých

Omyl, primarnim agresorem byly USA, ktere dosadily saddama a dosadili kyvace do iranu. Pak po iranske revoluci vyzbrojili Saddama chemickymi zbranemi a postvali ho na iran. On mel tedy logicky dojem, ze na svou byvalou provincii kuvajt muze s klidem zautocit a usa mu nanejvys dodaji nejakou tu munici. Proc se spletl netusim, ale zadny humanismus za tim rozhodne nebyl

+1/0
29.1.2012 2:58

captain cook

Re: Fráze Rudého práva let sedmdesátých

ty MIGy byly Saddamovi take dodany z USA?

;-D;-D;-D

0/0
29.1.2012 9:50

ELAPHURUS

Re: Fráze Rudého práva let sedmdesátých

Zjisti si množství zbraní US výroby na obou stranách konfliktu....

0/0
29.1.2012 12:31

sutech89

Re: Fráze Rudého práva let sedmdesátých

a hlavně ty si zjisti počty zbraní ruské (sovětské) výroby - počínaje ručními zbraněmi a tanky konče (těmi obzvlášť)

0/0
30.1.2012 15:39

dannny

Re: Fráze Rudého práva let sedmdesátých

Ruské zbraně měl ve výbavě Irák. Většina z nich byla dodána Sýrií. Irán byl převážně vybaven americkou a britskou výzbrojí.

0/0
31.1.2012 17:47

atraktor

Jak už staví na vodě,

tak už americkou zahraniční politiku nezachrání ani židovslá lobby.

0/0
28.1.2012 23:05

zulukafr

Američané nejsou hodní ani zlí,

sledují jenom své vlastní zájmy, jak to ostatně dělájí i ostatní mocnosti. O jejich IQ, které tak kritizují někteří pisatelé, bych si rozhodně nedělal starosti. Myslím, že jejich technologický náskok je stále ještě dostačující, byť ne již takový jaký byl v posledních desetiletí 20. století. Je zajímavé, kolik lidí v Čechách nenávidí Spojené státy, ač ty jim nikdy nic neudělaly. Pochopil bych nenávist k Němcům, Rusům anebo jiným, které nebudu jmenovat, ale proč zrovna Amerika. Ani v současnosti není tato země ovládána americkým kapitálem. Myslím, že EU, která má na nás nepoměrně větší vliv, se proti USA v řadě ohledů dost vymezuje. Pro tento záhadný postoj velké části české populace možná existuje jednoduché vysvětlení. Kdysi, ještě když byli malí, tak jim to prozradila soudružka učitelka, a oni to od té doby stále opakují. Popřípadě vyrůstali v rodině, kde otec byl členem lidových milicí a maminka domovní důvěrnice. Nebo obojí. U ostatních se možná jedná o hloupost nebo závist.

+15/0
28.1.2012 20:19

Neexist

Re: Američané nejsou hodní ani zlí,

Já ti prozradím sladké tajemství. Spousta lidí nemá rádo USA, protože sponzorovali lidi, kteří můžou za to, co je tady za bordel v dnešní době, že zdravotnictví, důchody a ekonomika se vrátily do dob nevolnictví. Dále nemají rády USA proto, že jsou zdrojem světové sgrese a nesmyslně napadají státy které mají ropu nebo jiné nerostné bohatství, protože jsou jako kobylky a vše jim dochází. Zmasakrovali spoustu lidí na světě a zatahují do svývh koloniálních válek i ostatní země. Vymývají mozky vlastním lidem. Je to snad málo?Rv

+6/0
28.1.2012 21:02

Gemars Moše Dajan

Re: Američané nejsou hodní ani zlí,

Pravda, jenže oni s úspěchem vymývají mozky lidem na celém světě. Je jen pár (dobře tak mnoho, ale i tak) soudných jedinců.

0/0
28.1.2012 21:12

Králík Roger

Týden ve Stalinově lágru na Kolymně, a hned byste změnil

názor. Pokud by Vás ovšem dříve nezastřelili za "nesplnění denní normy..."

