Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rodiče „vlčích dětí“ stanou před soudem. Hrozí jim 12 let

Státní zástupce poslal k soudu rodiče, kteří nikdy nepustili své dva syny ven z pražského bytu. Za týrání svěřené osoby jim hrozí pět až dvanáct let vězení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

cz3dtc

Asi chce stát v březnu pocítit středověk.

Bude aspoň klid od tohoto vměšování se státu do věcí rodinných.

0/0
11.12.2011 18:01

duhacenzor5

Neskutečné, jen zírám,

za to, že děti nepřihlásili státu;-O o nic jiného totiž nejde.

0/0
10.12.2011 12:26

danny47

Re: Neskutečné, jen zírám,

Jen zírej, když ti v novinách nenaservírovali, jak "nevyučený" brašnář dokázal uživit manželku v domácnosti, dvě děti i byt 140 m2 na Vinohradský ulici a že by ses měl divit třeba i tomuhle.!!

0/0
11.12.2011 19:04

bezdůvodně_smazaný_posedmé.

Klídek,

oni si vezmou kyvadýlko, a budou s ním tak dlouho kývat, dokud je neosvoboděj.R^;-)

+1/0
9.12.2011 22:58

tigrakrajtovita3

Re: Klídek,

;-D

0/0
9.12.2011 22:59

ptakPB

Re: Klídek,

proč osvobozovat, nesmysl je už ona obžaloba od tohoto úchylného státu.

0/0
10.12.2011 11:16

Santa1

Ujetou výchovu má řešit soud?

Tohle snad může vyřešit zvýšený dohled sociálky. Před 100 lety neměly děti taky žádné hračky, běžně vyrůstaly někde na samotách a taky z nich nevyrostly žádné monstra. Naopak jejich fantazie byla mnohem víc vyvinutá. Rodiče, co posadí děcka před televizi a pak před počítač s vražednýma hrama taky nikdo nesoudí.

Začíná se nám tu z toho stávat hnusný fízlácký stát. Od 1.ledna budou i občanky jedině s biometrickými údaji, za chvilku nás budou všecky čipovat, nebo co.

+3/0
9.12.2011 22:07

tigrakrajtovita3

Re: Ujetou výchovu má řešit soud?

Chapu vas, ovsem dnes nejste pred sto lety. Je 21. stoleti, pane!! Digitalni vek!!

0/0
9.12.2011 22:40

ptakPB

Re: Ujetou výchovu má řešit soud?

budiž, ale každý ho nechce, jsou lidé, kteří chtějí žít svobodně, bez neustálého dohledu VELKÉHO BRATRA. Nebo skutečně dojde k naplnění Orwela? To by bylo strašné a pak bych se nedivil lidem, že by se začali uzavírat

0/0
10.12.2011 11:15

Santa1

Re: Ujetou výchovu má řešit soud?

Běžte se podívat do Ostravské kolonie na Zárubku, tam policajti natož sociálka ani nezabloudí, natož aby tam řešili, jak se mají vychovávat dvouleté děcka, nebo jestli a jaké mají mít hračky!

A co má proboha digitální věk společného s tím, že bezúhonným občanům budou odebírat otisky prstů? Prostě si stát vytváří databáze pro dokonalejší fízlování svých občanů, přitom se bezpečnostní situace na ulicích jen zhoršuje.

0/0
10.12.2011 13:44

tigrakrajtovita3

Nechapu vas lidi. CR vymira a pokud uz nekdo ma deti,

schvalujete nenormalni zachazeni! Nepochopim takove uvazovani. To je cesta k totalni degeneraci :-/

+1/0
9.12.2011 21:43

akazu

Re: Nechapu vas lidi. CR vymira a pokud uz nekdo ma deti,

Pokud jim chybí nějaké informace, nemůžete je soudit, že vyvozovali na základě něčeho, co nevěděli.

0/0
9.12.2011 21:56

tigrakrajtovita3

Re: Nechapu vas lidi. CR vymira a pokud uz nekdo ma deti,

Ale prosim vas, dnes nemohou chybet nikomu informace! Pokud by minimalne akceptovali pravidelne lekarske prohlidky a ockovani, vedeli by dost! ;-€

0/0
9.12.2011 22:39

akazu

Re: Nechapu vas lidi. CR vymira a pokud uz nekdo ma deti,

To je fakt. U toho očkování bych to neviděl tak jednoznačně, ale neposílat dlouhodobě děti k doktorovi je celkem hazard.

