Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Řidič smetl v Ostravě ženu z přechodu pro chodce a jel dál

Policie pátrá po řidiči, který v noci srazil ženu na přechodu v Ostravě-Vítkovicích a ujel. Nehoda se stala kolem 21:30 na křižovatce ulic Rudná a Výstavní. Zraněná žena skončila v nemocnici. Policisté prosí, aby se jim ozvali případní svědci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

2kedar

Tuž jak dopadla ta děvucha??

Vi to kdosik?

0/0
22.1.2012 4:58

perkos

re já pořád říkám jednu věc

Je zajímavé ,že v případě Trp.jste je díky bulváru hned udělali bez soudu viníka.Tam, nikoho nezabil ,  nepil ,neujel .Svědectví je,že ten pán ,volal na policii,že on naboural  do Trp. ale potom obrátil,po pobytu na dálniční policii. Je to velice divné.

+1/0
22.1.2012 0:01

poly_

Re: re já pořád říkám jednu věc

Přesně. To samé jako Hradec, jak zabil ty dvě děti. Kde je jak to dopadlo??

Chápu, nebyl to manažer, neměl 2H22222 ani černé BMW...

0/0
22.1.2012 0:47

midlaa

Re: re já pořád říkám jednu věc

Ty jo, spiknuti :D. A neco k clanku?

+2/0
22.1.2012 11:54

JMoudry

Re: re já pořád říkám jednu věc

Ano, já si také myslím, že připravit pořádný oběd za třicet minut není možné, ale některé z těch receptů zní zajímavě...:-P

0/0
22.1.2012 14:39

Bubrak

Zavrit na Sibir

V prve rade je to zcela jednoznacne jeho vina. Nicmene v desti v noci je opravdu skutecne extra spatne videt, svetla zvenci se lamou na vode na celnim skle (a nemluvim o plexi na helme kdyz jedu na motorce, to neni videt ale lautr nic, kdyz jede proti me auto). Kazdopadne to ze odjel je svinstvo maximalni.

0/0
21.1.2012 16:17

pletiplot

Re: Zavrit na Sibir

Podle článku tam byla světelná křižovatka a v svém směru měl řidič červenou. Tu bys neměl přehlídnout ani v noci. Za tohle bych dával nejmín 10 let a doživotní zákaz řízení.

+2/0
22.1.2012 2:41

jirha

Všechno je v systému kontroly a represe

K čemu jsou nám přísné zákony, když následná represe je směšná a když policisté místo toho aby se pohybovali po silnicích a hledali magory za volantem ,stojí někde za bukem, na zcela nesmyslném omezení rychlosti a tam spolehlivě a poklidně měří.

V zákoně o dopravních komunikací je také paragraf že nikdo nemá zbytečně pomalou jízdou zdržovat dopravu. Přitom většina umístěných omezeních je zcela zbytečná a vytváří zpomalené kolony.

Stalo se mi v nejmenované Americe že jsem šel na červenou protože prostě nic nejelo. Zničehož nic byl u mě policajt na motorce pokutu jsem nedostal ale zdržel mě 50 minut. Nejprve si mě zkontroloval pak jsem dělal nejrůznější testy jestli nejsem zdrogovanej dejchal jsem mu do dlaně foukal do dvou trubiček (po 25 minutách) a on je porovnával a mezitím mi mluvil do duše, že je to extra nebezpečná křižovatka že nesmím takhle riskovat a ohrožovat sebe ostatní že ta úspora 3 minut za nic nestojí atd atd. V Čechách se tomu říká domluva a probíhá to tak že je to na.

+1/0
21.1.2012 11:48

Nostromo1975

Re: Všechno je v systému kontroly a represe

mé doporučení zní:

odstěhovat se do júesej, tam je totiž všechno 100 x lepší že Rv;-D ?

0/0
21.1.2012 19:49

poly_

Re: Všechno je v systému kontroly a represe

Problém je, že kdyby tě takhle zastavil policajt v ČR tak ho pošleš do pr... a řekneš mu at neotravuje. Tam by si seděl za 5 minut v klepetech a byl si na cestě do basy.

0/0
22.1.2012 0:45

bar.bu.do

Re: Všechno je v systému kontroly a represe

... doporučuji taky otestovat překročení povolené rychlosti ... hehe ...

0/0
21.1.2012 20:45

tor11

ridic vs, chodec

parafrazoval bych to asi takto..   ridic je dobytek a kriminaly jsou plne dobytku...   hrbitovy jsou pak plne chodcu, kteri se spolehali na to, ze je zeleny panecek ochrani pred 15 sty kily zeleze pohybujicimi serychlosti 60 a vice kilometru za hodinu...

