Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Úřadům práce nabídli brigádníky. Chceme spíš starý program, křičí odbory

Odbory litoměřického úřadu práce chtějí, aby úředníci mohli používat starý program, ve kterém umí pracovat. Podle nich nový systém způsobuje ve vyplácení dávek chaos. Pokud se ho ministerstvu práce nepodaří odvrátit, podají trestní oznámení na šéfa resortu Drábka. Úřadům mohou vypomáhat absolventi škol.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Victro

Ta myšlneka se mi líbí

Úřadům mohou pomáhat absolventi škol. Konečně, proč stát nedokáže vytvořit pracovní místa, aby snížil nezaměstnanost?

0/0
31.1.2012 19:36

václavprvní

Nepřizná chyby národu, proč ale lžou svým a jsou arogantní?

Ministr nemůže přiznat chybu a tak národu tvrdí: 97% je splněno! To že se pro tento výpočet smíchaly hrušky s jabkama, je mu fuk. Zkrátka jeho skvělé PR oddělení mu vymyslelo tuto kamufláž. Budiž, to ať odhalí novináři. Ale že lže svým vlastním úředníkům a na videokonferenci pro pracovníky regionálních pracovišť jeho náměstek Machotka arogantně tvrdí pracovnicím ÚP, že se na to mohly dávno připravit a že jsou neschopné! No tak to je vrchol! Jak takového hulvátského náměstka může ministr vůbec zaměstnávat? Když nemá kouska lidské slušnosti!! Ne, on mu ministr naopak napíše půl milionu odměnu!!! A co jeho IT génius - další náměstek Šiška - taky hotový anděl. Myslí si, že je středem Všehomíru a ředitelem zeměkoule!! Jestli je Dráb rychle nevyhodí, poletí sám. Nebo ho ty ženský z těch ÚP vynesou na vidlích!!

+6/0
26.1.2012 10:41

Cenzorcz

Re: Nepřizná chyby národu, proč ale lžou svým a jsou arogantní?

Plně s tebou souhlasím. Ale ty ženský jsou rády za to, že mají nějakou práci. Tak ho nevynesou. A Drábek Šišku a achotku také nevyhodí. sou to oba arogantní hlupáci, ale ministr je podpoří.

+3/0
26.1.2012 10:46

Shkarohleed

To nemohlo dopadnout jinak.

Tuhle se mě ptal vedoucí živnostenského úřadu v jednom bývalém okresním městě zcela vážně : jestli jde elektronický podpis vytisknout ??? Mno a taková je pravděpodobně úroveň všech vedoucích ve státní správě,tedy i vedoucích a ředitelů ÚP,kdy nejlepší kvalifikací je bývalé členství v KSČ,vysoká funkce u SNB,či lampas ČSLA.:-P

0/0
26.1.2012 10:06

Cenzorcz

Re: To nemohlo dopadnout jinak.

A co na tom nechápeš? No to se teda ptal toho správného. :-/

0/0
26.1.2012 10:27

Shkarohleed

Re: To nemohlo dopadnout jinak.

Já vím co je elektronický podpis a tak vím,že vytisknout nejde. Ani to nemusím vědět,ale úředník,natož vedoucí by takové věci měl znát ze školení atd. A ve státní správě se to takovými "chytrými" úředníky a šéfy jen hemží,ÚP nejsou výjimka.Proto mě ani současný bordel na úřadech práce vůbec nepřekvapuje. A z tvé reakce vyplívá,že též nejsi zrovna bystrý.Na kterém úřadě se to zrovna nudíš člověče ???

0/0
26.1.2012 10:59

Cenzorcz

Re: To nemohlo dopadnout jinak.

Když ti přijde el. dopis a je el. podepsán, tak se ten podpis dá vytisknout. Docela se divím, že ti na ÚP nenabídli rekvalifikaci "Základy PC". Zažádej si o to.

+3/0
26.1.2012 11:08

CVBN2

Re: To nemohlo dopadnout jinak.

;-D  R^

0/0
26.1.2012 11:18

Shkarohleed

Re: To nemohlo dopadnout jinak.

