Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mladík vezl ulicí několik nákupních vozíků, policie krádež neprokázala

Lidé zavolali mostecké strážníky na mladíka, který táhl ulicí nedaleko Kauflandu hned několik nákupních vozíků. To, že jednadvacetiletý muž chtěl vozíky zpeněžit, se však přivolané policejní hlídce nepodařilo dokázat a mladíka propustila.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

chudy lekar

To je predcasny april nebo vysmech danovym poplatnikum?

Ve druhem pripade je to alarmujici!

0/0
10.1.2012 16:41

mortisqqo

...

Okurkova sezona v lednu? Hm :)

0/0
10.1.2012 15:50

čulibrkbrk

Kdyby to byl

Barták a tlačil Tatry,takk dodnes policie nic neví.

+1/0
10.1.2012 10:05

nonick

iDNES nebo Dikobraz?

...i když - spíše než k smíchu je to k pláči...Rv

0/0
10.1.2012 10:02

Cimrman

Byl to mladík etnický nebo věkem?

Možná kombinace obou kritérií.

0/0
10.1.2012 9:13

VSG04

Mladík...

Články na idnes, zvláště v černé kronice (nomen omen) jsou něco jako křížovka. Luštíte tajenku za pomoci nápovědy schované mezi řádky. ;-)

0/0
10.1.2012 8:50

u.boat

Si asi půjdu půjčit prachy do banky...

...s kvérem v ruce R^

0/0
10.1.2012 8:43

dropa

Něco mi říká, že medializovaný úspěch přiláká následovníky..

;-( Rv [>-]

0/0
10.1.2012 8:42

bitkar

hah

dobry cajti, takze kdyz si pujcim neci auto a pak ho vratim....? no nevim, proste kdyz s tema vozejkama jede mimo areal nakupniho centra, tzn. parkoviste a prodejnu, tak je to minimalne  nedovoleny uzivani cizi veci, klidne i kradez. Proste ho pristihli s necim co vzal a je na odchodu. Bo si v krame vemu televizi a reknu, ze jsem si ji pujcil domu vyzkouset???

+2/0
10.1.2012 8:27

CZMiki

Hmm

Mladík ;-D

0/0
10.1.2012 8:17

Mražená spermie

***

Snad toho mladíka odškodní.

0/0
10.1.2012 7:51

mojepostovnischranka

Takže až mi někdo ukradne auto, cajti ho chytí a on řekne,

že si ho jen půjčil, že něco potřeboval odvést třeba na chalupu, tak je to podle toho taky OK. Super, to mě tedy uklidnilo.

A pokud si zloděl z mého bytu odnese televizi a po dopadení bude tvrdit, že si ji jen potřeboval půjčit na sledování olympiády, pak je to taky OK. Jsem naprosto v klidu v tomhle bordelstátě.

+2/0
10.1.2012 7:47

HKRepresent

Re: Takže až mi někdo ukradne auto, cajti ho chytí a on řekne,

Jste hlavně úplně mimo. Co porušil? Nic. Nechci ho obhajovat, těžko je chtěl vrátit. Nicméně pokud obchoďák nabízí vozíky k půjčení a nenapíše pravidlo, kam až lze vozíky vozit, nevidím v tom z hlediska pravidel problém. Vaše přirovnání k "zapůjčení" věci v osobním vlastnictví je mimo, to je Vaše věc. Vozíky jsou k půjčování určené.

+1/0
10.1.2012 8:59

mojepostovnischranka

Re: Takže až mi někdo ukradne auto, cajti ho chytí a on řekne,

No, sice nevím přesně, jak to chodí, ale nemyslím si, že mi půjčí obchoďák vozík jen na dobré slovo, pokud ho budu odvážet na tzv. nepřiměřenou vzdálenost. Očekával bych, mi na to dají nějaké potvrzení a budou chtít nějakou zálohu.

To by mi připadalo logické.

0/0
10.1.2012 9:52

Cocotus_________Interruptus

Re: Takže až mi někdo ukradne auto, cajti ho chytí a on řekne,

Zálohu tam strkáš do otvoru k tomu určenému.

0/0
10.1.2012 10:12

mojepostovnischranka

Re: Takže až mi někdo ukradne auto, cajti ho chytí a on řekne,

jo, jo, už vidím, jak si můžu půjčit pár vozíků domů třeba na stěhování za desetikačku, když vozík má hodnotu několika tisíc...

0/0
10.1.2012 10:38

horduch

Re: Takže až mi někdo ukradne auto, cajti ho chytí a on řekne,

v určitém prostoru, prodejní plocha a parkoviště to je jasné, jen ne opici s IQ tykve

0/0
10.1.2012 10:47

HKRepresent

Re: Takže až mi někdo ukradne auto, cajti ho chytí a on řekne,

Ano, je to logické. Ale podle toho se zákony neřídí. Pokud není specifikováno jinak, může s tím vozíkem odvézt nákup třeba až domů. Kdyby to měl dotyčný obchodák napsané v předpisech, bylo by to přesně jak píšete.

