Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vražda, která změnila novodobou Anglii. K lepšímu

Ve Velké Británii se završil jeden velký příběh, který započal v noci 22. dubna roku 1993, kdy byl v Londýně ubodán kvůli své barvě pleti osmnáctiletý Stephen Lawrence. Příběh, který může být příkladem toho, že vytrvalost někdy skutečně růže přináší. I když tu růže jsou pochopitelně nadále prosáklé krví a smrtí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

heaven

naopak

U nás je to přesně naopak. Když zemře nebo je zraněn hnědočech, jsou toho plné noviny, televize, montují se do toho politici... a je jedno že byl předtím 16x v krimu. Vždyť i tady v diskuzi!! Kdybych je nazvala pravým jménem (pravým, ne nadávkou!), tak přijdu o dukáty. Tak kde žijeme a proč si sami děláme takový svět?????? Rovnost pro všechny barvy pleti, žádná diskriminace, hlavně ne pozitivní!!!!!!

0/0
5.2.2012 15:26

bembinka

A zdalipak si iDNES uvědomuje

že tady dělají to samé jako BBC v Anglii... Viz. opatrné oslovení MLADÍK.... Dřív to byli cikáni - říkali si tak sami, říkali jim tak všichni.... Pak jim to začalo vadit, nikdo jim tak říkat nesměl.... Začali si říkat romové - teď už je to taky špatně...  Jsem zvědavá,za jak dlouho přijdu o dukáty....

0/0
17.1.2012 16:31

fouly

Re: A zdalipak si iDNES uvědomuje

Souhlas! Nejhorší je, když se v soužití lídí,  kdekoliv , věci všelijak zamlžují, říkají se polopravdy, jen proto,  aby se někdo necítil dotčen! Je to špatně, je to špatně, je to špatně!

0/0
21.1.2012 22:15

Gath77

1

Taky si rikam, uz premyslim, koho kuchnout pro blaho naroda.

0/0
16.1.2012 1:41

Pruitt Igoe VI.

Migraci nezabráníte ani kdybyste se poprděli!

Imigrace je základní kulturní fenomén, který po tisíce let formuje Evropu. Nebýt migrace, seděli bychom dnes někde za Uralem a vařili čaj v samovaru. Je to něco pro Evropu naprosto typického a historicky přirozeného a i kdybyste se rozkrájeli na takhle malinkaté kousíčky, nezabráníte tomu :-)

+1/0
15.1.2012 15:54

Kyros

Re: Migraci nezabráníte ani kdybyste se poprděli!

S migrací Evropanů po Evropě nemá nikdo problém. :-)

+4/0
15.1.2012 16:02

Pruitt Igoe VI.

Re: Migraci nezabráníte ani kdybyste se poprděli!

Většina Evropanů nejsou původem Evropané (aspoň když se ohlédneme nějakých 1600 let nazpět). My taky ne ;-)

+1/0
15.1.2012 16:06

Kyros

Re: Migraci nezabráníte ani kdybyste se poprděli!

Tohle je absurdní hovadina. Prostě jsme tu tisíc let a hotovo. Vybudovali jsme si tu nějakou kulturu a chceme ji mít takovou. Muslimský černoch ze Somálska prostě není z naší kulturou kompatibilní. Kultura Němce a Čecha je podobné ne li stejná. S emigrací za komunistů neměli Evropané z Východního bloku problém, protože kultura byla stejná a jazyková bariéra nebyla až takový problém. Já zde žádné malé Somálsko mít nechci.

+7/0
15.1.2012 16:13

petr_leicester

Re: Migraci nezabráníte ani kdybyste se poprděli!

to nechce nikdo, ale v soucasne dobe se nic nestane! Pokud tahle imigracni politika bude pokracovat stejnym tempem, tak se behem pristich par desetileti dockame rozsahlych ozbrojenych povstani po cele EU...to potom bude stacit to povestne steblo co zlomi velbloudovi vaz.  Neni to az tak nerealna vize na to muzete vzit jed.

+3/0
15.1.2012 16:20

petr_leicester

Re: Migraci nezabráníte ani kdybyste se poprděli!

http://www.islamic-sharia.org/

0/0
15.1.2012 16:24

Kyros

Re: Migraci nezabráníte ani kdybyste se poprděli!

na druhou stranu bývalý Východní blok byl této migrace vzájemně nekompatibilních kultur relativně ušetřen. Těch pár studentů z Afriky, kteří zde studovali a potom většinou zase odjeli, problém není. Hlavně východní Evropa je relativně chudá a tak se sem moc necpou. Znám několik Holanďanů, kteří zde už bydlí natrvalo a  pochvalují si jak je zde krásně homogenní obyvatelstvo. :-)

+3/0
15.1.2012 16:30

petr_leicester

Re: Migraci nezabráníte ani kdybyste se poprděli!

