Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

I dítě zrozené ze znásilnění je dar, odmítá prezidentský kandidát potraty

Republikánský uchazeč o post amerického prezidenta Rick Santorum opět překvapil radikálností svých názorů. Svým dcerám by rozhodně rozmlouval potrat, i kdyby otěhotněly při znásilnění. I takto zplozené dítě je podle něj boží dar a pokud by se žena rozhodla ho zbavit, mohlo by to jí samotné zničit život.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

macarát

Nemám na to jednoznačný názor

ale v jedné věci mám jasno. Pokud už se má umírat, tak by měl umřít především násilník. Jestli i děcko ... v tomhle případě bych to asi nechal na rozhodnutí matky, i když jinak jsem proti násilnému ukončování těhotenství.

0/0
12.2.2012 21:07

2Mac7

jednak nechápu

proč by se ho měla jeho dcera ptát na povolení ( tedy pokud by jí v době znásilnění nebylo třeba 10 let) a jednak pán mluví o něčem, o čem vůbec nic neví, takoví jsou "nejlepší"

0/0
27.1.2012 11:57

macarát

Re: jednak nechápu

Člověk v úzkých se často snaží sehnat radu, respektive částečně se zbavit odpovědnosti za rozhodnutí. A pokud hodně důvěřuje svým rodičům a sama si není jistá, tak je možné, že se to na ně pokusí nějak přehrát. A koneckonců, to dítě jsou i jeho geny, takže požádat o souhlas může být cesta, jak nechat rozhodnout někoho jiného.

0/0
12.2.2012 21:10

mayer

Takovéhle fanatiky generuje USA do vrcholné politiky ?

No potěš Pánbůh Boží dary.

+1/0
27.1.2012 11:38

pletiplot

Asi by ho měl někdo znásilnit

pěkně po vězeňsku. Sice z toho neotěhotní, ale je to přeci dar.

+4/0
26.1.2012 18:29

ELAPHURUS

Ty jsi také

DÁREČEK....

0/0
26.1.2012 15:02

biggles

nakonec - i to znásilnění je dar...

tak veselý vánoce vespolek... ;-D ;-D ;-D

0/0
26.1.2012 13:45

Tomáš22

je to blázen!!!

Tenhle retard naštěstí nemá šanci.

0/0
26.1.2012 10:10

legadema

no....

a není to věc té ženy?? Že se nikdo nezeptá nás! :-/

0/0
26.1.2012 9:12

pingu1

Re: no....

..fakt Te nekdo znasilnil...8-o

0/0
26.1.2012 15:15

SmejiciSeHyena

Hmm

Jsem zvedav, jak by se tvaril, kdyby nekdo "obdaroval" jeho starou.

+4/0
26.1.2012 8:51

_Xeon_

Re: Hmm

škode, že nejde "obdarovať" jeho samého... ;-D

+4/0
26.1.2012 9:10

Babul

Předseda lidovců má stejný názor.

+1/0
26.1.2012 8:29

Červená_Karkulačka

tak každý si bibli vykládá po svém, že?

Pokud se to pojme takto, tak pak už se dá ohýbat pravda různě. V první řadě je znásilnění naprosté omezení svobodné vůle jedince. Pokud mít dítě nechce, je tohleto druh násilného vynucení. Pochybuji, že matka, která nenávidí potomka, protože se nestotožnila s kavlitami jeho otce, může vychovat kvalitního jedince, který bude přínosem do společnosti. Pokud jde o genetickou stránku věci, porodí jedince s genetickými sklony k násilnostem. Takže je lepší potrat kvalitní, než aby si žena snažila potrat udělat "nějak" a riskovala tím ještě i svůj život.

+6/0
26.1.2012 7:00

blix

Re: tak každý si bibli vykládá po svém, že?

souhlasím...tenhle člověk je typickým příkladem, kam až může zajít ideologická zaslepenost a omezenost náboženských fanatiků...

+2/0
26.1.2012 10:15

tetek.

Ricky, půjč mě ženskou část rodiny na jeden den.

Díky....:-P :-P :-P

0/0
26.1.2012 6:12

ODS čstější než Standův kříšťál

typický pokrytec

který by jiným přikazoval jak mají žít, jen proto aby ulovil pár hlasů od fanatiků RvRvRv

+5/0
26.1.2012 1:13

AlBunda

Tak ať si ty dárky vezme sám domů-

přitom já jsem odpůrce potratů,ale ne po znásilnění

+1/0
25.1.2012 23:41

ozbrojenadiskuterka@gmail.com

Re: Tak ať si ty dárky vezme sám domů-

R^R^R^

0/0
26.1.2012 8:22

dan..

To je ale

blb.

+7/0
25.1.2012 23:28

Gamehoror

Re: To je ale

blb.

+1/0
26.1.2012 2:03

Červená_Karkulačka

Re: To je ale

blb.

+1/0
26.1.2012 7:02

ozbrojenadiskuterka@gmail.com

Re: To je ale

blb.

0/0
26.1.2012 8:23

Guarana12

Re: To je ale

blb.

