Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sankce za rychlý konec reklamy mohou Českou televizi přijít na miliony

Česká televize dokončuje jednání související s říjnovým nenadálým ukončením reklamy na ČT1 a ČT24. Firma, která je prostředníkem pro prodej reklamního času na veřejnoprávních kanálech, připustila, že sankce za neodvysílanou, ale předem nasmlouvanou reklamu mohou televizi přijít na miliony.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

feis

Konec reklamam.

Dobrý den.

Podle mého názoru reklamy v televizi by měli byt vysílané

 buďto všude nebo nikde a pokud ano tak

to v určitý čas a ne jak doposud 4x během pořadu.Myslím si že poplatky za sledovaní televize nás opravňuji k tomu abychom se sami rozhodli zda chceme byt vyrušovaní reklamou během sledování pořadu v televizi.Podle mě by reklamy měly by být vysílané na začátku a poskočení pořadu.

Podle mě by reklamy měly by být vysílané na začátku a poskočení pořadu.

0/0
7.2.2012 7:27

Bjorn Ole Klaksson

Doufám, že už většina

pochopila, že za přesunem Večerníčka a jiných dětských pořadů na ČT2 je hlavně možnost vysílání reklamy cílené na děti...........je to hnus!;-O

0/0
30.12.2011 18:55

petr88

Může mi někdo

vysvětlit, jakej je rozdíl, mezi reklamou a sponzorováním pořadů?

0/0
30.12.2011 18:53

thorough2

Jaká vyšší moc?

Je možné dohledat jmenovitě kdo zvedl ruku za zákon tak ti ať hradí škody ze svého.

+1/0
30.12.2011 15:00

Naked and petrified

Re: Jaká vyšší moc?

to je samozrejme IV. cenova a naprosty nesmysl. Podobne by mohli prijit zemedelci kvuli odpadlym subencim nebo ucitele kvuli nizkym platum, pripadne producenti detskeho porna kvuli vypadkum prijmu, zeano.

0/0
30.12.2011 16:26

nednes

Kdy začnou konečně poslanci platit za stupudní zákony !!!!!

Co zákon to paskvil !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

+3/0
30.12.2011 14:25

Naked and petrified

Sankce...nebo tunel?

Jak muze nekdo byt popotahovana sankcionovan z ato, ze mu zakon neco zakazal? Ta CT tu reklamu proste ted ze zakona odvysilat nesmi...tak jake sankce? S temi at se ona firma obrati na stat, ktery to zakazal.

Pokud CT zaplati byt jen korunu smluvnich sankci, je jasne, ze je to zase jen tunel - a sice za spoluprace s jejim vedenim!!

+1/0
30.12.2011 13:57

yalma

Re: Sankce...nebo tunel?

Pokud to bude platit stát, tak to půjde ze státního rozpočtu.A tam platíme my všichni. Takže ať  to zaplatí ty dobytkové parlamentní za ten zmršený zákon.....A pěkně ze svého.A pokud nemají dost peněz, ať rozprodají svoje orgány na náhradní díly.....

0/0
30.12.2011 16:22

Naked and petrified

Re: Sankce...nebo tunel?

To jsme zase trosku nekde jinde...

Parlament ma pravo schvalovat zakony a omeznie reklamy na CT mi neprijde tak nesmyslne. Nesmyslne mi naopak prijde sankcionovat za to tu CT a ten pripad mi projde jako tunel na ni/na ty, kdo ji financuji.

V takovem pripade by to proste mela byt "vyssi moc", tedy necom s cim zadny komercni subjekt nic nenadela a prirozene by bylo, kdyby nikdo nikomu zadne sankce neplatil. A pokud nekdo ma pocit, ze nejake potrebuje, mel by se opravdu opbratit se zalobou na stat, ktery ten zakon vydal.

0/0
30.12.2011 16:24

ifox

Pro diváka se příliš nezměnilo

Zmizela sice klasická komerční reklama, zato přibylo upoutávek na kdejaké pořady ČT, plus pár reklam na sponzoring černoušků v Africe atd.. ... takže celkový objem tohoto balastu neklesl pod únosnou míru.

0/0
30.12.2011 13:02

Leinad

Re: Pro diváka se příliš nezměnilo

Také přibilo sponzorů pořadů. ;-D

0/0
30.12.2011 14:17

yalma

Re: Pro diváka se příliš nezměnilo

jo,je to jen jiný druh skryté reklamy....Možná tady se někteří inzerenti dohodli s ČT, aby pak ČT neplatila smluvní pokuty..

