Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Přeplněným školkám má ulevit střídání dětí, ředitelkám se zákon nelíbí

Ministerstvo školství přišlo s nápadem, jak do přeplněných školek dostat přeci jen víc dětí. Ty, které pravidelně odchází dříve, by se mohly střídat s jinými, jež by přišly až na odpoledne. V praxi to ale školky využijí jen stěží.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

yyyjj

"Ministr"

Bůchví, jak on se vlastně jmenuje, Bůchví, čeho FŠEHO on to vlastně ministr je, co s asi stent/kou/potřeboval...©Já

Podporuje svou každodennnní činnnnností můj názor na a vstah ke FŠEM -ismům, v tomto případě konkrétně ke katolícismu©Já, křesťanismupravicověextrémistickému©Já, Brejvík Norský i Španělský, náš doktor Lijón, francouzský Pštros, Atakačkablátotlačka, v USA je to skoro každý....

Navrhuji jako příští krok zavést povinnnnnou výuku katolícismu©Já na FŠECH školách v Česku, 10% desetprocent je směšných, obzvlášť, když už máme podpapeže©Já a možná někdy i papeže... tak ať má aspoň vovečky...k různému zneužití...

Logické bude dále zrušit výuku evoluce na FŠECH školách v Česku, zcela zakázat sexuální výchovu na FŠECH školách v Česku, další může být zákaz "kulatosti" Země a jejího obíhání kolem Slunce,......

Naváže to plynule na už známé výstupy z tohoto ministerstva....

0/0
16.1.2012 23:19

milan166475

Ty voe,

tady už je možný všechno.Zrušíme i dvě třetiny škol.děcka mohou chodit,jedna parta dopoledne,druhá odpoledne a třetí na noční.Fakt tedy do strakovky bombu:-)[>-]

0/0
16.1.2012 21:04

Tajemný muž

Riskuju dukáty

Zariskuju dukáty a ban celého účtu.

My tady řešíme přeplněné školky.Nakonec to dopadne tak,že se budou děti střídat řekněme po 3 hodinách,aby se na jednom místě dokázaly vystřídat 3 různé děti.Na druhé straně budou mít některé děti z důvodu své rasové příslušnosti absolutní přednost při umísťování do školek,veškerý jejich pobyt i náklady ve školce jim budou z našich daní zaplaceny (dokonce i školní výlety) a to bez ohledu na to, jestli rodiče pracují (a nemohou o v tu dobu pečovat),nebo jsou doma na dávkách a práci nehledají.

Prostě pracující rodiče budou moci pracovat jen část dne,aby se ve školce vystřídaly všechny děti,zatímco rodiče nepracujících budou mít ještě více volného času (napadá mne-na co?).

Jak z toho ven?Kdyby stát nedával hromady a hromady peněz jisté skupině obyvatel jen proto,že je jiné rasy než většina (myslím peníze,na které nemá majorita nárok protože nemá "vyvolenou" barvu pleti),měl by peníze na více školek a nemusel by řešit takové věci.

Tak,a jsem bez dukátů.

+6/0
16.1.2012 11:13

bull002@seznam.cz

Re: Riskuju dukáty

Ale v klidu, za tohle se asi dukáty strhávat nebudou. I cenzor už posunul myšlení, tedy snad ;-)

0/0
16.1.2012 11:16

Tajemný muž

Re: Riskuju dukáty

Právě že neposunu. 11. jsem napsal, že by se jak iDnes tak romea měly omluvit za to, že Novoročního střelce, který stříle v sebeobraně (pozn. pro CENZORA - potvrdila to jak policie tak i státní zastupitelství) označili za vraha. Tohle totiž vražda nebyla, ale nutná obrana a on se bránil intenzivnímu útoku noži. Byl jsem smazán buď za rasizmus (asi je rasistické bránit se intenzivnímu útoku noži, nebu já nevím co) nebo za urážku (iDnes asi považuje za urážející, když po něm člověk chce, aby se omluvil za křivé nařčení). Kdepak, křišťálové lupy jsou již rozdány a můžeme pokračovat v nacisticko-komunistickém cenzurování nepohodlných názorů dál. Rv

+4/0
16.1.2012 11:20

rotny Manas

Re: Riskuju dukáty

Je to tak, je to pokrytecka banda (dukatu) EU

0/0
17.1.2012 9:18

Sep

Naše vláda je výborná antikoncepce.

