Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rotvajleři, kteří zabili ženu, jsou v útulku vystrašení. Žili na kšeft

Dům, v němž smečka rotvajlerů v pátek napadla a zabila šedesátiletou majitelku, sloužil podle všeho jako takzvaná množírna psů. Zvířata tu přežívala jen za účelem rychlého plození štěňat a jejich prodeje. Z 25 psů je 17 štěňat a dvě dospělé feny jsou březí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

viveka

Tak dcera té mrtvé už se prý o psy zajímala

a chce je zpátky.

0/0
13.12.2011 13:31

MeGabovo

To je zloby kvůli velkým psům…

Já mám zkušenost, že v naprosté většině případů si velké psy pořizují lidé, kteří znají jejich sílu a předchází nebezpečím. Všichni velcí psi, se kterými jsem se dosud setkal na veřejnosti, patřili do kategorie mazel. Naopak jsem se už setkal s mnoha vyloženě agresivními podvraťáky, jezevčíky, čivavami a pudly, z nichž některé jen několik sekund dělilo od okamžiku, kdy bych je kamenem, klackem nebo pohorou zabil nebo alespoň zmrzačil. Naštěstí se zatím vždycky dali v poslední chvíli na ústup. Kdo by totiž s takovými malými psi chodil na cvičák. Vždyť ti nikomu neublíží, ne? :-/

0/0
13.12.2011 9:25

viveka

Re: To je zloby kvůli velkým psům…

Podle toho, co čtu, jediný agresivní a nebezpečný jste vy.

0/0
13.12.2011 11:23

MeGabovo

Re: To je zloby kvůli velkým psům…

Z důvodu nepochopení psaného textu jste se vyautoval/a z diskuse.

0/0
13.12.2011 13:04

dana33

Re: To je zloby kvůli velkým psům…

To trochu prehanite. My jsme meli male psy a jejich nasledovnik byl velky dalmatin-labrador z utulku. 9 let, umrel v 16. Zjistila jsme, ze velci psi jsou nejak rozumnejsi. Ti mali jsou nekdy hystericti, rikam takovym jedovati trpaslici. Myslim si ale, ze malymi zoubky zadnou skodu nenadelaji a dobre vychovani velci psi si jich nevsimaji, i kdyz na ne utoci. Treba utoci ze strachu, nevim, ale zazila jsem to uz casteji. Ted mame zase velkeho psa z utulku fenku. Vzali jsme si ji v 6 letech a uz ma 13. Taky rozumna a hodna. Kdyz to srovnam, meli jsme oboje, chci uz vzdycky vetsiho psa....

0/0
13.12.2011 13:29

MeGabovo

Re: To je zloby kvůli velkým psům…

Ti psi, u nichž jsem zcela vážně přemýšlel, že je jakkoli brutálním způsobem usmrtím, byli jezevčík a na jiném místě jiný jezevčík a o něco větší podvraťák. Tito dva nebyli hysteričtí. Přiběhli k nám a chystali se k útoku na nás uprostřed lesa. V životě jsem neměl větší strach o své zdraví. Psů se jinak nikdy nebojím, mám k nim jen respekt.

0/0
13.12.2011 14:33

MeGabovo

Re: To je zloby kvůli velkým psům…

Ještě dodávám. Několik majitelů rotweilera mě varovalo, že jejich pes je ostrý a ať se k němu nepřibližuju. Když jsem k nim přesto přišel a dodržel jsem aspoň základní pravidla o přístupu k neznámým psům, vždycky se projevili jako mazli :-). Zato některé malé bestie, jejichž majitelé na výchovu kašlou z důvodů již popsaných, na mě často nepřátelsky vrčely a chňapaly po mně, přičemž jejich majitelé mi ještě drze (nebo přiblble?) tvrdili, že ten jejich pes je hodný.

0/0
13.12.2011 14:43

dana33

Tak premyslim

Jako majitel psa nad timto pripadem premyslim. Dcera neuveritelnym zpusobem tyrala zvirata, matka v tom pokracovala. Sousedum to zrejme bylo jedno, urady nezakrocily. Dopadlo to tragicky a vinni jsou nakonec ti psi, kteri celou dobu trpeli? Pujdou na popravu? Opravdu zajimavy pohled jak humanni jsou lide.

