Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Za bordel na školství musí ministr Dobeš pryč, rozčiluje se opozice

Jedinou možnou reakcí na selhání ministerstva školství při čerpání miliard z Evropské unie je podle opozice odchod ministra Josefa Dobeše z vlády. Šéf ČSSD Bohuslav Sobotka připomněl, že Dobeš sám slíbil, že z vlády odejde, když Evropská unie zastaví proplácení miliard z fondů a Česko je nebude schopno získat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Hradolog

Jsme Němcům pro smích?

Z jiného soudku: Právě jsem se vráti z BILLY: 100 g MILKA 27 Kč, maďarské HARIBO 100 g 20 Kč, Schwarzwaldská šunka 100 g 45 Kč, KOFOLA 30 Kč!!! ... Kdybych často nejezdil do SRN,Rv neuvěřím! Nad tím se zamysleme, ne nad tím blbem Dobešem.

0/0
28.1.2012 15:19

krouka

Nábor na vysokou školu

http://brno.idnes.cz/polonazi-studenti-z-lehce-drazdive-fakulty-lakaji-ke-studiu-lesnictvi-1zs-/brno-zpravy.aspx?c=A120127_200056_brno-zpravy_brd

0/0
28.1.2012 15:00

krouka

Poplatky na Cambridge

Od letošního září to bude 9000 (cca 270 tisíc korun). Na konci studia bude absolvent za předpokladu půjčky na školné a živobytí zadlužen zhruba 50 tisíci liber. Ten diplom tu cenu asi má. Porovnejte s diplomem z Plzně nebo Sezemic.

+2/0
28.1.2012 14:11

krouka

Máme 6x více vysokých škol než Británie.

V Británii jich na 60 milionů je 130. U nás 74. Lehkým propočtem zjistíme, že jich 52 můžeme zavřít. Dříve na vysokých školách studovalo 15 procent lidí z populačního ročníku, v roce 1990 to bylo 17, ale dnes je to 67 procent, přitom zhruba pětina na to nemá. To se odráží ve způsobu výuky, více se musí vysvětlovat, jde vlastně o pokračování střední školy. Učitelé se těm slabším musejí přizpůsobit a méně času mohou věnovat nadaným žákům a výzkumu.

Všem učitelům lze zdvojnásobit plat - rektoři seženou i přední odborníky z praxe.Absolventi vysokých škol nezavalí úřady práce.Má to jednu nevýhodu - studenti se budou muset učit a možná i denně chodit do školy.

Stejně se musí postupovat i u středních škol.Absolvent vysoké školy, který odejde do zahraničí, musí zaplatit náhradu za své bezplatné studium státu.

+1/0
28.1.2012 14:02

Modrý Zločas nečasný

Re: Máme 6x více vysokých škol než Británie.

nojo při jejich školném ;-D

0/0
28.1.2012 21:02

krouka

Tato diskuze dává jasně za pravdu panu Dobešovi

Naše školství produkuje blbouny, kteří se médii dají snadno ovládnout. Najít na iDnes myšlenku je hledání jehly v kupce sena (výkalů).

0/0
28.1.2012 14:02

Václav Propiska Ješita z Hradu

Nejprve konkubína

a teď bordel. Roste nám ten Klausův kádr ;-DR^

0/0
28.1.2012 10:02

rebereb

Mohl by mi někdo napsat,

proč kastráti tolik podléhají nadváze?

A umí si někdo představit, jak to vypadá, když se začne hádat Dobeš a Bárta???8-o

0/0
28.1.2012 9:57

noorange

důrazně žádám redakc, aby bylo odstraněno toto brutální foto

udělalo se mi z něj nevolno ( z koho čeho?;-D)

+4/0
28.1.2012 9:21

ptakPB

nEMĚLI BY CENZOŘI TENTO ČLÁNEK SMÁZNOUT?

OBSAHUJE VULGARITY - SLOVO BORDEL- JAK SE MNOHDY DOVÍDÁME PŘI SMAZÁNÍ VLASTNÍCH PŘÍSPĚVKŮ

+2/0
28.1.2012 8:22

Řezník I.

Re: nEMĚLI BY CENZOŘI TENTO ČLÁNEK SMÁZNOUT?

k čemu pak slouží tlačítko Caps Lock? ;-D

0/0
28.1.2012 12:21

dogi4

Řekl bych, že Dobeš z funkce

nepůjde, Nečas si už jen těžko může dovolit další vládní krizi. Navíc Václav "Péro" řekl jasně, že Dobeš je nejlepší ministr školství od převratu. Osobně si myslím, že i profesor Zdeněk Nejedlý byl lepší...