CR ma jednu nespornou vyhodu, jeho obyvatele nejsou nakloneni pristehovalcum a jsou (co si budeme povidat) vcelku rasiste. Z tohoto hlediska bude CR jak ji zname dnes jeste mozna dlouho zachovana. A to je jedine dobre!

+3/0
15.1.2012 17:17

Kyros

Re: Migraci nezabráníte ani kdybyste se poprděli!

Já bych to rasizmem nenazýval. Je to spíš něco jako "nedůvěra" . Až na pár vyjímek tu nikdo nikoho nepronásleduje jenom pro jinou rasu. příkladem mohou být Vietnamci, kteří zde žijí docela pohodlně vedle nás. Píšu schválně vedle nás a ne s námi, protože oni se s námi nemají zájem moc kamarádit, ostatně my také ne. Jenže oni chápou že by nebylo dobré naštvat si proti sobě většinové obyvatelstvo a tak si svoje lumpárny řeší mezi sebou.

0/0
15.1.2012 17:31

petr_leicester

Re: Migraci nezabráníte ani kdybyste se poprděli!

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2019547/Anjem-Choudary-Islamic-extremists-set-Sharia-law-zones-UK-cities.html   a bude horsi a horsi, zvlast jak se zacnou volit do velke politiky!

+1/0
15.1.2012 16:23

fouly

Re: Migraci nezabráníte ani kdybyste se poprděli!

Masivní migrace,  více méně, nepřizpůsobivých lidí do Evropy,  začala zhruba od 60 let minulého století! Z pohledu obyčejného člověka nepřinesla nic pozitivního na náš život!

0/0
21.1.2012 22:06

Já rád játra

Re: Migraci nezabráníte ani kdybyste se poprděli!

Taktez je mozna revezni migrace, tedy zaplaceny navrat cizich etnik zpet do zemi jejich puvodu. Tento pohyb by Evrope znacne pomohl, prinejmensim tim ze by se vyvarovala valky a mozna by se i vratila na civilizacni spici.

+1/0
15.1.2012 16:09

Vladimír Škopek

Re: Migraci nezabráníte ani kdybyste se poprděli!

R^

0/0
16.1.2012 14:03

legislativní nouze

Re: Migraci nezabráníte ani kdybyste se poprděli!

Nic proti, ale restituce jste dostali, budeme kvůli nim sušit hu.. spoustu let a ještě nám sem chceš tahat afričany?

+1/0
15.1.2012 16:14

Vladimír Škopek

Re: Migraci nezabráníte ani kdybyste se poprděli!

Jasně, je to fajn. Sice kvůli tomu původní obyvatelstvo utrpělo velké ztráty na životech a kulturní otřesy (některé kultury zanikly beze zbytku), nicméně vždyť to k nám přeci patří.:-) Mimochodem je fajn že se srovnáváte s lidmi z pravěku, starověku či středověku, verně to totiž vysvětluje vaše bezmyšlenkovité sebevražedné choutky. Ale přeci jen - nechcete si to praktikovat bez nás?:-)

0/0
16.1.2012 14:02

Vladimír Škopek

Re: Migraci nezabráníte ani kdybyste se poprděli!

Jo a vlastně k nám typicky a historicky přirozeně patří i mor, cholera a neštovice. Taky se tím necháte naočkovat? To víte, kulturní fenomén je kulturní fenomén...:-P

0/0
16.1.2012 14:07

kunta_kinte - sberatel BANu

K nadpisu lze dodat jen jedinne..

.. k horsimu.

+3/0
15.1.2012 15:39

Generál Ugarte - inmortal

.

http://www.guardian.co.uk/news/datablog/interactive/2011/may/19/ethnic-breakdown-england-wales

:-(

+5/0
15.1.2012 14:51

petr_leicester

Re: .

jj velice spatne do budoucna, jeste ze letos uz konecne jedeme do zeme "zaslibene" ;-)

0/0
15.1.2012 15:06

Generál Ugarte - inmortal

Re: .

A která to bude, smím-li se zeptat. :-)

0/0
15.1.2012 15:08

petr_leicester

Re: .

mozna se budes smat, ale zena je z Jizni Ameriky, z Ekvadoru....a muzu rict, ze ten kontinent az na par vyjimek je opravdu posledni "ostrov" skutecne svobody v dnesnim svete. Zni to silene, ale je to tak...na webu info nehledej, hlavne ne v cestine...lol. Nez jsem tam kdysi jel poprve, tak s informacemi z webu, jsem mel celkem obavu. Skutecnost je ale opravdu jina. ;-)

0/0
15.1.2012 15:13

Generál Ugarte - inmortal

Re: .