+1/0
16.1.2012 11:07

Fai Rodis

Re: Naše vláda je výborná antikoncepce.

Ovsem jen pro nekoho.

+1/0
16.1.2012 11:10

špekovatec

Re: Naše vláda je výborná antikoncepce.

Pro některé skupiny je to zase výborná koncepce;-D

+5/0
16.1.2012 11:12

Sep

Re: Naše vláda je výborná antikoncepce.

To už je ale jiný příběh.;-)

+1/0
16.1.2012 11:15

Tajemný muž

Re: Naše vláda je výborná antikoncepce.

Kdyby stát dával stejné peníze (jako dává těmto "vyvoleným" skupinám) všem, tak tady nevymíráme a množíme se jako králíci. Pak by Evropa nemusela řešit důchodový systém. Jenže kde by ten stát na ty dávky vzal peníze, kdyby nikdo nepracoval a všichni jen brali, že? Kdepak, majorita musí prostě pracovat, aby jisté minoritě mohli létat do úst pečení holubi, o kterých si majorita může nechat jen zdát.

Jedno mi ale není jasné - proč nepodporujeme pracující a hýčkáme si (nikdy) nepracující?

Poznámka pro cenzora - nikoho jsem nejmenoval, rasizmus tu tedy není - žádnou skupinu obyvatel jsem nejmenoval! Vulgarity také ne. Urážky? Vidíte tu nějakou?

+6/0
16.1.2012 11:17

81honza

Re: Naše vláda je výborná antikoncepce.

tady někdo dráždí kobru bosou nohou :-)

0/0
16.1.2012 12:02

Tajemný muž

Re: Naše vláda je výborná antikoncepce.

Čím více mi budou mazat nezávadné příspěvky (jen proto, že jsou jim názorově nepohodlné), tím blíže budu okamžiku, kdy na ně podám veřejnou žalobu a důkladně to rozmáznu v médiích. Plánuju pořádný skandál a už na něj šetřím peníze. Proto jsou i mé reakce ostřejší, nicméně slušné, v souladu s kodexem diskutéra. A každý smazaný příspěvek ukládám bokem.

Do dvou let to spustím. :-P Ve jménu svobody slova proti cenzuře.

Protože je zakázané myslet si, že všichni lidé jsou si svými právy a povinnostmi rovni a nikdo by neměl být zvýhodňován z důvodu rasy, původu či etnické příslušnosti. Je rovněž zakázaná svoboda slova. Je zakázáno... (to by bylo na dlouho). A už mě to tu na iDnes přestává bavit, kdy cenzoři cenzurují i nezávadné příspěvky jen proto, že mají jiný názor. Rv

0/0
16.1.2012 12:41

81honza

Re: Naše vláda je výborná antikoncepce.

R^

0/0
16.1.2012 14:41

Sep

Kdo tyhle nesmysli navrhuje.

To abych tam pro jistotu dával dítě i když bude nemocné,aby ho náhodou někdo nevyšoupl.8-o8-o

0/0
16.1.2012 11:05

pekelnk

Re: Kdo tyhle nesmysli navrhuje.

Hele, ty nesmysle, to už dělají někteří takyrodiče dnes. Já pak řeším 14dní hlídání, protože to dítě okamžitě od nějakého nemocného dítěte chytne. Takže školka je poloprázdná a učitelky mají veget...

0/0
17.1.2012 8:03

TREPAC

Finance na nové mateřské školky, které by se mohly změnit ..