Tak je to jasné.A teď ještě na kterém že to úřadě......???

0/0
26.1.2012 11:27

Cenzorcz

Re: To nemohlo dopadnout jinak.

Marná snaha tvá, nejsem státní zaměstnanec a ani (narozdíl od tebe) nejsem v evidenci ÚP. Ale ty opravdu znáš. Docela jsi pobavil, ale ani ti úředníci nemohou být tak hloupí jako ty.   ;-D

+1/0
26.1.2012 12:12

isocka

Re: To nemohlo dopadnout jinak.

a možná taky trošku češtiny aby mohl spokojeně vyplívat někde jinde.

+1/0
26.1.2012 14:34

mrosol

Poučení pro Drábka

Pokud své firmě přihrajete státní zakázku, je vhodné ji totálně nepodělat.

+4/0
26.1.2012 9:27

VG1

Re: Poučení pro Drábka

a když už to poděláš, stálo by to za to zachovat se konečně jako chlap a přiznat barvu.

Když si vezmu, kolik úředníků teď maká, aby Ti zachránili pr... ;-€

Však ono na Tebe dojde !!

0/0
31.1.2012 0:30

harpyje1je

Chytráci

Nestačím zírat, jaká je nenávist proti lidem, kteří pracují za přepážkou. Ano. Ono se to v tomto státě nosí, že úředník je líný budižkničemu, hloupý, vlastně taková loutka, která si válí zadek a bere ukrutné prachy za nicnedělání. Strčila bych vás na týden do plného provozu  u dávek v hmotné nouzi. I my jsme lidé. Když si ministr neváží práce lidí, proč by si jí měli vážit ostatní. Těm, co si myslí, že jde o nový výborný program sděluji,  že stojí za prd, není v něm kromě rodného čísla klienta skoro nic, všechno se ručně zadává ze starého programu, do toho chodí lidé, kvičí, že nedostali peníze, do toho křičí šéf, denně jedem skoro 10 hodin, nařízený víkend. Kdyby nestáhli lidi, tak vyplaceno není skoro nic. Lžou. A to se děje pod hlavičkou ÚP, který má hájit práva zaměstnaných.  Průměr je 80 klientů na hlavu, máme každý přes 160. Obyčejné vykořisťování ministerstvem pro sociální oblast.!!

+8/0
25.1.2012 23:58

dogi4

Re: Chytráci

Nechte je! Ty kecy jim zůstaly z doby minulé, kdy ještě dělník byl pán a vše kolem něho byl póvl. Dnes si kdejaký trubka, který dělá z tlustých drátů tenké, myslí, že není nic složitějšího, než ta jeho práce, a že jen on maká a ostatní se jen válejí. V minulosti jsem to, co se děje na ÚP také zažil a bylo to to samé. Pánové řekli od 1.1. jedeme natvrdo v novém programu. Školení žádné, prvně jsme program viděli až po 1.1. A když na první poradě padla první připomínka, tak šéf koukal jak vyoraná myš, protože o onom programu nevěděl vůbec nic, ale přesně věděl, že to naprosto bezpečně funguje. Myslím, že to, co máte na stolech vy, bude zřejmě to samé: Polotovar, který musel být do určitého data instalován a zprovozněn na všech ÚP, aby ti, kteří za to odpovídali, mohli před koncem roku pobrat patřičné odměny. Odměny byly rozdány a nikdo jim je už nevezme. Že to po Novém roce nefunguje? Nic se neděje, do dvou třech čtyřech měsíců se chybičky možná odchytají.

+6/0
26.1.2012 2:53

TREPAC

Re: Chytráci

Hledat velice inteligentního úředníka je velice těžké a trochu to připomíná řešit kvadraturu kruhu /kulatý čtvereček/. Mnohdy inteligentní lidé pracují v konstrukcích za nižší plat, než mají průměrní úředníci...Přece už platí, že kdo na svou práci nestačí, ať si najde práci jinou...

0/0
26.1.2012 8:24

Cenzorcz

Re: Chytráci

Zkus zapátrat a zjistit si, kolik tito přepážkoví úředníci berou. pak možná se přestaneš ztrapňovat.

