Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Druhý klíčový stát USA vybírá republikánského kandidáta na prezidenta

Ve většině obcí státu New Hampshire začaly republikánské primárky, které předcházejí volbě prezidenta USA. Jejich vítěz získá 12 volitelů na srpnový celonárodní sněm, kde bude pro stranickou nominaci na prezidenta třeba 1 143 hlasů. Favoritem v New Hampshiru je Mitt Romney.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

i ty Brute?

NH nam voli z 90% elektronicky

tak to bude vysledek jak za komunistu 90% pro Romney ;-D

0/0
10.1.2012 22:52

Tomáš22

ron paul

má 76 let, nedovedu si představit, že by měl dělat prezidenta USA. Mějte rozum. 8-o

+1/0
10.1.2012 18:55

Ulrich

Re: ron paul

Ten věk ho sice na první pohled diskvalifikuje, ale pokud se podíváš na videa s ním, uvidíš, že je ve vynikající duševní i fyzické kondici. Někteří lidé jsou zkrátka schopni podávat kvalitní výkony do vysokého věku. A Paul patří mezi ně.

0/0
10.1.2012 19:08

Tomáš22

Re: ron paul

Ano, teď má formu a myslí mu to, ale v roce 2017?

+1/0
10.1.2012 19:39

Ulrich

Re: ron paul

Nezdá se, že byse Paulova kondice měla v nejbližších letech zhoršit. Podle mě je na tom lépe než o pár let mladší Gingrich. Ale čistě teoreticky by v případě zhoršení stavu nemusel by za čtyři roky znovu kandidovat.

0/0
10.1.2012 19:44

rigel

Re: ron paul

Ron Paul je nejstarsi ale ze vsech kandidatu je pro neho nejvice mladych lidi.

0/0
10.1.2012 19:50

dana33

Re: ron paul

Nema sanci, tak si nedelejte iluze.

+1/0
10.1.2012 21:13

i ty Brute?

Re: ron paul

teoreticky, sanci stale ma :-)

0/0
10.1.2012 23:44

generallz

Re: ron paul

Ten má víc energie než já, a mně je 30.

0/0
11.1.2012 1:26

John Nash

Takove pekne zachody

:-)

0/0
10.1.2012 16:53

Ulrich

Re: Takove pekne zachody

Svým způsobem je to trefa. Prostor pro úpravu volebního lístku je něco jako toaleta. Člověk si tam uleví a pak ten výkal, pro který hlasoval, vhodí do septiku zvaného urna. Výsledkem je samozřejmě lejno.

0/0
10.1.2012 17:19

i ty Brute?

pro ty co vladnou plynule anglictinou neco pro zamysleni

americka demokracie praciuje povetsinou pri volbach velmi zahadne :-)

http://www.prisonplanet.com/sabotage-by-msm-on-ron-paul-is-backfiring-mad-hatter-johnny-depp-parties-with-obama.html

0/0
10.1.2012 16:16

Ulrich

Re: pro ty co vladnou plynule anglictinou neco pro zamysleni

Nic ve zlém, ale tyto paranoidní bláboly nemá smysl sledovat. Majitel webu na své nehorázné dezinterpretaci reality asi dobře vydělává. Ale nevidím důvod, proč bychom si měli nechat vymývat mozek ještě od něj. Je to horší než manipulace ze strany velkých médií.

+2/0
10.1.2012 17:25

rigel

Re: pro ty co vladnou plynule anglictinou neco pro zamysleni

Na vymyvani mozku jsou nejlepsi mainstream media, prisonplanet.com je antidote.

0/0
10.1.2012 20:05

Ulrich

Re: pro ty co vladnou plynule anglictinou neco pro zamysleni

Protilék? To se mi nezdá. Zrovna ten komentář, na který je odkaz nahoře, je jako z psychiatrické léčebny.