0/0
30.12.2011 16:24

děteněkam

Ona ta reklama na ČT1 už skončila?

Vždyť má každý kousek vysílání nějakého sponzora.

0/0
30.12.2011 12:27

Achille Volfoni

nova sport

Mě by zajímalo z čeho TV Nova platí sportovní přenosy na NS....práva na F1,LM,Moto GP,tenis,NHL,KHL,NBA,NFL......musí stát obrovské peníze.Pokud to hradí z reklamy,tak to klobouk dolů.Jejich nabídka sportovních přenosů je špičková.

Oproti tomu ČT4 má výhodu koncesionářských poplatků až na ELH,GL a LM nenabízí takřka nic.A to se ještě škubou o každou korunu u práv na některá sportovní utkání.Grafická podoba stanice je katastrofální.Tam je NS opět drtí rozdílem několika tříd.

Jediná výhoda kterou má ČT je Záruba....a tím jejich "esa v rukávu" končí....

+1/0
30.12.2011 11:49

brblovka

Re: nova sport

To radši ani nechtěj vědět! Za tím bude nějaká levota a nebo reklamy lukrativních klientů. NS je ještě tak jediný komerční kanál, který občas pouštím - právě kvůli KHL apod., ale sportovní komentátoři na ČT jso lepší, na NS je někdy lepší ztlumit zvuk...

0/0
30.12.2011 12:12

Ejsí

Re: nova sport

A to se pan Černý prsí jak skvělý sportovní kanál vybudoval.

Ani mě Čt4 nijak nepřivádí k nadšení.

0/0
30.12.2011 12:13

.@.

Re: nova sport

R^ Přesně tak. Ono taky když se nakupuje ze soukromého, tak se více vyjednává o ceně a hospodaří úsporně. Když ČT nakupuje z eráru, tak co by se snažili, ještě přidají všimné kamarádíčkům, proplýtvají k tomu na provozu a stejný pořad je tak může ve finále vyjít na trojnásobek. O tom to také hodně je, proto říkám, že ČT se musí zprivatizovat.

+1/0
30.12.2011 12:24

JoeSO

Re: nova sport

no, komentář NHL, KHL se nedá na Nova sportu poslouchat ;-D

Někde ty peníze brát musí, a i při přenosech NLH je tam samá reklama...

+1/0
30.12.2011 14:02

pletiplot

Re: nova sport

Při přenosech NHL je to zejména samá reklama už na americké straně. Ty si myslíš, že na NHL je nejdůležitější ten hokej, ale to se pleteš, nejdůležitější je ta reklama.

0/0
30.12.2011 16:07

pakostič

Televize přišla o desítky milionů

a proto musí začít šetřit. Na jedničce stejně žijí z opakování tvorby pořízené za komunistů, k tomu stačí dva technici a jeden moderátor, vše ostatní propustit, je krize vážení

0/0
30.12.2011 11:06

Ardan

Re: Televize přišla o desítky milionů

Tak ono z té komunistické tvorby ( a taky prvorepublikové) žijí jaksi docela vesele i komerční stanice. Takže ty zrušit taky?

0/0
30.12.2011 11:39

Achille Volfoni

Re: Televize přišla o desítky milionů

tobě chodí na SIPu poplatek za Novu nebo Primu?

+2/0
30.12.2011 11:42

klokaran

Re: Televize přišla o desítky milionů

Na SIPU mi scie poplatek za Novu a Primu nechodí, ale filmy z komunistické a prvorepublikové éry tam vyplňují čas mezi reklamou, takže radši platím za ČT.

0/0
30.12.2011 14:23

taktaktak

Opět

Opět vyhráli lobisté když ČT odebrali relamu,aby navýšili zisky soukromým společnostem a tak jimi získané finace mohly odtéct ven z naší země.Je zajímavé,že u nás úderem 1.00 hodiny v televizi nic není,ale na slovensku jedou všechny programy non stop.V čem to asi bude a to při tom nikomu nevadí a pokud se ještě vezme počtem času a vstupu raklamy do pořadů tak menší počet maji všechny sllovenské televize takže sleduji jen slováky.

+1/0
30.12.2011 10:53

neandrtálec

Nenadálý konec reklamy ?

Nebyl konec reklamy stanovený ZÁKONEM ke konci digitalizace ?

:-)

Není to nějaký špinavý tunel z našich povinně stanobevých koncesionářských poplatžků ?

