Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sdružení si došláplo na politiky. Má databázi jejich vazeb na zakázky

Sdružení Naši politici došla trpělivost se způsobem přidělování veřejných zakázek. Vytváří databázi vazeb mezi 1 700 veřejnými zakázkami a více než tisícovkou politiků a lobbistů. "Zpočátku jsme se víc zaměřili na více než stovku pražských politiků," řekl Jiří Fiala ze sdružení Naši politici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Templ

A co takhle

fukční finanční policie? Enormní nárust obratu firmy, zvláště po volbách, by měl okamžitě vyvolat šetření. To by ale nesměli být tišší společníci, neprůhledné akcie aj. Politici jsou holt lišky....svým ocasem důkladně zametou stopy.;-)

0/0
20.1.2012 17:51

dnes.slavime.konakem

Problem je

Ze odmeny politiku jsoui pro inteligentni a schopny lidi nizky a nezajimavy a proto ta prace ziskava atraktivitu prave az v okamziku naky maly domu. Takze dokud nebude mit poslanec aspon 500k mesicne, ke zlepseni neodje, maximalne se posbira banda poctivejch tupcu.

0/0
20.1.2012 17:19

DlouhousekLihoslav

super

takze vime ze busina je podvodnik a ma vazby

jenze tohle jsem vedel (A se mnou ti inteligentnejsi ctenari jejichz pamet nema kapacitu pouze den dva) tak zhruba uz od poslednich krajskejch voleb kdy to na nej prasklo

to je to opravdu tak velky objev ?

0/0
20.1.2012 16:44

Brutus optikus laktobacilus

Hm, tak tohle se asi politikům líbit nebude!!

V nejbližžších dnech lze očekávat pokus o mediální likvidaci lidí, kteří za touto iniciativou stojí. Nej na tom je, že to půjde z naších daní!

0/0
20.1.2012 16:33

cestovatel2

Ja to jasné : APLIKACE NEDOSTUPN

0/0
20.1.2012 16:29

cestovatel2

Re: Ja to jasné : APLIKACE NEDOSTUPNÁ

Pan tlusťoch NEČAS už nechal stránku zablokovat - nebo že by primátor Svoboda?[>-]

0/0
20.1.2012 16:30

vipeeer5

Re: Ja to jasné : APLIKACE NEDOSTUPNÁ

To nemusíš psát na pokračování...nebo bude ještě nějaký díl?

0/0
20.1.2012 16:46

krajta25

Re: Ja to jasné : APLIKACE NEDOSTUPNÁ

Zablokovanej jsi ty. Normálně to funguje.

0/0
20.1.2012 20:28

estimator

POKUD UKRADNES

v obchode flasku koralky, nejspis se za to dostanes pred soud a v nekterem pripade i do basy.  Jestlize ovsem vytunelujes banku, nahrabes billiony, jako treba R.Fuld  CEO of Golman Sachs, tak se nic nestane, jeste budes prizvan jako poradce vlady.

0/0
20.1.2012 16:20

BMG

Re: POKUD UKRADNES

Za flašku kořalky se před soud (a nebo dokonce do basy) nedostaneš ani omylem.

0/0
20.1.2012 16:23

DlouhousekLihoslav

Re: POKUD UKRADNES

ale jo, jde o to jen aby ta flaska byla plna neceho dobrouckyho :) za lumika tuzemskyho to ale nebude

0/0
20.1.2012 16:50

tor11

Re: POKUD UKRADNES

pokud ukradnes flasku, je to prestupek pred sou de urcite nedostanes... ceka te max pokuta...   pokud to udelas opakovane, tak pak pred sou patris...

0/0
20.1.2012 16:40

Templ

Re: POKUD UKRADNES

Rumová úvaha? Ona není flaška jako flaška.:-P

0/0
20.1.2012 17:53

k o z a k 5 2

Má databázi jejich vazeb na zakázky,

a co s tím jako chtějí dělat ? Vůbec tomu nedávám šanci na úspěch . Předpokládám , že ve sdružení je někdo , kdo zakázku někomu taky někdy  dal . ;-)

0/0
20.1.2012 16:12

QMarvin

Re: Má databázi jejich vazeb na zakázky,

Tvym způsobem přístupu, že nic nemá šanci, je předem vše odsouzené. Chápej, že žádný zázračný lék není a musí se nekalosti pranýřovat často a veřejně a až toho bude moc, tak terpve pak se dospěje k nějaké změně. Bohužel, tady není ochota orgánů trestních, soudních i ostatních věci měnit. Proto se o tom musí nejdřív kecat :-(

0/0
20.1.2012 16:24

TroskycFCB

rybáři

Rybkin - ® St 28.4.2010 20:59:18 - SKVĚLÝ ZÁPIS, DĚKUJI!

chřenovák >> Ale než se v tom začali hrabat tak to tam bylo v pohodě.Ten hnus je tam až letosRybkin - ® St 28.4.2010 20:56:13

chřenovák >> Je to tam hustý co,celkem jsem zvědavej jestli s tim bude někdo něco dělat.Vypadá to že soudruzi z NDR udělali někde chybu