+1/0
28.1.2012 21:27

ježo

Re: Týden ve Stalinově lágru na Kolymně, a hned byste změnil

A proč do toho taháte Stalina?On měl něco společného s invazí do Iráku?

+1/0
28.1.2012 22:11

velky bratr

Re: Týden ve Stalinově lágru na Kolymně, a hned byste změnil

No jeho predchudce i americkou centralni banku prosadily jedny penize - takze v dusledku mnohe, konkretne zajmy techto penez.

0/0
29.1.2012 3:02

hellperin

Re: Američané nejsou hodní ani zlí,

ale soudruhu,

+1/0
28.1.2012 22:04

leho

Re: Američané nejsou hodní ani zlí,

Naprosto přesně podáno. Ano, nenávist k Velkému Satanu je kombinací hlouposti, výchovou v rodinách s domovními důvěrnicemi, členy milicí, KSČ, bývalými estébáky, členy SČSP, atd. Tyhle lidi po zacinkání klíčemi v roce 1989 ze společnosti nezmizeli, ale naopak stále škodili a škodí jejich další generace, i když zdaleka ne v takové míře, neboť republika už není zadrátovaná a každý si může říkat a dělat co chce. Ale dělají, co mohou a znepříjemňují život všem...

+3/0
28.1.2012 21:35

Jerry68

Re: Američané nejsou hodní ani zlí,

na druhou stranu existují lidé, kteří mají vlastní názor na svět a dění v něm a ten nemusí mít žádnou návaznost na jejich původ a výchovu v dětství, to co jste napsal by mohlo platit i pro ty, kteří si ze dvou krabiček sirek vyberou vždy tu "americkou"

0/0
28.1.2012 22:01

nemsi

Re: Američané nejsou hodní ani zlí,

a nebo f USA zijou!

0/0
29.1.2012 0:15

estimator

AMERICANI DUSLEDNE

islamizuji stredni vychod, protoze vedi, ze islamiste se budou mezi sebou vrazdit, rozdeleni do vselijakych sekt a nebudou tim padem schopni zorganizovat jakoukoliv koalici zamerenou proti Izraeli.  Americani vedou vsude valky by proxi of Izrael.

0/0
28.1.2012 20:03

Damnedson

Írán

hájí možnost využívat jaderného štěpení pro mírové účely.

Tak čeho se USA bojí? Vždyť i Little Boy i Fatmann byly jednoznačně nosiči míru.

Třeba i Írán bude chtít takto rozesít mír po celém světě.

0/0
28.1.2012 19:16

Neexist

Re: Írán

USA se bojí, že jim dojde ropa, proto ta hysterie kolem iránského jaderného programu. Příjde den, kdy USA taky vpadnou do Iránu neboj se nic

0/0
28.1.2012 21:04

u.boat

Re: Írán

No myslím že po zkušenosti z Iráku a Afgh. teď doufají že za ně udělá tuhle práci někdo jiný.

0/0
28.1.2012 22:27

pettyo

Re: Írán

Veř že USA dojde ropa jako posledním.

+1/0
28.1.2012 22:50

captain cook

Re: Írán

presne tak.R^ Proto ji kupuji odjinud, aby si prilis nevytezili vlastni zasoby

0/0
29.1.2012 9:54

3Alien.cz

Výborně!

US Army nikdy nespí ;-D

0/0
28.1.2012 19:11

ČKA.700.Mld.dluhů.pravice

Američané prosadí svou "demokracii" všude na světě

ikdyž při tom vyhladí , nebo zotročí původní obyvatelstvo ,proč nás to překvapuje , provádí jednu okupaci za druhou i do Libye dosadili Islamisty k moci , nejvíc je smutné jak amík u tv žere diktaturní propagandě lži o tom jak pro ně vojáci likvidují lidi na druhém konci světa za jejich svobodu

0/0
28.1.2012 18:07

modrozlodějskej fógl

Re: Američané prosadí svou

Při jeich IQ a mentalitě se není co divit.Ne nadarmo se říká že jsou jako Rusáci,.akorát že se časteji myjí!

0/0
28.1.2012 18:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.