Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Neutrácejte, protiraketový deštník není proti vám, vzkazuje NATO Rusku

Je to rok, co Rusko kývlo na nabídku spolupracovat na protiraketovém štítu NATO. Místo spojenectví však roste napětí. Moskva hrozí rozmístěním raket a dalším zbrojením. Štít, který má před hrozbou balistických raket ochránit celou Evropu, se jí nelíbí. Aliance zase považuje ruské reakce za plýtvání penězi a donekonečna opakuje: "Náš protiraketový deštník není proti vám."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

janzlatousty

Rusovi nevěřit ani nos mezi očima

NATOR^V

0/0
9.12.2011 15:26

Blucher

Historická zkušenost

Druhá světová válka také nebyla, když uzavřeli "pakt Ribbentrop-Molotov" Ve smlouvě se obě strany zavázaly, že nepoužijí vojenskou sílu proti druhé straně a nespojí se s jejími nepřáteli.

0/0
9.12.2011 10:20

i ty Brute?

Kvaky .... Rusko je vecne a ochotne kompromisu

NATO buduje destnik, ktery je zameren an Rusko stejne jako na jine potencialni nepritele. Tahat verejnost za nos to korporacni tisk zvlada, skutecnost je ale vojenska a ne piliticka.

0/0
8.12.2011 22:57

antimultivitamin

Fip dne

;-D

0/0
8.12.2011 19:46

biggles

Neutrácejte, protiraketový deštník není proti vám

je proti děsivému potenciálu několika desítek superhyper raket z KLDR a Íránu, jež jsou trvalou hrozbou míru, přátelství a demokracii ve světě.

NATO sice má daleko modernější rakety než uvedené země, ale bohužel nedisponuje více než jejich zhruba 250.000násobkem, což se bohužel jeví jako zcela nedostatečný odstrašující potenciál proti jejich případné agresi vůčí členským zemím NATO... ;-D ;-D

0/0
8.12.2011 17:01

kladivar2

Nejak me to pripomina "Atentat na Heidricha"

vzdejte se, nic se vam nestane ;-D

+3/0
8.12.2011 15:41

modroslizák

Re: Nejak me to pripomina

Heydricha.

0/0
9.12.2011 18:25

utajená milenka pana premiéra

O to víc by asi Rusové měli utrácet ...

:-P

+1/0
8.12.2011 15:34

jacek185

...

Neříkal to i Hitler?

+3/0
8.12.2011 15:26

CeleronD

Neutrácejte za zbrojení! - radí ten, co zbrojí

ze všech nejvíce. Máme to ale pěkného kamaráda!

+5/0
8.12.2011 14:39

re_visor

Re: Neutrácejte za zbrojení! - radí ten, co zbrojí

Zdá se mi že jsem ve vašem příspěvku nalezl ironický tón. Navrhněte proto prosím nějakého jiného strategického spojence, vhodného pro naší zemi.

+3/0
8.12.2011 14:41

VelkyIndoktrinator

Re: Neutrácejte za zbrojení! - radí ten, co zbrojí

Já jsem pro Paraguay.

0/0
8.12.2011 15:32

simyr

Re: Neutrácejte za zbrojení! - radí ten, co zbrojí

Já pro Marťany!

0/0
8.12.2011 21:09

ASWgliderman

Já myslel,

že je ten protiraketový deštník hlavně proti ruským raketám a proto měl mojí podporu. Teď už je mi to celkem u p....e.

0/0
8.12.2011 14:27

janduben

Re: Já myslel,

tak to si myslel blbe

0/0
8.12.2011 14:29

Glock Mark XX

Překlad článku

Rusové střečkují, protože na vlastní PRO nemají 1/ peníze, 2/ vyvinuté technologie, 3/ průmyslovou základnu.Rusové střečkují, protože je to pro ně jediná možná varianta nátlaku, jak zabrzdit NATO, aby se ruské vojenské síly nestaly ještě slabšími a bezmocnějšími (a RF se nestala pouhou regionální velmocí).

0/0
8.12.2011 14:16

Tripolis

Důvěra v NATO = dobrovolná smrt.

Všichni co věřili NATu jsou už dnes mrtví! Pár "mísí" tohoto OBRANNÉHO paktu ( s vyhlašováním války se ani neobtěžuje ) a je vymalováno "demokratickými" barvami.

+4/0
8.12.2011 14:15

janduben

Re: Důvěra v NATO = dobrovolná smrt.

kdo vsichni? nevim treba o tom, ze by jeden clen nato napadl jineho

+2/0
8.12.2011 14:28

minolt

Re: Důvěra v NATO = dobrovolná smrt.

co invaze Turecka na Kypr a válka s Řeky?

