Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Babyboxy letos pomohly už 22 dětem, OSN jsou přesto trnem v oku

V babyboxech v Česku se letos našlo 22 dětí. Od roku 2005, kdy začala fungovat první taková schránka, v nich bylo celkem 62 chlapců a děvčat. V tomto roce přibylo šest nových babyboxů. Po republice jich tak slouží dohromady 47. Vyplývá to ze statistik sdružení Babybox pro odložené děti - Statim, které schránky instaluje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dr.Download v.5

CRC Error

0/0
26.12.2011 12:48

Dr.Download v.5

Re: CRC Error

Matka dítě neodloží a když už ano, tak ne do kontejneru, ale do BB. Chtělo by to nechat rozhodovat ženský. Teda v tomto případě.

0/0
26.12.2011 13:04

noorange

OSN trnem v oku?

Kolik konkrétních soudruhů či deviantů se skrývá pod touto značkou? Exhibíci nemají vyloženě zase do čeho píchnout.

0/0
26.12.2011 8:22

oldas1

Jsou všude

a tedy i v OSNse najdou pitomci.;-(

0/0
26.12.2011 4:42

Hynek Vilém Jarmila reloaded

babyboxy jsou jedinečné a velmi užitečné, ale ..

.. OSN má pravdu v tom, že český stát nedělá v sociální práci na poli nechtěných dětí téměř nic. Oni také neříkají, že zlo jsou babyboxy, ale že se stát má "zaměřit na odstranění příčin opouštění dětí. ČR by měla podle výboru posílit poradenství a sociální pomoc při nechtěném těhotenství či podporovat plánované rodičovství."

                                                                                                                                               

Není tedy špatný nevládní projekt babyboxů, který hasí ty nejhorší požáry, ale do nebe volající neschopnost, rigidita systému a lenost, lemplovství a lajdáctví úředníků žijících z našich daní.  

+1/0
25.12.2011 22:08

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: babyboxy jsou jedinečné a velmi užitečné, ale ..

že tuhle nuanci nejsou schopni rozlišit ani naši novináři a vyrábějí laciné skandály, to je věc jiná.

0/0
25.12.2011 22:13

josefl

OSN?

OSN je organizace, která sice posílá pomoc hladovějícím, ale ta se k nim nikdy nedostane. Jen a jenom díky OSN je rozkradena, mnohdy samými vrcholnými představiteli této organizace, nebo jejich příbuznými. Za peníze poslané OSN jako humanitární pomoc se vyzbrojují různí diktátoři a teroristické skupiny, které pak zabíjejí civilisty v Evropě a Americe. Co udělala OSN proti hladomoru v Somálsku, co udělala OSN proti únosům lodí piráty, co udělala pro hladovějící děti po celém světě? Nic. Jenom plamenné řeči, bezzubé akce a zbytečné utrácení miliard. A když už něco pomáhá, zachraňuje životy, tak to odsoudí, Není divu. Z babyboxů totiž žádný funcionář OSN nemá svá procenta, nejde tam nic rozkrást. Proto jim jsou trnem v oku. Vždyť by lidé na celém světě mohli zjistit, že takové funcionáře a takovou organizaci vlastně ani nepotřebují.

0/0
25.12.2011 19:50

čulibrkbrk

OSN nebo NATO,

celá jedna rodina.NATO nerozezná pumpu od děla,a vraždí civilisty.A OSN by CHtěla odhazovat novorozence do křoví.

0/0
25.12.2011 15:25

Fai Rodis

Tak treba v Peterburgu jeste za Gorbyho glasnosti

a startu ekonomickych reforem se odkladala decka na schody policejnich stanic v mrazu minus dvaceti. Casto s laskou zabalena a s posledni flaskou mlika v zavinovacce...

0/0
25.12.2011 15:09

Mychal.B.

No jo, co taky mají hejhulové z výboru OSN dělat...

Sktutečné neřesti, násilí a prodávání dětí do otroctví, které se ve světě děje, s tím nic udělat nedokáží. Ale činnost je potřeba vykazovat, takže si připíší plusové body za boj proti babyboxům a v případě úspěchu v podobě jejich zrušení si dokonce budou moct jít ožrat držky, jak zase jednou pomohli světu k lepším zítřkům... :-P

+1/0
25.12.2011 15:03

duhacenzor5

Ono upřímně řečeno, pokud

by Kocáb a spol. tuhle dementní "otázku" úmyslně nerozviřovali, slovutná OSN by ani nevěděla, že něco takového vůbec v České Republice existuje.

+1/0
25.12.2011 14:25

pompo456

Re: Ono upřímně řečeno, pokud

Kocáb je parazit. Rv

0/0
25.12.2011 14:53

danny47

Re: Ono upřímně řečeno, pokud

Bohužel pravdivá charakteristika činnosti všech těch pravdoláskovských ochránců lidských práv... !!

