- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
podivné, proč tu loď nezajistí lany proti břehu, aby se nemohla posouvat. Itálie přece má válečné námořnictvo a to by mělo být vybavené na podobné akce. Nebo snad už je nemají jako my použitelnou armádu? A pak také proč se nesnaží tu loď nějak zavařit a odtáhnout do doku a tam pak rozhodnout co dál. Nakonec ty mrtvé by našli určitě snadněji kdyby byla loď vzpřímená a odvodněná než se teď ve tmě a kalné vodě prodírat plovoucím vybavením heren a místností.
je velky rozdil mezi teoretickym fantazirovanim u pocitace v zemi bez more a skutecnosti, s niz se potykaji namorni specialiste - a nejen ti italsti. Prizvali si na pomoc specialisty z dalsich zemi sveta.
Zkus jim prosim nabidnout vysledky sveho mudrovani a nezapomen dodat seznam svych kvalifikaci.
.. jak to, že ještě nebyla zveřejněná předepsaná (nebo ještě bezpečná, pokud může trasu ovlivňovat kapitán) trasa lodi, nebo její koridor. Přece máloco se dá tak lehce posoudit. Pane kapitáne, měl jste loď při nárazu kilometr mimo bezpečného koridoru? Ano? Děkujeme, to je všechno.
To skalisko, kam narazil, se najde velmi rychle, vždyť si ho kus odvezl v trupu...
I když možná by stačila obecná navigační/plavební mapa toho místa, aby bylo jasno...
Nějaká mapka je na novinkách,loď měla vyplout z Civitavecchia a měla plout směrem na Corsiku-možná do Bastie.Giglii měl mít po pravém boku,ale má ji na levoboku.Jen nechápu plaval z jihu na sever a potopená příď směřuje k jihu.
ale zbabelemu kapitanovi preji vezeni, ktere zaslouzi.
co me prekvapuje ze kdyz se stane nejaka nehoda jak jsou lide bezradni a narazeji na technicke prekazky, treba prace na lodi ktera se hybe, nebo kdyz se nekde spadne dum, potopi se ponorka a pod. Pritom je tolik vynalezu treba ve vojenstvi, pc technice a pod. Mozna by se tyhle zachranne prace daly i technicky provest, jen se lidem nechce vynalezat na to potrebne pristroje asi proto ze se na tom neda tolik vydelat
a taky si clovek uvedomi ze proti prirode vzdycky taha za kratsi konec, lod jako krava a potopi ji jeden sutr
Chápu, že není dostatek zajimavých novinek, ale dělat už třetí den hlavní téma z havárie, při níž zahynulo několik jedinců z více než 6 milard obyvatel planety, je poněkud znechucující.
Když smyslem plavby na výletní lodi je cesta samotná včetně čumění z lodi na cokoliv zajímavého, bohužel. Potom je zřejmě normální, že 300m dlouhá loď se "normálně" plaví okolo 300m vzdálených skal. Nakonec cestujícím se to líbí...
...Pokud se někdy omylem stane, že 2 dopravní letadla ve stejné letové hladině se omylem minou na 300 m, je z toho událost, o které se píše v novinách a která se vyšetřuje, prostě různý přístup.
taky bych z lodi raději čučela na pobřeží a ne jen na šíré moře
koukam ze ani moderni lode nejsou zabezpeceny dost na to, aby se nepotopily.
A jak byste jako to zabezpečení představoval?
pro mistni experty na bohate pasazery..... kdyz tam nemate nejaky VIP listek, vyjde to levneji nez kdejaka dovolena
po řece...
a nestálo je to moc peněz a ne kuli tomu že se hejbla loď o 3 cm.
Už dávno mohli nějakými řetězy pevně připoutat tu bárku k té skále a dodat další ukotvení k té mělčině.
Spíš si číkají že kůli desti životům nehbudou vyhazovat miliony na záchranné operace.
Možná se ještě slitují a pošlou tam nějakého asiata nebu ukrajince, pokud bude pracovat skoro zadarmo.