- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Už když vyjely Porsche, měl jsem neblahý pocit, že je vše špatně. Ulička bez možnosti projít a narovnat nohy, schody, podivné široké sedačky na úkor stojících, kovové studené tyče, a hlavně smrad, jak když v nich v Plzni žili bezdomovci a nemožnost větrání.
Nenapadlo mě, že může přijít ještě něco mnohem horšího - ForCity. Jel jsem s ní jednou. Normální kodrcavý žebřiňák. Za jízdy vydává otřesný hluk, který upozorňuje na skutečnost, že se tramvaj v další zatáčce rozpadne. Mňo, třeba to byl zrovna kousek s vytlemenou gumou, to jsou věci, takhle týden po dodání. Zatím jsem registroval po Praze jen zkušební jízdy, a tohle bylo první setkání. No děkuji, nechci více. To takové závady neumí DPP za mé peníze normálně řešit?
V každém případě, Škoda se snaží prodávat do světa. Stydím se, že něco tak technicky nedotaženého vzniklo v Česku. Když si představím, že takhle nadávají na Čechy všude, kde naše tramvaje nakoupí...
Nestlihly se tak vychytat všechny mouchy. Po prototypech se měla vyrobit předsériová několikakusová série, která měla jezdit několik let. Tak by se dalo zabránit nynějším problémům. DP ale musí počítat s tím, že supermoderní tramvaj potřebuje nějakou údržbu, bez ní mohou jezdit jen staré blbovzdorné a kladivem opravitelné odporové T3 všech variant.
... že cenu zakázky určuje státní arbitráž ...
z něj jsem se dozvěděl
- Praha nemůže zrušit smlouvu a bude muset odebrat tramvaje, přesto, že jsou poruchové. - Porucha, resp. závada spočívá v tom, že se po cca 25 000 km se "sjela" guma na kolech tramvají. - Závada není důvodem pro odstoupení od smlouvy. - Praha dosud za dodané tramvaje nic nezaplatila.- Škoda přesto nebude uplatňovat smluvní penále. - Škoda je ochotná s magistrátem jednat a očekává od nich návrh.
A tak mi tak nějak napadlo co to je asi za gumu, která vydržela celých 25 tisíc km na pražských kolejích než se "sjela" a zda by se dalo např. i o autu říkat, že je poruchové protože se mu "sjíždí" gumy .......
Hm, trochu rozdíl, tyhle gumový vložky se nemaj co ojíždět, respektive degradovat při trapnejch 25tkm.
budou požadovat v záruční době opravu a náhradu za tramvaj v opravě. Takže Škoda ať dodá náhradních 22 tramvají..... Ten článek je celý pitomost....
A proč 22 náhradních tramvají, když jsou na těch stávajících "jen sjeté gumy"?
stále dokola,smlouvy jsou špatné!! To je tak nemožné nebo se to nesmí zjistit kdo smlouvy vypracoval a kdo je
podepsal. Kdyby se chtělo tak je to za den vyšetřeno !!! Pak by asi prasklo kdo schrábnul všimné
Když své děti vychováváme vlastním příkladem, pak jsme také odpovědni za to, co z nich vyroste. To nejdůležitější, co předáváme našim dětem, možná není ukryto v genech, ale v naší duši.
A komu se zase nic nestane? :D Češi, jsme to ale jeden Švejk vedle druhého, co? Pivečko, papáníčko, kecičky, ohýbání hřbetu... a ti mazanější kradou, a kradou a jestli neumřou, budou krást na věky... No a, že? Cítím to stejně. Zatím na to pivo mám vlastně teď máme tu naši novou vlajku ježiši jsme fakt ale joudové....
která advokátní kancelář v tom má pařáty a veřejně ji zničit.
smlouvu predpokladam sepisovali pravnici skody a dpp prip. mesta... Ona skodovka ziskava hodne zahadne zakazky se zahadnymi podminkami vyberoveho rizeni a zahadnymi podminkami smlouvy a jeste zahadneji to nikomu nevadi...