0/0
25.12.2011 19:15

Psí zadek

Je-li tu nějaký odpůrce babyboxů

Byla bych ráda, kdyby mi někdo vysvětlil, jakým způsobem babyboxy porušují právo na život dětí.

0/0
25.12.2011 12:41

duhacenzor5

Re: Je-li tu nějaký odpůrce babyboxů

Trefa vedle - snad nečekáš, že lidé, co považují vraždění dětí v matčině lůně za vymoženost, bez které se moderní doba neobejde, se budou zabývat tak podužnými a nepodstatnými věcmi jako je nějaké právo na život. Dětí i kohokoliv jiného - pro nás dospělé zas mají tito "humanisté" připravenou euthanasií, pochopitelně jako naše "právo" a "vymoženost"m jak jinak. Babybox je zařízení, které umožňuje novorozenci přežít - a to je pro ně neúnosná představa.

0/0
25.12.2011 14:33

josefl

Re: Je-li tu nějaký odpůrce babyboxů

Byl bych rád, kdybych si mohl, jednou až to bude třeba,  zvolit euthanazii. Jenom náboženský fanatik může tvrdit,že to není třeba, že to je proti humanitě.

0/0
25.12.2011 19:53

pompo456

Re: Je-li tu nějaký odpůrce babyboxů

Nechájí je přežít.

0/0
25.12.2011 14:54

AQT

Tak to je opravdu vrchol,

babyboxy jsou OSN trnem v oku a Korei k úmrtí Kima posílají kondolenci. :-(

+3/0
25.12.2011 11:04

Fai Rodis

Re: Tak to je opravdu vrchol,

Mam za to, ze vetsina tech, co kondolovali Koreji, to brala jako ciste formalni zalezitost a nema o ceskych babyboxech ani poneti.

Ohledne tech boxu  se zas vzrusuje jen  nejaky ten lidskopravni vybor.

0/0
25.12.2011 12:55

pompo456

Re: Tak to je opravdu vrchol,

Ale značí to vše OSN.

0/0
25.12.2011 14:58

danny47

Re: Tak to je opravdu vrchol,

Který je (soudě podle naších "médyjí") výzanmnou složkou oné organizace, jejíž vrcholný orgán tu kondolenci učinil.. !!

0/0
25.12.2011 19:16

pakostič

což tak zrušit OSN?

Babyboxy letos pomohly už 22 dětem, OSN jsou přesto trnem v okuZdroj: http://zpravy.idnes.cz/babyboxy-letos-pomohly-uz-22-detem-osn-jsou-presto-trnem-v-oku-pug-/domaci.aspx?c=A111224_191140_domaci_hro

+1/0
25.12.2011 10:48

horduch

babybox je

následek ,nezodpovědné chování je příčina

0/0
25.12.2011 10:41

pakostič

Re: babybox je

správně, předtím, než novorozeně pohodíte do popelnice tak jej v tomto smyslu náležitě poučte

+1/0
25.12.2011 10:49

MartyKO

Re: babybox je

Jenže ono to není tak černobílý, že by existovala jen možnost babybox nebo smrt.

0/0
25.12.2011 11:33

zachrance_od_mravence

Re: babybox je

Prave ze je urcen pro pripady kdy je jedina dalsi varanta pohozeni ditete ktere se ve vetsine pripadu smrti rovna.

0/0
25.12.2011 11:46

MartyKO

Re: babybox je

Tak to fakt není. Třeba v německu se podle statistik úmrtí dětí po zavedení babyboxů nesnížilo. Nejsem proti babyboxům, jen to odmítám vidět černobíle. Počtení je o problematice babyboxů třeba tady:

http://www.gyne.cz/clanky/2011/511cl6.htm

0/0
25.12.2011 12:06

zachrance_od_mravence

Re: babybox je

pak se omlouvam za nepochopeni, puvodni prispevek se nesl trochu v tonu "proti". myslim ze se tedy schodneme na tom ze idealem by byla situace kdy by babyboxy nebyly potreba vubec. ale dokud tento sen nezavladne tak povazuji jejich fukci za neocenitelnou. ted pouziju hodne blbej primer ale opilce je lepsi odvezt na zachytku nez ho nechat umrit na ulici ale zrusenim zachytek neprestanou opilci chlastat.

+1/0
25.12.2011 15:31

horduch

Re: babybox je

tzv.rodiče jste jaksi taktně vynechal z toho poučování a u těch je ta příčina

0/0
25.12.2011 11:50

duhacenzor5

Re: babybox je

Příčina je jen v hlouposti lidí, jako jsi ty.

0/0
25.12.2011 14:27

horduch

Re: babybox je

tak já, kterej jsem svoje potomky vychoval a naučil je se starat o jejich potomky a naučil je tomu ,že dítě není věc na odkládání , jsem hloupej

0/0
25.12.2011 17:11

duhacenzor5

Re: babybox je

Ano, já svoje dcery také tak vychovávám/vychoval , jenomže já na druhé straně také vím, že nikdy neříkej nikdy.