+2/0
26.1.2012 8:45

Shkarohleed

Re: Chytráci

kolik??????

0/0
26.1.2012 10:09

Cenzorcz

Re: Chytráci

12 až 15k

0/0
26.1.2012 10:24

roby

Re: Chytráci

docela mě zaujala vaše věta: "... do toho chodí lidé, kvičí, že nedostali peníze," Měla byste si  uvědomit, že vy jste tam kvůli lidem a prohlásit veřejně, že lidé kvičí je důvodem k tomu, abyste byla vystřídána. Při zametání ulice můžete mluvit jak je vám libo. Pochopila jste mě?

+1/0
26.1.2012 10:41

Cenzorcz

Re: Chytráci

To, že to nezvládá, je chybou SW, potažmo ministra. To že tam kvičí je také pravda. Podívej se na lhůty vyplácení dávek a pochopíš, že ještě je dostatek času.

+1/0
26.1.2012 10:53

pakostič

Re: Chytráci

chtěl jsem tím toliko říct, že kvičí prasata a žádná úřednice se takto o lidech nesmí beztrestně vyjadřovat! A  to bez ohledu, že je všeobecně známo, že co tato vláda vymyslí stojí za pendrek a že tento přechod je další chybou naší povedené vlády.

0/0
26.1.2012 11:00

Cenzorcz

Re: Chytráci

Ale jo, to s tebou souhlasím. Ale paní je nejspíše totálně vytočená - a já se jí nedivím. Mám dost kamarádů (hlavně kamarádek) na ÚP a dost vím o tom, co se tam děje už od loňského dubna. A není to nic hezkého.

+1/0
26.1.2012 11:07

denny2606

Re: Chytráci

ano,všechno špatně,úředníce si musí jeden měsíc trochu máknout,ale jde to. Chybí k vyřízení tuším 3% žádostí. Ano,lidé kvičí,šéf kvičí,ale máš jistý flek s výhledem další flákárny,až se systém tzv. usadí, vychytají se blechy a ty zvládneš práci na PC. Ale jestli-že máš nepřekonatelný problém,zkus komerční sféru. Tam na tebe šéf kvičet nebude,ale poletíš.

0/0
26.1.2012 10:48

Cenzorcz

Re: Chytráci

V "komerční sféře" by se pravděpodobně takový nesmysl neodehrál. Ale o tom ty asi nic vědět nebudeš, sféro.  ;-D

0/0
26.1.2012 10:55

denny2606

Re: Chytráci

ale odehrává se dnes a denně. Ale řeší se to v klidu a úřednice je ráda,že žije,ale hlavně do podobných technických problémů nestrkají rypáky odboráři+ČSSD. Tečka

0/0
26.1.2012 12:25

Cenzorcz

Re: Chytráci

To je jen politika, myslím ty odboráře a ČSSD. To vynech. Zamýšlej se nad tím, proč byl dodán neodladěný SW, jenž m.j. není ani schopen uchovat data. Proč nebyli úředníci proškoleni a ani jim nebyly dodány žádné příručky. Vím o tom, že např. v Plzni měli školení, které skončilo velice brzy, neboť ani ukázkový SW nefungoval. Dále se zamýšlej, kolik peněz to stálo a kde skončily. Čárka.

0/0
26.1.2012 12:41

rosona

Re: Chytráci

Paní kolegyně (patrně nová, jste-li z  hmotné nouze), ujišťuji vás, že úřad práce nehájí práva zaměstnaných a zejména ne svých zaměstnanců. Za porušování zákoníku práce, které se dějě na ÚP by každý jiný zaměstnavatel dostal pokutu, a plně mastnou :-/