0/0
26.1.2012 9:06

Nahodicka

Tak myslet si může co chce, ale nesmí to vnucovat druhým.

Coby muž, který takové rozhodnutí nikdy činit nemusí těžko může někomu něco nařizovat jen proto, že on si "něco" myslí a vzhledem k tomu, že ne každý věří v Boha, nejde ani o žádný dar od něj. Pokud někdo ženu znásilní tak je to zločin a řešit by se mělo především potrestání viníka a žena se s tím, bohužel bude muset vypořádat a žít s následky, nicméně to jak se k tomu postaví a jak se rozhodne záleží na ní a ne na hloupých fanatických "kecech" nějakého chlapíka, co žil celý život v blahobytu a nikdy nemusel řešit žádný závažný životní problém... všechno co říká může myslet dobře, nicméně je to teoretik...

Fascinuje mě, jak v takovýchto případech fanatici urputně řeší, co má za povinnost udělat žena a jak se má ona zachovat a naprosto neřeší samotný zločin. Ten je jakoby nepodstatný a skoro to vypadá jako, že je to vlastně dobře, že se to stalo, neboť to tak Bůh chtěl....:-/.

+7/0
25.1.2012 23:19

Guarana12

Re: Tak myslet si může co chce, ale nesmí to vnucovat druhým.

Přesně tak.

Kecat nad kafetem druhýmu do života, toť oblíbený sport duchovních exhibicionistů.

+1/0
26.1.2012 9:07

Politicky korektní lež

Může a nemusí být

To by chtělo víc specifikovat. jsou okolnosti, za kterých bych si dítě nechala i po znásilnění. ale kdyby mě znásilnil třeba cigoš, nebo nějakej psychycky vyšinutej nebo ošklivej jedinec, tak bych si dítě určitě nenechala.

+3/0
25.1.2012 22:26

OskarPokorny

Re: Může a nemusí být

Aha takže kdyby tě znásilnil krásný, zdravý (i psychicky) slušný člověk tak by si si dítě nechal? - Ech problém je v tom že z definice takový člověk být psychicky zdravý nemůže. Slušní a zdravý  lidé neznásilňují. Pachatelé znásilnění jsou ve většině případů sadisté (kde je znásilnění uplatnění maximální moci)

+1/0
25.1.2012 22:53

Politicky korektní lež

Re: Může a nemusí být

nemusej být sadisté. Ono je mnoho znásilnění je jen z toho, že ženská dost důrazně neřekla ne.

ne každý násilník musí nutně být psychycky nemocný. Já bych to dítě prostě vnímala jako dítě, ale kdyby bylo riziko, že podědí nějakou poruchu tak radši ne.

+3/0
25.1.2012 23:00

OskarPokorny

Re: Může a nemusí být

To jsou regulérní průzkumy - naprostou většinu znásilnění páchají prostě sadisté. I ty případy "manželských" znásilnění jsou často takové a je to vyvrcholení domácího násilí. Lidé v ČR jsou přesvědčeni, že psychicky narušení lidé jsou ti co jsou v ústavech v kazajkách, ale není to pravda. Psychopatů je (prokazatelně-existují na to studie) plná politika a finančnictví(finančnictví nyní kontroluje společnost) - jediný rozdíl je v tom, že málo inteligentní psychopat skončí často ve vězení, ale inteligentní to umí lépe skrývat a zahlazovat stopy.

+2/0
25.1.2012 23:12

Politicky korektní lež

Re: Může a nemusí být

No....takže pro mě může být psychopatie partnera i výhodná, protože bude vydělávat prachy. No a pokud to dítě zdědí, tak bude v životě úspěšné. co víc si přát:-)

Sakra, nejsem já taky psychopatka, když dělám ve financích?

+1/0
25.1.2012 23:26

OskarPokorny

Re: Může a nemusí být

a) tímto uvažováním (je jedno že mám citově chladného psychopata - hlavně že jsou prachy) bych se moc nechlubil b) oni obsazují klíčové pozice ve vyšším managementu - prostě místa, kde mají kontrolu nad jinými lidmi.

+1/0
25.1.2012 23:29

Politicky korektní lež

Re: Může a nemusí být

No však já v tom managementu jsem:-)

+1/0
25.1.2012 23:37

maudite

Re: to vypada na dlouhodoby sexualni deficit ....

to nemas nic jineho na praci a starosti,

ze se aktivne ucastnis ujetych diskusi pod bezvyznamnymi udalostmi ?

+1/0
26.1.2012 2:19

antemar

Re: to vypada na dlouhodoby sexualni deficit ....

R^

0/0
26.1.2012 8:27

antemar

Re: Může a nemusí být

Na té poslední větě něco bude.

0/0
26.1.2012 8:27

tetek.

Re: Může a nemusí být

Co to meleš?! Znásilnění probíhá běžně v přírodě i u jiných savců a je součástí životní strategie přežití těch, co nejsou schopni si sehnat partnerku nenásilnou cestou. :-P

0/0
26.1.2012 6:17

antemar

Re: Může a nemusí být

Omyl, v přírodě je to zařízeno tak, že samička která nechce - nemá říji - není pro samce ani přitažlivá. Navíc absence rukou samci znemožňuje zmocnit se samičky která dobrovolně "nepodrží".