0/0
25.12.2011 18:52

horduch

Re: babybox je

váženej mě nevadí ta krabice ,ale vadí mě ti co do těch  krabic odkládají  svoje děti jako kus hadru ,beztrestně  a pokud by ta krabice nebyla ,tak věřím že jsou schopni to dítě hodit i do popelnice

0/0
25.12.2011 21:13

danny47

Re: babybox je

Pokud Vám vaše IQ nedovoluje pochopit příspěvek, na který reagujete, tak tou příčinou je míněno nezdopovědné chování tzv. rodičů (případně rodičky, protože o matce se asi tu dá hovořit jen a pouze z biologického hlediska)

0/0
25.12.2011 19:18

stagger

OSN - NO TO JSOU BOJOVNÍCI

stejný jak svatá tereza....antikoncepce fuj, radši nemocnice kam se dostalo jedno z tisíce nechtěných dětí, stejně na 50% umřelo, ale byla to už pokřtěná dušička, takže vše v pořádku...Rv

+1/0
25.12.2011 10:15

pompo456

Re: OSN - NO TO JSOU BOJOVNÍCI

R^:-(

0/0
25.12.2011 15:17

josefl

Re: OSN - NO TO JSOU BOJOVNÍCI

Ale bylo řádně vysvěceno, faráři dostali své many. Nebude tohle hlavní příčina?

0/0
25.12.2011 19:56

Lotras rudý peklič český

Sláva naší vládě a výdobytkům kapitalismu

to jsme to dali komunistům na frak....

+2/0
25.12.2011 10:04

Otto Katz - feldkurat

Re: Sláva naší vládě a výdobytkům kapitalismu

Dali! Máme třetinovou potratovost proti r 85-89 R^

0/0
25.12.2011 14:27

Fai Rodis

Re: Sláva naší vládě a výdobytkům kapitalismu

Vona i porodnost je silne niz.

0/0
25.12.2011 15:10

polednice

Re: Sláva naší vládě a výdobytkům kapitalismu

Ona ještě nějaká je ? Joo já zapomněl

0/0
25.12.2011 17:42

MartyKO

Recyklace článku

Stejný článek tu byl tuším někdy před půl rokem. Možná jde o úplně stejný článek, protože jsou v něm stejné chyby jako v tom minulém. Je napsán tendenčně, dává prostor pouze jedné straně a nevysvětluje problém.

Tady přikládám odkaz na rozhovor s plzeňskými lékaři kteří jsou proti babyboxům:

http://www.zdn.cz/denni-zpravy/z-domova/plzensti-lekari-dal-bojuji-proti-babyboxu-458388

A OSN je v podstatě po babyboxech šumák, pouze upozorňuje na to, že ČR porušuje body úmluvy jejímž je signatářem. A to je zkrátka pravda ať se nám to líbí nebo nelíbí.

P.S. Sám na babyboxy vyhraněný názor nemám, nepovažuju tu problematiku za jednoduchou ani černobílou takže fakt nevím jestli ano nebo ne.

0/0
25.12.2011 10:03

huh

Re: Recyklace článku

Ano, jádro protestu porodníků je v tom, že ty ženy nerodí v porodnici, takže jim ubývá kšeft. Jediná jiná možnost jak se bezpečně vzdát novorozeněte je anonymní porod v porodnici.

0/0
25.12.2011 17:16

trasprd

Mně jenom přijde pitomý ten název,

říkat něčemu krabice na děcka, to zní trošku drsně. To už by znělo lépe odkládárna dětí či místo pro nechtěné děti.

0/0
25.12.2011 10:01

calver1

Je

Je načase zrušit OSN.

+5/0
25.12.2011 9:33

termin

OSN mi může políbit šos

Drželi minutu ticha za Kim Cong Illa - tím u mě OSN ztratila všechen respekt. Je to organizace plná šašků!

+1/0
25.12.2011 9:17

zachrance_od_mravence

jeste zamysleni

Pri cteni diskuze a id prispevatelu musim vyzdvyhnout jednu asi jediny prinos osn. Jeho zblepty zvedaji ze zidli do jednoho sjednoceneho siku diskutery zleva zprava kteri by si u jineho tematu vyskrabavali oci... Takze osn preci jen sjednocuje:)

+1/0
25.12.2011 9:14

zachrance_od_mravence

reseni

navrhuji zrusit babyboxy a vsechny nechtene deti oosilat na adresu vyboru osn. Prebalovat a obcas vydat nejakou zbytecnou rezoluci by snad tahle dnes totalne bezvyznamna instituce mohla zvladnout.

+6/0
25.12.2011 8:59

Trabant Combi

Baby box

je ohromný vynález a OSN treba zbúrať a nanovo postaviť aby sa tam už tí kostlivci znovu nedostali!!

+1/0
25.12.2011 8:45

Pavel Skeptik IV

OSN, OSN...

to je ten spolek, co minutou ticha uctil památku a záslužnou práci pro lidstvo Kim Čong Ila ;-€

+6/0
25.12.2011 8:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.