- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
podle mě měli vůbec štěstí, že měl vlak všechny kola
A jak to v novinách chodí, příčinu selhání se asi stejně nikdy nedozvíme.
Buďme rádi, že tam zatím leží koleje
Ale tohle nesmyslne heslo muze byt ocividne i nebezpecne. ;o)
hlavne ze ma atest . Procpak tam asi vymysleli ten ozubnicovy system? No protoze se ucili ve fyzice spoustu uzitecnych veci o treni, naklonene rovine a podobne, ze. Pokud nekdo dal atest souprave bez zubu, mel by mit zakazano koukat na reklamy a jit si udelat reparat z fyziky zakladni skoly. A nebo vratit tzv. bocni atestne
Ta ozubnice byla postavena kvůli lokomotivám o vysoké hmotnosti. Fyzikální zákony se sice nemění, ale stavba vozidel ano.
Na rozdil od nekterych zde diskutujicich chapu "ilustracni foto". Na fotce je jiny vlak.
Ovsem v clanku autor pouziva tez ilustracni slovo: lokomotiva.
Lokomotiva ve vlaku slozenem z motoroveho vozu a ridiciho vozu neni. Proto by v textu melo byt slovo "Lokomotiva" doplneno poznamkou "ilustracni slovo".
Ze by mel nekdo autorska prava k pouzivani spravneho oznaceni "motorovy vuz", ktera autorovi branila v pouziti tohoto oznaceni a proto radeji pouziva slovo "lokomotiva"?
Tak příčina už je venku. Všichni budou tak nějak čumět.
Takže předběžný závěr je jaký?Dost mě to zajímá.Technická závada na brzdovém systému?
před tvou moudrostí děde, se vše v prach řítí. princ chce vědět, zda se neocitnem v ....síti zlého obra, to je myslím otázka dobrá, a zda tedy lépe není, místo ve dne jíti na obra až za kuropění.....
Těžko říct.Osobní vozy,které používá p.Jančura,jsou také opatřeny vnitřní kotoučovou brzdou.Chod vozů je lepší,klidnější,při brzdění odpadá hluk.Nevýhodou je ovšem namrzání kotoučů za určitých zimních klimatických podmínek-což je případ motoru 843+943.Proto jsem zde dříve psal o dieselových lokomotivách 743,postavených v ČKD Praha v letech 1987-88 /za komunistů/ speciálně pro tuto trať.Mají klasickou špalíkovou brzdu + další 4možnosti ,jak v takovém případě zabrzdit.Nejdůležitější z nich je ale magnetická kolejnicová brzda.Mnohým zde jsem byl ale pro smích.
Při čtení titulku mne napadlo, že "se řítil přes 3 - sta km/h". Naštěstí jen tam napsáno "přes 3 - zastávky" Uf, ještě že tak.
Neboj, během pohřbu byly preventivně všechny vlaky odtaženy do Kořenova...