- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No čekal jsem mnohem větší rozdíly než 109 a 92. Kdyby se na silvestra potkaly 2 mikrobusy tak mají statistiku uplně naopak!
že osoby v malém autu jsou ohroženy daleko více než ve velkém ..... a proto by mě zajímalo, zda výzkum rovněž uvádí, kolik osob zahynulo například v Tatře 815, kterých je plná republika ....
BVP do každé rodiny...
jako kdyby ten trend byla snad jejich zasluha
pravdepodobnejsi je ze se pocet obeti snizuje _navzdory_ (ne)cinnosti policie
Ono jedna vec je 5 hvezdicek EURONCAP a druha vec je auto o vaze aspon 1,8t.
Tohle konkretne je spis pro zasmani, ale ty jejich vecne manipulace s vysledky jsou trapne.
Nicmene jedna vec je pozitivni - PCR si konecne(!) vsimla, ze na bezpecnost provozu ma vliv (tragicky) stav silnicni site a (nesmyslne) dopravni znaceni. Casem mozna pochopi, ze by bylo vhodne racionalizovat Zakon o provozu.. a zrusit prisernosti typu bodoveho systemu.
bodovy system je v poradku, stacionardni a usekove mereni zakazat. Pokutovat maji v provozu.
co z toho plyne za ponauceni...nejezdit malym autem ve stredu, ale az ve ctvrtek...protoze streda je kriticky den
Ve středu se daj dělat lepší věci, než kamsi jezdit...