Diskuze

Sakra, nevšiml jsem si! Schettino prý ignoroval varování před útesy

Kapitán lodi Costa Concordia Francesco Schettino nedbal před osudnou srážkou varování a naopak nechal přidat rychlost. Vyplývá to z výslechu jednoho z jeho kolegů. V sobotu mělo začít pumpování paliva z potopené lodi, kvůli špatnému počasí ho ale museli specialisté odložit.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ratan Bumerangovič

30. 1. 2012 15:08
prej to schettino bude splacet po 10 dolarech tydne

0 0
možnosti

8x_ma_vymazali_ešče_ma_nědostálí

29. 1. 2012 22:54
spočívá přibližně v dvacetimetrové hloubce

20 metrů, to má Brněnská přehrada, to by jim měl někdo z Brna poradit, my tady máme taky moře. A taky moře piva.

0 0
možnosti

Kocour-mikes

29. 1. 2012 13:29
Dobrá hláška: "bacha ostrov, jsme větší, tak uhne..."

;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Zirkon

29. 1. 2012 11:12
není nad kompetenci kormidelníků

Není nad to, když je  kormidelník  kompetentní.

EU to nastavené podobně.

0 0
možnosti

captain cook

29. 1. 2012 2:25
uzaviratelne prepazky - diskuze na predesle strance

Uzaviratelne prepazku jsou jednim ze zakladnich bezpecnostnich opatreni, nejen ve strojovne, ale na vsech palubach. Kdyz se dela cvicny poplach pro posadku, nektere z nich se zaviraji a posadka mj. trenuje jak rychle nalezt pristup k oznacenemu mistu jinou trasou.

Nevim, zda vypnuti proudu melo vliv na neuzavreni prepazek (melo by to byt nezavisle proveditelne), zda s tim kapitan prilis dlouho vahal a naridil je uzavirat prilis pozde nebo zda poskozeni bylo prilis rozsahle, uzavreni prepazek by jen ztizilo evakuaci a lod stejne nezachanilo.

Lod je sice 290m dlouha, ale jen v nejdelsi casti pribl. uprostred jeji vysky. Smerem ke kylu se zmensuje. Celkova delka poskozeni byla pribl. 50 metru, coz klidne mohlo odpovidat ctvrtine nebo i tretine celkove delky kylu. To uz pak voda zaplavi dost oddeleni. Pokud vnikne do prilis velkeho poctu oddeleni, nic lod nezachrani. Mozna proto take se kapitan rozhodl ji navest na melcinu, nez ji nechat kde puvodne byla.

1 0
možnosti

fsp1111

29. 1. 2012 9:59
Re: uzaviratelne prepazky - diskuze na predesle strance

jiní zase tvrdí, že loď měly zvládnout udržet stabilizační nádrže, ale prudkým kapitánovým manévrem došlo k zaplavení havarijních čerpadel a převrácení lodi

0 0
možnosti

libedejroznec

29. 1. 2012 0:20
hmm..

..nebylo by lehčí zavařit tu díru a odčerpat vodu ?

0 0
možnosti

Štvavá vysílačka

29. 1. 2012 0:28
Re: hmm..

Nebo zalaminovat ;-)

0 0
možnosti

oldiess

28. 1. 2012 23:31
opravdu řekl sakra?

neřekl spíš merda?;-D

1 0
možnosti

CeleronD

28. 1. 2012 21:15
Odstrašující chování tohoto křesťanského kapitána:

- ohrožování životů cestujících a posádky

- hazardování s cizím majetkem

- zbabělý útěk před zodpovědností

- lhaní, zapírání, překrucování

Moc pěkná mozaika.

0 0
možnosti

slapr

28. 1. 2012 21:37
Re: Odstrašující chování tohoto křesťanského kapitána:

děkujeme federální kriminální ústředně za rozbor :-)

2 0
možnosti

lebeda24

28. 1. 2012 20:16
A takhle je to dnes

s většino manažerů na celém světě i u nás. Velmi ambiciózní ale v podstatě nezralé osobnosti..

5 0
možnosti

PIRÁT PIRÁT PIRÁT

28. 1. 2012 19:21
???

Ten člověk musel bejt vožralej snad nebo co8-o Ten by měl dostat minimálně 15 let natvrdo!!

2 0
možnosti

Honza1024

29. 1. 2012 0:47
Re: ???

Nebo na holou. Prostě lynčovat a kárat až za hrob.

0 0
možnosti