Diskuze

Vlaku selhaly na trati z Kořenova brzdy, řítil se přes tři zastávky

Na nejstrmější české trati z Kořenova do Tanvaldu selhaly ve středu dopoledne lokomotivě brzdy. Vlak se velkou rychlostí prořítil třemi zastávkami. Strojvedoucímu se nakonec podařilo soupravu zastavit ruční brzdou. Cestující vyvázli bez zranění.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RR

svatej

13. 1. 2012 12:29
Vzhledem tomu, co se děje na Tanvaldsku,

podle mě měli vůbec štěstí, že měl vlak všechny kola ;-D

A jak to v novinách chodí, příčinu selhání se asi stejně nikdy nedozvíme.

0 0
možnosti
DM

trojuhelník

13. 1. 2012 12:32
Re: Vzhledem tomu, co se děje na Tanvaldsku,

Buďme rádi, že tam zatím leží kolejeR^[>-]

0 0
možnosti
MP

Mysel

12. 1. 2012 17:40
Auta stoji, vlaky jedou!

Ale tohle nesmyslne heslo muze byt ocividne i nebezpecne. ;o)

0 0
možnosti
DT

ddtx

12. 1. 2012 17:33
tak

hlavne ze ma atest . Procpak tam asi vymysleli ten ozubnicovy system? No protoze se ucili ve fyzice spoustu uzitecnych veci o treni, naklonene rovine a podobne, ze. Pokud nekdo dal atest souprave bez zubu, mel by mit zakazano koukat na reklamy a jit si udelat reparat z fyziky zakladni skoly. A nebo vratit tzv. bocni atestne

0 0
možnosti
1

109e

12. 1. 2012 19:24
Re: tak

Ta ozubnice byla postavena kvůli lokomotivám o vysoké hmotnosti. Fyzikální zákony se sice nemění, ale stavba vozidel ano.

0 0
možnosti
JT

mortisqqo

12. 1. 2012 13:03
Nezastavujeme!

Pribrzdime ;-)

0 0
možnosti
JP

Panda01

12. 1. 2012 12:51
Ilustracni foto a ilustracni slovo

Na rozdil od nekterych zde diskutujicich chapu "ilustracni foto". Na fotce je jiny vlak. 

Ovsem v clanku autor pouziva tez ilustracni slovo: lokomotiva.

Lokomotiva ve vlaku slozenem z motoroveho vozu a ridiciho vozu neni. Proto by v textu melo byt slovo "Lokomotiva" doplneno poznamkou "ilustracni slovo".

Ze by mel nekdo autorska prava k pouzivani spravneho oznaceni "motorovy vuz", ktera autorovi branila v pouziti tohoto oznaceni a proto radeji pouziva slovo "lokomotiva"?

1 0
možnosti
Z

znovuzrozený

9. 1. 2012 13:29
Jak to vidím?!

Tak příčina už je venku. Všichni budou tak nějak čumět.

0 0
možnosti
R

rundlik

9. 1. 2012 20:21
Re: Jak to vidím?!

Takže předběžný závěr je jaký?Dost mě to zajímá.Technická závada na brzdovém systému?

0 0
možnosti
S

sámvelkýmao

8. 1. 2012 17:48
no

před tvou moudrostí děde, se vše v prach řítí. princ chce vědět, zda se neocitnem v ....síti zlého obra, to je myslím otázka dobrá, a zda tedy lépe není, místo ve dne jíti na obra až za kuropění.....

2 0
možnosti
PP

Zla Lopata

9. 1. 2012 23:18
Re: no

Smankote, ja mam zakletou dceru...

0 0
možnosti
PII

Pruit Igoe III.

7. 1. 2012 14:52
To by se Jančurovi nestalo! A komunistům taky ne!

:-P

1 0
možnosti
R

rundlik

7. 1. 2012 16:32
Re: To by se Jančurovi nestalo! A komunistům taky ne!

Těžko říct.Osobní vozy,které používá p.Jančura,jsou také opatřeny vnitřní kotoučovou brzdou.Chod vozů je lepší,klidnější,při brzdění odpadá hluk.Nevýhodou je ovšem namrzání kotoučů za určitých zimních klimatických podmínek-což je případ motoru 843+943.Proto jsem zde dříve psal o dieselových lokomotivách 743,postavených v ČKD Praha v letech 1987-88 /za komunistů/ speciálně pro tuto trať.Mají klasickou špalíkovou brzdu + další 4možnosti ,jak v takovém případě zabrzdit.Nejdůležitější z nich je ale magnetická kolejnicová brzda.Mnohým zde jsem byl ale pro smích.

3 0
možnosti
T

taknevim

6. 1. 2012 12:46
"přes 3 zastávky"

Při čtení titulku mne napadlo, že "se řítil přes 3 - sta km/h". Naštěstí jen tam napsáno "přes 3 - zastávky" Uf, ještě že tak.

0 0
možnosti
K

Karlosz

6. 1. 2012 10:41
hmm

kdo ty brzdy asi rozebral? že by někdo z tanvaldu? ;-D;-D

2 0
možnosti
PII

Pruit Igoe III.

7. 1. 2012 14:49
Re: hmm

Neboj, během pohřbu byly preventivně všechny vlaky odtaženy do Kořenova... :-P

0 0
možnosti