Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zákroky bohdanečských strážníků byly v normě, rozhodl už podruhé soud

Pardubický okresní soud už podruhé zprostil obžaloby šéfa a strážníka z Městské policie Lázně Bohdaneč. Údajně se dopustili zneužití pravomoci veřejného činitele, když odvezli na záchytku muže, který nebyl opilý, a zranili mladíka, který jim ujížděl dvoustovkou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Beter

Špatná zpráva

pro "nepřizpůsobivé občany". Dobrá pro všechny ostatní. :-)

+1/0
9.12.2011 13:17

WIND OF CHANGE

Re: Špatná zpráva

Naprostý souhlas, kdyby stejným způsobem fungovaly všechny městské a státní policie, tak by se slušným lidem žilo mnohem lépe a grázlům a zlodějům o mnoho hůře !!

0/0
9.12.2011 18:20

vlahos_rosret

Muze mi prosim nekdo zcela normalne vysvetlit

Co vadi lidem na tom, ze nektera mesta vyuzivaji pokuty k obohaceni sveho rozpocut? Ono opravdu nekomu vadi, ze se rozpocet mesta naplni z kapes neukaznenich ridicu? A ty reci o tom jak vas nekdo pokutoval o prekroceni rychlosti o dva tri km/h si nechte pro nekoho jineho. Mam osobne overeno, ze maji 10km/h toleranci a navic kazdy tachometr je z vyroby pretocen. Proto kdyz vas pokutuji na padesatce za rychlou jizdu, mate na tachai minimalne 70km/h - tolerance + pretoceni tachometru. Takze pokud nejste schopni na padesatce udrzet rucicku na tachaci pod 70km/h tak si pokutu zaslouzite.

+7/0
8.12.2011 8:52

Rumcajz

Re: Muze mi prosim nekdo zcela normalne vysvetlit

Jak se mohou města obohacovat z pokut? Když budou všichni jezdit podle pravidel, města nebudou mít "zisky". Tak to se může každý snažit, ať ten "zisk" nemají.;-)

+1/0
8.12.2011 8:56

vlahos_rosret

Re: Muze mi prosim nekdo zcela normalne vysvetlit

Az budou jezdit lide podle predpisu tak zacnu sexualne abstinovat a kazde rano snim tri syrova vejce. Jinak reakce naprosto mimo misu. Ja se ptam na A a dostanu odpoved na B. Ja se neptam co by kdyby, ja se ptam na tom, co komu vadi na tom, ze se rozpocet mesta plni z kapes neukaznenych ridicu.

0/0
8.12.2011 9:01

pk08

Re: Muze mi prosim nekdo zcela normalne vysvetlit

naprosto souhlasím,ale mám jedno ale-většinou stojí tam,kde vůbec,ale vůbec nikdo není-jeden přechod tam značka 50 km a široko daleko nic jenom pole,ale o 300 m jinde obrovská křižovatka v každém směru 2 pruhy,žádné semafory,pravidelně požduchané auta a tam měšťáky neuvidíš nikdy-jinak tyto měšťáky nikdy nikde nevidíš tam,kde mají být.Jinak samozřejmě jestli někdo jede dvoustovkou,tak nic jiného si nezaslouží-jedině adekvátní zákrok a postih

0/0
8.12.2011 9:47

vlahos_rosret

Re: Muze mi prosim nekdo zcela normalne vysvetlit

Abych rekl pravdu, tak jsem si tohoto nikdy nevsiml. Ale jsem prazak tak to tady muze byti jine. Osobne s nima nemam problem. Nikdy jsem nedostal pokutu za neco co jsem neudelal a vetsinou jsem dostal minimalni pokutu (200kc) Asi pred mesicem jsem se zrovna otacel na krizovatce - sobota dopoledne, minimalni provoz, krizovatka s odbocovacim pruhem, takze jsem nikoho neohrozil. Policajt me zastavil, tak jsem rovnou rekl, ze jsem se tan otacel protoze dasi moznost otoceni je asi az za pul KM, tak at mi da pokutu ze pospicham. Chlapek naprosto v pohode. Rikal, ze technicky bych snad mel dostat i nakej ten bod, ale ze se to vyresi pokutou za spatne parkovani :) Jednou se mi zase povedlo vjet do zakazu - misto kudy jezdim temer kazdy den a najednou necekana zmena na jednosmerku :) Zjistil jsem to az v puli kdyz jsem si rikal, ze ty auta stojej nak divne :) Na konci samozrejme poldove. Tentokrat bez pokuty, ze prej teda kdyz je to prvni den po zmene ze budou take lide :)

+1/0
8.12.2011 10:12

vlahos_rosret

Re: Muze mi prosim nekdo zcela normalne vysvetlit

omlouvam se za hrubky jsem po nocni a uz bych mel asi jit spat :)