0/0
10.12.2011 0:32

ptakPB

Re: Nechapu vas lidi. CR vymira a pokud uz nekdo ma deti,

v čem? K doktorovi se chodí, když jsem nemocný. Doktoři potřebují pacoše, aby měli prachy, doktor ze zreadého udělá kripla. Nedivím se jim, já se tak vůči doktorům taky stavím, proto jsem zdravý.

0/0
10.12.2011 11:19

ptakPB

Re: Nechapu vas lidi. CR vymira a pokud uz nekdo ma deti,

Nenormální? Víra až fanatická je tedy normální? Ono totiž co je a není normální posuzuje každý podle sebe, zatím, dokud nám nebude vnucena nějaká zvrhlá představa  a  z ní i povinnost se chovat tak, jak si někdo přeje. To už tady bylo - říká se tomu totalita.

0/0
10.12.2011 11:22

tigrakrajtovita3

VY, co sem pisete, vsichni vychovavate deti???

Buh ochranuj CR!! :-/ RvRvRv

+1/0
9.12.2011 20:59

Wrunx

A je tady doba

kdy se bude kriminalizovat odlišná výchova. Dobře se vlci dívejte, jak psal Kippling. Přesně takhle začínaly události ve třicátých minulého století.

+4/0
9.12.2011 20:06

hysed

Re: A je tady doba

Úplná izolace vlastních dětí před vnějším světem není podle mě alternativní výchova, ale zcela jistě zavrženíhodný čin. Netvrdím, že si rodiče zaslouží dlouholetý kriminál, ale určitě ústavní léčbu... Ačkoli jak tak koukám, mají zde plno příznivců lehce podléhajícím tzv. "alternativním" módním trendům vycházejícím z východních filozofií a náboženstvích (medicína, stravování, stěhování duší, atd.). Zajímavé ovšem je, že drtivá většina těchto jedinců, které znám, neví vlastně nic o křesťanské tradici (a tím není myšlen pouze náboženský, ale i historický význam), v jejíž oblasti vlivu se pohybují. Oni vlastně nic moc nevědí ani o tom buddhismu či hinduismu...

+2/0
9.12.2011 20:40

tigrakrajtovita3

Re: A je tady doba

R^ Presne tak. V tomto pripade jde zejmena o omezovani osobni svobody a o sikanu, ktera by postupne znacne negativne ovlivnila vyvoj deti.

0/0
9.12.2011 20:47

akazu

Re: A je tady doba

Ani bych neřekl. Nopak si tady většina lidí stačila všimnout, že proti těm lidem postavili především: Že děti neměly boty, že otec měří dva metry, že jednou ohrožoval rodinu šídlem, že vyznává reiki, že děti nebyly porozeny ve zdravotnickém zařízení a neměly rodný list. Jak se v diskusi ukázalo, většina malých dětí boty nenosí a často je dokonce nesnáší. Otec měří dva metry? Tohle není trestné. Jednou ohrožoval rodinu šídlem? OK, tohle může být domácí násilí, ale jeho žena tvrdí, že celkově je to velice slušný člověk, který tohle udělal poprvé. Opravdu bych se bál říct, že si tento člověk zaslouží vazbu, obzvlášť po kauzách, kdy sociálky nechaly děti s modřinama a podlitinama rodičům. Porod doma dnes absolvovala spousta žen, co se reiki týče, máme tady svobodu vyznání a nepřítomnost rodného listu bych opravdu neviděl jako problém ve výchově. Křesťanství bych sem netahal, protože jeho historický význam v globálním měřítku odpovídá Islámu v současnosti.

0/0
9.12.2011 20:57

tigrakrajtovita3

Re: A je tady doba

Nemate dost informaci na to, abyste pripad posuzoval! Tak si ty svoje rozumy rozeberte v soukromi ;-€

0/0
9.12.2011 20:59

akazu

Re: A je tady doba

Vy ano? Navíc můj názor  zde opravdu není osamocený, když byl článek na hlavní stránce a v diskusi byla většina veřejnosti, osamocený názor byl především ten Váš. Vaše vyvozování má v tomto případě maximálně tak stejnou váhu, jako to moje.

