Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Koleje zasypal sníh a zlámané stromy, silnice pokrývá ledovka a jazyky

Sněhové závěje a popadané stromy zablokovaly tratě na Liberecku a severní Moravě. Vlaky stály ze Železného Brodu na Tanvald a na Semily, kde souprava narazila do spadlého stromu. Na Opavsku pak sníh zavál trať u Vítkova. Na silnicích se k padajícím stromům přidala ledovka a sněhové jazyky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

antimultivitamin

Je zima a padá sníh

No, kdo by čekal takový neobvyklí jev v našich krajinách. ;-D

0/0
23.1.2012 10:44

jmhad

mám jiný problém

co mám dělat se sněhem,který mi traktor shrnul z obecní silnice na můj pozemek před vraty?Mám obci to odklízení zpět naúčtovat?Nebo to mám brát jako dar a zaúčtovat si to daňového přiznání?;-D

0/0
22.1.2012 19:38

Big-M

U nás leje jak z konve

+1/0
22.1.2012 18:55

Lovec VeVerek

Sníh největší nepřítel kapitalismu

zkrátka komunistické zlo ;-DRv

0/0
22.1.2012 18:49

zgrunecek

Sjízdnost tratí.

Za sjízdnost tratí nejsou zodpovědné České dráhy,ale Správa železniční dopravní cesty/SŽDC/.SŽDC dostává zaplaceno od všech firem které,provozují drážní dopravu za provozuschopnost,sjízdnost a bezpečnost.Bohužel díky masivnímu propouštění pracovníků bývalých "traťovek" dnes není schopná SŽDC zajistit odklízení sněhu,a je odkázaná na pomoc druhých stran,např.ČD Cargo,Externí firmy Chládek a Tintěra a další.

+1/0
22.1.2012 17:19

qvido31

Re: Sjízdnost tratí.

A A A a prosím pěkně taky řekněte že to odklízení chtěj provádět zadarmo!!!Teďkons dvacet let po té co zrušil havel pracovní soboty a dobrovolné brigádnický hodiny8-oTaky by se mě to podnikalo a inkasovalo,kdyby na mě nějakej pracoval,že jo soudruzi kapitalisti8-o;-)

0/0
22.1.2012 17:26

honzik_janulik

Re: Sjízdnost tratí.

Co s tím měl společného Havel, tragéde?

0/0
23.1.2012 9:08

net.Xtreme X

Jaktože je zase ledovka v nadpise, kdyř tam doteď nebyla?

0/0
22.1.2012 16:48

jackie13

to je divný,

leden a je sníh a led.8-o8-o

0/0
22.1.2012 15:34

fouly

České

řidiče absolutně zaskočí všechno, jaro, léto, podzim a zima!

+1/0
22.1.2012 14:31

bobomyl

MfD a TV Nova pořád straší se sněhem a mrazem,

ale já jsem ho ještě letošní zimu neviděl.Své nové zimní boty jsem tuto zimu ještě neobul..

0/0
22.1.2012 14:01

danny47

Nevíte někdo, KDY

nám pisálkové z NEJlepčího zpravodajského serveru v ČR konečně vrátili tu  Železnou Rudu na Šumavu a k LIberci poslali Železný Brod? ? ?

0/0
22.1.2012 12:48

arogancemoci14

Je to takové podivné.

Leden, a on si padá sníh. Toto tu ještě nebývalo, že, železničáři.

0/0
22.1.2012 12:17

Ardan

Re: Je to takové podivné.

A auta stojí taky že? Zapni si na chvilku tu hmotu co máš v lebce než něco vypotíš

+2/0
22.1.2012 12:49

arogancemoci14

Re: Je to takové podivné.

Mám aspoň něco, ale tobě tobě tam evidentně chybí i ta hmota.

0/0
22.1.2012 12:57

MSAA

Jak může provoz vlaků komplikovat sníh?

České dráhy tvrdí "Auta stojí, vlaky jedou" !!! SC Pendolino (SC 32) Český Těšín - Praha hl.n 135min zpoždění

0/0
22.1.2012 12:02

turista-

Re: Jak může provoz vlaků komplikovat sníh?

Na té lokálce do Budišova je zavátá trať, fréza by pomohla, ale nejsou prachy na tolik fréz a lokálka holt nemá přednost.