0/0
26.1.2012 8:29

tetek.

Re: Může a nemusí být

Možná, ale to je jedno, protože když už jednou chce, nebo spíš musí, tak už si asi vybírat nemůže....:-P

0/0
13.2.2012 23:18

Nahodicka

Re: Může a nemusí být

Nevím, jestli bych to popsala úplně takto, nicméně souhlasím s Vámi v tom, že už jenom to, že otec by byl násilník a pravděpodobně psychicky narušený, že bych měla opravdu velký problém si nechat dítě u kterého by hrozilo, že bude zase jako on...navíc představa, že výsledek zločinu budete mít stále na očích... nevím, jestli by to bylo fajn, aby pak dítě, které za nic nemůže žilo život s mámou, která ho nebude moci mít z tohoto důvodu ráda... znám dokonce z rodiny přímo tenhle případ. Ona si dítě nechala, ale nenávidí ho a nemůže s tím nic udělat. Po letech vzájemného trápení se ho vzdala, což to dítě nese opravdu těžce. Přitom ona má z normálního vztahu další děti, které miluje. Někteří jí odsuzují, ale já když si to představím, tak bych se přes to asi taky neuměla přenést. Asi bych se rozhodla proti přání pana prezidentského kandidáta a dokonce bych si myslela, že jsem udělala nejlíp jak jsem mohla.

+2/0
25.1.2012 23:25

Politicky korektní lež

Re: Může a nemusí být

No to já už bych se přenést asi dokázala, mysláím, že bych za určitých okolností dokázala mít ráda i to dítě a věděla bych to předem.

+1/0
25.1.2012 23:27

Sekanice

Re: Může a nemusí být

Tak za určitých okolností... to je široký pojem. Já když se koukám na svý děti, tak si taky neumím představit, že bych nějaké jiné neměla ráda, nicméně si představte situaci, že jste vdaná, máte děti, někdo Vás znásilní. Zkuste si to představit v reálu skutečného života...navíc představa, že bych si mohla říct, že ten co mě znásilnil byl ve skutečnosti možná hodný člověk, který jen tak ujel je nereálná a falešná. Byl by to prostě hajzl, na kterýho bych chtěla zapomenout a znásilnění není nic "vlastně hezkého", ale je to hnusný zážitek, ze kterého se už nemusíte vzpamatovat a teď byste se každý den dívala na dítě, ve kterém byste neviděla své roztomilé dítě, ale dítě toho hajzla apod. Myslím, že bych se s tím nesrovnala.

0/0
25.1.2012 23:34

Politicky korektní lež

Re: Může a nemusí být

Chápu. ale já bych se vzpamatovala, pokud by to nemělo zdravotní následky. a radši bych byla znásilněná, než abych si třeba omylem pilkou uřízla prst.

0/0
25.1.2012 23:39

antemar

Re: Může a nemusí být

To miluju, tyhle diskuze já bych kdybych co bych :-)

0/0
26.1.2012 8:32

mayer

Re: Může a nemusí být

Raději přeříznout úchylem, než pilou.

0/0
27.1.2012 11:47

ozbrojenadiskuterka@gmail.com

Re: Může a nemusí být

CO8-o8-o8-o8-oRvRvRv?

0/0
26.1.2012 8:24

reformníejakulace

Boží dar od znásilňovače

,,Boží dar" z tělesných tekutin štědrého znásilňovače, který podle toho zjevně psychicky narušeného pána na snímku,  vedl svůj ztopořený pohlavní úd zřejmě ,,Boží" vůlí8-o

+5/0
25.1.2012 22:14

Modrý Zločas nečasný

Již jenom výběr kandidátů za republikány ukazuje

že Američané jsou národ morálně , myšlenkově degenerovaný a celému světu svou vražednou podstatou nebezpečný;-D

+6/0
25.1.2012 22:05

OskarPokorny

Re: Již jenom výběr kandidátů za republikány ukazuje

Američané jsou národ jako každý jiný  - ani lepší ani horší (k nám do médií se dostávají pouze ty největší faux pas takže to vypadá divně) - . - Jejich politická reprezentace je stejně prohnilá jako ta naše. Spousta z těchto "rodinných typů" jsou ve skutečnosti hrozní pokrytci (přečtěte si knihu od Jeffa Sharleta "Family" - tam je třeba přepis tajné nahrávky jednoho republikánského politika co říká (po té co byl nevěrný manželce), že má  mandát od boha a tak může dělat co chce přímo tam říká, že se bude chovat klidně jak Stalin, aby dosáhl svého cíle.

+2/0
25.1.2012 22:21

Modrý Zločas nečasný

Re: Již jenom výběr kandidátů za republikány ukazuje

já vím média nepíší o jejich mírových misích ale o jejich hloupých a zvěrských válkách. Jak nepravedlivé vůči USA i Hitlerovi

+1/0
26.1.2012 1:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.