Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie žaluje asistenční službu za příliš podobná auta. Věří, že uspěje

Vedení policie došla trpělivost s asistenční službou Anděl 112, která zejména v Praze nabízí pomoc řidičům po nehodách. Označení jejich aut se totiž nápadně podobá těm policejním. Když vedení firmy nechtělo od označení ustoupit, rozhodla se policie předat případ soudu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bitkar

taky uz jsem je videl

zaparkovany ve stinu a na dobrych 10s jsem si myslel, ze jsou tam cajti. Az kdyz jsem se koukl znova, tak jsem si vsiml, ze ne.

0/0
12.12.2011 11:13

bembinka

Pracuji v jedné nejmenované pojišťovně

a proboha Vás všechny prosím - posílejte všechny asistenční služby do zádele!!! To samé pokud Vám někdo sám od sebe zavolá a nabízí Vám náhradní vozidlo - než na něco kývnete, proberte to nejdřív se svoji pojišťovnou, příp. s pojišťovnoiu viníka... Jinak se taky může stát, že budete platit jak mourovatý.....

0/0
11.12.2011 9:11

ikiri

Policie zaluje asistenční službu

I já jsem již několikrát viděl tyto auta jezdit po Praze a první reakce byla že jsou to policisté. Hlavně mě jednou jeden předjel ve Francouzské ulici po kolejích přes refíž a tam málem sundal maminku s kočárkek. Jel jak pra.. . Kirí Karel

+1/0
10.12.2011 19:32

Bartiqe

Re: Policie zaluje asistenční službu

jj, presne

-

Inak auta maju umyselne podobne policii, aby im ostatne auta dali predpost, na ktoru pochopitelne nemaju ziaden narok.

0/0
11.12.2011 9:26

ddtx

akorat

Puvodne takhle vyzdobene auto mela jedna pradelna pokud vim

0/0
10.12.2011 15:01

Clancy Wiggum

Re: akorat

Prádelna je měla mnohem podobnější vozům policie, včetně reflexní "šachovnice" a sloganu "Práta a žehlit". Jenže u ní to byl způsob reklamy, zatímco u tahle firma se snaží na první pohled budit zdání PČR.

0/0
12.12.2011 6:23

denny2606

jen trošičku "buzerace" navíc!

myslím,že kdyby se doprav. policajti zaměřili speciálně na vozidla této firmy, na "anonymní udání se "povozili" po firmě,nebyl by problém je v čase dostat ze silnic.

0/0
10.12.2011 13:12

ProsteJenda

Ano nikdo nesmi mit auto, letadlo, plavidlo oznaceno podobne

jako PCR a tihle ho opravdu maji. Ale proc se z toho dela takovy halo? At to postoupi k projednani prislusnymu odobru Magistratu a je to. Delat z toho 3.svetovou, nechapu. U nas se deji stokrat vetsi prasarny a o tech se clanek vlozi v 01:00 a v 7:00 uz je na druhe strane Rv

+2/0
10.12.2011 10:59

karloss BS MC

aspon je vidět činnost

švestek. takhle vypadá pomáhat a chránit v praxi

+2/0
10.12.2011 10:21

vipeeer5

PČR

O hlouposti policajtů je vtipů dost, ale že jsou i slepci?

0/0
10.12.2011 8:40

ddtx

Re: PČR

Asi jo, to auto se podoba akorat v tom ze je to stribrna octavka s relexnimi polepy, a ze si nekdo stezuje ze se spletl ve vzhledu? Pokud vim tak se dela u lekare krome jineho barvocit tak at odevzdaji ridicaky ti co se pletou

0/0
10.12.2011 15:03

Bodyka Vlažihněv

dopadnou jako ta prádelna,

budou to muset sundat ;-DR^

0/0
10.12.2011 8:13

smolicek123

Podvodnici

Co sleduji, tak se jedna v posledni dobe o nejvetsi prasata na silnicich. Jejich znaceni je presne delane na to, aby si je ridici spletli a jejiech business je zalozen na tim, ze jim fizlove za uplatu posilaji mista nehod.

