- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To, že nepoznají větné členy, bych ještě brala, mně to dřív taky moc nešlo.
Ale nepoznat z textu, že je to bajka, to už mi přijde trochu moc. To už není o tom učit se podle slov některých lidí "blbosti", ale o tom dávat v té škole aspoň trochu pozor.
Nevím, proč spousta lidí brání žáky na základních školách. Ze základní školy jsem rok a půl a to bylo samé chlastání a hulení a neučili se nikdy.
Ty děti by nebyly tak blbé, kdyby dokázaly udržet pozornost a aspoň trochu se naučit.
PS: hodně lidí říká, že takové blbosti není potřeba umět, ale některé věci jsou prostě základní a když je neumíte, vypadáte jako pitomec. Není to zas tak těžké :).
Včera v 13:59 reagoval uživatel redi na můj příspěvek z 13:35. Dnes jsem se díval, zda nebyla reakce na moji odpověď a nemohl jsem to najít. Pak jsem zjistil, že je ve smazaných. Podle mě je takový postup nešťastný, protože mě jeho přirovnání v kontextu odpovědi neuráží a pokud on si spojí, že příspěvek byl smazán na můj popud, právem si bude myslet, že jsem to, co tam je napsáno. Přimlouvám se za vrácení příspěvku. Děkuji.
PS. V případě osobní invektivy, i když zde nedošlo ani k tomu, by měl cenzor mazat až na žádost toho, komu je invektiva směrována.
Ministře, dejte nabídku sázky... Já nabízím, že pokud neuspějete, pak podáte rezignaci. Pozn.: jsme cca stejný ročník...
.......a co uděláš ty,když neuspěješ?
Vrátíš školné?
Vsadím se o basu piv, že by to nedal..... Takže pane ministře, jste pro legraci....
jmenné části přísudku - tedy bez její znalosti se celý život obejdu.
pripoustim, ze dyslexia a dysgraphia se muze psat podobojim, ale neni to tak, ze je jenom s mekkym ńebo jenom s tvrdym i-y. ok?
jenom 8 slo na stredni. zbytek na ucnak. z ty stredni jen 2 na vejsku. tech zbylych 6 zustalo s maturou. odle me to tak je ok na zakladce to je pro hloupyho pubertaka tezky, tak ze nekdo ma prestvau enkdo nema. ale byla tam babizna poradkyne. mluvila s zakem mluvila s rodici. bylo i dost pripadu, ze se prechazelo. jedniny, de se neprechazelo ,byl gympl.to max z gymplu na gympl treba kvuli stehovani. ale nechodilo se z gymplu na odbornou stredni a opacne. byl v to aspon ejakej system. ted je v tom co?
jsou vyjmenovany slova, ale jsou pribuzny
no jinak v ucebnici bylo slovo bykovec, dcera nevedela co to je, tak jsem ji rekl, at si to najde na internetu. A tak to nasla - bykovec - bic vyrobeny ze susenych bycich penisu. , a bylo to. to se ji bude do zivota hodit. Zlata ucebnice.
Ty testy jsou výborná věc, Dobeš maká, a hlavně očividně, tvořivě a cílevědomě. Kdo ho kriutizuje, je flustrovanej ignorant.
Mám dotaz, co si představujete pod takým slůvkom "flustrovaný", Kefalín?
muze mi nekdo vysvetlit logiku u vyjmenovanych slov po B ?
Delam s dcerou ve treti tride domaci ukol, kde ma doplnit Y a podtrhnout vyjmenovana a pribuzna slova. Je tam slovo Zbynek. Tak ji rikam, tak to bude ve vyjmenovanych slovech. Podivame se do ucebnice na vyjmenovana slova, a tam to neni. Je mi to divne, tak se podivam na internet a tam je B rozdeleno na vyjmenovana slova a vlastni nazvy. Podivam se znova do ucebnice, a tam zadne rozdeleni neni. Naopak maji mezi vyjmenovanymi slovy Pribyslav a Bydzov. Ptam se, kde je ta logika?
Proc je Bydzov ve vyjmenovanych slovech a Rabyne neni? (zlata matematika)
No, nebo třeba vysvětlit dítěti, že slovo mlynář je od slova mlýn a ne mlít. Proč? Jo, to nevim.