Pokud je problém ve větší stanici, jsou to zpravidla zapadané výhybky (personálu jako za komunistů už není, vyhřívání jako na Západě taky není - šetří se, armáda se na vymetání výhybek, jako za komunistů, už taky použít nesmí)

A to zmíněné SC 32 pravděpodobně se sněhem nesouvisí, protože pozdější SC 506 už je před ním (a cestující si tam pravděpodobně přestoupili). To bude spíš nějaká sražená osoba, kdy zdržujou policajti, ač většinou není moc co řešit.

+1/0
22.1.2012 12:10

turista-

Re: Jak může provoz vlaků komplikovat sníh?

To SC 32 bude asi tohle, časy sedí:

Úsek: Polom - Hranice na Moravě Kraj: Olomoucký kraj

Počátek: 22.01.2012 08:18 Příčina: následky srážky vlaku s osobou

Plánovaný konec: 22.01.2012 12:30 Stav: ukončená

V 11:32 obnoven provoz v obou traťových kolejích bez omezení.

0/0
22.1.2012 12:17

turista-

Re: Jak může provoz vlaků komplikovat sníh?

Ještě totéž od novinářů:

http://hranicky.denik.cz/nehody/pendolino-v-hranicich-smetlo-zenu-na-miste-zemrela.html

0/0
22.1.2012 12:30

arogancemoci14

Re: Jak může provoz vlaků komplikovat sníh?

Ono existuje něco jako sezónní práce, dohoda o práci atd., atd. Jenže to by osm let vládnoucí bolševik se Zemanem, Špidlou a Rokem včele nesměl nastavit takové podmínky, že být nezaměstnaný se někdy i vyplatí.

+1/0
22.1.2012 12:20

Ardan

Re: Jak může provoz vlaků komplikovat sníh?

Být nezaměstnaným se v žádném případě nevyplatí. A to vím o čem píšu.

+1/0
22.1.2012 12:51

arogancemoci14

Re: Jak může provoz vlaků komplikovat sníh?

Samozřejmě se nemůžeš ztotožňovat s oněmi nezaměstnanými, kteří s nataženou rukou bloudí ulicemi a za vyžebraný peníz okamžitě koupí krabicové víno či Alpu. Tak jsem to i myslel.

0/0
22.1.2012 12:55

Generál Ugarte - vivido

Re: Jak může provoz vlaků komplikovat sníh?

Asi jak komu, že...

0/0
22.1.2012 14:34

jenda3

Re: Ať jim koupí frézu Žaluda,

plat na to má dostatečně vysoký a nikdo tak nezmrvil dráhy jako on

+1/0
22.1.2012 12:49

turista-

Re: Ať jim koupí frézu Žaluda,

Otázka je, zda je levnější koupit a držet frézu navíc nebo na ten jeden den v roce pronajmout náhradní autobus (jak se v tomto případě stalo).

Žaluda je jedním z nejúspěšnějších ředitelů ČD. Důkazem je např. to, že NEBYL odvolán, ačkoliv to politici hodně chtěli a s pomocí svých novinářů na to odvolání veřejnost i připravovali. Většina ekonomických ukazatelů akciovky se za jeho vedení totiž zlepšila a politici prostě nenašli nic objektivního, čím by to odvolání zdůvodnili.

0/0
22.1.2012 13:11

turista-

Re: Ať jim koupí frézu Žaluda,

Otázka je, zda je levnější koupit a držet frézu navíc nebo na ten jeden den v roce pronajmout náhradní autobusy (jak se v tomto případě stalo).

Mimochodem Žaluda je jedním z nejúspěšnějších ředitelů ČD. Důkazem je např. to, že NEBYL odvolán, ačkoliv to politici hodně chtěli a s pomocí svých novinářů na toto odvolání veřejnost i připravovali. Většina ekonomických ukazatelů akciovky se za jeho vedení totiž zlepšila a politici prostě nenašli nic objektivního, čím by to odvolání zdůvodnili.

0/0
22.1.2012 13:12

Generál Ugarte - vivido

Re: Jak může provoz vlaků komplikovat sníh?

A kdy si konečně budete provozovat svou zálibu ve vláčcích za svoje? :-)

0/0
22.1.2012 13:19

turista-

Re: Jak může provoz vlaků komplikovat sníh?

Jako výdělečně činný daně platící Pražan (ale auto nemám jsem přispěl jen na tunel Blanka cca 72000 Kč.