+3/0
21.1.2012 11:20

mattonka

Re: ridic vs, chodec

bohužel je to tak. Ale taky musím dodat, že od doby, co řídím, tak jsem i daleko obezřetnější chodec...Ale asi ne každý to tak má. :-/

+2/0
21.1.2012 12:07

Lvy

Já pořád říkám jednu základní věc

je jedno, jestli mám zelenou, je jedno, jestli jsem na přechodu, neustále se dívám co se blíží z obou stran, co vám pomůže to, že jste šli na zelenou, vůbec nic, když narazíte na takového magora, beztak byl ožralý a proč by nezdrhnul, když tresty jsou směšné v tomto státě. No a hodnocení policie ve smyslu vyšetřování podezření, to už je trapnost nad trapnost, každý soudný člověk vidí, že nejde o podezření, ale o skutečnost. Ach jo, kdy se to už konečně změní? ;-(

+3/0
21.1.2012 10:30

tor11

Re: Já pořád říkám jednu základní věc

je to podezreni, vinu mu musi prokazat soud....

a k tomu divani se, naprosto souhlasim unas se stal pripad kdy mladik prechazel an zelenou pres silnici, mel na usich sluchatka a 4 proudovou silnici zrovna projizdeli hasici, kteri v miste prechodu jeli v protismeru, neb na semaforu stala auta..   mlasik si to vkracel primo pred houkajici a blikajici hasiccky auto..   no zbyl po nem krvavej flek, videl jsme jak ho v pytli strkaji do pohrebaku...  ridic hasickyho auta se z toho zhroutil...  a vsechno proto, ze lidi nepouzivaji mozek... ochranit je muze betonova zed, ale ne zeleny panacek na semaforu.....

a k trestum....   ujeti od nehody by melo byt kvalifikovano nekde na urovni pokusu o zabiti..  to ze nekdo nekoho prehlidne, srazi, naboura atd  se v dnesnim provozu muze stat kazdemu, ale zdrhnout to je projev nelidskoti, sobectvi a ignorace..

0/0
21.1.2012 11:13

Antonín, topič

Re: Já pořád říkám jednu základní věc

Po přechodu nešel a auto jelo v levým pruhu, ne v protisměru

http://zpravy.idnes.cz/hasici-cestou-k-planemu-poplachu-prejeli-chodce-f50-/krimi.aspx?c=A060920_113515_krimi_ton

0/0
21.1.2012 12:30

Nostromo1975

Re: Já pořád říkám jednu základní věc

v případě toho "podezření" pokud to není někomu jasný, stačí mít jen o něco lepší právní povědomí. Ale to je na delší dobu než je diskuze tady na webu.

0/0
21.1.2012 19:46

Blackhawks

tohle nema s ridicem nic spolecneho...

tohle byl dobytek....

+2/0
21.1.2012 9:27

Nostromo1975

Re: tohle nema s ridicem nic spolecneho...

proč neustále urážíme nebohý dobytek, který nikdy nic podobného neudělá ;-(

0/0
21.1.2012 19:46

dino_na_idnes

Re: tohle nema s ridicem nic spolecneho...

Řidič je ten, kdo drží volant jedoucího vozidla a šlape na pedály, nic víc, takovéhle výkřiky jsou směšné.

0/0
21.1.2012 22:27

plukovnikoneill

Včera v Kladně

jel jsem busem MHD a za jednou zastávkou je přechod - řidič se rozjížděl od zastávky a viděl maminku s holčičkou ( možná viděl,páč se s někým bavil ) jak je na přechodu - autobus jel dál a já jen viděl, jak se blíží k nim - málem je smetl, kdyby nezačal prudce brzdit - což měl štěstí,že tam nestálo moc lidí, páč by mu jistě někteří skončili na zemi... Zkrátka a dobře, někteří řidiči by si zasloužily o papíry přijít a už za volant nesednout.....[>-]

+1/0
21.1.2012 8:47

odkud_a_kam_jdeme?

Re: Včera v Kladně

otazka je, cim by se pak zivil, u mnohych lidi je ridicak po vyucnim listu jedinym vzdelanim ... :-(

+1/0
21.1.2012 9:26

marpech

Re: Včera v Kladně

Živil by se třeba lopatou, je smutné vidět jak se na silnicích chovají profesionální řidiči. Pokud někdo neumí bezpečně řídit aut-autobus-taxík atd. tak se tím přeci nemůže živit... A že takových rádoby profíků jsou silnice plnéRv

+2/0
21.1.2012 12:00

mutantmutant

až pět let??

chjo :-/

+1/0
21.1.2012 0:00

jirha

Re: až pět let??

