Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

New York Times omylem slíbil milionům lidí předplatné za poloviční cenu

Americký deník The New York Times zřejmě přišel o tisíce dolarů kvůli jednomu chybnému e-mailu. Milionům čtenářů totiž rozeslal nabídku na padesátiprocentní slevu při objednání předplatného.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lotras rudý peklič český

No omyly jsopu v novinách běžné

akorád "omyly" běžných lidí jsou podvod a lež

0/0
29.12.2011 21:24

touring

Take mi to prislo...

ale zviklat jsem se nenechal - zustavam verny iDNESu R^:-P;-D

+2/0
29.12.2011 16:52

opportunity

Re: Take mi to prislo...

;-D

0/0
29.12.2011 16:55

znám 008 dívku, nemá dukáty

Re: Take mi to prislo...

;-D;-D;-D

0/0
29.12.2011 17:10

Poberta TOPowyč , chemik-ethylik

Re: Take mi to prislo...

dostanete jako prémii jen poloviční srážku dukátů ;-D;-D;-D

0/0
29.12.2011 19:01

mutantmutant

Re: Take mi to prislo...

;-D;-D

0/0
29.12.2011 21:42

pettyo

Těžko mohli..

...přijít o tisíce dolarů které nikdy neměli. Tedy od lidí, kteří předplatné neměli a ani o něj neměli zájem. Díky tomuto mailu jima naopak spousta dolarů přiteče a ještě mají reklamu zdarma.

+2/0
29.12.2011 16:15

meph

Re: Těžko mohli..

Pokud si teď předplatil někdo, kdo si noviny dřív vůbec nekupoval, je to zisk. Pokud si ale předplatil někdo, kdo si je dřív kupoval u stánku, je to ztráta. Je nemožné to vyčíslit, pouze za nějakou dobu zpětně na základě statistik prodejnosti, a to ještě jen v případě, že dokáží úspěšně odfiltrovat jiné vlivy na změnu prodejnosti.

0/0
29.12.2011 16:51

pettyo

Re: Těžko mohli..

Podle článku to poslali těm kteří chtěli zrušit a těm, kteří nikdy neměli. Takže v každém případě zisk.

0/0
29.12.2011 18:45

opportunity

Re: Těžko mohli..

Podle článku poslali nabídku slevy stávajícím předplatitelům, kteří by jinak dále odebírali za plnou cenu.

0/0
29.12.2011 16:56

pettyo

Re: Těžko mohli..

..kteří chtěli předplatné zrušit.

0/0
29.12.2011 18:47

Novotnak

Re: Těžko mohli..

Tak si to přečtěte znovu. :-/

0/0
29.12.2011 22:07

Králík z klobouku

Už to opravili

lupáci šikovní. Ještě opravit v sousedním článku to tvrzení, že Valtr Komárek je bývalý premiér.

0/0
29.12.2011 16:14

opportunity

Re: Už to opravili

Škoda že ne.

0/0
29.12.2011 16:57

warcool

...

No to je mazec, jedééém, lupóó,l jedéééém....

0/0
29.12.2011 16:09

jajapaja

A co takhle

nechat redaktory přezkoušet, na jaké úrovni jsou jejich znalosti češtiny. Ministr Dobeš by jim určitě nějaký ten testík dohodil;-D;-D;-D

+1/0
29.12.2011 16:05

Kuk na strejdu

Nenarušili jsme však soukromý

Nenarušili jsme však soukromý

Křišťálový deník by mohl mít prostředky na to, aby si zaplatil gramotné redaktory. To, co sem píše, vypadá jak odchovanci zvláštní školy.

0/0
29.12.2011 16:02

infinity1

Nenarušili jsme však soukromý žádného člověka

To jsem si oddychl, soukromý je něco naprosto jedinečného ;-D

+1/0
29.12.2011 16:00

Daun

"Soukromý" - humanisticti burani :-)

+1/0
29.12.2011 16:00

Daun

Re:

A nedavno to byli manzele "Clintonovy" :D

+1/0
29.12.2011 16:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.