Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bruslařskou dráhu na Lipně bude upravovat obojživelná šestikolka

Šestikolku, jaká vozí těžaře na Aljašce, mají teď také na Lipenské přehradě na Českokrumlovsku. Speciální stroj za 600 tisíc korun tu bude mrazivých dnech upravovat dráhu pro bruslaře.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Frogyman

DO PRDELE S LEDOVOU DRÁHOU

VÝBORNEJ NÁPAD S TÍMTO MONSTREM OPRAVDU, LIPNO BUDE ZASE VYDĚLÁVAT NEKŘESŤANSKÝ PRACHY, ŽE ANO. ZAJÍMALO BY MĚ, KDE NA TO TOLIK PENĚZ V DNEŠNÍ DOBĚ "KRIZE" VZALI. LIPNO MÁ ASI OPRAVDU ŠIKOVNÉHO STAROSTU, PENÍZE JENOM TEČOU. HLAVNĚ AŤ SE VYDĚLÁVAJI PENÍZE A HLADINA VODNÍ PLOCHY AŤ STOUPÁ A ZAMRZÁ, KDYŽ BUDOU POVODNĚ BUDE SRANDA... AŤ ŽIJE PVL[>-]

0/0
26.12.2011 0:12

Paglia Orba

Re: DO PRDELE S LEDOVOU DRÁHOU

O které "KRIZI" to pán hovoří ? ? ? ? ?8-o

0/0
26.12.2011 10:04

zorro_rojo

Re: DO PRDELE S LEDOVOU DRÁHOU

Pan ma zjevne hlavne problem se zaseknutim tlacitka "Caps Lock"..

0/0
27.12.2011 12:07

RenegatZed

Re: DO PRDELE S LEDOVOU DRÁHOU

mrknul bych se např. jaký tam mají koeficient daně z nemovitosti....

0/0
27.12.2011 13:43

Fyzik

Možno o rok

V zime 2011/2012 to bude s ľadom na Lipne slabšie, ktovie, či sa vôbec bude dať brusliť. Možno to bude lepšie o rok.

0/0
25.12.2011 17:59

přezdívka není potřeba

Ts

Letos jí asi rovnou zazimujte..

0/0
25.12.2011 16:26

habr

Pšššš. Nikomu neříkejte, že šestikolky vyrábí

v Čechách  přibližně za poloviční cenu. Mám pocit, že základ je 250 tisíc Kč, u osmi kolky 340 tisíc Kč. Co vím, tak ta česká má trochu jinou převodovku (kanadská má vymakanější), ale za ty  peníze mohly být koupeny dvě.;-D

0/0
25.12.2011 11:27

jonatan66

Re: Pšššš. Nikomu neříkejte, že šestikolky vyrábí

Tam píšou, že se jedná o obojživelnou 6to-kolku. Ta česká je taky obojživelná?

0/0
25.12.2011 14:52

Zefram Cochrane

Re: Pšššš. Nikomu neříkejte, že šestikolky vyrábí

Ňák nevím, ale oni o obojživelnosti nic nepíší. Je tam jen řeč o tom, že se nepotopí (takže posádka může vyčkat záchrany).

Cit. "A i kdyby se pod ní probořil (led), nepotopí se". To není popis obojživelnosti.

0/0
25.12.2011 15:33

jonatan66

Re: Pšššš. Nikomu neříkejte, že šestikolky vyrábí

Je to hned v nadpisu: "Bruslařskou dráhu na Lipně bude upravovat obojživelná šestikolka". Ale je pravda, že v článku už o tom není zmínka - vyjma Vaší citace.

0/0
25.12.2011 15:39

jonatan66

Re: Pšššš. Nikomu neříkejte, že šestikolky vyrábí

Teď jsem zrovna vygoogloval "obojživelnou-kolku za cca 400.000Kč. Ale jestli je už do ceny zahrnuta radlice apod. tak by to mohlo i do té ceny vyjít, Fakt netuším. Nicméně, parkrát jsem si na Lipně byl zabruslit (mám to tam cca 300km) a je to opravdu príma :)

0/0
25.12.2011 15:46

habr

Re: Pšššš. Nikomu neříkejte, že šestikolky vyrábí

Zkuste si zadat do vyhledávače MAX II. MAX IV a nebo Spyder 6x6 či 8x8 a uvidíte co ty stroje umí.

Ale nezapomeňte, že v Ćechách třeba ježdění v mokřadech , plutí po vodě, ježdění po lesa apod.., pro zábavu může být pomerně drahou záležitostí pokud se dostanete do spárů správních orgánů. Takže tyto 6 a 8 -kolky raději nechat profesionálním terénním pracovníkům. A pro zábavu jen do vyhrazených lokalit, kde s tím lze jezdit.

0/0
25.12.2011 16:25

habr

Re: Pšššš. Nikomu neříkejte, že šestikolky vyrábí

Plave - základ obou strojů je v plastové vaně.

Já to psát nechtěl kdo to vyrábí, ale zkuste třeba si zadat Havel buggy.  Vím to, protože jsem kdysi chtěl podobné vozítko do práce a váhal jsem nad Maxem II či IV  (to je to ze zahraničí) a tím českým výrobcem. Jenže jsem  potom došel k názoru, že to nepotřebuji natolik, abych za to dával tolik peněz a řešil jsem  potřebu strojového parku jinak.

0/0
25.12.2011 16:11

rytíř Smyl Flek z Nohavic

nevím

jestli  je dobré brousit slabší led.

ještě že to není osmi kolka, stála by 800 tisíc...

0/0
25.12.2011 10:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.