- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když ti firma řekne, abys postřílel všechny pasažéry na palubě, tak to uděláš? Ty jsi kapitán, je to tvoje věc, ale pak se nediv následkům...
Kdyby tobě šéf v práci řekl, postřílej všechny kolegy nebo máš padáka, tak to uděláš? Vsadim se, že jo, je to tvoje věc, ale pak se nediv následkům
všechno rychle, hned, zázraky do tří sekund
snad ani není možné. Ta loď musí být přecpaná elektronikou a radary, takže by měla korigovat i blba za kormidlem.
... tak nějak ...
... letadla mají zabezpečovací elektroniku taky, ale tam se ostře hraje o každý gram ...
... když bude mít lodní elektronika tunu navíc, nikdo si toho ani nevšimne ...
... kapitán asi varovné signály vypnul, ale zapisovače jistě jely dál ...
... věděl, že se na změnu trasy přijde, ale věděl i to, že mu to projde ...
ono se může zaměnit ,,of course" za ,,off course"
Tak tak. Jestli zlevní lístky, tak bych do toho šla.
Jen pro ty co si myslí že tato zpráva není tak důležitá se hodně mýlí.Tak zaprvé jsou tam jestě lidé,co ještě mohou být na živu,za druhé hrozí ekologická katastrofa,která může ohrozit nejen italii,francii,španělsko....nezapomínejme,že tam je hodně tun paliva...další věc jen pro ty co kritizují,chtěla bych vidět některé z Vás kteří by tam měli někoho s rodiny a nedej bože dítě.Aktuálně jen pro informace...každý s pasažerů z lodě COSTA CONCORDIA dostane odškodnění ve výši 10 000 eur.... ale co to je pro ty co tam nechali život.Uvidíme co přečtou s černé skřínˇky...Já osobně si myslím,že házet vše na jednoho kapitána je směšné.Na lodi bylo víc jak 150 lidí z posádky...po procesu vyjde ven všechno... jen, aby palubní počítač či černá skřínˇka nebyla v osudnou doubu vyplá.Nechápu jednu věc... po prvních evakuacích lidí policie dávala jen příkazy,ale proč tam neposkytla i záchrané čluny,když viděli nebo neviděli, že jde o katastrofu.
černá skříňka je tm od toho, aby běžela pořád. i když všechny ostatní systémy vypnou... Zodpovědnost je vždy na kapitánovi. To je bez debat. od toho je jmenovaný kapitánem.
Já si myslím, že ta společnost o tom musela minimálně vědět, jelikož se to už stalo v minulosti a lodě jsou sledovány ze satelitu. Pokud s tím tedy společnost nesouhlasila, tak existuje nějaký vytýkací dopis nebo něco podobného. Navíc pokud už ta společnost opravdu chtěla takovýmto způsobem provádět propagaci, tak těžko ji to mohl kapitán odmítnout. Je pravda, že na lodi je pánem on, ale jak z té lodě vystoupí, tak už pánem být přestane a asi neměl moc chuť si hledat další práci
Vytýkací dopis a nasledující měsíc bez stavenek.... Tys to teda spravil, jak prase branku.
tak zaprvé nevím, co by to bylo za propagaci u nějakého bezvýznamného ostrůvku, ze kterého nikdo s takovou lodí nejezdí a nepojede. A že by to byla propagace pro lidi uvnitř, jako že jedou okolo nějakého ostrůvku - i kdyby si toho náhodou všimli (jako že je to málo pravděpodobné), tak stejně jezdí kolem tuny ostrůvků, které jsou zajímavější než tenhle.
a zadruhé - jak vám řekne každý kdo složil kapitánské zkoušky - kapitán je šéf na lodi. Na ní nerozhoduje vlastník lodi, ale pouze a jedině kapitán, a ten prostě nesmí ohrozit lidi a loď. Tj. i kdyby mu takovou stupiditu vlastníci nařídili, tak on je nesmí poslechnout.
Jinak předpokládám, že nebude problém tuto věc ověřit u posádky a u dalších posádek jiných lodí, jakož i ze záznamů o jejich platbách (které bývají u takovýchto lodí archivovány několik let).
P.S.: jsem zvědav na vyzvednutí lodě nebo na její potopení (hned bych se tam jel pak potápět)
souhlasim, jen bych dodal, ze verim tomu ze vedeni jakekoliv spolecnsoti je schopne vymyslet jakoukoliv stupiditu, neb vevedeni cim dal casteji sedi manazeri, kteri nemaji o realite paru.. Kapitan je pan na lodi a tech kdo mu mohou neco narizovat je opravdu malo...
Blbá frajeřinka od kapitána, tiše tolerovaná Costou. Neb každá reklama dobrá. Budou to mit těžké právníci na obou stranach.
v danem pripade reklama spis skodliva. Uz vidim jine lodni firmy operujici v oblasti, jak si mnou ruce v ocekavani zvyseneho zajmu o jejich zajezdy.
Po takove nehode vzdy urcita cast zakazniku odejde ke konkurenci. Podivej se za par mesicu, jestli zajezdy Costy nezlevnily. Pozitivni vliv ale bude i ten, ze si Costa a ostatni firmy cerstve posviti na dodrzovani bezpecnostnich predpisu.
---------
Pred 14 mesici doslo k velkemu problemu s motory Rolls Royce Trent 900 na letadlech A380 Qantasu, Singapore Airlines a Lufthansy. Kdyz konecne prisli na zavadu a uvedli opravene A380 znovu do provozu, bylo najednou na spojich s A380 mene plno a napr. Qantas vyhlasoval zlevnene lety z Australie do Londyna. Bylo vyhodne si vybrat prave spoje s A380, protoze letadla byla zvlast ostre hlidana po strance udrzby, ale i kvuli mensi obsazenosti byl take pohodlnejsi let.