:-)

0/0
30.12.2011 10:50

neandrtálec

Re: Nenadálý konec reklamy ?

V roce 2008 byl příjem z reklamy v České televizi v souladu se zákonem č. 304/2007 Sb. (tzv. diginovela) použit účelově pouze pro rozvoj zemského digitálního televizního vysílání, pro digitalizaci archivu ČT a pro podporu a rozvoj české kinematografie. Další hospodářská činnost ČT nemůže být financována příjemem z reklamy

:-)

0/0
30.12.2011 10:52

dneska.taky.lidi.věří.všemu

Re: Nenadálý konec reklamy ?

přečti si tohle: http://zpravy.idnes.cz/udelali-jsme-chybu-kaje-se-senator-za-zmateny-konec-reklamy-na-ct-pxf-/domaci.aspx?c=A111019_100550_domaci_hv

odstavec 3: "Změna zákona, kterou vymyslela trojice..."

0/0
30.12.2011 11:32

sudovec

Re: Nenadálý konec reklamy ?

Ne, nebyl. Naši de...lní poslanci do zákona dalo formulaci, která znamenala ukončení ke dni vstoupení zákona v platnost.

To je naprosto idiotský přístup při řešení záležitostí, na které jsou navázané obchodní smlouvy. A jen ukazuje na naprostou odtrženost našich poslanců od reality každodenního života. Ale bohužel mají moc o našem každodenním životě rozhodovat.

+1/0
30.12.2011 11:33

101010

Jestli dojde na pokutu, pak by ji měli platit poslanci,

kteří vypotí nějaký okamžitý zákaz, ale vůbec je nezajímá to co bude následovat. Když už chtěli ukončit reklamu na ČT, tak to mohli udelat s platností od 1.1.2012 a byl by čas na dodržení smluvních závazků a reklama by "zmizela" z  veřejnoprávní televize. Ono asi bylo nutné zasáhnout okamžitě, protože ČT by ještě vydělala na vánočních reklamách a komerce by dostaly méně.

+3/0
30.12.2011 10:49

MartyKO

ČT a ČRo

Českou televizi a Český rozhlas je potřeba zprivatizovat. Počet kanálů veřejnoprávní televize i rádia snad nemá obdoby. Stačí si projet rádio a snad každá druhá stanice je veřejnoprávní ČRo.

Informování veřejnosti v případech nouze jde řešit zákonem a umístěním hlášení do vysílání komerčních televizí a rádií.

0/0
30.12.2011 10:33

Vsetín 1

Re: ČT a ČRo

a to ještě ti, co pracují večer  v TV jsou  ráno slyšet  v ČRozhlase 1,2,3,4  nebo kolik jich vůbec je ;-D

0/0
30.12.2011 10:35

MartyKO

Re: ČT a ČRo

Je to ještě mnohem horší. Ať mi nikdo netvrdí, že tohle nedeformuje trh, a že je to fér vůči komerčním stanicím.

Celoplošný:

ČRo 1 - Radiožurnál, ČRo 2 - Praha, ČRo 3 - Vltava, ČRo 6, ČRo Rádio Česko, ČRo Leonardo, ČRo D-dur, ČRo Radio Wave

Regionální: ČRo Brno, ČRo Č. Budějovice, ČRo Hradec Králové, ČRo Olomouc, ČRo Ostrava, ČRo Pardubice, ČRo Plzeň, ČRo Plzeň, K. Vary, ČRo Region, Stč. kraj, ČRo Region, Vysočina, ČRo Sever, ČRo Sever, Liberec, ČRo Regina

0/0
30.12.2011 10:44

Typhoon

Re: ČT a ČRo

Když vidím mentální kvalitu některých občanů(viděno optikou např. Vašeho příspěvku) je mně smutno.

+3/0
30.12.2011 10:46

__M_

Re: ČT a ČRo

Aby trochu stoupla "mentální kvalita" zdejších příspěvků, zkus sem napsat nějakou svou myšlenku. Už se na ní těším.  :-P

+2/0
30.12.2011 10:49

Typhoon

Re: ČT a ČRo

Vzhledem k přímé úměře mezi mentální kvalitou pisatelů a kvalitou příspěvků,myšlenka na jakékoliv stoupnutí kvality skečí zde psaných, vlivem vnějšího zásahu se jeví jako čistá utopie.

0/0
30.12.2011 10:56

__M_

Re: ČT a ČRo

Jinými slovy: Nemáš žádnou myšlenku, natož myšlenku na "úrovni".

