Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jsou to hovada, řekl znalec o neonacistech. Soud zváží, zda je podjatý

Mostecký soud začal projednávat případ Lucie Šlégrové, která v říjnu 2010 spolu se dvěma dalšími příznivci Dělnické strany sociální spravedlnosti (DSSS) nesla na předvolebním mítinku symboly soudem rozpuštěné Dělnické strany. Proces ovšem zastínil výrok znalce Ivo Svobody, který obecně už dřív označil neonacisty za hovada.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

george_wtf

Horsi nez nacizmus

je snad iba fasizmus. Obzvlast ten maskovany za demograciu..

0/0
2.2.2012 22:15

mordorsevali

rozbor "stupidní deprivovaná hovada"

"stupidní" z latinského "stupere" (a to od "stupor"), tj. býti zatuhlý

"deprivovaný" z anglického "deprive" (a to z lat. privo-zbavit), tj. odepřít někomu něco, deprivace jest nejčastěji popisována jako "citové strádání"

"hovado" jest staročeský výraz pro "hovězí dobytek", tj. tvor nelidský, živočišný, žijící stádně, nemyslící

Volně přeloženo tedy "stupidní deprivovaná hovada" = "zatuhlí, citově strádající tvorové živočišného založení, žijící stádně, nemyslící" - vcelku vystihující definice veškerých radikálů (což dotyčná slečna a spol. průkazně jsou).

Podle mne je jeho výrok zcela KOŠER. R^

+1/0
26.1.2012 12:27

David a Goliáš

Re: rozbor

To je věcí názoru a pan Svoboda by na něj měl plné právo, pokud by zároveň nechtěl vystupovat jako nestranný znalec v politickém procesu vedeném proti lidem, které neváhá v médiích veřejně urážet. Námitka podjatosti je zcela na místě a jako hovado mi připadá spíš pan znalec, který kromě toho, že nedovede domyslet důsledky svého mediálního vystoupení, je také absolventem "elitní" právnické fakulty v Plzni, což je samo o sobě výmluvnou vizitkou jeho odborných kvalit;-)

+3/0
26.1.2012 12:41

Kladýnko1

Re: rozbor

tak tak...R^

0/0
26.1.2012 14:16

Mražená spermie

Re: rozbor

takže všechny zavřít.

0/0
26.1.2012 12:46

Reptornicus

Ježíš

Oni naší křištálové lupě ti ´´neonacisti ´´ a ´´extrémisti´´ nedají jaksi spát že?8-o

0/0
26.1.2012 11:18

Sturma1

Re: Ježíš

obvzlášť některým...

0/0
26.1.2012 12:58

antexio001

Nevidím intelektuální a charakterový

rozdíl mezi multikulti provařeným znalcem, zrádcem vlastního národa a mezi příznivcem ultralevice, které na idnesu říkají, bůhví proč, ultrapravice Rv

0/0
26.1.2012 10:25

svetly

svoboda

Nechápu proč nemůže člověk svobodně vyjadřovat svůj názor.Nic by se nemělo v tomhle směru zakazovat alespon by bylo snadno poznat kdo kam patří.Nebo že by tu byl strach že se přidá moc lidí???:-)

0/0
26.1.2012 10:14

Sturma1

Re: svoboda

s vlajkama v tomhle státě můžou svobodně chodit jenom bukvice

+2/0
26.1.2012 10:17

Mražená spermie

***

Zajímavé, za tuto "nadávku" a to ještě v souvislosti s Komenským mě byl zrušen nick.

0/0
26.1.2012 10:10

Bonelord

Podjatost je naprosto zjevná

Pokud "znalec" o nějaké skupině lidí předem tvrdí, že jsou "stupidní deprimovaná hovada", pak určitě není nepodjatý.

+3/0
26.1.2012 10:05

dogi4

Re: Podjatost je naprosto zjevná

No, pokud je to pravda, tak snad není co řešit. Ale ona právě pravda dosti často hodně bolí a lidé se kvůli ní zlobí.

0/0
27.1.2012 2:57

Martin111

Všichni

To není podjatost, všichni jsem hovádka Boží ;-D

0/0
26.1.2012 9:42

Petulinek

Levice soudruzi novináři,

to je levice, stejně jako komunisti, nacisti, socani....