0/0
10.1.2012 20:08

DýFí

Statistiky jsou různé

já zase četl "nejnovější" průzkum, kde měl Mitt Romney 33%, Ron Paul 20% a pak byl myslim Huntsman kolem 11%, 9% Santorum... Každopádně kdo selduje diskuze, mě přijde Ron Paul jako učitel, ostatní kandidáti mi připadaj skoro jako žáci. Měli by si ho víc vážit, co by v Evropě a kdekoli jinde dali za takovýho politika...

0/0
10.1.2012 16:10

greenalien

Re: Statistiky jsou různé

Já si nejsem úplně jistej jestli lidi chápou co chce Ron Paul doopravdy udělat, protože zbavit stát 80% příjmů a rozpustit centrální banku společně se zavedením zlatého standardu by byl asi problém i kdekoliv v Evropě.

+1/0
10.1.2012 16:16

Ulrich

Re: Statistiky jsou různé

Vítám levicového aktivistu v debatě! Osekání nestvůry regulačního a přerozdělovacího hyperstátu by bylo jednoznačně prospěšné, ale v demokracii to nemůže projít. V Americe, v Evropě, nikde.

0/0
10.1.2012 16:20

greenalien

Re: Statistiky jsou různé

Tak že Ron Paul plánuje zrušit sociální pojištění asi víme všichni, napiš co všechno se ještě ořeže po zrušení daně z příjmu, protože to je těch 40-45% příjmů federálního rozpočtu. Prosím konkrétně, oba víme že subvence na farmy nebo earmarks jsou jenom minimální výdaje.

+1/0
10.1.2012 16:22

greenalien

Re: Statistiky jsou různé

PS: Kdyby jsi mohl trošku popsat jak skvěle fungoval finanční systém v Americe před zavedením centrální banky, a jak přesně plánuje Ron Paul přechod na zlatý standard, byl bych ti vděčný.

0/0
10.1.2012 16:24

Ulrich

Re: Statistiky jsou různé

Nejsem členem volebního týmu Rona Paula a nehodlám se bít za každé písmenko jeho programu. Za sebe mohu říci, že souhlasím s obecnými principy Paulovy politiky. To znamená podporuji dramatické omezení moci státu. Jsem přesvědčen, že lze škrtnout úplně jakoukoli položku na obou stranách rozpočtu. Nelze udělat chybu. Měna: Myslím, že státní měna není nezbytná. A když už, tak ať je kvalitní, tzn. reálně směnitelná za zlato. V případném přechodu na zlatý standard nevidím žádný problém. Střízlivým odhadem se stanovilo množství zlata na jeden dolar a každý by si mohl nechat vyměnit své dolary za zlato.

0/0
10.1.2012 16:32

Sharpe

Re: Statistiky jsou různé

Americky president neni diktator a nema absolutni pravomoci. Takze to co rikaz, nemuze naridit i kdyz to muze slibovat

+1/0
10.1.2012 17:06

Ulrich

Re: Statistiky jsou různé

Jo, jasně. Neříkal jsem, že to nařídí.

0/0
10.1.2012 17:16

Ing. madqwert

Re: Statistiky jsou různé

ja bych skrtnul jednu z tech nejvetsich - armadu,doufam, ze souhlasis ;-D

0/0
10.1.2012 17:25

Ulrich

Re: Statistiky jsou různé

Ano. Za podmínky, že ušetřené prostředky budou použity výhradně na splácení dluhů nebo snížení daní.

0/0
10.1.2012 17:29

dana33

Re: Statistiky jsou různé

Takze zrusit socialni zabezpeceni a snizit dane pro bohate? Jako ze lepsi je byt bohaty a zdravy nez chudy a nemocny?

+1/0
10.1.2012 21:12

Ulrich

Re: Statistiky jsou různé

Už jsem to probrali v tom minulém článku o primárkách. Když tak se podívejte. Stručně: Je lepší žít ve společnosti, která efektivně využívá zdroje ( neplýtvá jimi v konfiskačním a defraudačním stroji zvaném stát ), a proto vytváří dostatek skutečných hodnot pro všechny.