0/0
8.12.2011 10:13

pk08

Re: Muze mi prosim nekdo zcela normalne vysvetlit

já taky nemám problém,každý dělá svou práci-myslím si,že většina ji dělá dobře.Já jsem z Karviné-tu padesátku jsem měl na mysli v Havířově za velkým rondlem směr Karviná-já jel ráno z Makra nikde nikdo a změřili mi necelých 70 km-když jsem se nahlas udivoval,že tady??tak mi frajer odpověděl,že tady to místo svádí k OBROVSKÉ rychlosti a hned kousek od tohoto místa směr Ostrava je strašně blbá křižovatka-nejde na hlavní v pohodě vyjed-tam to většinou každý pere,jak o závod-na Googlu se můžeš podívat-můj názor je,že většinou stojí,kde ty prachy mají jisté.No a nakonec havířovští měšťáci ti jsou známí-oni změřili i hasiče,kteří se vraceli z výjezdu-kluk zaplatil pokutu a ještě k tomu body a to prý vedle sebe sousedí-ty sbory-podle mne jsou komedianti,ale vše je o lidech všude-ahoj

0/0
8.12.2011 10:30

vlahos_rosret

Re: Muze mi prosim nekdo zcela normalne vysvetlit

Muj nazor je, ze s tebou i klidne souhlasim. Ovsem na druhou stranu, nejsou ridici trochu hloupi? Vsichni vedi, ze policiste stoji tesne pred konce obce aby merili rychlost, ale preci se kazdy druhy necha chytit?

+1/0
8.12.2011 10:34

WIND OF CHANGE

Re: Muze mi prosim nekdo zcela normalne vysvetlit

Jsem z Pardubic a o tom, že by byl v Bohdanči semafor fakt nevím ;-D

0/0
9.12.2011 18:22

pk08

Re: Muze mi prosim nekdo zcela normalne vysvetlit

né vše v poho,já to psal obrazně né na konkrétní případ

0/0
9.12.2011 21:40

VyMeTaky

Re: Muze mi prosim nekdo zcela normalne vysvetlit

Je to prosté:

1. města sama, vzhledem k hmotné zaangažovanosti na výsledku měření/dokumentaci spáchaného údajného přestupku nejsou nestranná. 

2. O lidském potenciálu jakékoli MP si nedělám iluze. V drtivé většině případů je člen městské ochranky  odměňován podle počtu udělených pokut. Proto je odhodlán mocí mermo dosáhnout udělení v blokovém řízení, pokud se mu nepovede blokové řízení, jde to na obec v přenesené působnosti a platí bod 1.

3. Důkazní materiál - konkrétně jde o měření stacionáry - patří soukromé firmě, která je zpravidla více než zaangažována na tom, aby toho lapila co nejvíce - neboť její zisk se odvíjí od množství udělených pokut.

4. Přestupek na úseku dopravy je útok na zájem chráněný státem. (je to porušení zákona, ne městské vyhlášky). PRoto by příjemcem pokuty měl být stát, nikoli obec. Pokud v nějaké obci budou mít vyhlášku o zákazu plivání na zem, a plivajícímu bude udělena pokuta, pak ať tato pokuta náleží obci.

0/0
8.12.2011 12:47

mexikore

To je tak.

Když dostane kdejaký trotl pistoli a odznak tak to může dobře dopadnout špatně i pro slušného občana.

0/0
8.12.2011 7:32

ViFry

Re: To je tak.

Vám bych asi taky nařezal (mimo kameru) jako tomu co jel 200. Jenom škoda, že při té spanilé jízdě nesrazil a nezabil Vaší manželku nebo jiného blízkého člena rodiny, protože pak by jste tady vážený pane psal úplně jinak. !!!!!!

+2/0
8.12.2011 8:36

vlahos_rosret

Re: To je tak.

vy budete mit asi taky dobrej mindracek co?

+2/0
8.12.2011 8:53

Gilth

Re: To je tak.

Teoreticky muze... Prakticky se to jeste nestalo...

+1/0
8.12.2011 9:27

vlahos_rosret

Re: To je tak.

presne tak. Ja jsem take teoreticky miliardar s telem Arnolda v jeho nejlepsich letech ;-D;-D

+1/0
8.12.2011 9:28

81honza

Re: To je tak.

pro kterého slušného občana to v tomto případě dopadlo špatně? snad pro toho recidivistu, co jim ujížděl?

0/0
8.12.2011 12:28

sámvelkýmao

no

jenom správně. lotry je třeba rovnat na hromadu.....

+2/0
8.12.2011 7:29

Crocodylus anthropophagus

Re: no

Tím jako myslíš nutnost formovat je do grupy coby městské bubáky? ;-D

0/0
8.12.2011 7:35

Mysel

Mestska "policie"?

