- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
změnu majitele to chce! Zprivatizovat a přestat konečně platit ty zlodějské poplatky. Ostatní televize žijí rovněž ze svého
nějak odlišily od jiných pomejí. Na to musel komunistický ředitele televize s komunistickým poradcem přemýšlet hodně dlouho. Fuj.
a nazval to prostě a jednoduše "sprostá reforma" neboli lidově lumpárna
A místo reklamy? Na dohnání stráty času hlavne hodne znělek a nesmyslných upoutávek...
bude ČT nová grafika, pokud bude ve studiu sedět opuchlá žába Voldánová a další zasloužilé veřejnoprávní zjevy, namítl bych. Jinak však souhlasím, že ČT má nejnevkusnější a nejroztříštěnější design ze všech českých televizí. Hnusná studia připomínající sklo-betonová akvária nebo papundekl nebo polystyrén, televizory s logy výrobců přelepenými stříbrnou izolační páskou, počasí s pohřebním černým pozadím, rádobyakční upoutávky ve stylu úspěšnějích komerčních protivníků, a tak dále a tak podobně. Nejen designově připomíná ČT nechutný dort pejska a kočičky, což je předpokládám důsledek spolupráce se spřátelenými, "osvědčenými" grafiky. Že to jsou imbecilové, nikdo zřejmě v ČT neřeší. JInak doufám, že můj příspěvek není příliš negativní. :-)
naprostý souhlas, jen to chtělo nějaký závěr, který si dovolím doplnit: ČT zprivatizovat, zrušit koncesionářské poplatky.
Tak Česká televize nám už definitivně "zNOVOvala". Nova měnila loga s velkou pompou co tři roky a pokaždý se Železný ve Volejte řediteli kasal, jak je to teď to jediné lepší, pravé a moderní. Byl jsem rád, že se ČT k ničemu takovému nikdy nesnížila.
Ale kde že loňské sněhy jsou, že...
-
Koukejte aspoň obnovit "klasické" logo ČT, co používá televize od svého vzniku!!
Tradice se totiž bohužel taktéž stává přežitkem, co je třeba urychleně odstranit v rámci modernizace, proaktivnosti a dynamiky.
první logo měla Nova v období let 94-99 tuším
druhé 99-2003
třetí od 2004 do současnosti.....tak jaké změny co tři roky?
Firma, jejíž management se vrhne na razantní změny loga či změny "značky", se velmi rychle přiblíží krachu.
(Všechny změny jsou k horšímu. Pokud je nějaká změna k lepšímu tak jen proto, že nedokážeme poznat, co je horší.)
Co to je za blbost?
Každý nový ředitel vymýšlí jen voloviny, vrcholem byl ten co přejmenoval Televizní noviny, Já třeba dodnes nevím jak se nové TN jmenují a žiji a sleduji je
Nicméně až na ten klikyhák uprostřed zůstalo celou dobu téměř stejné.