Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Řidiče na východě Čech ukázní policejní octavie v civilu, podívejte se

Až si budete užívat divokou jízdu po silnicích v hradeckém kraji, ohlédněte se, zda vás nesleduje nenápadná tmavá Škoda Octavia. Pokud ano, soustřeďte se, zda vpravo na palubní desce nemá malou bílou kameru. To je totiž jedno z mála poznávacích znamení nových policejních aut. Než spustí sirénu a začnou blikat majáky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Piskor77

Hlavně, že důležitě sundali SPZ...

...ale na fotografii monitoru je téměř čitelná SPZ druhého vozu. Odhadnete, jak zní? Tipuji něco jako 5C3 9759. Mátě někdo lepší tip?

0/0
10.1.2012 21:27

dr.fleishman

Re: Hlavně, že důležitě sundali SPZ...

myslíte tu fabii nebo co to je, která nejspíš ani nebude policejní? :-) jinak s tou SPZ souhlas...

0/0
11.1.2012 13:53

nepetr

Pomalejší

Octavia je pomalejší než Passat. Nevím na co potřebuje Česká dálniční policie Passaty, krásně by jim stačila tahle Octule a za cenu jednoho pašíka by měly minimálně dvě. Navíc Český rádoby řidič s autem o výkonu víc jak 130 koni se dřív nebo později chytí sám když překročí možnosti ESP a když sebou neveme nikoho dalšího dá se mluvit o úspěchu.

0/0
10.1.2012 13:15

akro

Re: Pomalejší

Je to sice nepodstatné, ale informace o maximální rychlosti 240km/h je nesmysl. Jede to stěží 220km/h a i to po hodně dlouhém rozjezdu. Policie nás silnými slovy balamutí.

0/0
12.1.2012 20:07

nepetr

Re: Pomalejší

maximálka je mi úplně šumák;-)

0/0
12.1.2012 20:39

truthspeaker

160 koní?

Na dálnici by možná stačilo, na okrsce kde je to plyn-brzda-plyn můžou těm skutečně rychlým jenom uctivě zamávat.

Jinak s 1.8T octávií s cejchovaným tachometrem ale v policejní kamufláži honili minulou sezónu mého známého. Mastil si to relativně pomalých 130 na okrsce, vyjeli za nim z vedlejší a chtěli ho změřit a zastavit. On je uviděl a přidal. Oktávka se ztratila ale zavolali pomoc a zastavili u Hradce s plácačkou s připraveným Passatem. Jenže on slušně zastavil, tvrdil že neviděl že by ho stavěli a protože oktávisti něměli důkaz kolik, že to jel, museli ho jen tak pustit. Jen pro ilustraci, měl 320 koní a oktávka se ztratila v první zatáčce, absolutně bez šance ho změřit.

0/0
9.1.2012 20:25

Antonín, topič

Re: 160 koní?

Krom výkonu to chce ještě dobrej podvozek, že.

Jinak nepovažuju 130 na okresce za "pomalé"

Je to o 50% víc, než ostatní účastníci předpokládají při dávání přednosti, při předjíždění apod.

0/0
10.1.2012 10:22

nepetr

Re: 160 koní?

Známý je Hrdina? nebo Kretén? Já se přikláním k té druhé možnosti:-/Rv

0/0
10.1.2012 13:10

Hagenbaden

Re: 160 koní?

A kolik mas znamych, kteri maji 320k pod kapotou? V cem jezdis ty? O tom to totiz je. To by si museli koupit Gallardo, aby stihli vsechny. Takhle dozenou 90% aut. Kdyby do koupili RS s normalnimi narazniky, aby nebyli napadni, tak dozenou 95% aut. Ale to je na nich.

0/0
10.1.2012 15:24

sikin1987

Re: 160 koní?

Chlapy tohle mi pripada hodne smesny. je videt jak  media zaujme nejaky smesny cislo,ze tenhle srot jede  az 240 km v hodine teda respektive sme v TV slysel dkonce 250:D,ale za jak dlouho? za 5 minut?

cekal sem,ze to bude vochcavka aspon se 147 Kw,ktera se tusim vyrabela nebo vyrabi.