Sbory ozbrojenych zedniku zakazat!

0/0
8.12.2011 1:32

b-blue

Re: Mestska

Ozbrojeni zednici?? delnici?? to uz tusim jsme tady pred 22lety meli.. jmenovali se Lidove Milice.. :-D

0/0
8.12.2011 9:35

WIND OF CHANGE

Re: Mestska

No jo a zdeníci co se k nim nedostali tu zamindrákovaně píšou ... že pane?

0/0
9.12.2011 18:26

bara.obava

a proc dAli toho strejdu

na ALKOHOLKU..?? nikde jsem necetl odduvodneni..:-/

+1/0
8.12.2011 0:37

vlahos_rosret

Jinak opravdu nechapu cenzora

nazor ve kterem oznacim golmana Cecha za tankystu smazne, ale nazory ve kterych se sproste nadava MP ty zde zustavaji. To nevypada na soudneho cloveka.

0/0
7.12.2011 23:49

Crocodylus anthropophagus

Re: Jinak opravdu nechapu cenzora

Tak se holt smiř s tím, že tvé vysněné zaměstnání holt nemá nikdo v lásce a drž pysk... ;-)

0/0
8.12.2011 0:10

vlahos_rosret

Re: Jinak opravdu nechapu cenzora

opet kvalitni argument. Na vic se nevzmuzes co?

+1/0
8.12.2011 0:16

Crocodylus anthropophagus

Re: Jinak opravdu nechapu cenzora

Od jakékoli vážné diskuse s tebou mě odradil už ten nesmysl se zbraní a její souvislostí s právem buzerovat spoluobčany. Tím jsi se pro mě stal parádním vejrem ze kterého si můžu podle libosti dělat srandu. :-P

+1/0
8.12.2011 0:30

vlahos_rosret

Re: Jinak opravdu nechapu cenzora

To ze dostanes pokutu za neco co jsi udelal neni buzerace. I kdyz chapu, ze trochu egoisticky jedinec to tak brat muze.

+2/0
8.12.2011 0:31

Crocodylus anthropophagus

Re: Jinak opravdu nechapu cenzora

Já od nich nikdy pokutu nedostal, ačkoli se o to párkrát snažili. Osobně mi existence podobných individuí silně vadí z úplně jiných důvodů.

0/0
8.12.2011 0:36

vlahos_rosret

Re: Jinak opravdu nechapu cenzora

A to jako proc?? A reci o tom jak te na kazdym kroku obtezuji zbrani si necha pro nekoho jineho. Take ziji v CR a vidim, ze se todle proste nedeje.

+2/0
8.12.2011 0:37

Crocodylus anthropophagus

Re: Jinak opravdu nechapu cenzora

Aby si kdejaká vesnice jako bohdaneč vyzbrojila bandu zkrachovalých existencí, která se ničím jiným neuživí a přikázala jim, aby vydělali na sebe a taky trochu do městské kasy ti nevadí? To si můžu takovou grupu rovnou založit taky.  :-P

+3/0
8.12.2011 0:42

vlahos_rosret

Re: Jinak opravdu nechapu cenzora

Ne, naprosto mi to nevadi a chvalim to. At vybiraji pokuty co to jde. Udelas prestupek? No tak dostanes pokutu. Co na tom nechapes? Nebo snad chces tvrdit, ze davaji pokuty neopravnene? Za veci ktere se nestaly? Az budes mit pravomoc zrizovat MP tak si ji klidne zaloz.

+2/0
8.12.2011 0:45

Crocodylus anthropophagus

Re: Jinak opravdu nechapu cenzora

Bože, do čehos to duši dal... A co kdybychom měli možnost udílet pokuty všichni? Už bych ti vypálil pětikilo za hloupost... ;-D

0/0
8.12.2011 0:48

vlahos_rosret

Re: Jinak opravdu nechapu cenzora

A co se ti na tom jako nelibi? Porusis zakon? No tak nasleduje trest. Holt se budes muset naucit parkovat tak jak mas a rucicku na tachani udrzet aspon pod sedesatkou. Jiste to vzladnes. Pokud ne, tak jsi nesvepravny clovek.

+2/0
8.12.2011 0:50

Crocodylus anthropophagus

Re: Jinak opravdu nechapu cenzora

Když jsem tam jel posledně, tak jsem po těch jejich rozmlácených silnicích ani těch 60 nejel, abych si neodvařil podvozek. Holt chudá ves asi nemá na opravu, tak se jí na to musí řidiči složit.