Finance pro nové univerzální mateřské školky, které by se mohly při nižším počtu dětí v daném období, použít pro jiné účely by se mohly najít v sociálním účtu naší vlády. Je bohužel hodně "nepřizpůsobivých" občanů, kteří pobírají různé druhy sociálních dávek a přitom jsou zdraví a nechtějí pracovat , konají mnohdy takovou činnost, která poškozuje většinové etnikum, těmto snížit tyto sociální dávky o čtvrtinu a za tyto finance postavit tyto scházející mateřské školky. Orgány EU se zastávají těchto "nepřizpůsobivých" spoluobčanů, na to mají právo, ale mohli by ze svých účtů hradit na tyto sociální dávky cca 50% finance. Pak by se nemuselo snižovat tyto dávky. Vím, o čem píši, jsem jeden z obětí těchto spoluobčanů....

+1/0
16.1.2012 10:32

nepokradeškalousku

to určitě přes učitelky v MŠ neprojde

to by bylo moc práce starat se o 25 dětí celý den. Teˇjsou tam odpoledne často dvě třeba na 12 dětí a to je pohodička a pokecáníčko. Přece po nich nebudeme chtít práci za 20 300 základu měsíčně.

+2/0
16.1.2012 9:47

Tina 13

Re: to určitě přes učitelky v MŠ neprojde

to je vtip, že ano?! I tak ale dost špatný! ;-(

+3/0
16.1.2012 9:48

dudel

Re: to určitě přes učitelky v MŠ neprojde

nic Vám nebrání to za ty peníze dělat taky,určitě ty učitelky nemají žádné vzdělání a může spoluvychovávat děti kdejaký blb Vám podobný.... Rv

+5/0
16.1.2012 9:54

nepokradeškalousku

Re: to určitě přes učitelky v MŠ neprojde

Učitelkám MŠ stačí jen střední škola. Já to můžu dělat z fleku. Tam však místo neseženete, tam si ho každý hlídá. Proti tomu ZŠ je dost velká dřina. Máte smůl, že mám osobní zkušenost s obojím:-P!!

+2/0
16.1.2012 10:00

dudel

Re: to určitě přes učitelky v MŠ neprojde

že jste absolvent MŠ a ZŠ Vám věřím.....

+4/0
16.1.2012 10:07

nepokradeškalousku

Re: to určitě přes učitelky v MŠ neprojde

Navíc oproti učení na ZŠ to má obrovskou výhodu. Je to daleko méně konfliktní prostředí. Dnes, když dáte dítěti špatnou známku, tak hned rodič organizuje vzpouru. Také je naprosto zřejmé, že rodiče mají daleko raděj učitelky MŠ než ZŠ. Vidět je to například na sponzorských darech:-/.

0/0
16.1.2012 10:09

hňup

Re: to určitě přes učitelky v MŠ neprojde

máš dávat dětem správnou známku, ne špatnou....to se nedivím, že rodičové remcají, když se takhle chováš....možná ale, žes myslela známku, která odpovídá znalostem dítěte ale rozchází se s očekáváním či přáním rodičů.  to ale potom musíš, když seš tak dobrá, taky správně napsat,  aby bylo jasno "co tím chtěla básnířka říci..." !

+1/0
16.1.2012 10:21

igy taur

Re: to určitě přes učitelky v MŠ neprojde

Stačí že máme ve vládě samé blby kteří si myslí že vše můžou dělat  z fleku,jme rádi že ve školce neděláte a závist Vám zatemnila mozek;-D;-D;-D

0/0
16.1.2012 10:13

nepokradeškalousku

Re: to určitě přes učitelky v MŠ neprojde

obvinit někoho ze závisti je dobrá strategie jak ho umlčet

Pokud však cítím některé skutečnosti jako nespravedlnost, pak mi nezáleží na nálepce závistivce. Chcete-li závidím učitelkám MŠ, že se hovoří o přeplněných školkách, když mají 25 dětí ve třídě a jsou na to dvě. Na ZŠ je to normální. Přiznávám, skřípu zuby závistí, že od ledna učitelky MŠ dostaly přidáno 3 tisíce korun a učitelé ZŠ sotva 3 stovky. Přiznávám, chci jít dělat do MŠ.!! Přiznávám závidím!!