+2/0
12.12.2011 20:51

dana33

Re: Tak premyslim

Premyslim dal po precteni diskuze. Kolik sadismu, hrubosti a nenavisti proti tyranym zviratum. Kolik nadavek a urazek proti lidem, co maji radi psy. Myslim, ze by nekterym diskutujicim opravdu pomohla psychoterapie. No, ale oni uz jsou dost potrestani svou nestastnou povahou. Zitra rano pujdu se svym psem do lesa, potkam spoustu bezva liidi, uziju si prirodu a cerstvy vzduch a vzpomenu si na ty tyrane psy s pranim, aby si takovou krasnou prochazku alespon nekdy v dalsim zivote uzili taky. Trebaje nekdo zachrani, vyse uvedenym diskuterum s pokrivenym charakterem nepomuze asi uz nikdo.

+2/0
12.12.2011 21:36

Dr. Fe (21)

Re: Tak premyslim

Víte kolik lidí budete zítra ráno se svým čoklem zbytečně otravovat a zkazíte jim příjemnou procházku, vy pokřivenej charaktere ? !  Začněte u sebe. Škodíte lidem v okolí, ale máte plná ústa moralismu a hodnocení ostatních. Rv

0/0
12.12.2011 22:48

dana33

Re: Tak premyslim

Urcite nezkazim, me i meho pejska maji naormalni lidi radi, protoze jsme hodni a pratelsti k lidem, k detem i jinym pejskum a mame radost, ze jsme na svete. Ovsem u Vas si delam starosti, jestli je vsechno v poradku.

Ani bych Vas nechtela potkat.....

+2/0
12.12.2011 23:25

dana33

Re: Tak premyslim

Uz podle zpusobu vyjadrovani je videt, kdo tady je pokriveny charakter. Abych Vam udelala radost, jeste sdelim, ze kazdy mesic odvadim neco ze mzdy na podporu psich utulku a organizaci 4 Pfoten, ktera pomaha tyranym zviratum. Preji klidnou noc a hezke spani!

+2/0
12.12.2011 23:31

viveka

Re: Tak premyslim

Pane, vás určitě otrávit nelze, vy jste už naplno otráven jedem vlastním.

0/0
13.12.2011 6:56

vidocqcz

hm

Majitelka dostala co zasloužila.

+2/0
12.12.2011 20:30

studuji VŠ cenzorskou

může vycvičený pes udělat chybu?

?

0/0
12.12.2011 18:44

Big-M

Re: může vycvičený pes udělat chybu?

Ovšem, nikdo není dokonalý, ani člověk, ani pes.

+2/0
12.12.2011 18:56

studuji VŠ cenzorskou

zase další

hodní pejskové, co už dávno zapomněli, že jsou šelmy psovité....a fuj ten zlý člověk je donutil chovat se jako zvířata!no toto

0/0
12.12.2011 18:41

dana33

Re: zase další

Zavrit Vas do klece bez jidla a vody s vlastnimi vykaly, videla bych rada, co by to udelalo za mesic s Vami, pane tvorstva.

+5/0
12.12.2011 18:49

Big-M

Re: zase další

přesně!

+2/0
12.12.2011 19:00

Rapid B

máme doma křížence rotvajlera

Proč by měli být psi utraceni? Pokud bych neměla doma už své dva psy, tak bych si s klidem pořídil dva rotvíky. Každý pes zaútočí pokud se cítí vystrašený, ohrožený. Znám případ, kdy napadl starší paní i její vlastní jezevčík a ukousel jí prst na noze. Rotvajleři jsou psi, kteří se dají bezproblémů vycvičit, jsou poslušní a NEMAJÍ VROZENOU AGReSIVITU.

Doma máme křížence rovajlera  a je to větší mazel než druhý pes- labrador. Pes bude vždy jen takový, co z něho utělá člověk. Především člověk nese odpovědnost za svého psa (kočku, atd)

+2/0
12.12.2011 17:03

Evik1970

VÁŽENÍ PŘÁTELÉ CO JE TO BOJOVÉ PLEMENO???