0/0
10.1.2012 21:29

B.Walsh

Re: Statistiky jsou různé

Rozpustit Fed, by byl velice záslužný čin, pak by to nejspíš odnesl finanční systém celého světa, ale čím dřív tím líp. Ekonomika by se za nějakou dobu dala zase do pořádku a byla by konečně zdravá R^

0/0
10.1.2012 17:33

dana33

Re: Statistiky jsou různé

Vstavaji my vlasy hruzou na hlave. Takze zrusit skoly, policii, divadla, nemocnice, knihovny i vyzkum, to vsechno stat dotuje. O nakladech na zivotni prostredi ani nemluvim. Zaplat pan Buh, ze bydlim v Nemecku a platim dane a socialni zabezpeceni. Kdyz ztratim zamestnani, onemocnim nebo az pujdu do duchodu, dostanu to zpatky.

+1/0
10.1.2012 21:18

Ulrich

Re: Statistiky jsou různé

Podívejte, tohle je příliš složitá debata na chat. O osud socialismu ( respketive přerozdělovacího a regulatorního hyperstátu ) se obávat rozhodně nemusíte. Jeho stoupenci mají trvalou velkou většinu. Já osobně patřím k nepatrné většině, která je přesvědčena, že potřeby lidí lze nejlépe uspokojovat na principu volného trhu ( vlastnického práva a smluvní svobody ) a přirozené ( dobrovolné ) solidarity. To se týká také dostupnosti vzdělání, dostatku zdrojů pro potřebné a kvality životního prostředí.

0/0
10.1.2012 21:37

guang

Restore America Now!

Ron Paul R^

0/0
10.1.2012 16:02

Ulrich

Re: Restore America Now!

Fandím Paulovi, ale už je ze hry. Jeho jedinpou šancí prorazit a stát se relevantním kandidátem bylo vyhrát Iowu. Bohužel, nestalo se. Game over. Výkřiky "Restore America now!" na českých diskusních fórech na tom nemohou nic změnit. Šance na nominaci jsou evidntně rozloženy asi takto: Romney 90%, Santorum a Gingrich po 5%. Ostatní nic.

0/0
10.1.2012 16:06

i ty Brute?

Re: Restore America Now!

sledujes main strem media ktera RP vynechavaji, jsou jen dva souperici je to Romney corporatni panak, a Paul clovek , ktery by mohl prinest zmenu.

0/0
10.1.2012 16:22

Ulrich

Re: Restore America Now!

Iowa jasně ukázala, jaká je realita. Dnes Paul prohraje s Romneym nejméně o 15 procentních bodů a definitivně se stane outsiderem. Je pravda, že silné zájmové skupiny mohutně podporují Romneyho, ale paranoidní představy o spiknutí proti Paulovi nevěřím ani zamák.

+2/0
10.1.2012 16:36

galakticky

americká reality show

vždyť je to jedno,jaká loutka bude zvolena, co naplat když  za kandidáty jsou vybíráni poslušné ovce jenž nesmí říci ani jeden svůj názor, pouze ty napsané na papíře od sponzorů. Občas se i tihle ovládači seknou a trochu to přeženou jako třeba v případě Caina, když týpek neví jak vypadá zeměkoule a nedokáže mluvit bez zadrhávání tak už je něco špatně. hloupí sice poslouchají ale zaseč by apoň nějakou inteligenci míti měli, aby to nebylo na lidi až přílišný divadlo....

0/0
10.1.2012 14:40

kalifkaca

Re: americká reality show

Romney se svejma miliardama nemusí poslouchat nikoho. Možna proto proti nemu ten zbytek tak zbroji.

+1/0
10.1.2012 15:30

Ulrich

Re: americká reality show

Ne. Romney je prostě schopný, ale i všehoschopný chlápek. Je znám změnami stanovisek podle toho, co je zrovna populární. V minulosti byl guvernérem za převážně demokratický ( levicový ) stát Massachusetts. Tehdy se neštítil prosadit na úrovni tohoto státu silně levicovou reformu zdravotnictví, která pak sloužila jako vzor pro tu Obamovu. Zkrátka, Romney je oprávněně viněn z oportunismu a pokrytectví.

