- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
je, že jsou zkoušeni žáci co umí a učitelé když neumí něco naučit či prostě nenaučí, to nikdo nezkontroluje.
Poznal jsem, ře se však naučili učitelé moc dobře chvástat o tom, jak jsou dobří.
Právě. U syna je nedělali, navíc je ještě nemocný, před chválí jsme všechno projeli (je v 5. třídě). Cokoli brali umí 100% (jedničkář), ale třeba v AJ některé výrazy neměli, nebrali, s tím měl problém. Nebylo toho moc, ale když nezná třeba 3-4 klíčová slova ze článku protože je neměli, tak to ale není jeho chyba. Nejsou společné osnovy = pak dítě nemusí v 5. třídě vědět jak se řekne medůza nebo číšnice. Mimochodem specielně medůzu (jellyfish) nepovažuji za slovo, které je jaksi základní a mělo by ho nutně znát dítě učící se AJ třetím rokem na ZŠ... Že nebrali "tall" a "quite" už mě irituje krapet více .
To určitě, když se zjistilo, že polovina žáků páté třídy neumí odečítat . Tak vysokou nastavenou laťku si ministerstvo také mohlo odpustit - co to komu řekne, když zjistíme, že třebas jen desetina žáků nezvládla testy nastavené pro čtyřkaře? To je teda děs!
Procházel jsem si test z matiky a asi jsem příliš inteligentní nebo ( a stím bych souhlasil spíše) jsou ty testy schválně dělané tak je že zvládne každej kdo umí dobře číst. Nezlobte se ale pokud za 15 let co jsem ze školy venku klesla takto kvalita našeho přírodovědného vzělání na základní škole pak se nedivím, že jsme národem bez schopnosti technického vývoje.
1. na co konkrétně šlo těch 92 milionu, požaduji přesný rozpočet akce. Absolutně nechápu jak jeden počítačový program, který je na víc šitý horkou jehlou může stát takové nehorázné peníze.
2. Proč není využit pro testování internetový elearingový program, například Moodle, který umožňije mnohem zajímavější tvorbu testů včetně obrázků, možnosti několika způsobů odpovědí, přiřazování, vyhledávání, odpovědi slovy a je pod volnou licencí? Navíc dokáže otázky namíchat z databáze, namíchat odpovědi a hlavně hodnocením špatné odpovědi minusovými body eliminovat statisticky správné odpovědi takzvaným náhodným výběrem. To co se tu předkládá je taková hra ve stylu Vole Bum.
3. Proč jsou v testech, které se odesílají bůhví kam, které mají sloužit ke statistice jména a příjmení žáků?
4. Proč mají všichni stejné otázky a nikoho nezajímá opisování - tedy vlastně okoukávání ze sousedních monitorů?
Takového řešení bych si představoval vyšší. když už při tak malém množství testů se jich téměř procento ztratí, jak to pak asi bude vypadat při vysokém zatížení systému. Asi dost hrůza, amatérismus...
... je tak důležité, zda došli, nebo je důležitější k čemu je chtějí použít.... a nakonec to dopadne jako s maturitami, kde se veřejnost nic nedoví
Jako neúspěch bych bral i kdyby nedošel jeden test. Idnes se tady rozplývá nad tím, že jich nedošlo 52. Asi jsem nějaký divný a Dobeš si zaslouží ten titul od prezidenta - "Nejlepší ministr školství".
nebo jedný škole řachnul net.
Tedy v 21. století je to ůžasný uspěch. Tleskám! Bravo!
Člověk se pak cítí strašně méněcenný, když kolem kamarádi mávají papírem, kde mají černé na bílém, že jsou géniové a on nic - ani potvrzení, že je ouřední blb.
Bordel ve školství prosím neprohlubovat. Dík.