0/0
10.1.2012 10:52

horduch

Re: Takže až mi někdo ukradne auto, cajti ho chytí a on řekne,

a víte ,že to nemá ?

0/0
10.1.2012 11:00

HKRepresent

Re: Takže až mi někdo ukradne auto, cajti ho chytí a on řekne,

je to v článku napsané ;-)

0/0
10.1.2012 11:01

horduch

Re: Takže až mi někdo ukradne auto, cajti ho chytí a on řekne,

ty nepsané zákony se v kulturní společnosti dodržují více jak ty psané ,například nechodíte sousedovi srát přede dveře

0/0
10.1.2012 11:06

HKRepresent

Re: Takže až mi někdo ukradne auto, cajti ho chytí a on řekne,

ženete to zbytečně do nesmyslů. to není nepsaný zákon, byl by to přečin proti klidnému soužití atp, nehledě na to že se sousedem máte osobní vztahy - na rozdíl od obchodního domu. ve společnosti se naopak více dodržují psané zákony.

0/0
10.1.2012 11:48

mojepostovnischranka

Re: Takže až mi někdo ukradne auto, cajti ho chytí a on řekne,

Napsal jste výše, že jsem mimo, aůe podle mě jste mimo Vy, protože pokud kolem mě žijí lidé, kteří si myslí, že např. dají do vozíku 1O Kč, nakoupí a pak si to odvezou beztrestně třeba 1 km od obchoďáku domů s pocitem, že vozík vrátí, aniž by jim to připadalo divné alespoň z hlediska nepsaných pravidel, pak tedy mám pochybnosti o IQ podobných jedinců...

Mě by nikdy nenapadlo vést nákup ve vozíku dále než k autu na přilehlém parkovišti a pokud bych to z nějakého důvodu potřeboval vést dál třeba kvůli tomu, že nemám auto, tak bych si to domluvil s obchoďákem a oni by zcela jistě po mě chtěli nějakou zálohu na půjčení a já zase doklad o zapůjčení a zaplacení zálohy. To mi připadá logické, slušné a normální.

Ostatní je podle mě nenormální chování, ať už na straně mé, nebo obchoďáku....

Asi jem jen poctivý blbec, ale tak to prostě má být, bez ohledu na psaná pravidla - je to otázka férového jednání.

0/0
10.1.2012 12:58

HKRepresent

Re: Takže až mi někdo ukradne auto, cajti ho chytí a on řekne,

To byla reakce na přirovnání k "půjčení" televize atp. To co popisujete je férové jednání. Myslím, že by to takhle udělal málokdo. Na morálku se dneska nehraje, i když by to bylo fajn. Už jsem psal, že toho člověka neobhajuju, ale jeho jednání není v rozporu se zákonem/pravidly. Mravy je věc jiná (bohužel).

0/0
10.1.2012 13:34

mojepostovnischranka

Re: Takže až mi někdo ukradne auto, cajti ho chytí a on řekne,

OK, je nejsem s vámi v nějakém výraznem sporu, jen stále pro mě platí, že nejsou jen psaná pravidla/zákony, ale i nepsaná, mezi něž zcela jistě férové a poctivé jednání by mělo patřit.

A na rovinu, upřímně si myslím, že si taky nemyslíte, že si to ten dotyčný vypůjčil... :-) :-) :-)

0/0
10.1.2012 16:35

Ctitel Giuseppe Verdiho

::::::

Tak on vezl několik nákupních vozíků, ale neprokázala se krádež? To mi připomíná anekdotu:

Lord byl jednu noc mimo své sídlo na služební cestě a po návratu se ptal sluhy: "Co dělala moje manželka včera večer?" "Navštívil ji zahradník, Vaše Lordstvo." "A co spolu dělali?" "Nejprve si vypili sklenku vína, Vaše Lordstvo. " "A potom?" "Pak tančili při gramofonu, Vaše Lordstvo." "A potom?" "Potom odešli do ložnice, Vaše Lordstvo" "A pak? "Pak zhasli světlo a já už jsem nic neviděl, Vaše Lordstvo." "Bože můj, už zase ta hrozná nejistota."

+4/0
10.1.2012 0:16

Mitchell

Re: ::::::

R^

0/0
10.1.2012 1:21

Mitchell

Hmm

Zajímalo by mě, jestli by byl výsledek tentýž, kdyby dopadeným "vypůjčitelem" byl kdokoliv jiný kromě Cikána.

+2/0
10.1.2012 0:08

Marik admin 0:9

Chválím vyfoceného zasahujicího městského strážníka

a žádám o pochvalu před nastoupenou jednotkou eventuelně před rozvinutou zástavou !!!!