0/0
10.1.2012 15:41

i ty Brute?

Re: americká reality show

Romney je panak, on nebo Obama nebude to zadny rozdil. Americane to uz vidi take.

http://www.prisonplanet.com/romney-campaigner-defects-to-ron-paul.html

+1/0
10.1.2012 15:57

Ulrich

Re: americká reality show

Moc velký rozdíl to nebude. To je pravda. Ale ten odkaz na vyjádření jakési bezvýznamné Emily je naprosto irelevantní. Romney směřuje k vítězství. Není pochyb.

0/0
10.1.2012 16:10

i ty Brute?

Re: americká reality show

irelevantni pro statistiku samozrejme je, ale priblizi to naladu tech kteri prohledli, a to je dulezitejsi nez statisticky ukazatel, ne zridka sfalsovany, kterym se tesi panak Romney. Pokud Romney opravdu vyhraje (jak to tak vypada) hovorit o volbach presidenta v americe je pak jen fraska. ;-D

0/0
10.1.2012 16:19

greenalien

Re: americká reality show

Napiš víc o tom prohlédnutí.

+1/0
10.1.2012 16:20

i ty Brute?

Re: americká reality show

to se ti nemuze stat, ty se tim nezatezuj :-)

0/0
10.1.2012 16:35

Ing. madqwert

ron paul

R^;-D

+3/0
10.1.2012 14:15

guang

Re: ron paul

Ron Paul's REVOLUTION! R^

0/0
10.1.2012 16:02

bloud-velbloud

drné, ti amíci už mají vlajky

i vedle pisoárů

0/0
10.1.2012 13:58

D.E.S.

Re: drné, ti amíci už mají vlajky

zrovna jsem to chtěl napsat ... ;-D

0/0
10.1.2012 14:03

Ulrich

Romney má nominaci na dosah, Jižní Karolína rozhodne.

Dnes to bude asi jasná záležitost. Průzkumy pro New Hampshire ukazují konzistentně asi na tyto výsledky: Romney 40%, Paul 20%, ostatní v těsném rozmezí mezi 10 a 16% ( s výjimkou Peeryho, který asi dstoupí a je v NH na nule ). Takže Romney bude mít dvě vítězství v řadě. Navíc má nejvíce peněz ze všech republikánských kanidátů a v zádech TV Fox i podporu establishmentu strany. Poslední přiležitostí ke zvratu je Jižní Karolína, kde se volí za týden. Romney vede průzkumy i tam, ale tento stát je podobně jako Iowa silně konzervativní a mohl by nakonec umírněného a oportunistického Romneyho skolit. V tom případě by vítěz z karolíny vystoupil do popředí a mohl by Romneyho ještě hodně pozlobit. Zvláště pokud by to byl Santorum, který s Romneym prakticky remizoval v Iowě. Jestliže ale Romney vyhraje i Jižní Karolínu, je zbytek primárek prakticky formalita.

0/0
10.1.2012 13:53

rigel

Re: Romney má nominaci na dosah, Jižní Karolína rozhodne.

A Obama ma vitezstvi v kapse. Roboticky Romney hlavni volby nevyhraje.

0/0
10.1.2012 15:08

Ulrich

Re: Romney má nominaci na dosah, Jižní Karolína rozhodne.

To bych tak jednoznačně netvrdil. V průběhu Obamova mandátu se lidem nevedlo dobře ( i když za to prezident třeba nemohl ). Vyzyvatel má za této situace vždycky dobrou šanci. A potvrzují to i průzkumy, ve kterých poslední dobou začal Romney Obamu těsně porážet.

0/0
10.1.2012 15:16

VelkyIndoktrinator

Můj kandidát:

A co takhle Emilio Estevez, ten slavnej herec?

0/0
10.1.2012 13:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.