+3/0
26.1.2012 9:26

bleskers88

Ad soud...

Ad soud precte obzalovanym s rozsudku o rozpusteni DS.nejakou tu vetu o zakazu pouzivani symbolu DS.,POKUD JI BY TAM OVSEM NASEL,ZE.Soud jen stranu rozpustil-papirove,ale nezakazal.PROSTE DEMOKRACIE.

0/0
26.1.2012 9:21

Bundas

pravicovej radikál???

Poslední pravicovej radikál byl náš knížepán. Toto je banda nacistickejch levičáků...;-D

+2/0
26.1.2012 8:48

DBLXCHT

Je legrační kolik lidí komentuje...

...to co všichni dávno vědí a teď to někdo řekl nahlas. To že to řekl soudní znalec je sice smutný, ale zase kdo jinej už by to mohl říct, než znalec oboru. Dej si facku blbej nácku. :o)

0/0
26.1.2012 8:47

IARK - Skleněný Králíček

Re: Je legrační kolik lidí komentuje...

To, ze sposta jich je agresivnich a neinteligentni je mozna pravda - Ale od kdy se zavira za to, ze je nekdo hloupej? "nesouhlasim s tim co rikaji, ale budu hajit jejich pravo to rikat"

+2/0
26.1.2012 9:19

David a Goliáš

Re: Je legrační kolik lidí komentuje...

Problém je v tom, že te pán žádný znalec oboru není, jak předvedl například u soudu v Brně, kam přišel naprosto nepřipravený a nebyl schopen relevantně odpovídat na doplňující otázky obhájce. Místo toho se pitomě vykrucoval a slovně napadal kdekoho. Můžete se o tom přesvědčit například, když si pustíte zvukový záznam z tohoto jednání, který je dostupný na stránkách občanského aktivisty Peciny. Pro takovou existenci je místo výrazu znalec mnohem přiléhavější označení posudkář, který na zakázku udělá nácka z kohokoliv, klidně i z vás. Takový člověk nemá u soudu vůbec co dělat!!

+1/0
26.1.2012 9:28

DBLXCHT

Re: Je legrační kolik lidí komentuje...

aha...je fakt, že neznám kvalitu znalectví nebo "posudkářství" toho rádobyodborníka...nicméně to nemění nic na faktu, že valná většina lidí, která je součástí nebo jen sympatizují s neonacizmem a jím podobným, lze nazvat hovady. O tom není pochyb, tak proč tolik řečí. Nevím jak jinde v ČR, ale tady na severu čech, znám poměrně hodně lidí ze široké základny těchto aktivistů a pokud pominu jejich nízké nebo vůbec žádné vzdělání, tak nemůžu říct na adresu těchto lidí a jejich projevů nic slušného a slovo hovado je celkem na místě.

0/0
26.1.2012 11:03

David a Goliáš

Re: Je legrační kolik lidí komentuje...

To zase nedovedu posoudit já, protože se s těmito lidmi nestýkám. Mám však velké výhrady k automatickému cejchování všeho národoveckého jako neonacistického, jak nám to předvádí nejen pan znalec Svoboda, který mimochodem disponuje "elitním" právnickým vzděláním z Plzně, ale také hodně novinářů. Výsledkem je zmatení pojmů, které je vidět v řadách veřejnosti i hloupějších politiků - například Kalouskovy nesmyslné výroky o rasistech a náccích jsou dnes už legendární.

0/0
26.1.2012 11:32

dogi4

Re: Je legrační kolik lidí komentuje...

S tím vzděláním z PF v Plzni bych byl opatrnější! Nezapomínejte, že stejně vzděláni jsou i někteří poslanci a senátoři, např. Marek Benda či Řápková.

0/0
27.1.2012 3:03

Mražená spermie

***

how a do it yourself ?

0/0
26.1.2012 8:34

IARK - Skleněný Králíček

Co prosim?