0/0
20.1.2012 16:09

TroskycFCB

Z diskuse rybářského webu po odbahnění :-((((((( smutné moc

yzzak - ® Po 19.4.2010 15:34:17

Rybkin >> Kdyz to vybagrovávali tak tam bylo ,,vrty" i pres 4 metry hluboky jenze tu zeminu neodvezly ale zase to zarovnaliRybkin - ® Ne 18.4.2010 20:48:14

yzzak >> Já to házel směrem k hrázi a bylo tam něco málo přes metr co jsem koukal na lidi co chytali od cesty tak tam bylo pul metruyzzak - ® Ne 18.4.2010 20:40:41

Revír naprd. Moc lídí koukáš na sídliště, ryb taky pomálu. Navíc říkaly odbahněni ale jen rozryly dno a zase ho zarovnali jinak by tam byla hloubka 3 metry

0/0
20.1.2012 16:08

Vsetín 1

Nečas se zlobí , že

mu ukradli databázi mezd jeho Nagyové a spol. Já myslím, že zloděj je ten, kdo okrádá stát - což jsou také politici  včetně Nečase. FUJ;-O

+1/0
20.1.2012 16:04

vipeeer5

Re: Nečas se zlobí , že

No konečně něco s informační hodnotou )))

0/0
20.1.2012 16:06

kiske

Souhlas

Dokud nebude někdo v teplákách tak mě tyto akce moc nezajímají. Každý den slyšíme, že někdo něco ukradl nebo se o to pokusil. Kéž by bylo stejný počet zpráv o tom, že byli tito zloději odsouzeni.

Už mě važne nebaví platit daně, abych těmto přiživníkum přispíval na vily a luxusní auta

+2/0
20.1.2012 15:59

karamba64

Re: Souhlas

a co ted s tim hodlate delat?

0/0
20.1.2012 16:03

libedejroznec

Re: Souhlas

..může se brzy stát, že se vynoří tajemný mstitel co to umí dokonale s odstřelovačkou a pak se začnou dít věci ..politici zatím nemají strach.. zatím ;-D

0/0
20.1.2012 16:05

karamba64

Re: Souhlas

dam mu na broky ;-D

0/0
20.1.2012 16:06

QMarvin

Re: Souhlas

Jaké má číslo konta? Pošlu prachy :-)

0/0
20.1.2012 16:25

vipeeer5

Re: Souhlas

Tak když už tě to na tomhle světě nebaví, je spousta možností jak z něj odejít dobrovolně....... já si zase život rád užívám, každý máme něco.

0/0
20.1.2012 16:03

bojovník proti egoistům

Re: Souhlas

Tak nadační fond proti korupci už to vzal vážněji a podává trestní oznámení, moc více s tím nedokáží udělat. To už je na jiných. A vůbec každá iniciativa, která poukazuje konkrétněji na nepravosti je dobrá.

0/0
20.1.2012 16:06

ZamrzlejPubertak

Korupce a zlodějina kam se podíváš......

Já bych řekl, že tahle naše korupčně-zlodějská kultura vznikla za socialismu a od té doby se s náma prostě jen táhne.

Za socialismu byla korupce a zlodějina běžnou součástí života. Kdo něco potřeboval zařídit, musel mít známé a musel rozdávat úplatky....tehdy se to týkalo úplně každého a všech....korupce a jánabráchysmus neoddělitelně patřily k životu v socialismu. Značné procento zboží bylo nedostatkové tzv. podpultové (přístupné pouze přes známé a úplatky), západní zboží bylo  k dispozici zejména přes Tuzex ve kterém se nakupovalo za bony většinou sehnané na černém trhu od veksláků. Služby (včetně těch každodenních) se běžně poskytovaly za úplatky a protislužby.... dělníci ve fabrikách kradli nářadí a materiál, atd...atd..... kradl každý, kradlo se stále, kradlo se všude......

A do těchto poměrů přišla Sametová revoluce a uvolnila "utažené šrouby společnosti"....a najednou se zlodům, kteří za socialismu mohli krást jen v malém objevily netušené obzory rozvoje toho jejich umění.....

+6/0
20.1.2012 15:55

Vsetín 1

Re: Korupce a zlodějina kam se podíváš......

ale ale - 22 let po převratu a stále stejná písnička !Rv  Za socialismu si každý pomohl k něčemu, pozornost nebo  úplatek se ale nedá srovnat s těmito dnešními zlodějnami  zlodějnami za miliony jen  vyvolené. 8-o Koneckonců všechno patřilo lidu. Dnes patří lidu jen DLUHY. ;-O

Čest práci;-D

+1/0
20.1.2012 16:10

vipeeer5

Re: Korupce a zlodějina kam se podíváš......

Takže dokud si kradl pěkně domu i ty, bylo vše v pořádku, dneska už k tomu zžejmě nemáš možnost, tak je to něco jiného...hmmm

+1/0
20.1.2012 16:18

BMG

Re: Korupce a zlodějina kam se podíváš......

Naprosto se to dá srovnat. Liší se to jen taxou. Stokorunový úplatek a milionový úplatek jsou pořád jen úplatky.

