Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Žalobci posílají Trpišovského k soudu za vybržďování na dálnici D1

Krajské státní zastupitelství v Praze podává obžalobu na Aleše Trpišovského, známého jako "pirát 2222". Za vybržďování řidičů na dálnici D1 loni v prosinci mu hrozí až 12 let vězení. Obžalován bude z pokusu o těžké ublížení na zdraví.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

antimultivitamin

Patří mu to

Já bych obžalobu tedy rozšířil na pokus o vraždu a veřejné ohrožení, ale v Kocourkově musíme být vděční i za drobný náznak spravedlnosti.

0/0
14.12.2011 10:01

René, já a Rudolf

hurááá

doufám, že se brzy bude vybržďovat s Lacinou ve sprchách ;o))

0/0
13.12.2011 23:52

x_pavel

Re: hurááá

tak zrovna Lacina je normalni clovek, kterymu ruplo v bedne. Tohle je ale normalni magor.

0/0
14.12.2011 8:24

antimultivitamin

Re: hurááá

Normální

člověk, kterému ruplo v bedně = magor! :-)

0/0
14.12.2011 9:57

Leinad

Re: hurááá

Navíc Lacinovo auto ani nebylo moc poškozené. Co by se stalo, kdyby se řidička nelekala a netočila volantem doprava? (nemám jí to za zlé)

0/0
14.12.2011 11:22

Gilgameš

Je tady snad někdo..

Je tady snad někdo, kdo ho hájí??;-€;-€

0/0
13.12.2011 23:18

Hooky

Re: Je tady snad někdo..

Co to je za otázku? Tak snad jeho obhájce, ne?

0/0
13.12.2011 23:21

Mitchell

Re: Je tady snad někdo..

Co je to za odpověď, On je snad TADY jeho obhájce?

0/0
13.12.2011 23:24

Hooky

Re: Je tady snad někdo..

Tak jeho obhájce snad nemá zákaz diskutovat? Nebo ano? Opět nějaký nový výklad pravidel?

0/0
13.12.2011 23:27

Mitchell

Re: Je tady snad někdo..

A tys tady jeho právního zástupce zaregistroval? Já nikoliv. Otázka nezněla, jestli tu může být, ale jestli tady je někdo, kdo ho hájí. Fakt máš asi problém s textem.

0/0
13.12.2011 23:32

Hooky

Re: Je tady snad někdo..

To nemůžeš vyloučit, třeba se dobře baví, tak nepruď. Problém s textem máš zřejmě ty: když není text jednoznačný, znamená to, že umožňuje min. dvojí výklad. To, že někdo upřednostní jiný výklad než ty, neznamená, že jen ty máš patent na rozum.

0/0
13.12.2011 23:36

Mitchell

Re: Je tady snad někdo..

Od člověka, který je schopen nevidět v jedné větě celé slovo a tvrdit, že v daném paragrafu to slovo není, to opravdu sedí. :-)

0/0
13.12.2011 23:39

Hooky

Re: Je tady snad někdo..

Konfucius? ...

0/0
13.12.2011 23:43

Hooky

Re: Je tady snad někdo..

Otec Fura?

0/0
13.12.2011 23:43

Mitchell

Re: Je tady snad někdo..

Nikoli. Tvůj pokřivený výklad §18, odst. 2 Zákona o provozu na pozemních komunikacích, kde dle tebe není zmínka o bezdůvodně ani důvodně pomalé jízdě. Zkus si to přečíst znovu a pomalu, třeba tam objevíš nové slovo.

0/0
13.12.2011 23:46

vlahos_rosret

Re: Je tady snad někdo..

ty jsi vazne sasek :)

0/0
14.12.2011 9:07

Gilgameš

Re: Je tady snad někdo..

Pokud má prasečí žaludek tak možná...:-/

0/0
13.12.2011 23:26

Hooky

Re: Je tady snad někdo..

Tučné palmáre mu tu drobnou nevolnost jistě eliminuje. :-)

+1/0
13.12.2011 23:28

Mitchell

Re: Je tady snad někdo..

Jo, v tomhle s tebou souhlasím.

0/0
13.12.2011 23:32

Fotze

bajo.ano

A vlastně máte pravdu všichni účastníci silničního provozu jsou překážky a už jsme zase u pana Trpišovského on taky vlastně objížděl překážku všichni jen tak objíždíme překážky a když je na vozovce např.strom,kamení,díra.tak to vlastně rychle předjedu a ujedu co kdyby mě ta překážka chtěl znova vstoupit do vozovky a stát se překážkou.

Vy jste ale geniální klobouk dolů.

