- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
20 metrů, to má Brněnská přehrada, to by jim měl někdo z Brna poradit, my tady máme taky moře. A taky moře piva.
Není nad to, když je kormidelník kompetentní.
EU to nastavené podobně.
Uzaviratelne prepazku jsou jednim ze zakladnich bezpecnostnich opatreni, nejen ve strojovne, ale na vsech palubach. Kdyz se dela cvicny poplach pro posadku, nektere z nich se zaviraji a posadka mj. trenuje jak rychle nalezt pristup k oznacenemu mistu jinou trasou.
Nevim, zda vypnuti proudu melo vliv na neuzavreni prepazek (melo by to byt nezavisle proveditelne), zda s tim kapitan prilis dlouho vahal a naridil je uzavirat prilis pozde nebo zda poskozeni bylo prilis rozsahle, uzavreni prepazek by jen ztizilo evakuaci a lod stejne nezachanilo.
Lod je sice 290m dlouha, ale jen v nejdelsi casti pribl. uprostred jeji vysky. Smerem ke kylu se zmensuje. Celkova delka poskozeni byla pribl. 50 metru, coz klidne mohlo odpovidat ctvrtine nebo i tretine celkove delky kylu. To uz pak voda zaplavi dost oddeleni. Pokud vnikne do prilis velkeho poctu oddeleni, nic lod nezachrani. Mozna proto take se kapitan rozhodl ji navest na melcinu, nez ji nechat kde puvodne byla.
jiní zase tvrdí, že loď měly zvládnout udržet stabilizační nádrže, ale prudkým kapitánovým manévrem došlo k zaplavení havarijních čerpadel a převrácení lodi
..nebylo by lehčí zavařit tu díru a odčerpat vodu ?
- ohrožování životů cestujících a posádky
- hazardování s cizím majetkem
- zbabělý útěk před zodpovědností
- lhaní, zapírání, překrucování
Moc pěkná mozaika.
děkujeme federální kriminální ústředně za rozbor
s většino manažerů na celém světě i u nás. Velmi ambiciózní ale v podstatě nezralé osobnosti..
Ten člověk musel bejt vožralej snad nebo co Ten by měl dostat minimálně 15 let natvrdo