Takze oni nejenom, ze rozpustili stranu, ale dokonce muze clovek dostat 5 let za to, kdyz si vezme tricko se symbolem te strany? 8-o Tohle snad uz neni normalni Rv

+1/0
26.1.2012 7:53

Mražená spermie

Re: Co prosim?

demokratůra

0/0
26.1.2012 8:32

čtunoviny

HOVADO je další povolená nadávka na Blog idnes

... zatím.....;-DR^

+1/0
26.1.2012 7:13

villík

HOVADO je další povolená nadávka na Blog idnes?

Tak bych se zeptal, neokomunisti, jako třeba "Mladí komunisté", jsou rovněž hovada?

0/0
26.1.2012 7:48

JDRbk

je to tak jednoduché

kdo chce psa bít, vždycky najde si hůl

+4/0
26.1.2012 7:04

Mražená spermie

***

co je to vlastně hovado ? Nadávka ?

0/0
26.1.2012 6:33

dogi4

Nezbývá mi, než se znalcem

Svobodou souhlasit. Na druhou stranu musím vyslovit otázku na pana soudce: Co budete dělat, až vám dojdou znalci? To pak ten nacistický hnůj nebudete soudit vůbec?

0/0
26.1.2012 5:52

blekekeke

Re: Nezbývá mi, než se znalcem

Já vidím nacionalismus. Nacizmus vypadá jinak ...

+3/0
26.1.2012 6:45

CarolusMagnus3

Re: Nezbývá mi, než se znalcem

Nacismus je zkratka pro nationalsocialismus. Přeloženo: národní socialismus.  Předseda národně socialistické strany je Paroubek.

0/0
26.1.2012 7:22

David a Goliáš

Re: Nezbývá mi, než se znalcem

Za ty statisíce, které si účtují za jeden posudek, se mu za jednoho odcházejícího přihlásí deset nových;-)

0/0
26.1.2012 9:32

paralagadsss

Re: Nezbývá mi, než se znalcem

...pak budou soudit tebe, feťácký hnuj...hnuj jako hnuj...obojí stojí za ...a to nenapíšu, nechci být smazán ;-D:-P

+1/0
26.1.2012 15:40

galileo_galieovic2

já myslel, že znalec hovoří o politicích

tak to byl asi omyl :-P

http://www.czechfreepress.cz/cfp-doporucuje/zdravime-vas.-my-jsme-anonymous.html

0/0
26.1.2012 5:40

abraxas134

Já bych řekl, že to spíš znamená

že je poměrně dobře zná. Ostatně to samé platí i o fanoušcích fotbalu :-D

0/0
26.1.2012 5:03

rotter

KDE VŠUDE JSOU HOVADA..?

Těžko říct, kde je víc hovad... Jestli mezi příslušníky Dělnické Strany, nebo mezi jejími (tichými, či hlasitými) sympatizanty, nebo mezi soudci, nebo mezi soudními znalci, nebo mezi státními zástupci.

Pravda bohužel je, že ve všech výše uvedených skupinách je HOVAD mnohem víc, než je zdrávo...

+1/0
26.1.2012 1:54

JDRbk

Re: KDE VŠUDE JSOU HOVADA..?

já si myslím že nejvíce hovad (a vlastně úspěšných idiotů) je v poslanecké sněmovně.

+1/0
26.1.2012 7:05

JDRbk

Re: KDE VŠUDE JSOU HOVADA..?

nejvíce hovad je v poslanecké sněmovně

+1/0
26.1.2012 7:08

spicltadydomamezisvejmakolegama

Jsou to hovada, řekl znalec o neonacistech.

Smel bych se zeptat co onen znalec zna krom spisu Marxe, Lenina, batusky Stalina a podobnych iniviuii? Co vlastne takovy jeden soudni znalec musi byt a znat nez se jim stane? Staci dira v prodlouzenych zadech? Nemyslim si, ze by cenzor pustil vyjadreni Neonacistu o onom soudnim znalci. Taky me dosti prekvapilo (vlastne tady ani ne) kolik tady pise "demokratu" a jestli vubec maji aspon vzdalenou predstavu o tom co to ta demokracie vlastne je. O "demokratickem" cenzorovi ze zdejsich yCajtung se netreba zminovat, to je "demokrat" kazdym coulem a toho nejtvrdsiho razeni a "demokracie" s nim lomcuje 24/7.Rv:-/:-P

+1/0
25.1.2012 23:51

náměstín

Dovolí-li si toto říci státní zaměstnanec o občanech ČR,

1///... dovolím si tedy i já, občan ČR říci totéž o těchto tzv. soudních znalcích...Mazle, Svobodo, Mareši, jste hovada...