Alespoň vidíš jak udělat vraždu s nejnižší trestní sazbou.

+2/0
21.1.2012 11:37

mirek103

je zajímavé

že vedle na článku kde je nehodam kamionu s 2 děvčaty byl řidič doslova rozssápán diskutujícími, tak tady je celkem klid.

+2/0
20.1.2012 21:57

B_B_Lobo

čeština je krásný jazyk

"Ta byla nárazem odmrštěna několik metrů a skončila v nemocnici" jen pro její dobrou doufám, že nedopadla do vítkovické nemocnice, ale že doplachtila až do fakultky v porubě

+1/0
20.1.2012 21:14

Blackhawks

Re: čeština je krásný jazyk

proc i vitkovicka nemocnice je v pohode...

0/0
21.1.2012 9:27

moim

Je zcela jasné...

...že neposkytnutí první pomoci a jízda na červenou je zásadní přečin, hodný trestu většího jak pět let. Na druhou stranu, by ta ženská na přechodě, taky měla čumět na cestu. Kdyby tak činila a nebyla si jistá absolutní předností (jak to v tomhle Absurdistánu funguje), mohla vyváznout bez zranění. Tím však neomlouvám toho řidiče.

Každý kdo vstupuje do vozovky a nerozhlédne se, nehlídá si okolí, ať už tu zelenou má nebo ne, ať už nikde auto nevidí...je prostě sebevrah!

Jako řidič, i když jedu po hlavní, vždy si hlídám vedlejší cesty, i když jedu na semaforech, vždy si hlídám chodce i ostatní směry, které stojí. Nevím, proč by tohle nemohl dělat chodec.

0/0
20.1.2012 17:35

dobro

Re: Je zcela jasné...

Podívej se na to video. Byla již za polovinou a vozidlo nikde. Navíc jelo bezdůvodně v pravém pruhu, v levém za celou dobu nic neprojelo. Z toho pod jakým úhlem na ni najel, je možné, že tam najel z prava přez pruhy. Vy, když vstupujete na přechod se světly, tak obejtete všechny rohy, jestli se tam náhodou nehodlá jet na červenou vaším směrem? A už se vám, někdy podařilo přejít silnici, nebo se raději točíte v autě?

+7/0
20.1.2012 18:30

hariprasad8

Re: Je zcela jasné...

Vypadá to, že odbočoval z kolmého směru doleva. Musí vědět, že má dát přednost na přechodu. Znám tyhle slepce, vždycky se vymlouvají, že neviděli. :-/

+3/0
20.1.2012 20:13

franta-t

Re: Je zcela jasné...

To bude asi tím, že chodec nemá nařízenou jakoukoliv dopravní osvětu nebo školení. Narozdíl od řidiče, který z ní musí dělat povinně zkoušky a stát se osobou odborně způsobilou. Proto je větší odpovědnost na řidičích, kteří za sražení chodců jdou většinou sedět.

+1/0
20.1.2012 19:11

VyMeTaky

Re: Je zcela jasné...

Jste schopen vaším brilantním mozkem pochopit, že v okamžiku, kdy svítí chodci zelená, tak má na přechodu přednost před vozidly, s výjimkou vozidel s právem přednosti v jízdě?

+5/0
20.1.2012 19:19

franta-t

Re: Je zcela jasné...

Ano, proto nevím, proč diskutující moim nahoře označuje chodce, který jde na zelenou, jako sebevraha. Má přece zelenou, tak jde, jaképak koukání kolem?

+1/0
20.1.2012 19:25

VyMeTaky

Re: Je zcela jasné...

Sorry, trefil jsem se o vlákno níž, než jsem chtěl.

0/0
20.1.2012 22:46

nakej_nick

Re: Je zcela jasné...

Této chodkyni to nějak nebylo nic platné, jste schopno pochopit proč?

0/0
20.1.2012 19:31

macarát

Re: Je zcela jasné...

Protože stát včas nedokázal eliminovat toho dobytka od volantu.

0/0
21.1.2012 22:40

nakej_nick

Re: Je zcela jasné...

špatně

0/0
22.1.2012 0:43

Emiliano Zapata

Re: Je zcela jasné...

Tak v tomto případě to pro řidiče platí dvojnásob.

0/0
21.1.2012 0:44

nakej_nick

Re: Je zcela jasné...

Souhlas. (Čímž nijak neomlouvám řidiče).

