- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pro voliče pravice - dnešní děti půjdou do důchodu ještě o 11 let později
Kolik lidí musí umřít , aby to lidé pochopili ?
Pro voliče levice: levicové vlády přivedou stát na buben a pak bude jedno, jaká je hranice odchodu do důchodu, důchod nedostane nikdo.
14. prosince jsem jel tímto dopravcem domů, celkem mi dnes naskočila husí kůže.
Já jezdím s tím dopravcem několikrát týdně, to abych měl kůži jako struhadlo, ne?
pro ty, co měli toho zemřelého rádi, pro náš dnešní stát ovšem ideální, žádný starobní důchod. Nutnost déle pracovat a i více na úkor odpočinku, aby člověk utáhnul neustále rostoucí náklady ( mluvím prosím o většině obyvatel, o té většině, co i když makají 8 hodin denně, tak na průměrný plat nedosáhnou) , k tomu stres, znechucení z toho, co se děje, možná ne úplně zdravá strava o Vánocích .....to všechno se na organizmu projeví
řidiči jsou dnes neustále ve stresu..kde jsou ty doby(pamatuji)kdy byl v každém voze průvodčí a řidič jen řídil.
Nikdo nikomu nebrani skoncit s praci treba ve 40, pokud je schopnej a dokaze se do te doby zajistit. Jen pak nesmi natahovat ruku.
ve dvaašedesíti měl být pán v důchodu. jenže kdyby šel do předčasnýho, byl by mu dost krácen. takže se snažil až do konce. ještě že bus nespadl z mostu, nebo nevletěl do protisměru do kamionu. je jen otázkou, kdy se to stane. ale vláda mele svou. podívá se do tabulek, všechno zprůměruje a lidi makejte ještě v pětasedmdesáti. pokud se toho dožijete.....
Pro stát je přeci ideální aby jste umřel v pracovním procesu.
A to je teprve začátek, až budou muset makat do sedmdesáti, začneme ve větší míře raději chodit pěšky.
Už je to tady, budeme dělat do smrti, nejlépe jako pracovní úraz, rodina bude alespoň zajištěna. Všimněte si kolik autobusáků zkolabovalo letos za volantem. Jezdí do úmoru, aby nepřišli o práci.
Nebudu řešit, jestli je to I/7 nebo R7, placený úsek to rozhodně není. A hlavně v tom místě jde o nejpomalejší část, protože Lotouš je jediná a poslední obec u této silnice. Jde o nehodu, zdrav. problém. Nelíbí se mi, když se z této silnice dělá silnice smrti. Vždy je to v lidech, posledně kauza Vavřinec nebo ten od Krainové (Slezáček) se tam vymázli kvůli nadměrné rychlosti, jinak je to relativně bezpečná trasa, pravda ve špičce trochu přetížená, což některé slabomyslné svádí k předjíždění kolon.
Pro mudrce o R7 a připojovacích pruzích, ano, pruhy nemají 200 metrů jako by měly na dálnici, asi proto to není D7 a jsou tam několikrát omezení rychlosti na 70.
Kde ze jsou ty omezeni na 70 u tech chybejicich pripojovacich pruhu ? Odpovim si sam, nikde, takze ano tato cast silnici z Knovize do Prahy je velmi nebezpecna, at uz tim, ze nema pripojovaci pruhy, tak i tim, ze je v naprosto dezolatnim stavu.
a pro ostatní co naše lupa neuvedla...............Podle lidí v autobuse, dostal šofér za volantem asi infarkt. "Řidiči
bylo asi nevolno, slyšel jsem ho sípat a chrčet," řekl Kladenskému
deníku cestující Michal Klíč z Loun.