0/0
26.1.2012 18:50

pie

není to přesné

0/0
25.1.2012 23:27

sir Humprey XXXVIII

Jojo, jaký ouřednictvo sis státe vychoval, takový máš

+1/0
25.1.2012 23:03

vskiper

Urednici

A uz nekdo nekdy videl nejakeho uzivatele IS, ktery by netvrdil, ze starej SW nebyl 1000x lepsi a ze "s timhle se vubec neda delat"? Kua kolem pocitacu se motam 25 let, ale ze by se zaslouzila pracovnice nehroutila pokazde, kdyz ma namisto F3 zmacknout F5, to jsem jeste nevidel. Nove je, ze se ted novinari z nejakeho duvodu zastavaji uredniku (odboraru), kteri chudaci museli stravit jeden vikend v praci.Rv

0/0
25.1.2012 22:22

Cenzorcz

Re: Urednici

Bohužel se kolem SW asi jenom motáš a těch 25 let se tě ani nedotkl. Když něco do toho SW zadáš a ono ti to do druhého dne zmizí, tak problém asi nebude u úřednice, že? Obdobně na ÚP nabíhal i systém ARSYSX pro poštu.

+2/0
25.1.2012 23:15

dogi4

Re: Urednici

A koho by se novináři měli podle tebe zastávat? Neschopných ministerských Drábkových podržtašků, kteří již odměny za "zprovoznění" SW pobrali na konci roku, takže jim je už nikdo nevezme? No, pokud se skutečně kolem počítačů motáš tak dlouho, tak pokud bys byl trochu soudný, tak uznáš, že když se nějaký IS řádně nedotáhne ve zkušebním provozu, tak v ostrém nasazení vznikají velké problémy. ve svém životě jsem několikrát zažil, že jsem pracoval někde, kde byl nasazen nějaký nový IS ve zkušební verzi, tedy tak, že jel souběžně s tím starým, aby se vychytaly chyby a nedostatky, jakož i případně zapracovaly připomínky skutečných uživatelů. A že tvůrci měli k připomínkám uživatelů vždy nějaké připomínky a dalo vždy dost práce, než pochopili v čem je problém, to jsem také zažil.

Osobně ale souhlasím s názorem, že jsi se kolem počítačů skutečně jen motal.

+1/0
26.1.2012 3:00

obcanek

Re: Urednici

že pachatelé software svoje produkty netestují je dávno známá vě a že jej píší nikoliv pro lidi,kteří s tím mají pracovat ale sami pro sebe, to se ví také.  Nezabývají se takovými drobnostmi, jako je správná deklarace proměnných a podobně. Kupříkladu to, že se do pole , kam se zadávají pouze čísla dá vložit i písmeno nebo naopak  není podle nich chyba, protože zadavatel ví, že tam písmeno nepatří a není třeba chybu opravit. A to je jenom drobná ukázka arogance.

+3/0
26.1.2012 8:53

Vážný

Re: Urednici

S kamarády z IT jsme se na to na pobočce koukali a musím říct, že to opravdu vypadá  jako problém hlavně v SW: Neskutečně pomalé odezvy a zamykání. Prostě operace nedoběhne, protože se zamkla s jinou. (Odborně se tomu říká deadlock.)

+2/0
26.1.2012 8:57

Hynek Vilém Jarmila reloaded

takže jen lenost a tupost úředníků Úřadu práce

Podle odborářů by řešením byl příslib, že se úředníci mohou

dočasně vrátit k počítačovým programům, které používali do konce

loňského roku. Nové programy odbory považují za nespolehlivé a zaměstnance za nedostatečně proškolené.

Neschopnost se naučit přes noc nový SW je pochopitelná, ale drzost svalovat svoji blbost na nadřízené je neuvěřitelná.

+2/0
25.1.2012 21:28

Babul

Re: takže jen lenost a tupost úředníků Úřadu práce

Proč to píšeš, když o tom nic nevíš! Zastav se ráno na kterémkoliv úřadu práce, zavolej si nějakého známého a nech se poučut. Bude vyvalovat oči, co je vůbec Drábek za exota

+7/0
25.1.2012 22:19

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: takže jen lenost a tupost úředníků Úřadu práce

Já se zastavil na Úřadu práce minulý rok, měnil jsem práci a čerpal tak podporu a fakt jsem čučel, co tam sedí za exoty. A co je všechno možné. Můj osobní názor je, že by bylo efektivnější tento úřad zrušit a podpory a další dávky řešit individuálním pojištěním. Z platu vysoko nad průměrným příjmem platím nadstandardní odvody, aby mne pak šikanoval polovzdělaný a doslova neschopný úředníček, který by si jinde ani neškrtl. Chápu, že jsou nastavena pravidla, ale proč jsou nastavena na lidi z dělnických profesí a aplikována plošně na všechny? Proč je sociální daň povinná? Rád bych tohle neplatil a dávky pak i nečerpal - postaral se o sebe sám.

