- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
stačí porovnat stav R46 s některými úseky D1, kde ovšem platí 130...
Ano a se stejným IQ dnes jezdí na R46 někteří dokroři i víc než těch 130!
Nevim jestli ma cenu cpat prachy do zastarale a technicky nevyhovujici R46 misto dostaveni D1 kolem Prerova.
Já nevím, jezdím tam pořád 130 a vůbec nemám pocit, že by ostatní jezdili pomaleji.
Já tam valil 150 ale ta jedna zatáčka mezi Olomoucí a Prostějovem byla nepříjemná.- musel jsem ubrat na 130
a bude klid. Ale policajti budou míň rýžovat...
Zaujala me veta "silnicari chteji za opravy utratit v pristim roce 400 milionu korun". Neni to zvlastni? Kdysi by napsali "silnicari hodlaji opravit useky 45-65 kilometr, polozi novy asfaltovy koberec v obou smerech, opravi spary a vytluky v delce 60 km, oprava bude stat asi 400 mil. korun.
Jenže dneska za to opraví sotva polovičku a toho by si mohl někdo všimnout.
Vyškov-Olomouc = cca 40km, časový rozdíl při rychlostech 100km/h a 130km/h je 5,5minuty. Myslím, že je to v pohodě oproti tomu, že je silnice alespoň trochu bezpečnější. Tento úsek není stavěný na "dálniční" rychlost. Jinak za opravu u Kelčic, často tam jezdím, je tam super motorest s perfektním jídlem a skvělým servisem.
5,5 minuty * 200 pracovnich dni = 1100 minut = pres 18 hodin = jeden CELY den za rok v p**eli . (spis vic, malokomu staci spat < 6 hodin)
(V zivote jsem tam jel asi jednou, ale vcitit se do kuze kazdodennich nedobrovolnych couralu umim)