0/0
10.1.2012 0:04

htraffic

No to je fakt strašně důležitá zpráva...

dokonce si zaslouží být na titulní stránce, vůbec nevím co bych si počal kdybych si ji nepřečetl...

0/0
9.1.2012 23:11

Rubik1

Re: No to je fakt strašně důležitá zpráva...

Nemohl bys ji ani komentovat, že? To jediné bylo strašně důležité.

+2/0
9.1.2012 23:42

swiss114-3

kradou vsichni

vychovene komunismem, kdo nekrade okrada rodinu, plati dodnes.

0/0
9.1.2012 22:48

Rubik1

Re: kradou vsichni

Jak to souvisí s komunismem? U nás jsme navíc neměli komunismus, ale socialismus. Jenže to se teď raději neříká, protože by si lidé všimli, že je to přesně ten režim, ke kterému nás vede Brusel. Socialismus je založen na přerozdělování: úspěšné podniky obrat o peníze a ty rozdělit nekonkurenceschopným a ještě si přitom nechat část peněz "na administrativu".

+1/0
9.1.2012 23:46

blekekeke

Re: kradou vsichni

Popíráte existenci komunismu v naší zemi?

0/0
10.1.2012 6:52

zero01

Re: kradou vsichni

samozdřejmě, protože pokud by byl skutečný komunismus a dostával by jste vše podle svých potřeb, těžko by se v 89 našel někdo kdo by cinkal klíči.:-P

+1/0
10.1.2012 7:17

Petrik73

Re: kradou vsichni

Ano, samozřejmě. Nejblíže ke komunismu měli v Izraeli v kibucech nebo jak se to společenství jmenuje.

0/0
10.1.2012 7:43

citizen of Czech Banana republic

no

škoda - nikdy se už nedozvím, kam chtěl tyhle vozíky doručit - nic totiž neváží a místo kočárku jsou taky nepoužitelný ....leda by si Billa najala nějakýho agenta, ať jí sežene pár vozíků konkurence pro analýzu .....

0/0
9.1.2012 21:46

citizen of Czech Banana republic

Re: no

nebo se díval na Indiana a chrám zkázy a indové chystali jízdu ......

0/0
9.1.2012 21:49

AlBunda

Re: no

o tom by popřemýšlel až doma

0/0
9.1.2012 22:19

Rubik1

Re: no

Jedno vysvětlení je tu v diskusi. Někdo uváděl, že si koupil takový nákupní vozík v kovošrotu, protože ho na něco potřeboval snad na stavbě.

0/0
9.1.2012 23:37

Juras

Re: no

Třeba do něčeho potřeboval naložit nalezené plastové okapy ;-)

0/0
10.1.2012 0:15

u.boat

Re: no

spíš měděné?

0/0
10.1.2012 8:41

Rubik1

Konec bankovních loupeží

Ode dneška můžete přijít do banky a když přesvědčíte člověka za přepážkou, že vám má peníze půjčit bez zbytečného papírování, tak jste z obliga.

0/0
9.1.2012 21:41

kerim003

takze si to shrneme

pokud si cokoliv pujcim kdekoliv na urade ze to k necemu potrebuji a vzorne to pak vratim - niceho se nedopustim

0/0
9.1.2012 21:06

Rubik1

Re: takze si to shrneme

Záleží na barvě kůže.

+1/0
9.1.2012 21:39

azazzelo

Vozík v informační kanceláři ODS

Holky v modrém co dávaly při volbách každému... propagační materiály ODS, si na ně taky vzaly vozíky z nákupního centra. Voličům modré to očividně nevadilo. Tak jsem to napráskal modré radnici na web. Volení zástupci ovčanů se kroutili jak červíčci na háčku a vozíky z agitačního střediska modré národní fronty opět zmizely zpět do supermarketu. Dnes je možnost psát připomínky na web modré radnice, díky mé snaživosti, zrušena asi navždy. ;-D

0/0
9.1.2012 20:30

přezdívka není potřeba

Re: Vozík v informační kanceláři ODS

Hlavně že je sranda!

0/0
9.1.2012 20:46

pufina

Re: Vozík v informační kanceláři ODS

jo jeden se tady už smíchy neudrží-soudkyni v Novém jičíně  taky stačilo že obžalovaný lapený se dvěmi promile vlastně pod  parou nebyl protože to byl zbytkáč

+1/0
9.1.2012 21:13

Cocotus_________Interruptus

Re: Vozík v informační kanceláři ODS

Soudkyně má asi v chlastu řádnou praxi - já měl cca před 2 lety zbytkáč 3,2 asi v 5 odpoledne, když jsem se probral z menšího deliria. 8-o;-D

0/0
9.1.2012 21:42

opportunity

Re: Vozík v informační kanceláři ODS

... ale pořád jsi pod vlivem...

0/0
10.1.2012 8:56





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.