Z meho okoli s nimi kazdy mel zkusenosti pouze negativni - agresivni chovani, zneuziti stresove situace k podpisu plne moci, draze a nekvalitne opravena auto, oprava trvala nekolik mesicu, aby si mohli vic napocitat za predrazene pujcovne, ktere pojistovna vinika odmitla zaplatit v plne vysi, takze jeste zaplatil cca 10000.

0/0
10.12.2011 8:02

Blackhawks

neco na tom bude ono totiz asistencni sluzba vadi hlavne

vinikum nehody....

0/0
10.12.2011 4:51

guang

Kdo to je ten Štěpán Vávra?

8-o8-o

0/0
10.12.2011 1:12

kars

Re: Kdo to je ten Štěpán Vávra?

Z článku vyplývá, že nějaký účastník nehody, který s nimi měl zkušenost a stěžoval si, ne?

0/0
10.12.2011 7:37

guang

Re: Kdo to je ten Štěpán Vávra?

V článku je to napsáno tak, že je předpokládáno, že je to nějaké obecně známé jméno... Ale já myslím, že právě není...:-/

0/0
10.12.2011 12:22

Ducharovic

Re: Kdo to je ten Štěpán Vávra?

V článku je to napsáno tak, že je to člověk, který měl nedávno nehodu, ke které se tihle "andělé" vnucovali. Nic víc, nic míň. K výpotkům zdejších pisálků mám často výhrady, ale tady je to vcelku jednoznačné...

0/0
11.12.2011 17:46

guang

Re: Kdo to je ten Štěpán Vávra?

Nicméně je to napsané tak, že to je nutno chápat, jako, že "ten Štěpán Vávra" měl nehodu... Jakoby to jméno bylo obecně známé... Já to chápu vyloženě takhle...

Prostě ve smyslu "Karel Gott měl nehodu" (a není pak potřeba vysvětlovat, kdo že je to ten Karel Gott).

0/0
12.12.2011 9:31

planesvideo

tohle je opravdu hnus

měl jsem jednou nehodu, malou, tyhle šmejdi přijeli, jsem na podobné pijavice dost agresivní tak jsem je poslal někam. Ale je jasný, že spousta lidí je neodmítne, psychika v této situaci prostě pracuje. je to prasárna. Další věcí je, že většinou dorazí než policie a tam už by si chlapci placení státem asi měli sáhnout do svědomí, někdo jim ten typ dát musí.

+4/0
9.12.2011 23:03

MFD to hraje s náma

Re: tohle je opravdu hnus

...tip...

Ale jinak souhlas! R^

0/0
10.12.2011 17:37

pavlik12

Re: tohle je opravdu hnus

To je jednoduché - informace o nehodách se předávají do CDI které je veřejně přístupné. Třeba před 4 minutama se stala na 19.7 km D1 směrem do Prahy nehoda .

Takže asistenčkám stačí je sledovat a mít v terénu rozmístěno několik aut, které mají kratší dojezdovou vzdálenost jak dopraváci.

Nicméně nějakou formu echa od dopravky mají samozřejmě taky.

0/0
10.12.2011 23:53

xdriver1

Pevně věřím, že tohle Policie vyhraje!

Amorálnost některých lidí se dotýká nebes a zasloužila by alespoň malou potopu...

+4/0
9.12.2011 22:15

J.K. 4

Automobilová kultura

přináší neuvěřitelné příběhy každý den .... ani doktoři v psychiatrických léčebnách nemají tak pestrou podívanou ;-D

0/0
9.12.2011 21:47

Lev___z___Rožmitálu

Re: Automobilová kultura

;-DR^

0/0
9.12.2011 22:30

u.boat

Auto s modrým pruhem

rozhodně mi nepřijde zaměnitelné s fízláckým. Leda po tmě a z velké dálky. Ale to je každá octavie - staří když má zahrádku (místo majáku ;-D)

0/0
9.12.2011 21:14

stetsonjs

No a co?

Proč by se vozidla asistenční služby nemohla podobat vozidlům policie. Celá léta už tenhle princip funguje ve vrcholové politice a nikomu nevadí. Tam také sedí lidé, kteří se denně vydávají za někoho, kým ve skutečnosti nejsou a nikdy nebudou. Tak v čem je problém?