0/0
8.12.2011 15:17

re_visor

Re: Důvěra v NATO = dobrovolná smrt.

no tak Kypr členem NATO nebyl, a k vojenskému konfliktu mezi Tureckem a Řeckem nedošlo. Jestli máte jiné informace, sem s nimi.

0/0
8.12.2011 15:43

Mysel

Re: Důvěra v NATO = dobrovolná smrt.

Opravdu? Ja osobne jsem stale jeste ziv.

0/0
8.12.2011 15:16

minolt

Prezident Zardari po infarktu v Dubaji,

Pakoši 11 dnů blokují tranzity NATO do AFGH., galón už tam stojí přes 400 USD, přitom začíná zima a centrály chtějí pít - no a NATO se stará o výdaje Rusů. Nechte je být, protože ty vojáky už odtamtud ani nemusíte dostat, leda hibernované....

0/0
8.12.2011 14:08

wuwu

Já pošlu peníze za plyn Němcům,

oni si část nechají /budujií z nich protiraketový štít/, zbytek Němci pošlou Rusum ti za to nakoupi rakety.

Nezpusobuji to napětí vlastně já?

0/0
8.12.2011 12:56

cckk

Neutrácejte, protiraketový deštník není proti vám...

vaše střeli jim bezpečně projdou a bez úhony dorazí do cíle;-D

+3/0
8.12.2011 12:30

Gemars Moše Dajan

Studená válka neskončila.

+2/0
8.12.2011 12:15

tromi14

a proti komu tedy štít má být?

+1/0
8.12.2011 12:14

kerbi

No

tipnul bych si, že proti číňanům... dluží jim dost peněz a vracet neni z čeho....

+1/0
8.12.2011 12:46

BMG

Re: No

Není z čeho? Vzhledem k tomu, že ten dluh je v dolarech, tak je to pro USA celkem jednoduchý dluh, v krajním případě se nějaké papírky natisknou.;-D

0/0
8.12.2011 16:39

simyr

Re: No

Pro  žádnou vládu USA není přijatelné znehodnocení vkladů amerických voličů. Pro každou vládu USA je přijatelné nějaké vojenské řešení.

0/0
8.12.2011 21:21

Závist chudého

Vy si dovolujete spravovat střechu nad hlavou?

No dovolte?!

To se nás musíte zeptat, jestli s tím souhlasíme, víte?!

Ti rusové jsou neuvěřitelní.

/Pokud ovšem vycházíme z tvrzení, že se jedná o "obranu."/

+2/0
8.12.2011 12:07

simyr

Re: Vy si dovolujete spravovat střechu nad hlavou?

Každý má právo si spravovat svou střechu, NATO i Rusko. Trochu je problém, že se ty střechy jaksi překrývají, lépe řečeno ta střecha je společná. Naopak nechápu,proč se stále vedou diskuze o tom, proti komu je štít NATO zaměřen. Čelní USA politici to opakovaně vyjádřily jasně- štít je (i) proti ruským raketám /např, McCain/, tak proč se za to stydět!?

+1/0
8.12.2011 12:18

KINT0

Po zkušenostech s Jugoslávií se není Rusku co divit

že nevěří lhářům z NATO. A útok na Libyi to ještě potvrdil

+5/0
8.12.2011 12:03

simyr

Re: Po zkušenostech s Jugoslávií se není Rusku co divit

Já si naopak myslím, že nemáte prvdu. To, že se NATO radary rozmísťují okolo hranic Ruska, je zcela náhodné. Dokonce tak náhodné, jako kdyby Rusko rozmístilo protiraketovou obranu na Kubě :)))))

0/0
8.12.2011 12:09

LucyTarhuniah

Re: Po zkušenostech s Jugoslávií se není Rusku co divit

A utok na Libyi Rusko zamitlo pravem Veta v OSN, ze. Jeste, ze se na ne da spolehnout.

0/0
8.12.2011 13:56

simyr

Re: Po zkušenostech s Jugoslávií se není Rusku co divit

To je správná replika. Potíž je ale v tom, kdyby Rusko/Čína/ vetovalo tuto zcela humanitární rezoluci, byly by ..propíráni,, za to, ze jejich vinou umírají bezbraní a neozbrojení civilisté, a podobnou akci by USA-NATO provedlo stejně. To ,že si NATO rezoluci vyložilo zcela ,,po svém,, tedy velmi široce je věc jiná. A faktem je, že Rusko ani ostatn,í nemají žádné možnosti jednání USA-NATO nějak korigovat. Zda byla tato akce přínosem pro USA-NATO se ,myslím, brzy přesvědčíme.