BOJOVÉ PLEMENO NEEXISTUJE,,TO JSI JEN VYTVOŘILI LIDI--DÁLE BYCH CHTĚLA PODOTKNOUT ŽE ROTVAJLEŘI CHOVÁM CCA 16 LET A ZA SVŮJH ŽIVOT JSEM JICH MĚLA 6 A NYNÍ JEŠTĚ 2 VLASTNÍM-NIKDY JSME NEMĚLI ŽÁDNÝ PROBLÉM,,BUDIŽ LIDEM KALIBRU JAKO ZDE ONA DÁMA ABY SE KONEČNĚ PSI ZAČALI BRÁNIT SAMI,KDYŽ JIM NIKDO NEMOHL POMOCI,,TAKOVÁ ŠTĚŇÁTKA NĚCO DENNĚ SPOŘÁDAJÍ ;PŘED NĚKOLIKA LETY VÝŽIVA 9 ŠTĚŇAT STÁLA KOLEM 20 000 TAK KOLIK BY MUSELA STÁT DNES,,CHUDINKY MALÝ CO ASI JEDLI A TY CHATRČE VE KTERÝCH ŽILI SAMA BYCH TU ŽENSKOU NĚČÍM PŘETÁHLA KDYBY TO BYLA MOJE SOUSEDKA ALE LIDÉ JSOU SLEPÍ ABY NEMĚLI NÁHODOU NĚJAKÉ PROBLÉMY--VŠEMU SE DALO ZAVČASU VYVAROVAT A ŽÁDNÝ ROTVAJLER NENAPADÁ JEN TAK,,POKUD JAK SE PÍŠE SE BOJÍ CHUDINKY VŠEHO CO SE ŠUSTNE TAK SNIMA NEBYLO URČITĚ JEDNÁNO V RUKAVIČKÁCH A CO SI BUDEME NAMLOUVAT ŽE JAKÝ KOLIV PES KDYŽ S NÍM BUDE ŠPATNĚ ZACHÁZENO JEDNOU VYSTARTUJE,,,,,,,;-O

0/0
12.12.2011 17:02

vidocqcz

Re: VÁŽENÍ PŘÁTELÉ CO JE TO BOJOVÉ PLEMENO???

Bojové plemeno má akorát bojový majitel.

0/0
12.12.2011 20:31

viveka má ban

Re: VÁŽENÍ PŘÁTELÉ CO JE TO BOJOVÉ PLEMENO???

Bojové plemeno je takové plemeno, jehož pokousání může být vzhledem k velikosti vážné, a které bylo šlechtěno za účelem boje, ať už proti lidem (armádní psi, služební psi, lovci otroků) nebo proti jiným psům (zápasy).

0/0
12.12.2011 21:09

glumik

Re: VÁŽENÍ PŘÁTELÉ CO JE TO BOJOVÉ PLEMENO???

A to je oficiální stanovisko nebo Vaše myšlenka? Jen se ptám :-)

0/0
12.12.2011 21:32

dana33

Re: VÁŽENÍ PŘÁTELÉ CO JE TO BOJOVÉ PLEMENO???

V Nemcku byl nazev bojovi psi nahrazen nazvem nebezpecni psi. Landeshundegesetz NRW. 1. Kategorie- nebezpecni psi: Pitbull,American Staffordshire Terrier,Bullterrier.

2. Kategorie- psi vybranych plemen: Alano,American Bulldoge,Bullmastiff,Mastino Espanol,Fila Brasileiro, Dogo Argentino,Rottweiler, Tosa.

3. kategorie: ostatni velci psi pres 20 kg nebo 40 cm vysoci.

Vsichni tito psi musi byt hlaseni na poradkovem urade a plati pro jejich vlastnictvi predepsana pravidla. Vyraz bojovy pes se uz nepouziva. Drive byli takto oznacovani psi 1.kategorie.

0/0
12.12.2011 22:00

viveka

Re: VÁŽENÍ PŘÁTELÉ CO JE TO BOJOVÉ PLEMENO???