0/0
28.1.2012 4:50

Černohorec,Ochrapaná PravdoLáska

Re: Řekl bych, že Dobeš z funkce

náhodou jeho iniciace vzniku "Středních průmyslových škol" byla geniální počin, dle mne největší v historii českého státu , když si uvědomíte že nebyl technik , tak měl kupodivu smysl pro pochopení reality a potřeb doby .

+1/0
28.1.2012 9:36

dogi4

Re: Řekl bych, že Dobeš z funkce

Ale ano, toho Nejedlého jsem myslel vážně...

0/0
28.1.2012 16:32

wvw

Re: Řekl bych, že Dobeš z funkce

pravda, Nejedlý byl v něčem systematičtější a měl za sebou masu lidí, co se ještě nestačili vzpamatovat z války R^ U Dobeše (a spol.) rozhodně neplatí "když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají" a sloganovitých hesel, pravda, jsme se již překrmili :-)

0/0
29.1.2012 10:45

Nemesiss

...nemíním Dobeše hájit...

...ale který ministr od vzniku Česka byl lepší než on?...tady je jejich seznam: Miroslav Kopicová (8.5. 2009 - 13.7. 2010) Ondřej Liška (4.12. 2007 - 8. 5. 2009) Martin Bursík (2.11. 2007 – 4.12. 2007)

Dana Kuchtová (9.1. 2007 – 3.10.  2007) Miroslava Kopicová (4.9. 2006 – 8.1. 2007)

Petra Buzková  (15.7. 2002 – 4.9. 2006) Eduard Zeman (22.7. 1998 – 12.7. 2002)

Jan Sokol (3.1. 1998 – 17.7. 1998) Jiří Gruša ( 3.6. 1997 – 2.1. 1998)

Ivan Pilip (2.5. 1994 – 2.6. 1997) Petr Piťha ( 3.7. 1992 – 27.4. 1994)...pokouší se něco změnit  - i když občas nešikovně - ale ten zatuchlý zabahněný rybník by bylo potřeba vypustit. Stačí, jak nyní reagují šéfové vysokých škol - a o tom, jaká je úroveň našeho vysokého školství si není třeba dělat iluze...RvRv

+3/0
27.1.2012 23:19

Cenzorcz

Re: ...nemíním Dobeše hájit...

Všichni stáli za ..., ale proti Dobešovi - zlatí.

+4/0
28.1.2012 0:01

dobro

Re: ...nemíním Dobeše hájit...

Otázká je položena špatně. Ani jeden nestál za moc, ale i tak patří k těm nejhorší. Napáchal nejvíce škod v rekordním čase. A i kdyby patřil k těm lepším je to pořád špatné, proto beru i jen náznak obhajoby za špatný. Člověk má právo žádat od ministrů své země, aby to byli lidi na svém místě a vedli zemi ke zlepšení a konali to nejlepší v její prospěch. Berou za to nemalé paníze. A poukazování na to, že druzí jsou taky špatní, nikam nevede. To pak mužeme všichni poukazovat na to, že jiní taky kradou, šidí a vraždí. A když krademe a šidíme méně, tak jsme lepší než ti druzí a je to v pořádku. Kdo má malé cíle a ještě s nich slevuje, nedosáhne ničeho. A to je problém i chování občanů jako voličů.

+5/0
28.1.2012 0:05

calume

nic proti.....

Ale Dobeš, myslím tím ministra školství, je nenažrané prase a dobytek.....nesouhlasím s opozicí, nikdy jsem nebyl levičák...ale Dobytek slíbil, že pokud neklapnou dotace tak půjde...už měl být pryč...

+4/0
27.1.2012 23:04

Václav Propiska Ješita z Hradu

A co na to naši DrevoKocůri ???

teda VeVerky

0/0
27.1.2012 22:36

Fred2

Věřím presidentovi!

Ač nemusím VVčka a ani tomu jejich Dobešovi moc nefandím,aspoň pochopil naše neproduktivní a podprůměrné vysoké školství a řekl to nahlas!Jestli tato vláda zavede to školné,třeba 10 000 kč od studenta za semestr,je to tím pádem nejlepší ministr!:-P

+7/0
27.1.2012 21:48

svatáDala

Re: Věřím presidentovi!

O školném se debatovalo již mnohokrát a vždy z toho sešlo. To, že se o tom opět hovoří ještě neznamená, že se tak stane. Pochybuji, že PS schválí školné na VŠ:-/

Dobeše by měli vyrazit zavřeným oknem. Co tam napáchal škod to nedá dlouho nikdo dohromady!!!!! Těch 200 lidí co nabral, zajisté i s ním propustí. Na co v dnešní době živit zbytečné kamarádíčky kamarádíčků na MŠ.

