- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
aktuální informaci. Mě spíš zajímá, jak je dnes, informace z 18 v případě počasí mi přijde zbytná
Znám lidi z dispečinku. Problémů je víc, ale za ten největší považuji nařízené šetření. Dispečer, na základě hlášení o počasí z míst, má rozhodnout o tom jestli vyjede sypač, co a kolik toho vysype. Dostane hlášení, že se dá na úseku xy předpokládat námraza do 1 hodiny. Rozum mu velí, že je třeba úsek předsolit, tudíž vyslat sypač. Pokud to udělá a nenastane očekávaný vývoj počasí, bude mu vyčiněno za plýtvání a odebrány prémie
Jako výsledek potom vidíme to, že sypač vyjíždí prakticky až na sklo a kličkuje mezi řidiči, kteří pouklízeli své auta náhodně po povrchu namrzlé silnice.
Přitom předošetření povrchu je řádově levnější než následné rozsolování. Holt šetření po česku.
(Nemluvím o tom, že posyp často zajišťuje třetí strana, která může mít pracovní morálku na hadry, popř. musí taky přece ušetřit)
Je zimni obdobi a to nekdy pada snih,mrzne a fouka
a Vánoce byly povětšinou na sněhu...
jojo..před válkou bylo všechno lepší
K tomu bych měl dotaz, jak se předjíždí pluh, co jede na dálnici v levým pruhu? Smím ho předjet z prava nebo je to nepovolený a riskantní manévr (krom toho že v okamžiku předjíždění mi sype kvanta hnusů na sklo)? Víte někdo? Díky.
Článek by si měli přečíst všichni rádoby řidiči aby nebyli nemile překvapení. Třeba že silnice na otevřeném prostranství která je mokrá, teplote kolem nuly nebo dokonce pod ní a fouká vítr. Že by taková cesta mohla být namrzlá tudíž nemůžu letět jako v létě ve 20° nad nulou
Já když se podívám ven,tak je jasno,svítí slunce a sníh jsem naposledy viděl minulý rok.
Tak jsem do diskuze šel jenom proto, zda tu bude takový příspěvek a ono je hned první Nikde se nepíše, že je to něco neobvyklýho, snad ne??? Jsou to pouze informace o aktuálním dění...