+1/0
20.1.2012 16:19

spike11

Sdružení

Držím palce:-):-):-)

0/0
20.1.2012 15:52

kukvykuk..

Aspoň někdo

se snaží proti té korupci a zlodějnám něco dělat.

0/0
20.1.2012 15:51

jack095

Trapnost plakátu je vrcholná.

V padesátých letech se bojovalo podobnými kresbami proti americkýmu broukovi  - mandelince brmborové.

0/0
20.1.2012 15:49

jozko skocdopole

Re: Trapnost plakátu je vrcholná.

Trapnost tohoto přispevku je taktez  vrcholná.

+2/0
20.1.2012 15:55

celim

Re: Trapnost plakátu je vrcholná.

No ten plakát jsem viděl, ale zatímco ten tvrdil, že mandelinka k nám byla nasazena americkými imperialisty( totální blbost), tak tento plakát odpovídá realitě, kdy tunel blanka je opravdu černá díra na peníze, které se tam hrnuly opravdu nebývalou měrou! A ta nehospodárnost je evidentní!

0/0
20.1.2012 16:04

vipeeer5

Kraus

Stačí mi jak se tam hned napígloval Jan Kraus aspol, tím už to postrádá jakoukoliv objektivnost, ěkoda že to napsali až nakonec, jinak bych to ani nečetl.

0/0
20.1.2012 15:48

Vrata11

Re: Kraus

No tak to bezte delat Vy, jste preci daleko duveryhodnejsi, ne?

0/0
20.1.2012 15:51

vipeeer5

Re: Kraus

Pro bych to měl dělat,. já nic takového nepropaguji a nesnažím se ze sebe dělat spasitele národa.

0/0
20.1.2012 15:53

tvé horší já

Re: Kraus

protože sedět doma a nadávan na diskusi je to nejlepší, co umíš.

0/0
20.1.2012 18:37

themonitors

Horší jak pěrestrojka

Co timhle chtěj dokázat? Mě to připomíná doby pěrestrojky, kdy bylo nařízeno kritizovat, ale přitom s tím následně nikdo nic nedělal, protože to logicky nejde. Je to o svědomí oněch kritizovaných a to Češi prostě mít nikdy nebudou. ;-)

0/0
20.1.2012 15:41

jackie13

Re: Horší jak pěrestrojka

máte pravdu,je lepší držkovat,nadávat,psát blbý reakce na články a na snahu jiných něco zlepšit.Rv

+2/0
20.1.2012 15:45

Vsetín 1

Re: Horší jak pěrestrojka

podle mě špatný názorRv

0/0
20.1.2012 15:47

nepokradeškalousku

celkem trapno

na těch slavných stránkách pár zakázek /možná podezřelých/, ale jinak nic moc. Z těch zvěrstev co se dějí teď - nic!

Je zatím až moc vidět snaha otrávit lidi a ukázat, že jsou všichni politici stejní a k volbám nemá smysl chodit.

Kdy si náš volič konečně uvědomí, že jediná možnost jak donutit politiky, aby alespoň částečně zastávali jejich zájmy je je nevolit. To znamená volit jakoukoliv jinou stranu, která není ve vládě. Nad ODS a Topkou musí začít viset hrozba, že se nedostanou do parlamentu. Toho jediného se bojí, nic jiného než politiku dělat neumí.!!

0/0
20.1.2012 15:41

themonitors

Re: celkem trapno

Souhlas, ale na druhou stranu ta zvěrstva děláme všichni. Okrádáme zaměstnavatele, krademe v obchodech, z nejsme např. schopni legalizovat úplatky ve zdravotnictví apod. Všechno začíná u "prostých" občanů a je dokázáno, že každý druhý občan je tady korupčník.

+1/0
20.1.2012 15:45

Vsetín 1

Re: celkem trapno

Pišta nekradně8-o

0/0
20.1.2012 15:48

kukvykuk..

Re: celkem trapno

To mluvíš z vlastní zkušenosti? V obchodě krade nejspíš jen zoufalec, Lékařství by mělo být zdarma a jestli v dnešní době může okrást zaměstnavatele, bych se docela divil.

+1/0
20.1.2012 15:50

BMG

Re: celkem trapno

No až se vám podaří přesvědčit lékaře, sestry či nemocniční uklízečky, aby pracovali zadarmo a dodavatele aby za své dodávky nic nechtěli, tak pak možná ano.;-D

0/0
20.1.2012 15:54

Shiney

Re: celkem trapno

I vy filuto, všechno by mělo být zadarmo, ne? ;-D Toto končí tím, že špičkové služby stejně dostane člověk jen za všimné (a stát ani zdravotnictví z toho nic nemají, jen konkrétní doktoři atd.) a masa jen standard a otrávené chování personálu...

0/0
20.1.2012 15:54

karamba64

Re: celkem trapno

jakoby tomu ted bylo jnak ;-D

0/0
20.1.2012 15:56

Shiney

Re: celkem trapno

Vždyť to píšu, stačí číst. Jen kdyby to bylo legální, tak z toho dostane něco stát na daních, něco nemocnice...

0/0
20.1.2012 15:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.