Tak se Nečas ukaž, jak umíš rozhodovat;-)

+2/0
27.1.2012 23:19

hicotea

Re: Věřím presidentovi!

hlavně když sám bezplatně a podprůměrně dokončil svoje studiium RvRvRvRv

0/0
28.1.2012 7:22

protiodborář

Opozice umí jenom negovat

Jsem rád,že" vyhráli volby",ale nemají nárok!Jsou to zkrátka levičáci!;-D

+4/0
27.1.2012 21:04

dogi4

Re: Opozice umí jenom negovat

No, možná ti uniklo, že opozice je právě od toho, aby negovala, resp. kritizovala špatnou práci vlády či vládnoucí koalice. Pokud by vládu chválila a přikyvovala tomu, co dělá, šlo by pak jen a jen o jednu stranu národní fronty, pokud ti tedy ten pojem něco říká. Ale zeptám se tě jinak: Jak nazveš to, že podle koaliční smlouvy v případě, že by koaliční poslanec či dokonce koaliční strana hlasovala souhlasně s návrhem opozice, šlo by o zradu koaliční smlouvy? To je podle tebe asi správně, že? Vládě se nesmí odporovat, to je levičácké, tudíž špatné. A když vláda odporuje opozici, je to podle tebe jaké?

+2/0
28.1.2012 4:48

evzens

Šašek Dobeš... to je rýmuje :-)))

+1/0
27.1.2012 20:29

ditrinoroo

Re: Šašek Dobeš... to je rýmuje :-)))

Rýmuje?

0/0
27.1.2012 21:20

phenomenon

Re: Šašek Dobeš... to je rýmuje :-)))

to neni rymuje, joudo :-P

0/0
27.1.2012 22:19

diamantt

souhlasím s opozicí

tentokrat vyjmecne souhlasim s opozici. hlavne, kdyz sliboval jakmile nevyresi problem s cerpanim dotaci. A hle dotace jsou zastaveny, a Dobes se jen smeje. Asi by to chtelo Krysare aby vypiskal vsechny krysy. Ale to se nikdy nestane. Nelibi se mi, ze na ministerstvu skolstvi je clovek, ktery nedodrzuje sliby. Pritom by on mel jit prikladem. protoze se stara o vzdelani budoucich generaci. ale asi tento stat bude plnej negramotu o to mu asi jde a taky aby mel plnou penezenku.

+3/0
27.1.2012 20:17

šestý element

Re: souhlasím s opozicí

Raděj negramoti,než nafoukaní zloději a paraziti!K čemu je plná republika soudců,státních zástupců,soudních znalců,vědců kteří vymýšlí jak dostat poslední halíř z bezdomovce,exekutorů a jiné havěti přissátá na státu a podnikatelích?Rv!!?

+2/0
27.1.2012 21:59

azzazello

Re: souhlasím s opozicí

A na jiném než školském ministerstvu by se Ti člověk, který nedodržuje sliby líbil???...trošku nechápu Tvou myšlenku...brek...

0/0
27.1.2012 23:15

V.Poustka

Bohuš má co radit

jejich poslední ministr je majitelem tunelu Indoš a poslední ministryně dala raději dítě do soukromé školy

0/0
27.1.2012 20:15

Huczín von Szinágl

A co Václav VI.?

Nejlepší polistopadový ministr školství?! To přece nejde! A král Václav VI. Pružinský bude abdikovat taky?

0/0
27.1.2012 19:59

Kurri22 - III.

Dobeš má krytí na hradě, ten pryč nepůjde.

Venca řekne, že ty peníze stejně nechceme, protože to jde z Bruselu, tak jakýpak copak.:-P

+4/0
27.1.2012 18:22

neuman

Tp je vodvaz.

http://www.svobodni.cz/media/clanky/1426-valova-kruh-se-uzavira/

Konečně pravda! Tohle je začátek! To nezůstane bez následků.

0/0
27.1.2012 18:18

dogi4

Re: Tp je vodvaz.

A, když jsi tak nadšený, jestlipak víš, že autorka toho článku, na který odkazuješ, je či byla dlouholetá mluvčí Vrchního státního zastupitelství v Praze? Není ti to tak nějak trochu podezřelé?

0/0
28.1.2012 5:11

taktaktak

Těch

Těch slibů jsme již slyšeli,že už ns nic nepřekvapí a dle jim to trpíme a budeme trpět,protože se nm to asi libí.V jiných zemích si volení nemohou dovolit tolik co naši volení si dovolijí,protože jaký národ taková vládá a ten národ si to zaslouží,protože hloupým není pomoci.

0/0
27.1.2012 18:12

Černoušek Bubu

Věcná poznámka.

Pan Dobeš jednoznačně slíbil, že pokud peníze z evropských fondů nevyčerpá naprosto všechny - zhruba 50 miliard korun tak okamžitě odstoupí. Konečný termín vyčerpání je do konce roku 2013. Otázka je kdy končí volební období této vlády ? Není tedy mnoho povyku pro nic ?