0/0
8.12.2011 0:53

vlahos_rosret

Re: Jinak opravdu nechapu cenzora

Ptam se kde je problem? Tobe snad vadi,ze se silnice zaplati z pravem vybranych pokut? Ne naprosto ne. At to takhle delaji vsude. Proste klasika - lidi nadavaji na policajty a ani nevi proc. Ty jsi krasny priklad.

+2/0
8.12.2011 0:56

Darik H

Re: Jinak opravdu nechapu cenzora

Na "strazniky" - nikoli na "policisty" !!!

0/0
8.12.2011 0:59

vlahos_rosret

Re: Jinak opravdu nechapu cenzora

slovickareni. Tak nadava na strazniky a nevi proc.

0/0
8.12.2011 1:02

Crocodylus anthropophagus

Re: Jinak opravdu nechapu cenzora

Napsal jsem ti to snad dost jasně. Ale ono to asi nemá cenu. :-P

0/0
8.12.2011 1:09

vlahos_rosret

Re: Jinak opravdu nechapu cenzora

Napsal jsi, ze ti vadi opravovani silnic z vybranych pokut. Proboha proc. Lepsi kdyz tu silnici zaplati neukazneni ridici nez vsichni na danich. Reci o tom jak se v dobe zrizovani pocitalo s MP na neco jineho neberu. Je uplne jedno jestli dostanes pokutu od PCR nebo MP. Prestupek jsi udelal tak ze cvakej. Ovsem chapu, ze komu se platit nechce bude s vymlouvat kde to jen pujde.

+1/0
8.12.2011 1:11

Crocodylus anthropophagus

Re: Jinak opravdu nechapu cenzora

Vybral sis zřejmě záměrně jen to méně důležité. Navíc jsem ti psal že těmhle strejcům bych nedal ani žvejku, natož peníze za pokutu. Pokud lidé z bohdanče souhlasí s existencí podobných individuí, ať si jim klidně ty pokuty platí. Mě do jejich vesnice nic není, takže starostova ochranka mě nezajímá.

0/0
8.12.2011 1:15

vlahos_rosret

Re: Jinak opravdu nechapu cenzora

Udelal jsi prestupek? Udelal. Takze ve finale te klidne muze pokutovat opice. Mas jezdit podle pravidel. Navic kdyby te chytli tak drzis pusu a chovas se jako nejvetsi slusnacek. Navic to  ze ty mas pocit, ze MP mesta Lazne bohdanec je naka starostova ochranka je sice hezke, ale jaksi to nic nevypovida o realite. Proste nechces platit pokutu a to je vsechno. Ono je totiz desne urazejici, kdyz te podle tebe mene inteligentni jedinec chytne jak se dopoustis prestupku a chce po dobe zaplatit pokutu co :) Klasicke ceske male chovani. Neco jak celit nasledkum svych cinu to je pro cecha neprijatelna vec.

+3/0
8.12.2011 1:19

Crocodylus anthropophagus

Re: Jinak opravdu nechapu cenzora

Tak moment, opice to fakt, to už by byl jen krůček k tomu, abys mě mohl pokutovat i ty. ;-D Já v té díře byl asi dvakrát v životě a nevidím důvod proč bych tam ještě někdy jel. Pokuty od nich se tedy rozhodně obávat nemusím. No nic, bavil jsem se dobře, ale už půjdu chrnět. Asi si nechám zdát o tom jak mě pokutuje Řehoř. A ne abys mi to záviděl, u mě se na rozdíl od tebe o mokrý sen jednat nebude. ;-D

+1/0
8.12.2011 1:29

vlahos_rosret

Re: Jinak opravdu nechapu cenzora

Takze primitiv ktery nadava na neco co nezna, nezazil, nevi.

0/0
8.12.2011 7:24

Crocodylus anthropophagus

Re: Jinak opravdu nechapu cenzora

Skutečně není nutné aby ses nám tu představoval, sroulo. ;-D

0/0
8.12.2011 7:33

vlahos_rosret

Re: Jinak opravdu nechapu cenzora

opet velmi trapne. Docela by me zajimalo, cim se zivi clovek ktery za vrchol argumentace povazuje radoby vtipny blabol.

0/0
8.12.2011 9:08

Crocodylus anthropophagus

Re: Jinak opravdu nechapu cenzora

Už jsem ti několikrát psal, že pro mě nejsi partner do diskuse, ale vejr ze kterého si dělám legraci. A to že jím jsi si dokázal hned na začátku. Pořád například čekám na citaci části zákona, který přikazuje, aby žadatel o prodloužení zbrojního průkazu prošel psychotesty. Zatím se tam objevil jen příspěvek dalšího člověka co si myslí že jsi prvotřídní ox... :-P

+1/0
8.12.2011 9:35

bara.obava

Re: Jinak opravdu nechapu cenzora

dobry vecer KONSTABLE...;-D;-D;-D

+1/0
8.12.2011 0:38





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.