- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nebylo by jednodusi ty tram se ztratou prodat do nejake exoticke rozvojove zeme a tem technikum ,politikum a auditorum zod nas z Prahy zprerazet ruce, nohy a pozadovat nahradu. Treba je za 40milionu nekdo koupi a ten rozdil se usetri za naklady.
Jinak ta T15 je docela povedena ale predrazena tramvaj. Ale male okna a slabe vetrani. A tak je nutne otevrit okna a pustit vetrani, co jde rovnou ven z oken. Staci jen nekoho, kdo ma mozek a predelat ten strop a vetraci system. Ale samo na ucet vyrobce v reklamaci.
A pak vypsat vyberko, na podobne tramvaje za prijatelnou cenu. Pokud jsou ty ostatni opravu 10x levnejsi, tak se musi umet toto vyrobyt alespon za 1\5. Otazka je, kolik z te ceny je jen dan nekomu rovnou do kapsy.
Proc to predelavat na ucet vyrobce? Co si zakaznik objednal, to ma. Kdyby si objednal lepsi vetrani nebo klimatizaci, tak to dostane.
Jinak s tou prvni casti naprosto souhlasim. A klidne i jinde nez v Praze.
... za pravidelný přísun pacientů.
Zdravotníci pracovišť ORL.
......
Porsche píská, ForCity v létě smrdí - co bylo špatnýho na T3 ??? Nebo i KT, budiž .... ale ty nový hrůzy jsou předražený a k ničemu
Že budou neotočné podvozky dělat problémy, se snad vědělo již při povinných zkouškách a nevěřím, že by se to neprojevilo. Zájem dostat je do výroby byl zřejmě nad všechny potíže. A 15T ( ForCity ) by v létě nepáchly, kdyby v nich byla klimatizace. Dnes už samozřejmá věc, ovšem ne pro pražský dopravní podnik. Ale například 15T dodávané do Litvy klimatizaci samozřejmě mají.
My podle piskani poznali, do jake zatacky jede lokalka a kdy asi tak bude v zastavce.
A tady s tim nadelaji..
http://www.ospea.cz/clanek.php?page=345 ( http://www.ospea.cz/soubory/pdf/srovnani_tramvaji.pdf ) je takový menší problém.
Jinak projelo těch lokálek kolem dvaceti za hodinu někomu pod okny?
Za chvíli vypíše tendr na tramvaje, které budou jezdit jen rovně a druhý na ty, co uměj zatáčet. Fuj.
To máte tak, když tendr na tramvaje vypisuje a "vyhodnocuje" primátor, tudíž politik (i když politik taky měl být v uvozovkách) a nikoliv odborník...
kde se má na kola chrstnout olej, to mi připadá takové pěkně Cimrmanovské. Nedej bože, aby tramvaj kvůli překážce musela těsně před zatáčkou zastavit. To by pak bude vypadat,, že se na místě počůrala.
Těsně před zatáčkou to nebude brzdit