Včera jsem něco podobného zaznamenal naživo. Školačka (+- 10 let) naklusala k tlačítku u přechodu a stiskla. Během několika sekund naskočil zelený panáček. Právě v tu chvíli ji doběhla kamarádka a obě bez jakéhokoliv rozhlédnutí nebo zaváhání utíkaly přes přechod za rozverného hihňání

Nikdo jim ještě nevysvětlil, že ten zelený pajdulák není kouzelný a neumí zastavit auto, jehož řidič nedává bacha a příhlídne červenou nebo které nestíhá zabrzdit i z těch 40-50 km/hod. Žlutá je asi 2 sec, je to ve svahu a na asfaltu vrstvička slané břečky.

0/0
20.1.2012 19:29

franta-t

Re: Je zcela jasné...

Pokud by je v této situaci ten řidič srazil, tak si jde sednout natvrdo na několik let. Nevím, kdo se rozhlíží na zelenou. Zelená je přece jasné znamení, že můžu jít na přechod. A pokud člověka i přesto řidič srazí, tak si to vyžere opravdu doplna, což je z právního hlediska zcela správně

+3/0
20.1.2012 20:06

opportunity

Re: Je zcela jasné...

Já se rozhlížím na zelenou. Až budu na vozíku, co mi bude platné, že jsem měla přenost před tím magorem. ;-€

+1/0
20.1.2012 21:18

nakej_nick

Re: Je zcela jasné...

Proč pořád nemůžete pobrat, že tomu poškozenému v případě zranění nebo dokonce smrti nebude postih viníka nic platný?

Já se rozhlížím. čím horší podmínky a větší nejistota, tím důkladněji. Především pak na přechodech s více pruhy v jednom směru. Je to minimální námaha s velkým efektem.

+1/0
20.1.2012 21:43

franta-t

Re: Je zcela jasné...

Divil byste se, ale v případě zranění za takýchto podmínek může poškozený na viníkovi vysoudit i několik stovek tisíc Kč...

+1/0
20.1.2012 22:28

síma25

Re: Je zcela jasné...

Já si rozhodně nemyslím, že by chodec jdoucí na zelenou byl sebevrah, když si neobhlídne celou křižovatku a přilehlé ulice, ze kterých může někdo přijet a přes můj přechod odbočovat. ALE K ČEMU MI BUDE TŘEBA I MILIONOVÉ ODŠKODNÉ, KDYŽ BUDU DO SMRTI MRZÁK?!

0/0
21.1.2012 0:03

Salada

Re: Je zcela jasné...

No kdyby jste byl do konce žvota mrzák tak se vám ten milion náramně hodí.

+1/0
21.1.2012 18:17

síma25

Re: Je zcela jasné...

A nebylo by lepší být zdravá? K čemu mi budou peníze? To mi zdraví nevrátí. Pokud mi nezmasí mozek, můžu klidně díl pracovat tam, kde jsem, případně si najít něco lepšího, takže nouzí rozhodně trpět nebudu a s vysouzeným milionem si může tak leda vystlat pelech. A pokud mi mozek zmasí, asi mi to bude jedno. Vím, jak to myslíte, o postižené se tenhle stát moc nestará, ale pro finančně zajištěného člověka peníze nemají velkou hodnotu. Co s nima, když už bych se třeba nikdy neproběhla bosá po trávě, nebo po sauně v prašanu???

0/0
21.1.2012 22:46

Salada

Re: Je zcela jasné...

Ale vždyť já netvrdím, že je lepší být mrzák s miliónem. Jen že pokud bych ten mrzák byl, milión by se mi hodil více než kdybych byl zdravý.

0/0
22.1.2012 9:25

nakej_nick

Re: Je zcela jasné...

Ano, na to by Horst zvolal: A to se vyplatí!

Necháš se srazit a pak už se celý zbytek života jen válíš v posteli a nemusíš hnout prstem ... respektive ani nemůžeš hnout prstem. A když tě už nebaví ležet na zádech, přijdou tě otočit na bok. Dolce vita...

Jednu takovou znám osobně (cyklistka vs náklaďák). Za ty prachy má perfektní invalidní vozejk a dokonce výtah, když je hezky, může si vyrazit na výlet na dvorek.

+1/0
21.1.2012 12:09

moim

Re: Je zcela jasné...

Já ale neomlouvám řidiče !!!!!!

Jen vím, že řidiči jsou hovada stejně jako chodci a nevím jak vy, ale já když jdu po přechodě - i na zelenou, koukám na obě strany, abych měl jistotu, že mě nějakej takovej debil nesejme! Chci říci, že chodci by se měli ke svému zdraví a životu chovat zodpovědně a nemyslet si, že když mi svítí zelená, že se mi nic nemůže stát?! Omyl !!! 

Příště bude mít sluchátka na uších a neuslyší sanitku - pak bude vina chodce...

0/0
21.1.2012 8:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.