0/0
13.12.2011 22:38

bajo.ano

Re: bajo.ano

korunu vám za lichotku nedám, to bylo řečeno právníkem, když jsem měl jít ke komisi za dopravní přestupek a šel jsem se napřed poradit s odborníkem ;-)

0/0
13.12.2011 22:40

Hooky

Re: bajo.ano

Váš výklad svědčí jen a pouze o tom, že o tom zákonu nic nevíte, zřejmě ani o jiném. Interpretace má svá pravidla. Pokud je neznáte, nepokoušejte se. Jen se tím znemožňujete. Mimochodem, díru nepředjete, ale objedete. :-)

0/0
13.12.2011 22:41

Fotze

Re: bajo.ano

To bylo na mě nebo na toho geniálního rozumbradu pro kterýho jsem to psal?

0/0
13.12.2011 22:43

Hooky

Re: bajo.ano

O díře jste psal vy, pokud vím? Nebo už je to jinak, jak je tady zvykem.

0/0
13.12.2011 22:44

Fotze

Re: bajo.ano

Uff ale já to psal jak to myslí pan bajo.ano

0/0
13.12.2011 22:46

Mitchell

Re: bajo.ano

Platí to ti naopak - jedoucího cyklistu nelze objet, ale pouze předjet. Pokud bys přistoupil na to, že cyklista omezuje plynulost provozu a tudíž je pžekážkou, pak by totéž muselo platit na koňské povozy, na traktory, pak třeba na Avie plazící se do kopce třicítkou, následovaly by nezkušené řidičky a důchodci v klobouku jedoucí kolem šedesátky a končilo by to u kamionů, protože jedou jen 85 km/h a ty můžeš jet 90 a tudíž tě omezují a narušují plynulost provozu.

Už chápeš ten nesmysl, který tu obhajuješ?

0/0
13.12.2011 22:45

Hooky

Re: bajo.ano

Každé ustanovení, které něco definuje je předmětem interpretace. A ta má svá pravidla, třeba to, že nelze žádné ustanovení vykládat samostatně, bez souvislostí s dalšími ustanoveními téhož či jiného zákona. Dokonce ani v rozporu se smyslem a účelem zákona. Zde jsou mimochodem kriteria nastavená pojmy "ohrožení" "bezpečnosti" a "plynulosti" "provozu". Pokud si neumíš vyložit jejich obsah a aplikovat jej na každý jednotlivý případ, těžko pochopíš.

0/0
13.12.2011 22:49

bajo.ano

Re: bajo.ano

pán je právník ? 8-o

0/0
13.12.2011 22:52

Hooky

Re: bajo.ano

1) to se nesmí? 

2) k diskusi tady vysokou školu nepotřebuju - mám slušné základy ze střední ;-)

0/0
13.12.2011 22:54

Mitchell

Re: bajo.ano

Ale já si to právě vyložit umím. A pokud budu postupovat podle tvého principu (cyklista ohrožuje plynulost provozu, tudíž tvoří překážku silničního provozu), pak tentýž výklad platí i na výčet těch příkladů, keré jsem uvedl výše.

0/0
13.12.2011 22:55

Hooky

Re: bajo.ano

Pokud budeš postupovat ve výkladu s ohledem na DALŠÍ ustanovení i téhož zákona, tak k takovém nesmyslu nedojdeš!

ad nezkušená řidička, to snad ani nebudu komentovat - nevím, proč by baba bez zkušeností nemohla jet plynule a bezpečně - někdo jezdí x let a stále jako prase

ad důchodce jedoucí šedesátkou  - no v obci no comment, mimo obec bezpečnost zcela jistě neohrožuje, spíš plynulost, a to při obou podmínkách jaksi nestačí

atd. unavuje mé tu dávat rozumy lidem, kteří plácají a nesnaží se samovzdělávat ...

0/0
13.12.2011 23:00

Mitchell

Re: bajo.ano

A která DALŠÍ ustanovení zákona máš na mysli? Trochu mám problém sledovat tvé myšlenkové pochody, tak abych nečetl ten zákon už asi po třicáté a něco mi neuniklo (ne nečetl jsem ho devětadvacetkrát dnes večer, to už dříve).

Ad řidička a důchodce - pokud pojedou MIMO OBEC (doufal jsem, že pochopíš, že se o rychlosti 60 km/h nezmiňuji v souvislosti s jízdou v obci) tou šedesátkou v místech, kde jsou běžné podmínky, dobrá viditelnost, dobrý povrch vozovky atd. atd., pak omezují plynulost provozu bezdůvodně pomalou jízdou. A podle tvého výkladu (s ohledem i na §2) by tvořili i oni překážku silničního provozu. Už konečně chápeš tu absurditu, kterou se nám tu snažíš vnutit tím, že cyklistu (samozřejmě jedoucího) bereš jako překážku silničního provozu?