Pro honeni piratu je snad podstatny zrychleni ne? Pokud tahlo popelnice nezrychly pod 9 sekund,tak mu ujede kazdy nachipovany 4rkovy golf. Kdyz vezmu,ze v mem dieselu minimalne o 250 kg min vahy verzus 96 kw a 300 Nm ,tak me budou tezko honit.

ty passaty maji smysl a tech bych se bal,ale tyhle popelnice vyjdou nastejno jako kdyby nachipovali ty 103kw diesely co ma polivina ofiko stribrnych policejnich aut

0/0
11.1.2012 23:41

trilobiteček

Další

ukázka státního zlodějského byznysu! Už aby byl převrat...

0/0
9.1.2012 15:19

bzučavka jarovská obecná

Fízlové

si opět nakoupili penilní protézy, aby mohli demonstrovat vlastní prasení a agresivitu a kasírovat lidi, kteří nikomu nic neudělali. Pro ovečky, které si snad ještě myslí, že to má co dělat s bezpečností doporučuji zjistit si, jaký podíl z pokut automatických radarů má estébácka firma Czech radar.

+1/0
9.1.2012 11:41

WIFI

Re: Fízlové

to víš že jo. On někdo nutí řidiče jezdit tak, že je možno je pokutovat ? Určitě ne, je to na rozhodnutí každého. Ale pak musí počítat s následky.

0/0
10.1.2012 6:36

nepetr

Re: Fízlové

R^

0/0
10.1.2012 13:10

Corwin_x

Nechceme predevsim rozdavat pokuty

...jde nam hlavne o prevenci - muhahaaa, proto jsou ty octavie neoznacene? Kdyz jde v nejakem useku o prevenci, tak tam postavim policajta tak, aby byl pekne videt, a prestupky resim rovnou a na miste - za prve neni problem z dukazy, za druhe funguje tolik proklamovana vychovna funkce. Kdo z vas si za pul roku vzpomene kde prekrocil rychlost o 10 km/h?

Druha vec ktera by me zajimala, je presnost takoveho "radobymereni". Jestli to bude plusminusdesetkilometruvhodine, tak nas potes koste...

0/0
9.1.2012 11:13

Antonín, topič

Re: Nechceme predevsim rozdavat pokuty

Ono to rychlost samozřejmě měřit neumí. To jenom se jenom policajt pověsí za "měřený" auto a když získá dojem, že jede ustálenou rychlostí ve stálé vzdálenosti za "hříšníkem," tak se bere za změřenou rychlost policejního vozu. Vzhledem k několika náhodným faktorům je přesnost mnohem horší, než tipujete.

Když se ale přiznáte, tak máte smůlu.

0/0
9.1.2012 11:30

nepetr

Re: Nechceme predevsim rozdavat pokuty

Pamatovt si to nemusíte stačí vám fotografia z radaru pak se jen sám pokárat a zplatit pokutu;-). je li někde 80 jedu max 90 podle tachometru a nemám žádný problém. Dokonce ani v případě že někde měří a o kus dál to vybírají;-). Reálná rychlost je cca 86km/h a po odečtu 3km/h jste v normě kterou respektuje dopravní policice v celé ČR. Pokud však někdo jezdí na 80 110km/h pak už musí počítat s pokutou a max. tak sklopit uši a platit platit platit.

0/0
10.1.2012 13:39

Corwin_x

Re: Nechceme predevsim rozdavat pokuty

Hmm, tak si to co jsem napsal prectete jeste jednou a tentokrat poradne. Vase ridicske navyky vas slechti, nicmene muzete mi verit, ze jednou to potka i vas.

Jedina fotografie z radaru, kterou jsem kdy dostal, byla z nechvale prosluleho melnickeho radaru na 20 let nepouzivane zeleznicni vlecce. Podotykam ze namerena rychlost byla 50. Nezaplatil jsem, a cela zalezitost ve me zanechala pocit, ze podobna zarizeni jsou zde pouze k tahani penez z nasich kapes, preventivni a vychovna hodnota nula.

Nicmene odhledneme od moralnich aspektu a dejme si dva priklady:

Franta Vomacka pojede po okresce 110. Policajti ho zmeri a za zatackou chyti. Franta Vomacka tedy zacaluje nejakou pokutu a priste si da bacha neb penize na stromech nerostou. Vi za co platil a proc. Lesson learned.