0/0
25.1.2012 23:25

Cenzorcz

Re: takže jen lenost a tupost úředníků Úřadu práce

Hmm, tak dávky zrušit. A první ve frontě s nataženou rukou jsi byl ty.

+2/0
25.1.2012 23:37

dogi4

Re: takže jen lenost a tupost úředníků Úřadu práce

Pán je komik, že? Má to nadstandardní příjmy s nadstandardními odvody a chodí si to pro podporu na pracák, protože to mění práci... Nu, co dodat, že?

+1/0
26.1.2012 2:46

Paeris Kiran

Re: takže jen lenost a tupost úředníků Úřadu práce

Na ten pracák ale jít musíte jinak vás zdravotní pojišťovna a stát na sociálce skásne. A těch dávek se více méně zbavit nedá.

0/0
26.1.2012 8:41

Cenzorcz

Re: takže jen lenost a tupost úředníků Úřadu práce

Zdravotní si můžeš zaplatit sám (při velkých příjmech není problém) a sociálku neplatíš.

0/0
26.1.2012 8:44

dogi4

Re: takže jen lenost a tupost úředníků Úřadu práce

Ale to přeci není pravda! Jde o dvě různé oblasti, neboť něco jiného je zaevidovat se jako uchazeč o zaměstnání a požádat o podporu v nezaměstnanosti. Pokud se zaevidujete jako uchazeč o zaměstnání, ještě to neznamená, že automaticky pobíráte podporu v nezaměstnanosti. Nedělejte z lidí hlupáky, jo? Podle vás jste ale jen měnil zaměstnání, čemuž rozumím tak, že v jednom skončím a v druhém nastoupím. Ale zřejmě u vás to nebyla jen taková změna zaměstnání, že?

+2/0
27.1.2012 3:12

Cenzorcz

Re: takže jen lenost a tupost úředníků Úřadu práce

Je zajímavé, že tu píšeš hlouposti (kdo by se divil) a ještě ti někdo zatleská.

0/0
25.1.2012 23:17

Babul

Paní Plívová,

sprostě lžete. Asi proto jste na takové funkci, kde lhaní je vaší pracovní náplní!

+3/0
25.1.2012 21:11

josefl

No konečně

Někdo ze státní správy poznal, jaké to je, když se každý rok, nekdy i vícekrát,  mění zákony. To co ÚP nemohou zvládnout,  musí v soukromých firmách zaměstnanci dělat téměř neustáe.

+4/0
25.1.2012 20:26

Cenzorcz

Re: No konečně

;-D  Povídej, přeháněj.

0/0
25.1.2012 23:18

schima

Software

Báby si to představují jako Hurvínek válku. Nasadit starý software dle mého nebude lehké, páč byl třeba na starém serveru, který je nyní odstaven, práce na znovu nakonfigurování klientů a kdo bude platit převod záznamů ze starého systému do nového? Když jsem viděl v TV  ty SQL chyby, tak bych sípše řekl, že mají poddimenzované IT prostředí

+2/0
25.1.2012 19:50

malispetr

Re: Software

poddimenzovaná je firma která software dodala...patří otcovi paní poslankyně Kočí...bez předešlé analýzy udělat program je docela sebevražda - stalo se...teď nic nefunguje, ale navenek se musí říkat že je to v pořádku...

+4/0
25.1.2012 20:33

schima

Re: Software

Tak nikdo netvrdí, že je to v pořádku, ale otázka jestli mají poddimenzovaný SQL servery nebo celou koncepci na které je postaveno .... Těžko říct ....

0/0
25.1.2012 21:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.