0/0
9.12.2011 21:07

tigrakrajtovita3

Re: A je tady doba

Ano

0/0
9.12.2011 21:08

tigrakrajtovita3

Re: A je tady doba

P.S. Prominte, ale nesnasim diletanty. Nikdo tomu nerozumite, vse konfrontujete pouze s vlastnimi zkusenostmi, jenze to nejde!

0/0
9.12.2011 21:10

akazu

Re: A je tady doba

A odkud? Vy snad máte přístup ke spisu?

0/0
9.12.2011 21:11

tigrakrajtovita3

Re: A je tady doba

To jsou prilis osobni dotazy. Pravnik nejsem, to druhe, snad vam to dojde, ale vice se opravdu nemuzete ptat, chapejte :-/

0/0
9.12.2011 21:15

akazu

Re: A je tady doba

V každém případě Vás jako takového považuji za osobně zainteresovanou osobu. Z tohoto pohledu se dajíchápat i některé Vaše postoje. Až uvidím info v médiích, potom změním názor, ale našemu soudnictví bohužel dostatečně věřit nelze, abych někoho odsoudil pouze na základě neurčitých informací, které se pustí ven.

0/0
9.12.2011 21:19

tigrakrajtovita3

Re: A je tady doba

Osobne zainteresovany urcite ne. To se mylite. Vyjadrim se zcela jasne: jsem rad, ze se to odhalilo relativne takto brzy. Kazdy dalsi cas by byl pro male deti utrpenim. Tecka.

0/0
9.12.2011 21:24

akazu

Re: A je tady doba

Navíc jste sám již dříve uznal, že jediné, co zde mělo proběhnout bylo poradenství a konzultace s psychologem  a ne trestní stíhání a násilné oddělení od dětí.

0/0
9.12.2011 21:10

tigrakrajtovita3

Re: A je tady doba

To jsem uznal, jenomze jsem jeste nevedel, co vim ted. Ovsem nebyt jistych projevu sikany a agrese, nemel by byt pred soudem, mela se resit skutecne nevhodna vychova. V okamziku, kdy by tedy vstoupila do hry zivot ohrozujici agrese, pak jsme zcela nekde jinde. Staci to takhle?

0/0
9.12.2011 21:12

akazu

Re: A je tady doba

Tohle jsou jenom vágní slova a neurčité řeči. Dejte link na informace a pak se dá o něčem mluvit.

0/0
9.12.2011 21:15

tigrakrajtovita3

Re: A je tady doba

Snad si nemyslite, ze se budu prezentovat na verejnem serveru? Boze muj... Pokud vam to stale nedochazi, je to vas problem!

0/0
9.12.2011 21:17

akazu

Re: A je tady doba

Tohle samozřejmě chápu,;-D ale pokud řeknete A, musíte říci i B. Jinak si taky můžu myslet, že na druhé straně sedí veselý teenager, který ze sebe pomocí páru neurčitých vět dělá chytrého (a je to častá varianta). Každopádně já jsem zvědavý na zprávy.

+2/0
9.12.2011 21:23

tigrakrajtovita3

Re: A je tady doba

Napsal jsem vam to, nekde nize. Nechapu a nikdy nepochopim rodice, kteri maji zdrave deti a nevazi si toho. To je podstata meho pohledu na celou zalezitost. Nekterym rodicum by opravdu neskodilo par facek!

0/0
9.12.2011 21:36

tigrakrajtovita3

Re: A je tady doba

;-) Aha, ja ze sebe delam chytreho? kdepak, ja chtry jsem ;-) ;-D

0/0
9.12.2011 21:37

akazu

Re: A je tady doba

Já neřeším, jestli jste, nebo nejste chytrý. Pokud uvažuji o něčem, používám vždy fakta a ne domněnky. Vy jste žádné neuvedl (nemůžete/mlžíte - nemohu posoudit). Každopádně já vidím pouze písmena na obrazovce bez faktů.  Nevidím osobu, nevidím diplomy, nevím o Vás nic, co by mohlo jednoznačně zvýšit relevanci Vašich tvrzení. Já uvažuji pouze s fakty a ty mám prozatím  pouze v článcích. Vaše komentáře nabízejí zajímavé otázky, ale to je tak asi všechno. Každopádně doufejme, že pro tentokrát nebudou soudy slepé.