0/0
10.1.2012 14:13

Corwin_x

Re: Nechceme predevsim rozdavat pokuty

Priklad druhy - Franta Vomacka jede po okresce 110 a je zmeren usekovym radarem. Za pul roku (nebo i dele, zalezi na vykonnosti mitne prislusneho uradu) mu prijde nekvalitni fotka s datumem a namerenou rychlosti. Jelikoz Franta neni uplny debil, vezme papir, zajde na urad, poukaze na to, ze vzhledem ke kvalite fotky by xicht na ni mohl patrit klidne Helene Ruzickove a vyuzije sveho prava odmitnout vypoved. Pripad je vzhledem k dukazni nouzi odlozen.

A nyni kontrolni otazka soudruzi, jakou lekci si Franta odnesl z pripadu cislo 2?

0/0
10.1.2012 14:13

pavlik12

Re: Nechceme predevsim rozdavat pokuty

Pokud někdo jezdí na 80 110km/h tak buď může sklopit uši a platit ...

... nebo se na to technicky a právně připravit a neplatit.

0/0
24.1.2012 10:19

nepetr

Re: Nechceme predevsim rozdavat pokuty

a to je právě ta ubohostRv. Dělat bordel umí každej co, ale postavit se čelem následkům už néRv

0/0
24.1.2012 12:29

bigmag

Předpisy jsou od toho, aby se dodržovaly

Zákony jsou od toho, aby se dodržovaly. A dopravní předpisy si každý vykládá dle své inteligence. Podle toho to také tak na silnicích vypadá. Místo pomníčků by měl být nápis: "Zde na tomto místě ser zabil jeden duševně zaostalý jedinec (jméno), jež nedodržoval platné předpisy". A popřípadě též: Jeho vinou zde zahynul jeden, dva .... lidé. Jsem zvědav, zda pozůstalí by tam dávali kytičky. Pomníčky pouze obětem, se jménem vraha. Přeci jezdím-li podle předpisů, tato technika mne bude chránit před těmi, co se  těchto diskuzích vyžívají a dopravní předpisy jsou pro ně cár papíru. To zas bude odsuzujících reakcí;-)

0/0
8.1.2012 11:31

Hagenbaden

Re: Předpisy jsou od toho, aby se dodržovaly

Mas pravdu, problem je, ze dodrzovani predpisu se opravdu smrsklo na dodrzovani rychlosti, ackoliv nebezpecne chovani, jak vsichni vime, je stale tezko postizitelne. Priznam se, ze jezdim mimo obydlene oblasti vyssi rychlosti, nez dovoluji predpisy (samozrejme ne 150 na okresce), ale zasadne tak, abych nikoho neohrozoval a neomezoval! Sice me jeste nechytli, coz se jiste casem stane, ale prasarny, ktere na silnicich vidim a nikdy bych je neudelal, jsou veci okamziku a tudiz nemozne postihnout. Ty jsou prave pro ostatni nebezpecne, ale tezko postihnutelne.

+1/0
9.1.2012 10:32

WIFI

Re: Předpisy jsou od toho, aby se dodržovaly

to není pravda. Znám dost lidí, co platili za nezastavení na stopce, telefonování za jízdy, předjíždění na plné.

0/0
9.1.2012 11:11

Corwin_x

Re: Předpisy jsou od toho, aby se dodržovaly

Jo, ja - nezastaveni na stopce v pul jedny rano kdy tam projedou tri auta za hodinu a paradoxne v noci jsou krasne videt (rozsvicena svetla vidite uz z dalky).

Za takovou prevenci pekne dekuju.:-/

0/0
9.1.2012 11:16

trilobiteček

Re: Předpisy jsou od toho, aby se dodržovaly

Já myslim, že to je pravda. Není nad to, když nějakej umělec s 200k autem začne předjíždět 5 aut a rovnou proti kamionu, kde hodí takovou myšku, že by se tam už ani vlásek nevešel. Pravdivej příběh. Jde o to, že ikdyby za nim jela nějaká policejní škodovka, už by ho stejně nedohonili. Proto si myslim, že jsou tyhle auta zbytečná a jde jen o státní zlodějský byznys.

0/0
9.1.2012 15:25

shr3k

Ty propriety k majáku a k záznamu

do toho auta montovali nějací Ajeťáci ne? Strašná práce...