0/0
9.12.2011 20:56

maniacc

Re: No a co?

Co jeste omluvite politikou?

+3/0
9.12.2011 20:59

mezek

Re: No a co?

No a že to je třeba ve vyhlášce Vám nevadí?

0/0
9.12.2011 21:17

briza

Re: No a co?

V cem je problem? Mozna prave v tom, ze nekteri v tom problem nevidi. ;-)

+5/0
9.12.2011 21:35

2oz

Maj na to Policajti ČR patent?

Nemaj tak ať zalezou i s tou jejich celou stížností

+1/0
9.12.2011 20:50

maniacc

Re: Maj na to Policajti ČR patent?

Policie neni obchodni znacka, nevim proc by mela byt patentovana.

+2/0
9.12.2011 20:59

Byran

Re: Maj na to Policajti ČR patent?

Oni ho ani nepotřebují, protože se o tom zmiňuje zákon o policii:

§ 54a (1) Přestupku se dopustí ten, kdo úmyslně na místě veřejnosti přístupném neoprávněně užívá na vozidle, plavidle nebo letadle zvláštního barevného provedení a označení používaného na služebních vozidlech, plavidlech a letadlech policie, anebo zvláštního barevného provedení a označení s ním zřejmě zaměnitelného.

+4/0
9.12.2011 21:11

Jujing

Re: Maj na to Policajti ČR patent?

tak že jim musej prokázat umysl? No abych řek pravdu sem na to celkem zvědavej v tom případě....

0/0
9.12.2011 22:04

ježo

Re: Maj na to Policajti ČR patent?

To jako,že se jim ta auta takhle nastříkala náhodou?Nebo nevěděli jak vypadaj policejní auta?I když zvědavej sem taky u naší justice by to klidně mohlo dopadnout tak,že měnit barvy bude policie.

+4/0
9.12.2011 22:28

Jujing

Re: Maj na to Policajti ČR patent?

to ani ne ale asi by stačilo říct "naším umyslem rozhodně nebylo to aby se auta podobali vozům policie" a teď dokažte opak.... Hold i když je to evidentně všem jasný že to byl umysl těžko říct jak to dopadne...

0/0
9.12.2011 22:45

guang

Re: Maj na to Policajti ČR patent?

Jakej "hold"?

0/0
10.12.2011 1:14

doktor_bota

Re: Maj na to Policajti ČR patent?

Takový argument bych na místě soudce kvalifikoval jako urážku soudu.

+2/0
10.12.2011 4:27

pavlik12

Re: Maj na to Policajti ČR patent?

No ještě že u nás jsou na místech soudců alespoň absolventi právnické fakulty.

Osobně souhlasím s původním autorem - Policie bude mít problém dokázat, že barevné označení je podobné Policii úmyslně proto aby bylo zaměnitelné.

Firma bude jistě argumentovat že je prostě jen za tmy dobře viditelné atd...

0/0
10.12.2011 23:57

Clancy Wiggum

Re: Maj na to Policajti ČR patent?

Úmysl není relevantní. Důležité je to, zda jsou vozidla zaměnitelná s provedením PČR.

0/0
12.12.2011 6:33

blebleson

Je fakt, že mě tohle auto opravdu zmátlo.

Za šera na větší vzdálenost jsem se domníval, že je to policejní auto.....

Jestli je to problém, to neumím posoudit. Já osobně v tom teda žádný problém nevidím. Modré majáky nemají a že si je nějaký řidič na větší vzdálenost může splést s policajtama....no tak aspoň sundá nohu z plynu a chvilku pojede předpisově.:-P

0/0
9.12.2011 20:35

thorough2

Výsledek sporu bude záležet na tom

s kým půjde soudce na golf a jak velká částka mu bude nabídnuta.

+4/0
9.12.2011 20:26

sun.alex

Re: Výsledek sporu bude záležet na tom

Ty woe...Co na to naše nezávislá justice...;-D A co Havel, pokud ještě dejchá?:-P

0/0
9.12.2011 21:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.