Vůbec, Jižní Amerika je skvělé místo k životu. Obzvlášť když si člověk odmyslí toho rudého magora Cháveze. Já osobně mám moc rád Chile, i vzhledem k mému nicku. ;-)

+2/0
15.1.2012 15:18

petr_leicester

Re: .

Napadlo me to..lol  ano, je tam nadherne. A s osobni bezpecnosti jak mnozi argumentuji? Kazdy je tam v bezpeci, kolik ma rozumu v palici, kdyz napr vim ze Guayaquil je v noci ne zrovna bezpecne misto na romantickou prochazku, tak tam nepolezu (tim myslim pohyb mimo resorty) Ale ostani casti zeme? Lide mili snazici se dorozumet za kazdou cenu (a taky cokoliv prodat ;-D ) Ale obecne se tam citim vzdy ...to se neda popsat, ale pokud mas zkusenost z Chile, tak jiste vis co myslim. ;-)

0/0
15.1.2012 15:24

shaggy3

Re: .

Já s tím vším souhlasím, dokonce říkám dětem, aby se učily španělsky, až budou jednou kvůli muslimákům utíkat do Jiřní Ameriky. Ale na druhou stranu, není tam těch muslimů taky dost? Nevím to jistě, ale někde jsem četl, že myslím zrovna v Chile žijí deseti-, možná i statisíce Palestinců.

+2/0
15.1.2012 15:38

petr_leicester

Re: .

mno v Chile jsem jeste nebyl, ale vrch - Peru, Ekvador, Columbie...tam jsem o zadnejch muslimech neslysel...a to jsem se ptal, celkove na vsechny pristehovalce.  V tech zemich se totiz musi pracovat, zadne davky nic takoveho tam neni (nastesti). Spanelstina je krasna, skoda ze ja jsem na jazyky "tvrdej"....

http://www.facebook.com/video/?id=1532487938#!/video/video.php?v=2995355772903

0/0
15.1.2012 15:44

shaggy3

Re: .

Souhlas - Peru, Ekvádor, indiánská Bolívie, Uruguay, Argentina vypadají zajímavě. Kolumbií bych si nebyl tak jistý, pokud je tedy pravda, co se píše... Ovšem celá Jižní Amerika je bašta křesťanství, to dává jistou naději proti muslimům.

0/0
15.1.2012 15:55

petr_leicester

Re: .

je to hlavne otazka zvyku a pohledu na vec. Zije se tam opravdu uplne jinak. A ta Kolumbie? Neco pravdy na tom je, hlavne nelezt do venkovskych oblasti kam vam to mistni nedoporuci, pokud mate rodileho mistniho jako  pruvodce(dobreho znameho) tak Vam prakticky nic nehrozi. Politika je tam trosku kontroverzni, radi mluvi jako levicaci (ne vsichni!) ale svoji svobodu by si nenechali za zadnou cenu vzit! Je to rozhodne krasny kontinent.

0/0
15.1.2012 16:02

Vladimír Škopek

Re: .

Oni tam ale často žijí křesťanští palestinci a další arabové např. z Libanonu. Takže těch muslimů zas tolik není, i když třeba v Argentině se to číslo docela rychle zvyšuje.

0/0
16.1.2012 13:58

petr_leicester

vzpominate si na tohle:

http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/252754-somalky-dostaly-podminku-za-brutalni-utok-na-britku-vadilo-jim-ze-pila.html

+2/0
15.1.2012 14:19

_m-

Nevíte, co mi to jen připomíná?

".....Při poslechu BBC se člověku totiž občas stává, že vysílaná zpráva nebo komentář nedává smysl. Nedává smysl proto, že jasnost situace se odvíjí od rasy viníka. ....."

+4/0
15.1.2012 12:47

Vesuvit

Re: Nevíte, co mi to jen připomíná?

Zajímavé je, že čím tmavší "rasa", tím nesrozumitelnější a více pokroucené je zpravodajství. ;-€

+2/0
15.1.2012 13:26

petr_leicester

Britanie uz je nenavratne v pr*eli

pristehovalci jsou ve velkem voleni do mistnich sprav a neni daleko doba

(1-2 generace) kdy se dostanou i do vrcholne politiky. Potom.....potom

uz jen amen s temi co tu zustali. Ten kdo tu uz nejakou dobu zije (tim nemyslim 2-4 roky) tak vi o cem je rec. Je to smutne, ale je to tak. Puvodni obyvatele jsou celkem hodne nastvani, ale z duvodu stavajicich zakonu radeji drzi hubu a krok.

+7/0
15.1.2012 12:33

Generál Ugarte - inmortal

Re: Britanie uz je nenavratne v pr*eli

Případně prchají do zemí zaslíbených.

0/0
15.1.2012 14:35

Englishman

Re: Britanie uz je nenavratne v pr*eli

Z toho, co vidíš ve velkých anglických městech nemůžeš soudit na Wales, Skotsko ani Severní Irsko a auž vůbec ne na anglický venkov, kde většina pracujících Angličanů bydlí.