0/0
8.1.2012 1:50

Tarsan

Re: Ty propriety k majáku a k záznamu

to bylo prvni, ceho jsem si vsiml, jen na tom panelu pod radiem je 6 sroubu, to je hnus, nebo ten vypinac u predni kamery, uchyceni kamery k palubce, chce se mi zvracet, takhle uz dneska nedelaji ani traktory...... ale urcite byla tahle diletantska fuserina pekelne draha... mozna je to totiz ten vubec nejhlavnejsi motiv cele prestavby...

0/0
17.1.2012 12:46

nednes

To je ono !!! Civil, úkryt a tak podobně , to umí, ale

pochytat miliardové zlodějě jim jaksi nejde !!!!!!!!!!!!!!

+1/0
8.1.2012 0:57

nepetr

Re: To je ono !!! Civil, úkryt a tak podobně , to umí, ale

Pokud překročí rychlost tak určitě ano. Trochu moc se koukáte na Kobru 11 kde dálniční policice vyšetřuje vraždy atd.;-D

0/0
10.1.2012 13:41

bady.q

Na postávání

u benzinek by jim stačily i Citiga. Maximálně budou jezdit tam kde se nechá jezdit rychle a bezpečně a budou vybírat pokuty od těch co tam pojedou stovkou místo devadesátkou. Tam kde je to skutečně nebezpečné je nepotkáte.

0/0
7.1.2012 23:04

zrušený3x

Je to šikana

Dle TV reportáže si nová auta pořídili proto, že existuje celá řada nebezpečných úseků. Proč tyto úseky nejsou stavebně upraveny tak, aby byly bezpečné a čím jsou tyto úseky vlastně nebezpečné, to nikdo neřekl. Cílem nákupu takových aut není bezpečnost, ale vybírat pokuty. Jistě mám dodržovat předpisy, ale jsou tyto vždy správné? Jaký smysl má rychlost 60 km/ h na dálnici, třeba kolem Ostravy? Prý špatný stav. Jakmile se tam ty 60 nainstalovaly, ihned se tam vyrojilo značné množství fízlů, kteří nemají nic jiného na práci, než dbát o naši bezpečnost tím, že nás kasírují. Má tato cesta parametry dálnice? Asi ne, že . Tak proč za ni platím dálniční poplatek? Proč platíme dálniční poplatek za "dálnlici" z Olomouce do Vyškova, kde je max. 100?  Ze strany státu jde o šikanu a nestoudné drancování občanů.

+1/0
7.1.2012 18:04

tmf

Re: Je to šikana

je to tak. O bezpečnost jde až v poslední řadě. To je to samé jako radary ve většině obcích, měření na výpadovkách, nebo tohle. Jak takový radar třeba ve Vysokém Mýtě přispívá bezpečnosti? Nijak, jen si město vybere pokutu od někoho kdo o něm snad náhodou neví. Pokud při rychlé jízdě sejme chodce, nelze t ovzít zpět, jo neměl jet rychle, dostane pokutu, půjde sedět, ale mrtvý bude mrtvý. Vybudování šikany by rychlost opravdu snížilo. Tomu bych pak říkal že je tam kvůli bezpečnosti. O radarech se to říci nedá. Ty jsou jen pro prachy.

0/0
7.1.2012 19:56

bartik09

Re: Je to šikana

Tyto useky nejsou stavebne upraveny proto, ze to za prve stoji penize a za druhy rychlost jizdy se ma prizpusobovat stavu a povaze vozovky a ne prizpusobovat vozovku stavu a nalade ridice.

0/0
8.1.2012 22:47

zrušený3x

Re: Je to šikana

To je pěkná blbost co jsi napsal, ty musíš bejt policajt, protože jinak bys takovou blbost nevypustil z huby. Každá komunikace musí mít své parametry, tak jako auto technickou. Pokud tyto parametry nesplňuje, je nutné na dobu nezbytně nutnou pro nápravu chyby, rychlost omezit. Já jako daňový poplatník mám nárok používat takovou komunikaci, která má standardní parametry. A ne, že se to prostě nechá zchátrat a pak se na tom vybírají pokuty. A na vině je zase řidič. Teda ty seš fakt mozek. Ty asi nemáš ani jeden mozkový závit, ale otlak od čepice.

0/0
9.1.2012 9:51

WIFI

Re: Je to šikana

nejsou prachy ani na běžnou údržbu, takže nejsou a dlouho ani nebudou na přestavbu nebezečných úseků. S tím je nutné se smířit.

