- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
co to vlastně znamená pojem "totálka" pro mě jako majitele bouraného vozu? Dejme tomu mám starší vůz cca 10 let a "drobný ťukanec" pojišťovna vyhodnotí jako totálku (dejme tomu rozbitý nárazník a světlo). Auto je normálně pojízdné Já si náhradní díly seženu starší na vrakovišti a práci si udělám s kamarády sám? Kde je problém? Není totálka jako totálka, Rozlišuje pojišťovna, jestli je "totálka" (auto je nepojízdný vrak-šrot) a "totálka" (ťukanec", ale oprava v servise převyšuje aktuální cenu vozu??? ale s autem se dá jezdit). Vysvětlí mi tohle někdo? Myslím, že pro méně majetného člověka, který ale potřebuje nutně jezdit, je tohle celkem důležitá otázka.
jen taková maličkost-taky se může stát že máte škodu 70tis ale servis si napočítá dalších 40tis za práci dle hodinové sazby.Znám servisy co si napočítají výměnu žárovky na 700kč- za půl hodiny práce.Taky jsem zažil že mi auto opravili za půl dne a zaplatil jsem dle sazby za dva dny protože si tam nechali auto stát.Smluvní servisy pojišťoven to je kapitola sama o sobě.Nehledě na to že i když si platíte povinné a havarijní jako mám já a to dost vysoké tak se v případě pojistné události dostanete do pozice že pokud přesně nevíte na co máte nárok tak vás natáhnou třeba na tom že vás neinformují na to že máte nárok na bezplatné náhradní vozidlo,odtah,ubytování atd.Taková je úroveň služeb našich pojišťoven u nás-využívání neznalosti nebo lenosti přečíst si smlouvu a zásadně v případě nehody nepřipomínat klientovi na co má nárok.Hlavní jsou zisky,vzpomínám na reklamu jedné pojišťovny- uzavíráme škodu do tří dnů-když přišlo na plnění trvalo 5 týdnů a stálo mě tak 300kč jen za telefon.Asi tak.
a tento příklad to jen potvrzuje !!
To můžeš, ale oni se na tebe vybodnou.
5 letou školu mechanika + praxi, ne?! Uf...#$%@^"%$
No dle státu ne, ale podle soukr.pojišťoven!Které dělají vše proto aby nemusel platit.Nehledě na to, že o vině nebyl spor.Tak co by na tom vyřešila policie??
To jsem pred par lety taky zavinila nehodu typu tukanec - nejvyssi skoda byla na mem aute. Auto melo havarijko, ale servis vycislil skodu na 110kKc, coz bylo pres limit a dle pojistovny tedy totalka. Chtela jsem si auto nechat, tak jsem navstivila jinej servis, kde jsme se pri predbeznem odhadu opravy dostali pod 100k uz na prvni polozce --- v aute svitila kontrolka pasu, protoze bouchla patrona a pas nesel vytahnout. Ti tupci z Freye mi tvrdili, ze to je kontrolka airbagu a ze to znamena, ze se bude muset vymenit jeho ridici jednotka, ktera stoji 18k. U konkurence jednak odhadli cenu tehle jednotky na 13 a druhak tvrdili, ze to zrejme budou jen patrony. Jo, byly.
Mohla jsem mit auto opraveny z novejch dilu, takhle tam mam neoriginalni svetla a vyklepanej plech. Diky, Emil Frey, nevermore...
Nechápu, jak souvisí změna servisu s neorigo světly a vyklepaným plechem!
Nebo ten se taky už procesu neúčastní?
dle mého názoru by měla pojišťovna mít na hot line a jejich pracovník by měl přijet, pokud svému klientu nedůvěřuje... Policie má povinnost od odhadnutých 100 tis. nahoru, takže když jsem do limitu a s protistranou se dohodnu, je to zájmem pojišťovny si prověřit viníka. Ne zneužívat postavení generála po bitvě by měly soudy přistupovat přesně takto, jako u tohoto rozsudku
omlouvám se za češtin, psal jsem to na třikrát....
Opravdu dobré. Soud první instatnce rozhodne a odvolací soud rozsudek totálně změní. Tedy jak mohu mít důvěru , že soudní rozhodnutí bude spravedlivé, když soud rozhoduje pouze dle svého nejlepšího svědomí. To rovnou může zrušit zákony. Vždyť jsou totálně nekvalitní a soudy si poraděj i bez nich
ale ptejme se i na servis, který opravu provedl. Jestliže byl poškozen jen nárazník, reflektory a kapota, případně blatník, tak nechápu, co na tom stálo přes 240 tisíc, i když vezmu v úvahu přelakování oněch dílů. Je zde jasně uvedeno, že netekla z vozu žádná kapalina, řiič normálně odjel, tudíž motor byl zjevně v pořádku a to včetně chladiče. Tedy z logiky věci vyplývá, že ani náraz nebyl tak silný, aby se dostal až k chladiči nebo dokonce poškodil přední nápravu. Proto je zcela pochopitelné, že řidič se domníval, že výše škody 100 tisíc nepřesáhla. A najednou mu servis spočítá více než dvojnásobek? Tady něco dost nesedí...
Co treba hnuta naprava i s drzaky v karoserii? Odjedu, ae pneu mi vydrzi 800km a je z ni slick. Rovnani kastle, vymena napravy...k tomu ta kapota, svetla, chladic taky muze byt jen skoro zniceny, ne prorazeny...ja auto nevidel, ale asi na rozdil od vas nemam na stole kristalovou kouli, nemam z ceho vestit...
volejte vždycky k dn policii. jsou placení z našich daní, tak ať se snaží.
na jejich provoz si půjčujem, tak ať nám ten dluh pěkně roste