- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ono mne taky napadá spousta nadávek na kapitána, jestli je pravda to, co se píše a říká. Nevím, nebyl jsem tam, ale asi toho bude pravdivého dost. Spíše mne zaráží, jak je možné, že člověk jeho typu může řídit takovéhle obrovské plavidlo s mraky cestujícími a s obrovskou hodnotou. Pokud je teda patologicky předváděcí a nekomunikativní typ, jak se píše a ještě zbabělec, který zdrhne při průšvihu. U nás snad, sakra, každý autobusák musí mít každou chvíli psychotesty, ne?? Já je dělám taky, chci-li se dostat do areálu JE. Nějak nechápu, jak se takováhle neuvěřitelná věc může stát. A je mi to moc líto a mám vztek. Pavel.
Pokud vím, tak o nich vyprávěli dva Němci. Stály u výtahu, aby si došli pro vesty a když se loď naklonila, dveře do výtahu se otevřely a ony spadly do šachty. Nemyslím, že by je odtud někdo zachránil, tak kde jsou další dvě pohřešované, je asi jasné. Je to děsná tragedie. Ja jen nechápu, jak to má fungovat - loď se potápí, a lidé si musí dojet výtahem nebo doběhnout x (dolních) pater pro vestu? Proti proudu těch, co běží jiným směrem?
který zdravil kamaráda pomocí L-39 ... taky dopadl špatně.
obojí je špatně, a oba jsou zbabělci mimo realitu a bez sebereflexe..každý národ má své sketýny...
Neměla na přídi stožár s košem, odkud by hlídka křičela "Kapitáne, ostrov přímo před námi!"
Kdyby nebylo jasné, že nahrávka rozhovoru velitele evakuace s tím gelovým šaškem je autentická, bylo by až neuvěřitelné, že toto se opravdu odehrálo. To není žádná momentální ztráta soudnosti nebo šok. Ten člověk nikdy neměl být v žádné roli, ve které jde o životy lidí. Velké selhání společnosti při výběru a povyšování.
(Loď nemusí jen ztroskotat, může na ní vypuknout požár, může se objevit vyděrač, magor, teroristický útok nebo napadení piráty, nečekaná epidemie - cokoliv, co vyžaduje pevné velení, koordinaci a zabránění panice mezi tisíci lidí v uzavřeném prostředí dočasně daleko od civilizace.)
Řekl bych, že psychologicky se mnohem lépe zvládá těžká a složitá situace která přišla cizí vinou nebo "zhůry" než následky vlastní neomluvitelné chyby. Viz případy ujetí od nehody, nebo i sebevraždy po nehodě... Nic to ale nemění na tom, že ten člověk byl nezodpovědný , a společnost ho na toto místo neměla dávat!
Kormidlo stočil naopak příliš brzy. Měl držet kurs a neodklánět se od něj.
Pokud to myslíš tak, že měl plout ještě 150 metrů rovně, a tím pádem nevzít zadkem tu skálu, máš úplnou pravdu!
se znamym na ostrove...kdo tedy ridil lod?
Windows XP Service Pack 3