0/0
8.12.2011 21:08

KINT0

Je komické číst vyjádření knížete

jako představitele vojensky bezvýznamné země k otázkám obrany vojenské supervelmoci Ruska

+3/0
8.12.2011 11:59

Gemars Moše Dajan

Re: Je komické číst vyjádření knížete

papouškuje rétoriku amíků. To už ani to vyjádření není.

+2/0
8.12.2011 12:16

jarno3

Starostlivé NATO !

Jen mně tak napadá: a nejsou to náhodou RUSKÉ peníze? Tak nač ta dojemná starost? Jen doufám, že Medvěděv není medvěd. O tom, jak se dá NATu věřit se nedávno přesvědčil nebožtík Kaddáfí....;-D;-DRvRvRv

+3/0
8.12.2011 11:49

stagger

Re: Starostlivé NATO !

jsou, už jednou se snažili srovnat s natem či spíš s usa a padRvli na hubu....

0/0
8.12.2011 11:52

jarno3

Re: Starostlivé NATO !

No, asi tak moc na hubu zas nepadli, když z nich má NATO i jůesej vítr...;-D;-D;-D

+2/0
8.12.2011 12:23

Dr.Download v.5

Re: Starostlivé NATO !

Hodně se pletete. Vítr z Ruska opravdu nemají, jen se jim snaží vysvětlit(což se nepovede), že deštník není proti nim. A proč si vytvářet dalšího nepřítele.

0/0
8.12.2011 12:55

jarno3

Máte pravdu.

Vysvětlit lež je většinou nemožné, alespoň z dlouhodobého hlediska. Nepřítele si z Rusů už dávno udělali, takže není co "dalšího" vytvářet. A vítr z  nich opravdu mají. Proč by jinak byly na Rusko namířené rakety?

0/0
8.12.2011 13:28

re_visor

Re: Máte pravdu.

čím si za posledních 20 let NATO udělalo z Ruska nepřítele?

0/0
8.12.2011 13:56

jarno3

Re: Máte pravdu.

To není zdaleka otázka dvaceti let. Ale položme otázku jinak : čím si za posledních 20 let NATO udělalo z Ruska přítele?

0/0
8.12.2011 14:15

re_visor

Re: Máte pravdu.

ne opravdu to není otázka dvaceti let a ani nemůže být, když NATO bylo založeno pro společnou vojenskou obranu západní Evropy před armádami SSSR a jeho satelity. Nicméně určitě víte, že právě před nějakými dvaceti lety se Sovětský svaz rozpadl, tak proto jsem se ptal na posledních dvacet let. A to vaše pokládání otázky jinak si vysvětluju tak, že odpověd na mou první otázku neznáte, nebo jí nechcete napsat. I tu vaší otázku můžeme položit jinak: čím si za posledních 20 let udělalo Rusko přítele z NATO?

0/0
8.12.2011 14:35

LucyTarhuniah

Re: Starostlivé NATO !

A jak se da Rusku verit, se Kaddafi nepresvedcil? Rezoluci o akci NATO v Libyi mohlo vetovat.

+1/0
8.12.2011 13:53

jarno3

Re: Starostlivé NATO !

Ono nejde o tu rezoluci, ale o to, jak byla realizována. Pláštík  "bezletové zóny" přikryl akt agrese, srovnatelné s Hitlerovým napadením Polska.Rv

0/0
8.12.2011 14:20

re_visor

Re: Starostlivé NATO !

to asi těžko. Hitlerovy a Stalinovy armády Polsko obsadily, zatímco armády NATO Lybii ne.

0/0
8.12.2011 14:39

simyr

Re: Starostlivé NATO !

USA nedělaly nic když nás obsadila Varšavská smlouva. USA nedělaly nic když ná porcoval Mnichov....co je horší???? Kdyba nebyl Mnichov, a neposr...se  západní Evropa z Hitlera, tak jsme dnes na špici Evropy, kdyby........................

0/0
8.12.2011 21:19

Mysel

Re: Starostlivé NATO !

No protoze kdyz naposledy v Rusku soudruzi prosustrovali penize v marne snaze celit programu SDI, tak je svymi penezi musely z bryndy opakovane tahat USA (a dalsi demokraticke staty) a jen s velkou klikou to nevedlo k velkemu prusvihu.

0/0
8.12.2011 15:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.