Kdy si budou autíčkáři jezdit za svoje (tj. tržní mýtné na každé, ale opravdu každé silnici, vyšší zdravotní pojištění protože větší riziko zranění sebe sama, a tak dále)?

Nějaká spotřební daň vám na to opravdu nestačí - a tu navíc platí i vlaky.

0/0
22.1.2012 13:48

Generál Ugarte - vivido

Re: Jak může provoz vlaků komplikovat sníh?

K tomu hausnumeru s příspěvkem na tunel Blanka jste došel, prosím, jak?

Proč ne, já jsem pro. Tedy až na to zdravotní pojištění, to je vláčkařský nonsens, v zemích s tržním pojištěním nic takového neexistuje. 

Jenže: spotřební daň, DPH, silniční daň, mýto, dálniční známky - toho se stát nevzdá, protože na silniční dopravě profituje.

0/0
22.1.2012 14:31

turista-

Re: Jak může provoz vlaků komplikovat sníh?

Stojí to cca 36 mld. Platí to celé hl.m. Praha, EU nedává ani polovinu (narozdíl od železničních staveb, na které EU peníze dává, protože je to investice do energetické bezpečnosti Evropy).

V Praze žije 1.2 milonů lidí, ale daně platí jen necelá polovina z nich, jen ti, co jsou ekonomicky aktivní. A mezi ně patřím já.

0/0
22.1.2012 18:39

turista-

Re: Jak může provoz vlaků komplikovat sníh?

Oprava: EU nedává na Blanku dokonce nic (viz wiki), nevím jak jsem přišel na tu polovinu.

0/0
22.1.2012 18:51

turista-

Re: Jak může provoz vlaků komplikovat sníh?

Pokud je mi známo, tak nejvíce se blíží tržnímu zdravotnímu pojištění USA, ale tam zas bonusy lidem, co nejezdí autem nemají smysl, protože tam jezdí autem každý (musí, jinak to nejde, veřejná doprava je v troskách).

Jinak jízda autem je cca 100x nebezpečnější než jizda vlak, ve věkové skupině 20-30 let je autonehoda dokonce nejčastější příčina smrti či těžkého zranění. Takže férová pojišťovna by to zohlednit měla. Samozřejmě je trochu problém v tom, že šéfové pojišťoven většinou jezdí výhradně autem a tak jsou pojistné produkty spojené s automtopravou zhusta dotovány z jiných. Napřiklad o povinném ručení je v oboru známo, že se (i kvůli silné konkurenci) příliš nevyplácí a slouží mj. jako reklama na jiné produkty.

0/0
22.1.2012 18:45

Generál Ugarte - vivido

Re: Jak může provoz vlaků komplikovat sníh?

P.S. Pevně věřím, že nsjte zaměstnancem státního (ani samosprávného) úřadu, ČD ani jiného státního podniku. To by to pak byl s tím placením daní dost špatný vtip.

0/0
22.1.2012 14:33

turista-

Re: Jak může provoz vlaků komplikovat sníh?

Nikoliv, jsem zaměstnanec soukromé firmy, mezi zákazníky patří z části automobilový průmysl.

0/0
22.1.2012 18:46

Profesionální neúplatný diskutér

Takovéto zprávy v LEDNU jsou opravdu překvapující

Rok co rok, stejný rituál.

+2/0
22.1.2012 11:53

ramese

Re: Takovéto zprávy v LEDNU jsou opravdu překvapující

no a i presto mi plno ridicu ( nebot s nimi pri sve praci mluvim) tvrdi ze dopravni nehoda se jim nemuze stat! :) Cteme o tom, koukame se na to na supr zpravy v tv jak kde kdo denne boura at uz svoji ci vinou nekoho jineho a stale mi dokazi lide rici "nam se to nemuze stat" a kdo tedy boura, kdyz se to nikomu nemuze stat?? Jak tohle muze nekdo tvrdit ze se mu "nic nikdy nikde nemuze stat"

0/0
22.1.2012 19:25

katano

u nás v PRAZE je jak najaře, akorát fouká vítr ............

Všude zeleno, nemrzne a po SNĚHU ani památky.

        PS : tak se mi to - LÍBÍ :-P

+2/0
22.1.2012 11:53

Profesionální neúplatný diskutér

Re: u nás v PRAZE je jak najaře, akorát fouká vítr ............

