- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jak může mít stroj (Kursk) o výtlaku 18000 tun váhu 9000 tun??? Potřebuji to jako laik vysvetlit prosim...
Pane Hájku, pokud píšete nějaký článek a uvádíte v něm nějaké informace, tak si laskavě nejdřív sežeňte informace správné, než něco napíšete.
Uvádíte, že ponorku Kursk vyzvedla nizozemská firma z hloubky 250 m. Kde jste to vzal? Ponorka se potopila do hloubky 108 m a odtud také byla vyzvednuta.
Toto najdete na jakýchkoliv stránkách o ponorce Kursk. Možná by jste si je měl nejdříve prostudovat. A možná by pro Vás bylo lepší to tak dělat vždy.
S pozdravem
tyvole v článku je jednou nafta podruhé mazut, přitom ještě v jiném článku mají, že je supr že je tam nafta a ne mazut, protože ten se musí před čerpáním zahřát...chjo
Na plavidle jsou nádrže na obojí. V článku o motorech bylo uváděno, že motory jely na mazut, ale na nastartování motorů byla potřeba nafta. Myslím motory pohonu. Na lodi jsou i další motory ke generátorům a ty mohly být klidně na naftu. Tak mají o problém víc. Naftu odčerpají celkem snadno, ale mazut musí rozehřát do tekutého stavu.
Bude to pekna turisticka atrakce :)
A jestli si u toho nějakej potápěč uprdne, tak Vám samozřejmě o síle prdu napíšeme článek, abyste byli naši milí čtenáři pěkně v obraze
spousta věcí se v česku tajila, ale ta doba je pryč. Skončila před 22 lety, víme?