- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Měli by tu loď co nejdříve vytáhnout ven, než začne vytékat palivo a další oleje... Existuje vůbec mechanizace, která dokáže s vyproštěním?
Existuje, ale v tomhle pripade nevim nevim. Existujou lode na prenaseni ropnich plosin co dokazou takovyhle kolosy prenest. Ale ta lod je moc na melcine a nevim jestli budou riskovat prorazeni dalsi lode. Nejspis to rozrezou a odnesou do sbernych surovim...
"Zhoupla se zadkem a políbila skálu" >>>tak to je terminus technicus jako vyšitý a ten "odborník" bude zřejmě též "expert" za všechny prachy >>>dík za vysoce "fundovaný" článek
neřešte odborníka na potopené lodi,ale titulkáře iDNESu
a pripomene vam toho italskeho dustojnika s halo,halo..,no a co tak asi muzete od takoveho ocekavat...
Určitě tam bude kupa zlata :-) viděl jsem že tam jsou už i žraloci :-)
když se kouknete na tu díru v boku, tak kdyby zůstal an hloubce, tka není 6 mrtvých, ale třeba taky 2000, protože by se potopila docela rychle, holka....
Při 1000 členů posádky bude se třeba i stovka věnovat chodu lodi a bude to nejspíš docela složitě organizovaná činnost. Představuju si že velitelský můstek bude něco jako velín elektrárny. Kapitán to má sice všechno na hrbu, ale není to určitě jediný člověk, který se točí kolem od kormidla (kormidlo spíš bude vypadat jako joystick). Prohlášení vedení firmy k případu mluví víc o vedení firmy než o věci. Prohlášení mi připadá akorát jako pokus vedení firmy umýt si ruce a hodit všechno na jednoho člověka. Úplně stejně vypadá prohlášení pobřežní stráže o kvalitě map.
v každém případě je za lo´d zodpovědný vždy kapitán
nejzajímavější to asi bude pro nějakého výrobce takovýchto kocábek. určitě budou chtít postavit repliku a určitě delší, širší, vyšší, o větším výtlaku, pro víc lidí.....
kapitán ale musí být robot, kvůli lidskému faktoru
Kdybych se v autě pořád řídil podle navigace, tak už jsem taky dávno skončil někde na skále nebo ve stoce.
A divíš se, když jezdíš podle námořních map po silnici???
díra také není v kýlu(ten je v ose lodi) ale v levém boku. Jinak mechanismus nárazu asi sedí, lod se otáčí přibližně okolo středu své délky, takže při délce 290 m zád vybočí o desítky metrů,při malém poloměru zatáčky, Nevím jaký byl přesně kurz plavby, ale pokud lod nemířila přimo na břeh, stačilo nedělat nic, a utes by minula. Ten kapitám je zjevně namyšlený zmatkař a dost možná lehce v lihu,
A zase další znalec námořní plavby.