Ani jedno, ani druhé. Přebrala jsem definici, kterou jsem se dočetla jinde (dost možná že to byl něčí názor) a připadla mi výstižná. Ten pojem totiž mezi lidmi existuje a pokud s ním máme pracovat je potřeba se shodnout, co obnáší.

0/0
13.12.2011 6:55

dana33

Re: VÁŽENÍ PŘÁTELÉ CO JE TO BOJOVÉ PLEMENO???

Vyraz bojove plemeno se pouzival v Nemecku: Kampfhunde, byli mineni psi, kteri se pozivali v psich zapasech. Tito psi maji snizenou hladinu bolest.Tento vyraz uz v zakone neexistuje, byl nahrazen vyrazem: Gefährliche Hunde. Nebezpecni psi.

0/0
12.12.2011 21:40

Prngr1

Utratit

samozřejmě utratit - co s nima?

jinak už slovo pejsek a pejskař nesnáším

pejsek je málokdy opravdu pejsek - je to pes a nebo čokl

a pejskař je zhusta spíš prase - víme, co se válí po ulicích

+2/0
12.12.2011 15:36

viveka

Re: Utratit

Vinice už utracena byla.

+4/0
12.12.2011 15:49

Katka K.

Re: Utratit

takže - stejně tak utrácet třeba bezdomovce apod.?

0/0
12.12.2011 16:03

nezavislypolitologamater

Re: Utratit

.... je vidět, že v tom máš jasno.

+1/0
12.12.2011 16:08

Zefram Cochrane

Re: Utratit

Mám rád jednoduché lidi, ti hned věd co je správné a co ne. Sice většinou nemají pravdu, ale budou se o tu svoji "pravdu" hádat, vidí vše jen černobíle bez možných odstínů.

+4/0
12.12.2011 16:33

dana33

Re: Utratit

Muzu Vas zklamat zive bytosti se tak pro nic za nic neutraceji. Zaplat Pan Buh rozhoduji o takovych vecech jini lide nez Vy. Vase vyrazy ukazuji, co jste za cloveka, to je mi kazdy pes milejsi. Bezte  s vasi nenavisti a primitivismem k doktorovi, jestli Vam  neni pomoci. Oni takovi lide plni nenavisti nenavidi i sebe sama.

+2/0
12.12.2011 18:46

2Mac7

Re: Utratit

majitelé psů se nijak nevymykají průměru naší společnosti, podívejte se na kupy oslintaných nedopalků na zastávkách, na černé skládky, na nepořádek v parcích, v lesích ......naše společnost je společnost nepořádných a hloupých lidí.

+2/0
12.12.2011 19:08

dana33

Re: Utratit

No jo, psi hromadka je sice nechutna, ale po desti se rozlozi na prirodni hnojivo. Takovy stary olej vylity do lesa je trochu neco jineho.

+2/0
12.12.2011 19:15

pirate46

Re: Utratit

samozřejmě - ta babizna si to zasloužila, co s ní?

jinak už slovo množírna a týrání psů nesnáším

člověk je málokdy opravdu člověk - je to bestie nebo hajzl (vraždy, znásilnění, krádeže, přejetí autem, ničení přírody,...)

a člověk je také spíše prase - víme, kolik odpadků (na exkrement dvakrát zaprší a je pryč) se válí po ulicích

0/0
14.12.2011 19:07

Gustav Nečas

chudáci psi, ten můj "pomáhá" při každé práci

a dokáže lovit vše od rýče na zahradě, přez koště a jako zákusek si dá celý vysavač v akci. Pochopitelně když dostane povel, tak toho nechá, potom už zbytek práce jen sleduje s ublíženým výrazem, že si také odstřižení od veškeré legrace nazaslouží.

Musím ale přiznat, že při rytí je velmi užitečný, každou vyrytou hroudu pěkně rozhrabe a jako vedlejšíá ještě staví na zahradě metro.

Tito psi jsou ztrápení chudáci, ale bohužel asi nejsou jediným případem velkopěstírny štěňat. Častokrát tato štěňata také nemají šťastný život a konží na nelegálních psích zápasech. Bohužel jak pěstírny, tak zápasy bývají objeveny jen podobnou náhodou.