+1/0
30.12.2011 11:00

Typhoon

Re: ČT a ČRo

Ve Vašem"levelu" je to přesně tak.

0/0
30.12.2011 11:05

pakostič

Re: ČT a ČRo

jste jen dalším, z řady žvanilů

0/0
30.12.2011 11:10

Typhoon

Re: ČT a ČRo

Po Vaší myšlenkové extázi v 11:06 to od Vás přijímám jako vyznamenání;-)

0/0
30.12.2011 11:16

brblovka

Re: ČT a ČRo

Souhlasím s Vámi. Nova a Prima mají velmi ubohé až bulvární zpravodajství, záplavu stupidních amerických seriálů a rádobykomedií. Škoda, že kabelovka mi neumožňuje přijímat jen ČT, komerční stanice nesleduji, stačí se podívat do programu a mám po chuti si je zapnout... Ale bulvár některým dušičkám holt vyhovuje...

0/0
30.12.2011 12:09

MartyKO

Re: ČT a ČRo

Ona neexistuje jen Nova a Prima, je spousta dalších kanálů který jdou sledovat a za který si rád zaplatím.

0/0
30.12.2011 13:12

brblovka

Re: ČT a ČRo

Jasně, ale proč mám UPC platit za skupinu cca 25 kanálů, když valnou většinu vůbec nesleduji? Společná anténa byla na domě zrušena majitelem, a protože se jedná o historický dům, tak zas městští památkáři zakázali satelity. Ráda ych si platila jen ty kanály, které opravdu sleduji, ale není to možné. Pokrytí sítí u nás má jen UPC, tak máme smůlu. Buď balíčky nebo nic.

0/0
30.12.2011 13:21

MartyKO

Re: ČT a ČRo

Se stejnou logikou se nabízí oprávněná otázka proč platit za ČT a ČRo když jejich služeb nevyužívám. Vy múžete alespoň hledat alternativy např. v podobě IPTV, ale "zbavit" se ČT a ČRo ze zákona nejde.

0/0
30.12.2011 15:29

Vsetín 1

Česká televize - černá díra !

CCa 5 miliard pro ČST - to je sakra krajíc pro Pražáky, umělce a různé příživnické organizace .... Co tak zrušit koncesionářké poplatky a živit se jen reklamou  - jako to bude na Slovensku a Polsku;-D

+1/0
30.12.2011 10:30

David558

Re: Česká televize - černá díra !

ehm .. na Slovensku to moc dobře nevypadá ..... plus není to pouze pro Pražáky. ČT má malé studia s reportéry v každém krajském městě. Dále provozuje dvě TS v Brně a Ostravě. [>-] Já jsem zásadně proti zrušení koncesionářských poplatků ( BBC taky platí občané UK) a privatizace v našem kraji už vůbec nepřipadá v úvahu (koukněte na Barrandov) ... někdo by si na tom namastil kapsu a z ČT by nic nezbylo .... ;-O

+1/0
30.12.2011 10:41

__M_

Re: Česká televize - černá díra !

A to , že si "někdo" za současného systému mastí kapsy, ti nevadí?

0/0
30.12.2011 10:43

David558

Re: Česká televize - černá díra !

vadí, ale aspoň to v ČT funguje, jak má (neříkám, že tam nejsou chyby a organizační seky), ale pořád lepší, když si někdo mastí kapsy při fungující firmě než, když si mastí kapsy na úkor fungování firmy... bohužel já s tím nic moc neudělám (ač bych velmi rád) ....

+1/0
30.12.2011 10:45

pakostič

Re: Česká televize - černá díra !

tuto televizi je třeba zprivatizovat a ať ukáže svou životnost. Platit stále poplatky za něco co vůbec nesleduji mi připadne dost hloupé

0/0
30.12.2011 11:13

.@.

To mám vždycky "radost", když státní moloch dostane pokutu..

..od jiného státního molochu. To není jen tento případ. Nejsměšnější jsou pokuty, které třeba platí ministerstva. Zaplatí to stejně lidi, nebo postižené subjekty. Pokutou se stane jen to, že mezi molochy jen bezbolestně protečou nějaké peníze, ale že by byl nějak konkrétně potrestán nějaký konkrétní viník, to zjevně nehrozí. ;-D

0/0
30.12.2011 10:30

MartyKO

Re: To mám vždycky

Co takhle si ten článek nejdřív přečíst? :-)

0/0
30.12.2011 10:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.