+2/0
27.1.2012 18:12

Bivoj, biji Odstop a VeVerky

Můžeme pracovnicím

z bordelu na školství ještě říkat "paní učitelko" ???

+1/0
27.1.2012 18:11

Novotnak

Napřed hon na Bártu, poté hon na Dobeše

To jsou peníze na projeky špatně rozběhnuté ještě před nástupem Dobeše, ale také doufám, že to ještě dá dohromady. Jestli jsou peníze pozastaveny kvůli špatně navrženým projektům, jak se píše, tak to teprve nemůže být jeho chyba, když byly tyto projekty rozjety před ním, někdy za bezvládí či vlády Fišer, kdo byl tehdy vůbec odpovědným ministrem? Ale i tak by se to měl aspoň pokusit napravit a věřím že se o to snaží, doufejme, že dost usilovně.

0/0
27.1.2012 18:10

dolfík

Re: Napřed hon na Bártu, poté hon na Dobeše

http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Piratska-zprava-Drabek-je-napojeny-na-firmu-kolem-sockaret-215984 a taky na chudáka Drábka....

0/0
27.1.2012 19:37

Huczín von Szinágl

Re: Napřed hon na Bártu, poté hon na Dobeše

...drevokocúri se probouzejí;-D Ty, nepraš tady!

0/0
27.1.2012 20:00

dogi4

Re: Napřed hon na Bártu, poté hon na Dobeše

Jaký hon? Divoká prasata se jako škodná v současné době střílí ve velkém. A chce snad někdo to samé udělat Bártovi a Dobešovi, přestože jde o škodnou?

0/0
28.1.2012 5:13

yyyjj

Bůchví jak se jmenuje a čeho FŠEHO on to ministr je©Já.

Co jednou s/asi/stent/kou/smočil/a/pak/asi/stent/potřeboval©Já.

Není přece možné, aby výchovu našich dětí řídil Katolícistický©JáPravicovýExtrémista©Já, dále jen KPE©Já. Nejznámější představitelé KPE©Já na světě jsou různí Brejvíci.

Křesťanistů je v Česku okolo ubohých 10% a to je třeba ještě odečíst v Česku sečtené Moravany, Poláky, Slováky, Ukrajince, Rusáky, Romové jsou dobří katolícisti©Já, ..... a teprve potom dostaneme počet (%) křesťanisticky instituciovaných Čechů©Já. Podpapež©Já možná není ani Čech a musí se cítit opomíjený a nevyužitý...

Proto je třeba zavést povinnou výchovu katolícismu©Já na FŠECH školách v Česku, zakázat sexuální výchovu na FŠECH školách v Česku, zakázat vyučování evoluce na FŠECH školách v Česku, zákázat kulatost Země obíhající okolo Slunce, doplňte sami další zvěrstva....©Já.

0/0
27.1.2012 17:30

generál Patlay

Re: Bůchví jak se jmenuje a čeho FŠEHO on to ministr je©Já.

Tobe by meli zakazat verejne psat.

+2/0
27.1.2012 17:37

kaffee68

Re: Bůchví jak se jmenuje a čeho FŠEHO on to ministr je©Já.

už nehul nebo máš silnější matroš?;-D

0/0
27.1.2012 17:44

yyyjj

Bůchví jak se jmenuje a čeho FŠEHO on to ministr je©Já.

Vono by stačilo lidem s Vaším QWÍ-QWÉ zakázat číst moje veřejné příspěvky. Půjčte si knihu Mechanický pomeranč..... a moje veřejné psaní by Vám mohlo být o něco srozumitelnější. Rozhodně nic nepíšu, aby to bylo Vašemu rodu a druhu srozumitelné....

0/0
31.1.2012 22:56

igy taur

Re: Bůchví jak se jmenuje a čeho FŠEHO on to ministr je©Já.

Podle Vašeho projevu jste vystudoval pod horším ministrem školstvý;-D;-D;-D

0/0
27.1.2012 17:44

yyyjj

Bůchví jak se jmenuje a čeho FŠEHO on to ministr je©Já.

To máte asi pravdu.  Jen to nebyl KatolícistkoPravicovejExtrémista©Já, dále jien KPE©Já, ale komunista a to je stejná sebranka jako KPE©Já.

Kdyby Vaše QWÍ-QWÉ náhle nezaslouženě o kousek vzrostlo, pochopil byste, že Český jazyk je krásný a proto stojí za zneužívání. Zneužívat něco, co se mi vůbec, nelíbí není můj styl.

0/0
31.1.2012 23:11

yyyjj

Bůchví jak se jmenuje a čeho FŠEHO on to ministr je©Já.

Abych nezapomněl : žluté vopíčáky neznám, míjí se tedy účinkem....

0/0
31.1.2012 23:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.