+2/0
12.12.2011 14:44

bukovski

Chudáci psi,

paní má co si zasloužila. Takováto "množírna" není jistě výjimkou, bohužel na vsi se dost často považují zvířata za zdroj peněz a když je někdo takovýto dobytek, jako byla paní, tak to hospodářství podle toho vypadá.

+8/0
12.12.2011 14:02

volmut

Re: Chudáci psi,

Absolutně souhlasím.

+1/0
12.12.2011 15:18

karliak

Re: Chudáci psi,

Tez souhlasim. Ikdyz nebyly jeji, mela na tom podil. Jestli byly psy jeji dcery, mela tam bejt jeste jeji povedena dcerenka, ac je to ode me "nemoralni"

+1/0
12.12.2011 15:37

dana33

Re: Chudáci psi,

Divim se, ze je takove trapeni zvirat vubec dovolene. Neuznavan pestovani zvirat na vydelek a moje 3 psy jsem mela vzdycky z utulku . Pomohla jsem zviratum v nouzi a ziskala jsem vdecneho kamarada.

+2/0
12.12.2011 18:53

viveka

Tak držím palce, ať se z toho pejskové dostanou

a zažijou ještě hezké časy R^

+9/0
12.12.2011 13:47

Pohodomil

Re: Tak držím palce, ať se z toho pejskové dostanou

Pejskové??? Myslíš ty lidožrouty? 8-o

0/0
12.12.2011 14:03

+Moravian+

Re: Tak držím palce, ať se z toho pejskové dostanou

Oni tu pani snedli? I jdi ty brebto pomateny...

+1/0
12.12.2011 14:22

Big-M

Re: Tak držím palce, ať se z toho pejskové dostanou

možná by měli, za to týrání hladem

0/0
12.12.2011 18:57

dana33

Re: Tak držím palce, ať se z toho pejskové dostanou

Musi si je vzit nekdo, kdo ma zkusenosti a venovat jim hodne casu. Myslim, ze budou obtizni, maji trauma a psychicke problemy. Mame vzdycky psy z utulku a na zacatku je to nekdy tezke, nez pochopi, ze maji natrvalo hezky domov, bez tyrani.

+2/0
12.12.2011 18:58

viveka

Re: Tak držím palce, ať se z toho pejskové dostanou

To ano, ale až to pochopí, tak právě ti, co zažili krušné časy, jsou nejvděčnější.

+1/0
12.12.2011 19:00

dana33

Re: Tak držím palce, ať se z toho pejskové dostanou

Predposledniho psa jsme si vzali kdyz mel 9 let, krizenec labradora a dalmatina. Zavreny v kotci, kde ho deti ostrelovaly balonem a pichaly tycemi. Majitele ho dali do utulku. Kdyz videl deti, dostal zachvat paniky. Jak jsem potkala venku deti, dala jsem ho voditko a sla jim z cesty. Jinak se zazil po pul roce, nesmirne inteligentni a hodny pes. Dozil se 16 let a nikdy se nic nestalo.

+2/0
12.12.2011 19:13

Big-M

Re: Tak držím palce, ať se z toho pejskové dostanou

byly to dost smutné záběry

+1/0
12.12.2011 19:01

jeliman

Ortodoxní pejskaři to neradi slyší, ale je to tak,

Jakákoli složitější mozková struktura se může "pokazit", byť byla sebevycvičenější: vlivem nádoru, virové nebo bakteriální infekce, stářím (fyziologické změny), neurózou(nekompenzovaná bolest, dlouhotrvající hladovění) atd. Pokud nositel takto poškozené mozkovny je malá, relativně neškodná hračka, hrozí relativně malé nebezpečí "poškození" chovatele i jeho okolí. Pokud je to mnohakilové tele se zabijáckým instinktem, nebude ani vteřinu váhat a napadne kohokoli (včetně svého cvičitele a živitele) a nekomromisně ho zmasakruje. Nemá to nic co dočinění s výchovou, nebo plemenem, funguje to obecně(bohužel i u člověka). Proto vyjádření typu: "Dobrácký pes, dítěti by neublížil" může říct jen trouba, nebo zakuklený potenciální majitel vražedné zbraně.

+4/0
12.12.2011 13:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.