- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"ujetí z místa nehody od 0 do 5 let vězení"
"skočit na kapotu auta = obecné ohrožení = od 12.-ti do 15 let"
To je to, proč policisté doporučují nedělat kraviny. Skočit na kapotu auta můžete i s těmi nejušlechtilejšími pohnutkami. Ale zabránit trestnému činu mohou jen policisté a školený personál. Jestli skokan neměl kaskaderské papíry a platné přezkoušení a poučení o bezpečnosti práce, skončí s maximální sazbou. Jestli na to má papíry, skončí s minimální sazbou - to je 12 let natvrdo. Na veřejnosti nesmíte skákat na kapotu jedoucího auta - pokud to není povoleno jako představení, pokud nejsou kolem cesty zábrany, pořadatelská služba a !-jezdec i skokan-! musí být profesionální přezkoušení kaskadéři.
Skákat na jedoucí vozidlo je větší zločin, než ujet z místa nehody.
roooooomsta je sen českých rodin, ten je třeba bránit i tělěm! to s tou krční páteří je kravina, i pologramotný obhájce to shodí ze stolu.
na druhou stranu jen úplný blb se snaží ujet od takovéto nehody. pro polici a pojišťovnu stačí identifikace vozu, na tom kdo to řídil už nějak nesejde. pojišťovna se bude řídit zápisem policie. daleko blbější než ujíždět od takovéto nehody je samozřejmě nasazovat vlastní život. já vím že ten klenot automobilového průmyslu má pro někoho cenu více než vlastní život, protože se na skoro tak dlouhou dobu uvázal k placení leasingu..
Ani sebelepší doktor nedokáže simulantovi, že ho nebolí krční páteř, nebo hlava.Takže pokud bude poškozený chtít,tak řidič Favoritu bude platit jako mourovatý.Jeden takový případ znám.
a to je dobře, že bude platit.....
skocil na kapotu favorita a jeho ridic ma na krku ublizeni na zdravi?To me hlava nebere.
Takze pokud me nekdo z jakehokoliv duvodu skoci na auto a zraini se pritom, ja jsem vinik?
plamenná diskuse o pirátech silnic. Který z nich to, ale, byl?
tohle nebyli pirati, to byli jen dve paka.
Co je to za hazardérskou volovinu? Fáčko je lehký s motorem vepředu, stačilo skočit zpátky do auta, vyrazit za fáčkem a ve vhodnou chvíli ho šťouchnutím zboku do jednoho ze zadních blatníků poslat buď do sloupu nebo do kamionu v protisměru.