Pomalu by se dala plést pomlázka ....

0/0
22.1.2012 11:53

Hapalainen

Re: u nás v PRAZE je jak najaře, akorát fouká vítr ............

U vás v Praze napadnou 2 cm sněhu a máte kalamitu. U nás v Krkonoších máme sněhu hromady a jezdí se tady normálně. Nikoho nenapadne se rozčilovat nebo držkovat na silničáře. A to mají techniku ještě z doby budování socialismu. V Praze máte nejmodernější pluhy a máte jich tam hotovou flotilu. Na co? Na ten občasný poprašek?

+3/0
22.1.2012 11:57

Profesionální neúplatný diskutér

Re: u nás v PRAZE je jak najaře, akorát fouká vítr ............

Byl jsi někdy v Praze? Praha není město ležící v nížině bez kopců.

0/0
22.1.2012 12:07

Fare.l

Re: u nás v PRAZE je jak najaře, akorát fouká vítr ............

Geomorfologicky je to Pražská plošina. Až na vyhloubené koryto Vltavy a několik "suků" je to rovina. S tou nížinou je to diskutabilní, ale velká část Prahy leží v nížině.

0/0
22.1.2012 12:12

Profesionální neúplatný diskutér

Re: u nás v PRAZE je jak najaře, akorát fouká vítr ............

A z údolí řeky vede mnoho a mnoho cest na vyvýšené pláně, a i ty pláně jsou rozryté dávnými potoky, a všude je zástavba a tom členitém trénu je třeba vše udržet sjízdné ... o dost větší problém, než právě v těch horách.

+1/0
22.1.2012 12:26

lopenik III - duveryhodny ctenar

Re: u nás v PRAZE je jak najaře, akorát fouká vítr ............

ne, praha je megacity v himalajich... ;-D

0/0
22.1.2012 13:37

Tom Hagen

Re: u nás v PRAZE je jak najaře, akorát fouká vítr ............

Flotilu tu máme přesně na ten dvoucentimetrový poprašek.

Aby vesničani, když přijedou, nebyli vykulení, nebourali a nevytvářeli kalamitní situace .... :-P

+2/0
22.1.2012 12:19

Hapalainen

Re: u nás v PRAZE je jak najaře, akorát fouká vítr ............

Co by vesničan dnes hledal v Praze za štěstí? Zato k nám do Krkonoš se hrnou davy Pražanů v ojetinách z AAA na sjetých gumách bez řetězů v kufru auta a děsně se diví že neprojedou ani Vrchlabím.

+2/0
22.1.2012 12:34

Tom Hagen

Re: u nás v PRAZE je jak najaře, akorát fouká vítr ............

Nevím, co tu hledají, ale můžeme zkusit zavést zákaz vjezdu vesničanů do oblasti.

To bys slyšel nářky od vesničanů ....  ;-D

(jinak souhlasím s tím, že kdo vyjede v zimě na hory bez řetězů, je tupan)

0/0
22.1.2012 20:20

mahony3307

Re: u nás v PRAZE je jak najaře, akorát fouká vítr ............

Až u vás na vsi projedou desetitisíce aut jenom v jednom směru za den přes náves a do toho plno kamionů tak pak vyprávěj ty chytráku ;-D Tady stačí jedno porouchaný auto že stojí v pruhu a je kalamita za 10min v celym okolí a nemusí bejt žádnej sníh.Tyhle kecy miluju,kdyby k vám přijelo jenom jenom 5% aut co jezdí tady tak se vám to tam bude rozjíždět do dubna :-P Doporučuju někdy dát králíkům a slepicím na dva dny dopředu a přijeď se podívat třeba ve všední den mezi 8-10 hod.

+1/0
22.1.2012 12:34

Hapalainen

Mraky sněhu

Fakt je že toho sněhu už zase napadaly mraky. Po obědě jdu vyházet ze závějí auto. Není skoro vidět. Co by ale asi člověk v lednu čekal, než hromady toho bílýho svinstva že :-)

+1/0
22.1.2012 11:50

plukovnikoneill

Kolik

těch řidičů muselo opravdu jet??[>-]

+3/0
22.1.2012 11:15

dcman

Re: Kolik

A kolik lidí jako ty opravdu muselo napsat takový žvást do této diskuze?

+2/0
22.1.2012 11:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.