0/0
10.1.2012 6:37

Občan svobodný

Folie na oknech

řekl bych, že ty folie nemají příšlušnou propustnost!!!!!!!!

0/0
7.1.2012 17:40

Falewick

Re: Folie na oknech

Schválí si to ve zvláštním řízení. Pěkně mě to štve, prasáty na dálnicích občas ohrožují víc než všichni ti "piráti" které pronásledují. Tá fólie je jenom špička ledovce, nechápu co je na tom méně nebezpečného když ji má policejní auto, fízli rentgenový zrak asi nemají.

0/0
8.1.2012 2:12

evanescencer

Business

Je hezke slyset jak se musi na policejnich oddelenich setrit, jak nesmeji pouzivat moc vody, jak nesmeji moc topit a podobne veci....na nakup dalsich Passatu a Octavii ale prachy maji?Je to sikana,protoze to neslouzi k pokutovani jen vaznych prestupku na silnici,ale hlavne jako zdroj vydelavani penez...Passaty se pry zaplatili velmi rychle, takze proc nekoupit dalsi auta, kdyz je to tak vynosny business?Proste hnus!!

+1/0
7.1.2012 14:21

81honza

Re: Business

to není žádná šikana. když lidi budou dodržovat předpisy, tak passaty nebo octavie nic nevydělají. pokud někdo platí pokutu, tak je to jen jeho blbost, nic jiného

0/0
7.1.2012 15:53

Občan svobodný

Re: Business

Oni prostě mají peníze na běžný provoz a pak na investice. Ty na investice nemůžou přesunout na bežný provoz a musí je utratit

0/0
7.1.2012 17:41

zrušený3x

Re: Business

Je viděž, že policii řídí rozumný hospodář ;-D

0/0
7.1.2012 18:06

Hagenbaden

Re: Business

Tkhle to funguje v cele statni sprave. Kdyz jeden rok usetri, tak dalsi dostanou o to mene :-/

0/0
9.1.2012 10:39

loogieboy

oznaceni

Nemusi byt nahodou policejni auto viditelne oznaceno, je-li pouzito pri vykonu sluzby?

Ja neoznacene oktavii nezastavim (zvlast kdyz ma jen 160 koni :D)

+1/0
7.1.2012 11:10

81honza

Re: oznaceni

nemusí

0/0
7.1.2012 15:54

zrušený3x

Re: oznaceni

Oni nemusí nic. Ale nebo, jsi v Česku a tady se ze všeho za příslušný obnost dostaneš

0/0
7.1.2012 18:06

WIND OF CHANGE

Re: oznaceni

Máš mezery ve vědomostech - přečtu si z.č. 361/2000 Sb. .. a pak ještě - "kulce neujedeš".;-D

0/0
8.1.2012 13:13

Jirmat

pokud tomu správně rozumím,

tak mne může zastavit generální inspekce či policie v neoznačených vozech a dokonce v civilu. Pokud nezastavím mohou použít jakékoli donucovací prostředky. Takže pokud zastavím budu se modlit aby to byla policie a ne nějací gauneři kteří mne chtějí okrást. Naprosto neskutečná arogance mocipánů. V době kdy se množí přepadení na dálnicích vymyslet něco podobného.8-o

+4/0
7.1.2012 11:08

romank3

Re: pokud tomu správně rozumím,

no ja jsem docela prekvapeny s reakcemi ani jsem nevedel ze to doted existovalo jen u nas. tady v civilu jezdi uz hezkych par let ciste bila oktavka ani ty napisy nema vubec nic, vetsinu casu travi schovana na parkovisti u  hlavni silnice na konci obce v prumyslove zone kde je rovinka a ven z obce videt na 2km ale je tam padesatka i kdyz siroko daleko ani rodinne domy ba ani chodniky podel cesty. jakmile nekdo projede rychleji okamzite vystartuji dohoni ho a zastavi. tot napln jejich pracovni smeny

+1/0
9.1.2012 1:04

sámvelkýmao

no

jo, tohle beru. je to ostatně ve všech civilizovaných státech ( rakousko, německo, itálie ). a ne nějakou prapodivnou složku v civilu a s plácačkama, ale pravomocma, jak prezident, zvanou generální inspekce....

+1/0
7.1.2012 8:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.