0/0
13.12.2011 23:12

bajo.ano

Re: bajo.ano

;-D;-D chjó, ale ono to tak fakt je, a když ti to odborník dá na papír i s odkazy ;-D;-D měli jste vidět tu komisi

0/0
13.12.2011 22:49

Fotze

Re: bajo.ano

No na dětským dopravním hřišti kde jste dělal průkaz cyklisty asi žádnej odborník nebyl a Váš dedeček co Vám udělal ten dopravní právní rozbor dělal řidičák ještě za Masaryka.Takže se chce podívat na nová pravidla silničního provozu.

0/0
13.12.2011 22:55

bajo.ano

Re: bajo.ano

milý pane, já se ježděním živil,když vy jste tahal kačera a lejnu říkal koko :-P!!

0/0
13.12.2011 22:56

Mitchell

Re: bajo.ano

A jakou komisi máš na mysli?

0/0
13.12.2011 22:56

Fotze

Re: bajo.ano

on myslí politickou komisi.

0/0
13.12.2011 22:58

bajo.ano

Re: bajo.ano

v podstatě byla politická (ta komise), páč všichni až na jednoho, patřili straně modrých havranů jo a jedna byla nestranicí, bába jedna princmetálová

0/0
13.12.2011 23:02

bajo.ano

Re: bajo.ano

komise která řešila vážný dopravní přestupek(přejetí dvojité čáry nepřerušované) a předjíždění koňského povozu včetně cyklisty, který si to šněroval před tím povozem, na pověřeném úřadě;-D

0/0
13.12.2011 22:59

Fotze

Re: bajo.ano

znáte to moudřejší ustoupí.jdu spát už mě nebavíte.A přeju Vám hodně štastných předjížděných překážek na pozemní komunikaci a objíždění účastníků silničního provozu na pozemních komunikací.Zdar soudruhu

0/0
13.12.2011 23:04

Mitchell

Re: bajo.ano

No, ale přestupkové komise už u nás nějakou tu dobu neexistují. Přestupky, nejsou-li projednána na místě, řeší místně příslušný úřad obce s rozšířenou působností. A tam je zpravidla úředník, který má tato řízní na starosti. Jestli ty nás tady tak trochu nehoupeš. :-)

0/0
13.12.2011 23:06

Hooky

Re: bajo.ano

Jsi nenapravitelný právní analfabet, ale máš tu nebetyčnou drzost se navážet - tvé pozornosti doporučuju třeba § 53 odst. 3 přestupkového zákona !

0/0
13.12.2011 23:10

Mitchell

Re: bajo.ano

Hlavně že jsi ledabyle přeskočil odstavec 2 téhož paragrafu. Ty JUDr. Sokole. ;-D

0/0
13.12.2011 23:16

Hooky

Re: bajo.ano

Jakou to má souvislost s tvým tvrzením, že přestupky už neprojednávají komise???

0/0
13.12.2011 23:19

Mitchell

Re: bajo.ano

Takovou, že dopravní přestupky řeší místně příslušný úřad ORP a nikoli přestupková komise, jak už jsem jednou psal.

0/0
13.12.2011 23:21

Hooky

Re: bajo.ano

marnost

0/0
13.12.2011 23:24

Mitchell

Re: bajo.ano

Marnost je to s tebou. Mám k problematice provozu celkem blízko, stejně tak jsem v kontaktu s lidmi z úřadu ORP. A vím, jak řeší dopravní přestupky. Žádná komise, ale rozhoduje jeden úředník jako správní orgán.

0/0
13.12.2011 23:35

Leinad

Už mi cyklista nebaví

Proč nedostali pokutu ti, které Trpišovský mimo obec předjel zprava?

(Neomlouvám vybržování a jsem pro to, aby byl potrestán.)

0/0
13.12.2011 22:20

bajo.ano

Re: Už mi cyklista nebaví

u toho podjetí zprava asi policajti nebyli, přijeli zřejmě až k té nehodě ;-)

0/0
13.12.2011 22:24

Leinad

Re: Už mi cyklista nebaví

A zcela jistě při vyšetřování něco zjistili.

Defaultní stav přeci je "může za to ten vzadu, nedodržel rozestup" a něco policajty přimělo k tomu, aby se takto nerozhodli i v tomto případě, zvláště v případě řidiče dražšího auta.

0/0
13.12.2011 22:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.