0/0
16.1.2012 10:21

Tina 13

Re: to určitě přes učitelky v MŠ neprojde

počet dětí u nás 27-8 dětí na dvě učitelky, děti jsou tu od tří do šesti let, smíšené třídy, nicméně někteří tříleťáci nejsou schopni se stále správně obléknout - dvě nohy v jedné nohavici, punčochy apod. Ještě pořád ten rozdíl nevidíte? Ve škole jsou děti samostatnější (nechci psát záměrně samostatné, abyste mě tu nechytal za slovo), o přestávkách jim na zadkem taky nikdo nevisí, takže učitelé mají chvíli oddychu...a ve školce? Oddych? HAHAHA

+1/0
16.1.2012 10:28

nepokradeškalousku

Re: to určitě přes učitelky v MŠ neprojde

oddych ;-D;-D;-D;-D kdy? o přestávku? no to snad nemyslíte vážně?

Hlavní rozdíl však je, že učitelé ZŠ investovali do vzdělání. 5 let studia - víte jaký je náklad? A rozdíl v platu - dneska žádný!!

0/0
16.1.2012 10:44

igy taur

Re: to určitě přes učitelky v MŠ neprojde

To ale brečíte na špatném hrobě,tato diskuze se týká o rozhodnutí naší slavné vlády a ne o stavu Vaší peněženky,nebo nenávistí mezi profesními stavy-pokud nejste spokojená s výplatou a jste tak schopná tak Vás jinde jistě rádi přivítají;-(;-(

0/0
16.1.2012 10:32

misslonely

Re: to určitě přes učitelky v MŠ neprojde

bohužel nestačí, to platívalo za císaře pána, dneska musí mít minimálně Bc.

0/0
16.1.2012 10:48

igy taur

Re: to určitě přes učitelky v MŠ neprojde

Máme synka ve školce a chodíme pro něj v půl čtvrté,a školka je ještě plná,a protože bydlím přímo naproti školce tak vidím že někteří rodiče si jdou pro děti až v pět hodin odpoledne-rozhodně učitelkám ve školce práci s malými a velmi často rozcapenými dětmi,,toho našeho bohužel nevyjímaje,, nezávidím;-);-);-)

+3/0
16.1.2012 9:54

jizerman

Re: to určitě přes učitelky v MŠ neprojde

presne tak. Ja bych si tu zodpovednost starat se o 20 ciperu najednou fakt na triko vzit nechtel.

+3/0
16.1.2012 10:13

hňup

Re: to určitě přes učitelky v MŠ neprojde

rádio, když jsem nahlas přečet tvůj příspěvek, zbledlo závistí jak ty seš chytrá....

0/0
16.1.2012 10:17

lilka 1

Re: to určitě přes učitelky v MŠ neprojde

Co to plácáte za nesmysly, chytrej jste jak rádio , ale sám byste se nezvládl postarat o jedno jediný dítě,ale dělat chytrýho na netu to vám jde pěkně!!

0/0
16.1.2012 10:30

bull002@seznam.cz

U takových informací si vždy postesknu,

zlatí komunisti. Míst ve školkách tedy taky nebylo moc, ale bylo jich víc než dnes. V okolí pamatuji vybudování školky v akci zet, vybudování nákupního střediska v akci zet a všechno bylo. Po revoluci školku zprivatizoval jeden podnikatel a má tam sklady, místo nákupního střediska je dílna jiného podnikatele. Proč by budovali svoje, když to mohli rozkrást. A vím v okolí o dalších dvou školkách, které byly po revoluci "zprivatizovány", do jedné jsem před víc jak 40 lety chodil i já. Tam ale podnikatelský záměr se šicí dílnou nevyšel a bývalá školka teď chátrá a propadá se jí střecha. A teď tihle hňupi vymýšlí takové nesmysly. Že je hanba nefackuje.