0/0
15.1.2012 14:43

Generál Ugarte - inmortal

Re: Britanie uz je nenavratne v pr*eli

Obávám se, že má pravdu. Během jedné až dvou generací nebudou tvořit Britové ve své zemi většinu.

+3/0
15.1.2012 14:52

petr_leicester

Re: Britanie uz je nenavratne v pr*eli

to mas sice pravdu, ale to je jen jedna strana problemu. Ano hlavne venkov je dosud bilej, nebot tam se opravdu jeste musi pracovat (na davky lze dosahnout i tam, ale obohacovat mistni tam lze opravdu jen tezko). Na Wales, Skotsko a Severni Irsko dojde drive nebo pozdeji, temhle etnickym skupinam staci vytvorit enklavu a pak uz jedou jako rakovina (doslova). Britove (myslim puvodni obyvatele) Ti to do oci nereknou pokud Te dostatecne neznaji a i pak jsou velice opatrni.

+3/0
15.1.2012 15:01

Generál Ugarte - inmortal

Re: Britanie uz je nenavratne v pr*eli

O Iry bych takový strach neměl. Na to, aby si tam takovou enklávu nechali vyrůst, jsou moc horké hlavy. A kdyby přece, tak se přistoupí k osvědčené taktice: O'Neill's red hand shall purge the land. ;-)

+1/0
15.1.2012 15:13

petr_leicester

Re: Britanie uz je nenavratne v pr*eli

;-DR^

0/0
15.1.2012 15:17

Vladimír Škopek

Re: Britanie uz je nenavratne v pr*eli

;-DR^

0/0
16.1.2012 14:09

shaggy3

Re: Britanie uz je nenavratne v pr*eli

No, a není tedy na čase ty zák:-(ony ksakru změnit?

+3/0
15.1.2012 15:41

BlackMax

A co u nás?

...A komise přišla s 69 podrobnými doporučeními, jak zvýšit autoritu policie mezi rasovými menšinami...

už máme alespoň oficiální překlad do češtiny?

0/0
15.1.2012 12:33

Pruitt Igoe VI.

Rasismus je svinstvo!

Většina lidí si hlavně neuvědomuje, co to ten rasismus je! Ne, opravdu to není jen to, že nenávidím lidi jiné barvy pleti. Je to spíš o přepojatém přístupu k lidem jakékoliv skupiny a neschopnosti pochopit, že žádná obecná charakteristika skupiny, byť v obecném měřítku platí (např. "Cikáni kradou"), opravdu neznamená, že kradou všichni jedinci ze skupiny (Všichni Cikáni nekradou). Potom je opravdu smutné sledovat, že pár slušných jedinců všechno odnese za ty ostatní, protože společnost není schopná potrestat opravdové provinilce. Totéž platí o vyhnání Němců ze Sudet. Zbavili jsme se sice všech (i těch dobrých, pracovitých a antinacistických), ale nepotrestali jsme téměř žádné německé nácky!

+3/0
15.1.2012 12:05

Já rád játra

Re: Rasismus je svinstvo!

Primarnim problemem je to ze se na jednom miste ocitli lide ze znacne odlisnych etnik a kultur a to nevyhnutelne vyvolava tenze a konflikty.

Kdyby se do Britanie nenahrnuly hordy kdovi odkud nemeli by tam tyto problemy, nemuseli by ani nalepkovat ani resit kvadraturu kruhu ani se desit hruzy ktera je jeste ceka.

+1/0
15.1.2012 14:03

Pruitt Igoe VI.

Re: Rasismus je svinstvo!

Ano, ale migraci nikdy nezabráníte. Je to typické tržní chování, že se lidé z chudších oblastí s vysokou mírou nezaměstnanosti stěhují do těch bohatších, kde zaměstnavatelům tato levná pracovní síla přijde vhod. Jak tomu proboha chcete v tržně kapitalistické společnosti zabránit?! 8-o

0/0
15.1.2012 14:29

Já rád játra

Re: Rasismus je svinstvo!

Hromadne migraci kdy se do Evropy kazdym rokem zenou milionove hordy samozrejme zabranit lze. Je to jednodussi nez cokoliv jineho a stat na to ma prostredky. Zajmy novodobych otrokaru sice utrpi ale porad to bude lepsi nez mit rozvracenou spolecnost s vyhledem na etnickou valku.

0/0
15.1.2012 14:33

KMJ

Re: Rasismus je svinstvo!

Jak jste přišel na to že migranti do té země jdou pracovat ? Jdou tam protože si myslí že se tam budou mít dobře a takový nápad s prací by se jim vůbec nezamlouval .

0/0
15.1.2012 14:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.