2///...NS sice rozpustil DS , ale nošení symbolů DS zakázáno nebylo...

3///...souhlasím s tím, že skutečný neonacista, ale skutečně doznaný, je ohrožením pro fungující demokracii...to ale není případ ČR, tím mám na mysli třeba demokratické státy jako Švýcarsko, Norsko, Švédsko, Anglii...

4///...problém v současném Česku je v tom, že soudruh Fišer zavedl ve snaze zalíbit se židovským špičkám jak u nás, tak v EU a za svého loutkového působení zavedl pro své politické odpůrce z řad nacionalistů nálepku neonacisté...v podstatě mu ale nelze nic zazlívat, jako správně vychovaný kovaný komunista konvergující posléze z prospěchu k židovské víře, k tomu byl po léta v KSČ jako kádrová rezerva vychováván...

5///...děsivé je to, že by mohl dosáhnout na post prezidenta ČR...to by byla opravdu poslední kapka...

+16/0
25.1.2012 23:50

VyMeTaky

Re: Dovolí-li si toto říci státní zaměstnanec o občanech ČR,

Pořád mi není jasné, v čem se ten znalec měl mýlit.

+2/0
26.1.2012 0:26

provedeno

Re: Dovolí-li si toto říci státní zaměstnanec o občanech ČR,

Tak to Vám není pomoci :-PRv;-D

+4/0
26.1.2012 0:44

dizkuter

neonacisti

hovada to su, ale znalec by mal mat iny slovnik

0/0
25.1.2012 23:38

Péťa.

Neonacisté

Autor článku by neměl používat slovo "neonacisté" jako domnělé synonymum výrazů "příznivci DSSS" nebo "radikálové". Tím do článku vkládá svůj osobní názor na členy či příznivce DSSS a zpravodajský článek by měl být nestranný. Něco takového si může dovolit spíše v komentáři, úvaze či fejetonu.

+4/0
25.1.2012 23:34

zajicek jacicek

Cesi vstavat

Konecne se nasli nejaci vlastenci a zaujati pohlavari je zavrou.Chci Vam slecno Slegrova podekovat a jsem s vama.Vydrzte Vy i Vasi spolubojovnici.Verim,ze Vas budou za cas rehabilitovat a je mozne,ze se po Vas bude jmenovat i letiste.Dekuji.

+2/0
25.1.2012 23:14

krajta25

Proč neonacista???

Proč radikálové?? Co je na nastavení stejného metru pro všechny občany neonacistického?? Co je na zachování pořádku na ulicích v nočních hodinách radikálního??? Radikální to možná je, protože to občané považují okamžitě.  Z těch titulů připisovaných lidem, kteří si přejí řád a pořádek, je mi poněkud prapodivně. Chtěj pořádek, jsi radikál. Chtěj řád, jsi neonacista. Divné,že??

0/0
25.1.2012 23:08

danny47

Nošení vlajek a triček je trestné.....

a orgány činné v trestním řízení se mohou přetrhnout, aby "pachatele" poslaly za mříže,

napadání občanů, krádeže a loupeže jsou takové drobnosti, že se asi nevyplácí v zájmu obrany multi-kulti demogracyje na ně plýtvat energií.. !!

+13/0
25.1.2012 23:01

Leoon

neonacista

Taky nesouhlasím s neonacismem, ovšem mnohdy se stává, že se přistihnu při myšlence "jen jim naložtě těm ...", nechci být hrubý, ale když to neumí vyřešit stát, tak to budou muset vyřešit lidé. No nic asi všichni chápete o čem píšu, že. Doufám, že mne nesmáznou :-( Nehodlám platit daně na naše politiky a romské sousedy, vážně toho tady začínám mít dost [>-]

+1/0
25.1.2012 22:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.