+1/0
16.1.2012 9:31

hňup

Re: U takových informací si vždy postesknu,

prosím si volit lepší formulace... děkuji

0/0
16.1.2012 10:23

Toranoko

Re: U takových informací si vždy postesknu,

jo, jenze jaksi zapominate, ze tenkrat pry bylo skolek "moc" U nas se taky zaviraly, ale hlavne proto, ze to bylo prani shora...

0/0
16.1.2012 10:23

mamsrb

Ano, rušit je tak snadné.

Horší už budovat. Zvlášť když Uhnije dává granty na školící střediska multiklulti eko evrimentalismu, ale na školky ne. Ale mohli by jsme požádat o dotaci na školku pro cikáňata. Tu snad nemůže EU odmítnout;-D

0/0
16.1.2012 14:06

igy taur

Vláda

Ještě by měli zavést střídání nemocných na směny v nemocnicích,nejlépe na tři směny a v domovech důchodců atd...to by jim zbylo na rozkrádačky ještě více peněz;-D;-D;-D

+1/0
16.1.2012 9:26

Tina 13

Re: Vláda

;-D

0/0
16.1.2012 9:33

igy taur

Vláda

To je vláda jak z nějaké pohádky o království,kde blbost panovala;-D

+3/0
16.1.2012 9:12

sn63

pošleme

na ministerstvo děti at vidí jak se to nemá dělat. A ministři je mohou zabavit stejně dělaj ho....o a vymýšlej ptákoviny

0/0
16.1.2012 9:07

Tina 13

kraviny do kravína

nikoliv do školky, pane Dobeši! Lepší by bylo, kdyby se do školek na "celodenní směnu" dostalo každé tříleté dítě bez rozdílu, zda má mladšího sourozence nebo nemá, nebo v kterém měšíci se narodilo - momentálně se berou jen děti, kterým jsou v září tři, nástup pochopitelně pouze v září, takže děti narozené v říjnu mají na dalších 11měsíců smolíka :-/

+3/0
16.1.2012 9:01

hany1

Re: kraviny do kravína

To není pravda. berou i před 3 rokem.

0/0
16.1.2012 9:07

anfrene

Re: kraviny do kravína

vsude?

+1/0
16.1.2012 9:12

Tina 13

Re: kraviny do kravína

Kde a za kolik? V soukromé asi ano, ale jinak u nás ve městě ani omylem.

+2/0
16.1.2012 9:32

nepokradeškalousku

Re: kraviny do kravína

Každé tříleté dítě? To si děláte legraci. Musíte si uvědomit na co máme a nemáme. Vyspělé státy EU, které na školství dávají i dvojnásobný podíl HDP než ČR si to také nemohou dovolit. Je naprostou samozřejmostí, že takové děti hlídají placené dívky na hlídání ópérky. Tady si lidé zvykli na určitý luxus, ale ten teď už nejde uplatit. Budeme si muset zvyknout, že od MS budou bráni jen předškoláci a ostatní děti si budete muset nechat hlídat za tržní cenu. Stejně tak je normální, že zadarmo bude základka se 30 dětmi ve třídě a nadstandard si budete muset připlatit v soukromých školách. Stejně jako ve zdravotnictví.!!;-)

0/0
16.1.2012 9:59

81honza

Re: kraviny do kravína

co to meleš. většina vyspělých států v evropě naopak má zajištěnou péči o předškolní děti, aby matky mohly jít co nejdříve do práce

+2/0
16.1.2012 10:07

nepokradeškalousku

Re: kraviny do kravína

proto tam jezdí tolik našich děvčat na hlídání;-)

0/0
16.1.2012 11:01

81honza

Re: kraviny do kravína

a to nějak vyvrací to, co jsem napsal?

0/0
16.1.2012 11:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.