- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
neni to zas tak davno, co na net utekly policejni fotky ohoreleho lamba na strese, ve kterem brutalne uhorela mlada holka delajici modeling a nejaky podnikatel ve strednich letech...
Mladi sice jezdi jak jelita, ale od koho to asi tak okoukali....
kdyz stredni generace minimalne zdatne sekunduje a seniori taky neridi 2x nejlip.
smysl plosne kampane je rozporuplny, chce to prevenci na cestach a adresne postihy pro problemove ridice, ne delat tytyty na nejakou vyplasenou holku s cerstvym ridicakem, ktera omdliva uz pri rychlosti 50km/h.
Tak zrovna ohořlý lambo není dobrej příklad. Lamba ochotně hoří kdykoli je otočíš na střechu. O tomhle konkrétním nevím, ale viděl jsem fotky jak borec jen asi v 50 sjel do škarby a jakmile to dopadlo na střechu tak okamžitě motor chytl.
a nevím, vždycky jsem si spíše vážila toho v čem sedím. Nikdy jsem nepůjčovala auta, koupila jsem svoje a i když to byla obyčejná fileta, měla jsem ji ráda.
Zato o víkendu při průjezdu Ostravou, celkem ucpaná cesta a zezadu se blížil myškující passat B5, kličkoval levý pravý levý pravý a hrozně spěchal.
Pak jak se cesta uvolnila jel jak s hnojem tak jsem ho předjela a v tom seděl starý cap a ještě se na mě škaredě díval...no nevím co si myslel, ale nejen mladí jsou magoři
1)nekteri mladi nevi co si mohou za volantem dovolit, mysli si ze jim patri silnice a najednou je to jinak, nikoho nekaram za nedodrzovani predpisu, da se jezdit rychle a zaroven bezpecne ale clovek musi vedet co si muze a nemuze dovolit.
2) Mladi jsou vetsinou bez penez tak podle toho take vypada to v cem jezdi a hlavne v jakem stavu to auto vubec je a v neposledni rade take stav gum. Nenechal bych sve dite (zatim jen hypoteza synovi je 5let) jet v necem jako je treba Favorit, felicie nebo auta s podobnou konstrukci uz z duvodu absence bezpecnostnich prvku. pritom se dnes za par korun daji koupit starsi vozy podstatne stabilnejsi a bezpecnejsi at uz je to Peugeout 406, renault Laguna nebo treba 1. generace Octavie to vse jsou auta do 35000,-
Ano, auta velikosti Peugeotu 406 nebo Renaultu Laguna do 35.000,- jsou použitelná buď do sběru, nebo zralá na servis za dalších min. 35.000,-. Že to má dávno po smrti tlumiče, to by člověk čekal u většiny starých aut, v téhle cenové kategorii už to má ale zpravidla po smrti skoro všechno. A mladý střevo, když už to koupí, se ještě k tomu hnedka přižene na ťůnink fóra s "chytrým" dotazem, jak té popelnici zvýšit výkon, jaké na to dát co největší elektróny a jak udělat co nejvíc řvoucí vejfuk, místo toho, aby byť jen kouknul, v jakém stavu jsou brzdy, ramena, čepy a ty tlumiče.
o tom by moh každej druhej fetmen vyprávět
na prvnich/poslednich 15 metrech v obci nebo na miste, kde cestari pres vikend zapomneli sundat tricitku a nikde ani noha, jezdili policajti v beznym provozu a nemilosrdne staveli a pokutovali kazdyho, kdo jede jako prase, tak by to na tech nasich silnicich taky vypadalo jinak. Jenze ono je snazsi si stoupnout za radar a tam 2 hodiny stat a cekat, nez neco opravdu delat. Jezdim casto trasu Ceske Budejovice - Brno pres Pelhrimov a dalnici a musim rict, ze pravidelne za tu jednu cestu vidim nasledujici: 1) aspon 5x predjizdeni na plne care
2) aspon 5x predjizdeni do zatacek, pred horizonty (za to bych normalne bral rovnou ridicak)
3) na dalnici kazdou chvili nekdo nedodrzuje bezpecnou vzdalenost (metr za autem ve stotricitce muze jet jen idiot) atd. atd. atd. O tom, ze jednou za deset jizd clovek vidi uplny extremy jako predjeti zprava, predjeti odbocovacim pruhem nebo pripojeni pripojovacim pruhem 5 metru pred auto, ktery jede 130, ani nemluvim.
tedy postel je nejnebezpečnější místo na světě. Bude na to také kampaň?
To si fízlové opravdu myslí, že to na mladé zapůsobí? Vždyť oni dneska vidí v bijáku či televizi daleko krvavější scény a výsledkem je pouze rostoucí agresivita!
tvoří mrtvé ze 4/5 lidé nad 60 let, také jim tam dají fotografie s vrstevníky?
V regionu. Ne na školách nebo na prolézačkách.
Řek bych, že mnozí z těch dvou pětin by se raději někdy dožili prohlížení fotografií v domově důchodců
Už dlouho jsem neviděl nic pozitivního, z čeho by se lidi - když už se investuje do osvěty - JAK SE SPRÁVNĚ JEZDÍ. Že ukážu výsledky konání chorých mozků na silnicích, jak se tím někdo dozví, jak jezdit správně? Třeba o vynikající zásadě tzv. "pasivní jízdy" jsem dlouho nic neslyšel. Ví vůbec dneska někdo, co to je?
"... z čeho by se lidi POUČILI..." - tam mělo být.
coz si myslim ze splni a videt by to mely ostatni mladi lide co nasedaji jako spolujezdci k podnapilym ridicum ....