- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
zase víc betonu, víc aut, víc hluku, víc prachu... Kdyby raději věnovali tolik energie na přesunutí tranzitní nákladní dopravy na vlaky či rozvoje železniční dopravy. Takhle se v tom plechovém smradu jednou zalknem.
To jsou hraběcí rady. Vy byste si něco cenného někam poslal nákladním vlakem? A copak všude vedou koleje? A překládalo by se to zadarmo? A dodávky by byly stejně rychlé? Tak neblázněte.
Mám opačný pocit. Kolony na Černém mostě jsou větší a větší. A to ve směru na Horní Počernice. S otevřením Vysočanské radiály totiž přišel zákaz vjezdu na čtyřproudou silnici do Horních Počernic, pokud nemáte dálniční známku Takže spousta lidí právě musí sjíždět přes Černý most a kolony narůstají. Po Novém roce bude ještě hůř, protože na konci ledna skončí platnost známek na rok 2011 a vzhledem ke zdražení, si ji někteří znovu nekoupí a prodlouží tak kolonu z Černého mostu do Počernic. To musel zase vymyslet nějaký "chytrý" úředník od stolu
Jak znám magistrát, tak řešením bude, že ten připojovací pruh, kde stoji kontejner, se uzavře a na nájezd daj STOPku...
To je moc smysluplné. Lepší bude postavit vedle toho nájezdu speciální trasu pro autobusy.
(Viz bus linky Spořilov -> Teplárna Michle. Dříve Na Chodovci -> Spořilovská -> Chodovská, poté vybudování nového kusu silnice, aby se mohlo jezdit Na Chodovci -> U Mlýna -> nepojmenované cesty k rodinným domům-> nový kus silnice -> tramvajová trať -> Chodovská. )
Já moc nechápu, proč v tom stoupání od křižovatky Kbelská x Kolbenova vede levý pruh rovně a pravý vede jen na tu radiálu. Za následek to má, že pomalu jedoucí kamion (který tam stejně budou jezdit) nikdo nechce pustit a ten zastaví a pak se rozjíždí v tom kopci a to je konec.
Tomu se říká "zklidňování komunikací". Zazdít, ucpat, omezit, otrávit ...
Jak může být sjezd moc ostrý, vždyť se musel dělat podle norem? Teď už to těžko vyřeší, snad tam moc kolizí nebude a kontejner ohrožující dopravu to je taky dílo. Dostali upozornění že je nebezpečný, nic neudělali a už je nabořený. Vsadím se že je už za šera skoro neviditelný, ale ono nalepit na něj alespoň reflexní samolepky je nadlidský úkol.
Jistě podle norem pro určitou návrhovou rychlost. Takže se tam osadí značka "30", které to vyhovuje a kdo vyletí, tak jeho problém - nedodržení rychlosti.
Ten nájezd je peklo. Až namrzne...
Jela jsem tam připos.., a to jen pršelo.
...nevyřešila. Stavbou nových silnic, dálnic, obchvatů, parkovišť můžeme donekonečna zmírňovat - můžeme zkracovat kolony, ale kolony zůstanou, můžeme snižovat hlučnost a prašnost, ale hluk a prach stále bude. Ani padesát obchvatů, radiál a magistrál by dopravu z města nedostalo, to je prostý fakt, o kterém se můžeme přesvědčit v jakémkoliv městě na světě. Jediné řešení, jak opravdu účinně eliminovat negativní dopady automobilismu na město, je represe. Zdanit jízdu autem natolik, že se vyplatí opravdu jen pro potřebné účely a ne pro denní dojížďku do zaměstnání
Zpátky na stromy!!!
Vysočanská radiála je děsná blbost. Dotáhne auta do Libně a co tam. Mnohem lepší je to třeba v Paříži, kde mají městský okruh s mnoha pruhy a končí na něm všechny dálnice a žádná nevede do centra, jako třeba pražská magistrála. No a z toho okruhu v Paříži je pak mnoho sjezdů do malých uliček.
To jste koukal spatne, treba dalnice A4 vede sice mestke, ale triproudove komunikace az na Concorde. To same z A14 tunelem pres La Defence take az k oblouku. Dale ten okruh je kulaty a ne jako v Praze z 1\3. Dale, pokud znate Paris, takjiste vite o tom, ze kolem Periferiku vede soubezne 4-8 prudova komunikace, ktera slouzi k jeho objizdeni pri nehodach atd. Nez toto bude v Praze, tak uz bude mit snad kazdy vznasedlo.
No a diky A104 a A86 je kolem Paris jesta kapacitni dalnice. Takze neco podobneho, jako okruh D5-D1 ale za jen na nepatrnem uzemi.
Je to úplně nesmyslné, protože z vysočanské radiály stejně do Kbelské sjíždí jen v jednom pruhu. Druhá taková blbost nikde není. Ale když jedou kamióny po Kbelské do kopce, tak na poslední chvíli uvidí, že pravý pruh ve kterém jsou odbočuje po 100 metrech doprava na radiálu a tak se pod plným plynem cpou do levého pruhu. Tím se levý pruh zpomalí a pak už se nerozjede a stojí to po celé Průmyslové i Kolbenové.
Ono to stejne bude casem chtit celej ten sjezd a najezd z obou stran zborit a postavit znova. Proste takovy tunylek, aby si nejaky investor za par let opet vydelal. Nic horsiho se opravdu vymyslet nemohlo.
Protože čím víc se postaví silnic, tím víc aut bude v celkovém úhrnu jezdit. Z této pasti není úniku.
Přesně tak. Jel jsem tam pár dní po otevření a už tam u krajnic klíčila malá autíčka. Možná je to tím, že to je směr na Mladou Boleslav, kde je samozřejmě spousta semínek a dospělí jedinci je roznášejí na kolech do velkých vzdáleností.