0/0
9.12.2011 21:45

tigrakrajtovita3

Re: A je tady doba

Nefilozofujte! Jendoznacne jsem napsal nekolik faktickych nazoru, resp. nazoru, podlozenych fakty. Nejdulezitejsi zopakuji: porusili zakony a doslo k sikane a domacimu nasili. Nasledne se hodnoti spolecenska nebezpecnost, ta je vysoka. Nevim, jak dopadne soud, kdo to dnes vi? Ale jedno je jiste: jednani rodicu bylo protizakonne, spachali trestni cin, pricemz hlavni vina je na otci. Matka je take obet, i kdyz mozna dobrovolna. Deti ne, deti nejsou jejich majetek!

0/0
9.12.2011 22:44

akazu

Re: A je tady doba

To je dokola. Za faktický názor považuji názor podložený reálným faktem (o kterém mi vy nemůžete nic říct jak tvrdíte). Podle Vašeho příspěvku by to ukazovalo na vazbu. Každopádně dokud nedostanu nové fakta (ideálně z novin) názor asi nezměním.

0/0
9.12.2011 23:40

akazu

Re: A je tady doba

A ještě by mě zajímalo, co se stalo, že zatkli i matku.

0/0
10.12.2011 0:54

ptakPB

Re: A je tady doba

no to vy jich máte neurekom. Nejdříve psali dva chlapci, ted je to prý kluk a děvče, no ty informace jsou tak přesné, že se člověk musí smát, ale proč se stejně nezaměřujeme na výchovu dětí zejména v islámských rodinách - nucení k víře, u děvčat povinost burky atp. To není šikana? To není omezování svobody, co tu hlásáte?

0/0
10.12.2011 11:13

hysed

Re: A je tady doba

"jeho žena tvrdí, že je slušný člověk" - ale to přece mnohdy tvrdí i ženy mužů, kteří zneužívají jejich děti. Její svědectví bych vůbec nebral v ůvahu, jelikož je zmanipulovaná a pod vlivem velkého guru. V tomto případě nejde o jakousi alternativní výchovu, ale sektářské prostředí.

0/0
9.12.2011 21:11

tigrakrajtovita3

Re: A je tady doba

Jiste. Slusny clovek nedela blizkemu lumparny

0/0
9.12.2011 21:13

akazu

Re: A je tady doba

Ano, to souhlasí. Ale v takových případech jsou k dispozici svědectví doktorů a sousedů.  Jenže tyhle děti modřiny neměly a sousedi o nich prakticky nevěděli, jak byli potichu. Podle všeho byl tohle opravdu první incident.

0/0
9.12.2011 21:13

tigrakrajtovita3

Re: A je tady doba

Ano! A jsme u toho! ;-)

0/0
9.12.2011 21:15

akazu

Re: A je tady doba

Pokud jsou nějaká nová svědectví, určitě se o nich dozvíme. Prozatím to za sebe vidím jako otevřený případ, kde si kvůli pověsti našich soudů nemůžu být jistý, jestli něco neudělaly špatně.

0/0
9.12.2011 21:27

tigrakrajtovita3

Re: A je tady doba

Domnivam se, ze kvuli ucasti nezletilych, to jest malych deti, budou i media informovat velmi neurcite. Dozvime se snad rozsudek, ale to je tak vse.

0/0
9.12.2011 21:39

akazu

Re: A je tady doba

Tak toho se opravdu nebojím ;-). Jedná se o mediálně zajímavý případ, tam se vždycky informace nějak provalí (viz. kauza Anička).

0/0
9.12.2011 21:48

tigrakrajtovita3

Re: A je tady doba

To by ale nemelo byt! To se muze stat oravdu jenom v CR :-/. Jak je mozne, ze by se jmena deti dostaly do medii?

0/0
9.12.2011 23:01

akazu

Re: A je tady doba

Nemělo být :-). Mě překvapuje, že jako člověk, který o sobě říká, že má právní vzdělání používáte často slova jako kdyby a nemělo. ČR bohužel takový stát JE (a nejenom ČR) a dát to do pořádku je běh na dlouhou trať. To je taky jeden z důvodů, proč nemám moc důvěry v české soudy.

0/0
9.12.2011 23:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.